1.2 nebo 1.4 ?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od jirikstbk »

Chasnik píše:Se škrábancema se dá jezdit... i20 má krátké převisy, takže i nováček za volantem by si s parkováním mohl poradit. ...
i20 má krátké převisy? Vážně?

1. Vjíždím do garáže, která je cca 60 cm pod úrovní silnice a délka vjezdu je cca 5 metrů. Předtím jsem měl Felicii kombi a nikdy jsem neměl problém s vjížděním. Při první jízdě do garáže čumákem napřed s i20 jsem se doslova zůstal na viset na předním nárazníku a ven jsem se dostal až za pomocí sousedů, se kterými jsme auto nadzvedli a kola jsem pak podložil fošnami. Pak jsem zkoušel opatrně nacouvat a když jsem slyšel škrábání gumy pod nárazníkem o kostky, bleskově jsem dupnul na brzdu. Kdybych to nečekal a byl od Felicie zvyklý do garáže couvat, a vjížděl do garáže poprvé couváním, tak nic zlého netuše bych asi přední nárazník asi urval. Stálo mě to navíc 70 000 Kč za nové sekční vrata do garáže a předláždění vjezdu s obloukem podle předem přesně zaměřené šablony. I tak tam zbývá cca 5 cm mezi gumou nárazníku a podlahou.

2. Můj přední nárazník, který je z parkoviště odřen z obou stran, by o tom mohl také vyprávět.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Reklama
 

suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od suah »

Ono to totiz nie je o dlzke, ale hlavne o vyske. S i20 zadieram na miestach (napriklad v podzemnych garazach), kde sa mi to s vacsimi autami nikdy nepodarilo. Problem je totizto vo vyske predku. i20 ho ma dost nizko a je rovny:
Obrázek
Takze aj napriek tomu, ze je kratky, ten predok je kriticky nizko. Jedinym stastim je tam ta guma, takze pri mensich rychlostiach a naklonoch to okrem toho zvuku nic hrozneho nespravi..
Len pre porovnanie, u normalnejsich aut sa to jemne zvysuje a tak aj napriek dlhsiemu predku to zvladne aj vyssie uhly:
Obrázek
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

jirikstbk:
1) Krátký převis a příliš nízký nárazník nebo spoiler se nevylučují. Oproti např. i30 má dvacítka o cca 20 cm nižší rozdíl rozvoru a celkové délky, takže hovořit o kratších převisech je na místě. Ty nízké nárazníky jsou bolestí mnoha aut, taky s cwalíkem občas přidrhnu o chodník...

2) Jak velká jsou ta sekční vrata, co jsi měnil?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
feflo
*
Příspěvky: 63
Registrován: 16 lis 2009, 09:32
Bydliště: Ostrava

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od feflo »

koloman.brutus píše:
Stanci11111 píše:JA som sa ties rozhodoval medzi 1,2 a 1,4 ale rozhodlo 1,4 pre istotu :-) Ale Ak kupis 1,2ku urcite budes spokojny je to ties zive auticko.A myslim ze 1,2ky mali nieco s motorom myslim ze nieco konkretne s ventilmi nie s 1,4 pr Kolomana brutusa :-) ale tato vada je uz urcite odstranena.U mna 1,4ka oslovila hlavne koli klíme aby tá motor nezatazovala v lete.
No tak s 1.2 bol len jeden problem s vyfukovymi ventilmi, ktory sa objavil na fore. Vsetkym, ktorym sa rozblikala kontrolka CHECK ENGINE mali 1.4
nechtel bych se hadat...ale podle https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... eck+engine ... s check engine meli potize same 1,2 (spatne ventily + mekke pruziny pod nimi) - s 1,4 mel problem snad pouze x-bat...a pak mozna vy...nevim
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Ale ty problémy by už měl mít výrobce vychytané ne?
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od koloman.brutus »

No uz by to malo byt v poriadku.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od caruser »

to: Jackal

1,2 Kappa mala problémy aj so štartovaním, ja mám už tureckú verziu a raz som musel volať odťahovku. Problém v servise nevyriešili, pomohlo nezhasínať studený motor.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od jirikstbk »

Chasnik:

ad 1) On to dobře s nízkým předkem popsal suah

ad 2) cca 240x220 cm. Proč? Pokud se ptáš na samotné vrata, tak ty stály 40. Zbytek byly další záležitosti kolem toho, které bych jinak nedělal.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
boobika
Příspěvky: 4
Registrován: 26 srp 2011, 18:46
Bydliště: Liberec

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od boobika »

Zdravím všechny :hyu:
Před kouí i20 jsem si projel celé zdejší fórum. Měl jsem celkem jasnou představu: zelená třídveřová 1.6 CVVT. Jenže skladovky nebyly, chtěli po mě záloho 30K Kč,samozřejmě nevratnou, auto by se zadalo do výroby, čekání 120-150 dní,sleva nulová.Svezl jsem se postupně se všema benzínama a to opakovaně. 1,6 CVVT byla v Praze,referenský vůz na značkách , mimochodem také k prodeji. V rámci možností, priorit, očekávání a mých kalkulací jsem čekat nevydržel a šel do 1,4CVVT. Vybíral jsem pragmaticky, srdce chtělo 1,6CVVT. 1,2i jede výborně a ekonomika provozu je bomba. Plně dostačující motorizace.
V 1,4CVVT bylo o něco koní více, ekonomika provozu horší, ale pro mne smysluplná výbava.
Navíc ostupňování převodovky do rychla mě vyhovovalo. No a 1,6CVVT to je skoro nirvána,
nejvyšší výbava,motor sám chce aby se mu dalo "napít" a táhne co může. Je to prostě výjimečnost, (exkluzivita) za kterou se musí platit. Rozložení motorizací je asi cca 90% 1,2i ,
5% 1,4CVVT a 5% 1,6CVVT a všech nafťáků. Takže výběr je o možnostech,nabídce a prioritách podložených zkošeností. Chce se prostě svézt, já se svezl opakovaně a nelituji.
Není nad vlastí zkušenost s řízením a porovnáním. Každej to vidí po svém a má i jiná měřítka.
1,4 CVVT ve výbavě clasic (byla pro mne smysluplná) ,nemám rád čičorády,pseudo chromy a tuny výbavy navíc, mlhovkám nehovím. Tak jsem ušetřené dukáty vrazil do opravdového tónování skel, potahy, světla pro denní svícení a podobné kravinky pro mne asi důležité.Takže i 1,2i za dobrou cenu je plně dostačující a nestyděl bych se za ní. Každý ať si vybere dle svých možností!!!
i 20 1.4 CVVT Comfort : 8/2010 (17000km)
Accent 1.3i Elegance : 5/2005 - 8/2010 (71000km)
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

jirikstbk píše:Chasnik:

ad 1) On to dobře s nízkým předkem popsal suah

ad 2) cca 240x220 cm. Proč? Pokud se ptáš na samotné vrata, tak ty stály 40. Zbytek byly další záležitosti kolem toho, které bych jinak nedělal.
Hmm, čtyřicítka za vrata, to je rána. Příště bude lepší se zeptat chasníka :)
Garážová vrata sekční zateplená 2400 x 2250 mm od chasníka 13.880,- (bílá / hnědá), nebo 18.150,- (zlatý dub). Další dekory dostupné v podobných cenách...
Motor 17 cm / sec., soft dorazy, 2 x DO - 7 520,- (je i levnější, ale tenhle je lepší...), další dálky jdou samozřejmě doobjednat
Celkem bez DPH 21 400,-, se slevou od chasníka 18 000,-. DPH dle pozice garáže...
Montáž 3 900,-, případně pro aspoň průměrně zručné členy montáž s chasníkem po dohodě samozřejmě výrazně levněji :D
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

garážová vrata od chasnika, to je dobrá politika :mrgreen: :mrgreen:
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Hardcam »

Mmmm, dalsi uzitecny povolani, co se do klubu hodi...:)
to jsou Hörmann?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

nn, Hörmani už jsou tu zavedení, to bych si moc neškrtl. Tohle je Wayne Dalton, velký výrobce z USA (mno, v podstatě celosvětový), z Ameriky se vozí komponenty a v Polsku je montážní závod, kde to kompletují na ty správné rozměry, případně stříkají RAL odstíny.

Je to tady relativně čerstvě, počty instalací se počítají zatím spíš na kusy. Jsme přímým dovozcem a postupně hodláme vybudovat dealerskou síť. V počátečních fázích budu mít určitě školení montážních čet na starosti já, takže teď jezdím i sám montovat, abych získal co nejvíc grifů...

WD rozhodně chtějí na tomto trhu uspět, proto jsou nasazené ceny dost nízko. I když, štvou nás, protože v PL je cenová hladina ještě nižší, takže na severu toho asi moc neprodáme :(

Technologicky je to podobné jako místní známá konkurence - Hörman, TRIDO, Lomax, Kružík apod. - PUR panely obalené ocelovým plechem, kolejnice, motor s řetězem nebo řemenem a hotovo. Na tom se už moc vymyslet nedá, maximálně upravit systém zkrutných nebo tažných pružin...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od jirikstbk »

Chasnik píše: Příště bude lepší se zeptat chasníka :)
No jo, a kde byl chasník, když to bylo před 2 a 1/2 rokem aktuální? Teď už je pozdě a bezpečně vím, že už další vrata kupovat nebudu. Alespoň v to doufám. :wink: Jinak to mám od LOMAX.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Tak chlapci (a děvčata) konečně jsem se ,,rozhoupal" a objednal si 1.2ku.
V zelené metalíze a s paketem comfort plus new(přední mlhovky a nastavitelné sedadlo řidiče) za 205 000.
Dle prodejce je ted na lodi,takže do měsíce bych jí měl mít :D/ .Ted už jen udělat závěrečky (čekají mě ve středu) a pak hurá za volant :) .

Chtěl bych všem poděkovat za ochotu, se kterou ste mi odpovídali :) .
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“