1.2 nebo 1.4 ?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od koloman.brutus »

Na zaciatok budes spokojny. Len sa nezlakni ked to pod 2000ot./min nebude tahat. Pyta si to vacsie otacky na ,,sportovejsiu,, prevadzku.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Reklama
 

suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od suah »

Ani 1.4 pod 2000 netaha. Na sportovejsiu prevadzku treba aspon 3000, potom sa koniky konecne prebudia :lol:
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Díky za radu :). ted trošku přemýšlím,jestli se do toho vyplatím montáž LPG( hyundai už to nabízí za 29 000),ale nevím,jestli to u tak malého motoru má cenu :-k
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
koloman.brutus
**
Příspěvky: 358
Registrován: 24 dub 2009, 16:39
Bydliště: Prešov

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od koloman.brutus »

no ja jazdim vela a ak je to origo hyundai tak idem do toho
mas nejaky link kde to ponukaju?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Mají to přímo na stránkách hyundai.Když si dáš konfigurátor tak to tam nabízejí (jen pro motor 1.2).
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

Jackale, gratuluju k výběru barvy, ta zelená metla na i20 sedí pěkně:)
Ohledně LPG - kolik předpokládáš, že za rok najezdíš?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Díky.Ta zelená je fakt nádherná.Jinak počítám že tak nejmíň 5000 km.Ikdyž nedokážu to říci přesně :).
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

Při tomhle nájezdu je lepší si tam nechat ten benzín.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

taktak, 5tis ročně je naprosto směšný nájezd o tom uvažovat o lpg... dejme tomu, že budeš jezdit kombinovanou do 6l, ušetříš kačku na kilometru a při ceně 29tis za přestavbu to je prostě šílenost :mrgreen: v té době už ti 1.2 určitě stačit nebude jako mladýmu klukovi (vím dobře o čem mluvím :mrgreen: :mrgreen: ) a při prodeji to nemá vyšší prodejní cenu, stejně jako výbavu/tuning ti později nikdo nezaplatí, tohle taky ne...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Oukej.Dám tedy na radu zkušenějších a za ty peníze radši koupím něco do auta :D/
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

jako bezpochyby by se ti líbilo tankovat litr za 17kč (kde jsou ty časy, kdy jsem před rokem bral litr za 12) ale při tvém nájezdu to je holý nesmysl. Teď už skoro nejezdím, vypadá to že se měsíčně nedostanu nad cca 1200km což se mi zdá úplně směšný, ale je to tak :mrgreen: ale hlavně mi to papá trošku víc než 6l a dávno to je zaplacený, respektive to zaplatil někdo jiný za mě :D
každopádně kupuj to co užiješ a né třeba křídlo, pokud takový nesmysl na i20 vůbec existuje :mrgreen: :mrgreen:
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od caruser »

To LPG máte v ČR lacné, keď návratnosť je po 29.000 km, u nás to vychádza na nejakých 46.000 km.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

pozor, návratnost nemůžeš brát v kilometrech. Ty jsou jiný při spotřebě do 6l což by mohla mít ta i20 kdy ušetří kačku na litru a jiný při mé spotřebě do 11l, kdy na kilometru ušetřím cca 1,8kč :!: pak mám návratnost cca 20tis km
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od caruser »

to: Nexus

Ja beriem návratnosť i20 1,2 spotreba na benzín 5L/100 km (6,835 EURO/100 km) a na LPG nárast cca. 20% z osobnej skúsenosti 6L/100 km (4,26 EURO/100 km) + benzín na štartovanie cca. 0,30 EURO na 100 km. Prestavba stojí cca. 1100 EURo. Návratnosť bez započítania servisných prehliadok je cca 48.000 km.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

když to bereš takhle tak máš pravdu, taky to je onen důvod, proč se tyhle slabé maličké motory nevyplatí přestavovat. U silnějších se nárůst spotřeby nekoná, rozhodně né tak drasticky jak píšeš 20%, u sonaty se nám to pohybuje okolo 5% ale to nepřisuzuju plynu, nýbrž čistému svědomí že litr nestojí moc a klidně tomu šlápnu :mrgreen: a když své náklady na km porovnám s ostatníma "rádobyúspornýma" vehiclama, nebolí mě užít si jízdu :) a klidně si řeknu, vždyť jsem na tom líp než ostatní :D/ :mrgreen:
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“