Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Chlapi, zdarec,
před 4 měsíci jsme si s ženou nadělili nový vůz - I30-ku. Jde o to, že nyní přišel z Hyundai Motor Czech D O T A Z N Í K s průzkumem spokojenosti zákazníka..
Jde celkem o 33 otázek "spokojenosti" při volbě vozu a pozdějšího nákupu..
Jenže věc má jeden háček: podle mého názoru se jedná o sběr DATAMININGOVÝCH DAT (datamining = skryté dolování dat = volně přeloženo jako "uvedení dat, která slouží pro marketing s cílem ekonomického prospěchu - zisku - aniž by dárce dat o tomto věděl a byl předem srozuměn). Jde o to, že podle mě za celou věcí více než zájem o spokojenost zákazníka je spíše "upřesnění" cílového zákazníka pro další prodej značky. Tzn. cílem je účelnější a ekonomičtější zacílení např. reklamy, oslovení určitých skupin dle věku, postavení, požadavků zákazníka..).
Dotazník začíná např. výběrem modelu, dojmy z prodejny, dojem z personálu, dojem ze zkušební jízdy, převzetí vozu, zkušenosti, doporučení vozu dalším osobám, plány ohledně údržby, a nakonec 3 osobní otázky "O Vás" - muž/žena, vzdělání, zaměstnání, věk, atp.
Vzhledem k tomu, že trochu Statistice rozumím, si říkám, že jako zákazníci MÁLO OBCHODUJEME Hyundai nám přece také nedal auto dárkem, ale museli jsme zaplatit..
Oč mi jde: klidně dotazník vyplním, ale chci např. SLEVENKU ve výši -50% z 1. KOMPLETNÍ GARANČNÍ PROHLÍDKY (vč. všech oprav, doplnění a výměn).
Přece jen se jedná o "zlatá" data, mající mnohem větší hodnotu, než oněch mnou požadovaných -50%.
Tak tedy: DÁT DATA nebo NEDÁT DATA??? Když dát, tak DÁT ZDARMA, NEBO CHTÍT např. onu SLEVENKU?
Co si o tom myslíte Vy? Zajímal by mě váš názor!
před 4 měsíci jsme si s ženou nadělili nový vůz - I30-ku. Jde o to, že nyní přišel z Hyundai Motor Czech D O T A Z N Í K s průzkumem spokojenosti zákazníka..
Jde celkem o 33 otázek "spokojenosti" při volbě vozu a pozdějšího nákupu..
Jenže věc má jeden háček: podle mého názoru se jedná o sběr DATAMININGOVÝCH DAT (datamining = skryté dolování dat = volně přeloženo jako "uvedení dat, která slouží pro marketing s cílem ekonomického prospěchu - zisku - aniž by dárce dat o tomto věděl a byl předem srozuměn). Jde o to, že podle mě za celou věcí více než zájem o spokojenost zákazníka je spíše "upřesnění" cílového zákazníka pro další prodej značky. Tzn. cílem je účelnější a ekonomičtější zacílení např. reklamy, oslovení určitých skupin dle věku, postavení, požadavků zákazníka..).
Dotazník začíná např. výběrem modelu, dojmy z prodejny, dojem z personálu, dojem ze zkušební jízdy, převzetí vozu, zkušenosti, doporučení vozu dalším osobám, plány ohledně údržby, a nakonec 3 osobní otázky "O Vás" - muž/žena, vzdělání, zaměstnání, věk, atp.
Vzhledem k tomu, že trochu Statistice rozumím, si říkám, že jako zákazníci MÁLO OBCHODUJEME Hyundai nám přece také nedal auto dárkem, ale museli jsme zaplatit..
Oč mi jde: klidně dotazník vyplním, ale chci např. SLEVENKU ve výši -50% z 1. KOMPLETNÍ GARANČNÍ PROHLÍDKY (vč. všech oprav, doplnění a výměn).
Přece jen se jedná o "zlatá" data, mající mnohem větší hodnotu, než oněch mnou požadovaných -50%.
Tak tedy: DÁT DATA nebo NEDÁT DATA??? Když dát, tak DÁT ZDARMA, NEBO CHTÍT např. onu SLEVENKU?
Co si o tom myslíte Vy? Zajímal by mě váš názor!
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Reklama
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Když jsem si koupil accenta, tak mi přišla dokonce 2x
Vždycky jsem vyplnil a odeslal...nikdy jsem se o tom nezajímal a ani by mě to nenapadlo
Tatíkovi něco podobného přišlo tento týden (po koupi i20). Ještě to neposlal zpět.
Vždycky jsem vyplnil a odeslal...nikdy jsem se o tom nezajímal a ani by mě to nenapadlo
Tatíkovi něco podobného přišlo tento týden (po koupi i20). Ještě to neposlal zpět.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Tak Zdendo, já tě trufnu, nám už to přišlo potřetí
Říkal jsem si, že až budu mít čas, tak to vyplním. Pokud ze mně budou dolovat nějaká osobní data, tak ty položky prostě nechám nevyplněné. Informace o tom, jak jsem spokojen s autem, resp. prodejcem, jim klidně poskytnu. Jestli pak oni dotazník třeba neúplně vyplněný vyhodí, to už je jejich věc...
Říkal jsem si, že až budu mít čas, tak to vyplním. Pokud ze mně budou dolovat nějaká osobní data, tak ty položky prostě nechám nevyplněné. Informace o tom, jak jsem spokojen s autem, resp. prodejcem, jim klidně poskytnu. Jestli pak oni dotazník třeba neúplně vyplněný vyhodí, to už je jejich věc...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4503
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Když jim můžu napsat,co se mě líbí a naopak na a na prodeji -tak to klidně dělám i zdarma .Mě se vyptávali i po tlf.-pravda je,že mě za pár minut odpovědí poslali vstupenku na letošní Autosalon v Brně,i bez toho,že bych za odpovědi něco chtěl.
Jinak třeba s otravnými zlodějskými tlf.operátory,jsem hotov za 2 vteřiny .
Jinak třeba s otravnými zlodějskými tlf.operátory,jsem hotov za 2 vteřiny .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Já mám novou i30 od června a dotazník mi došel dokonce 4x. Jednou jsem vyplnil a mám splníno. Zbylé 3 dotazníky jsem uložil do kontajneru na papír
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Auto koupeno v únoru a žádný dotazník nepřišel. Taky bych čekal, že za vyplnění takového dotazníku bude nějaká pozornost. Klidně drobnost.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Tak to si nech zdát nějakou pozornost
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
No....když jsem byl minulý rok na autosalonu v Brně, tak tam měl akci: parkování pro vozy zdarma, vyplnil jsem s hosteskou nějaký dotazník (něco jako tento) a dostal jsem pozornost a to byl termo hrnek a model i30. A ještě mi auto umyli a dofoukali gumy
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
já dostal termohrnek za bezplatnou prohlídku auta s jízdou ix35.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Model i30 by byl ideální. Něco pro děti
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Prodejce by si mohl klienty hyčkat a sem tam pustit chlup.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Spíš importér: prodejce z těchto aut moc nemá. Když k němu nebudeš jezdit servisovat auto, tak na tobě ve finále moc nevydělá...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Máš pravdu, měl jsem na mysli importéra
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
JJ, také jsem myslel importéra, který za P R A V D I V Ě výplněný dotazník
v zápětí odešle slevenku na -50% z ceny 1. garanční prohlídky..
Mylsím, že pro obě strany je to výhodné: má pravdivá data (a to je ve statistice důležité, neboť zkreslená data na vstupu vydají i zkreslená data na výstupu,
byť se zde uvažuje i se statistickou chybou nebo nepravdivým procentem) a zákazník slevenku na 1. garančku.
Ale docela je pro mě překvapením, jak velkoryse nabízíme ZDARMA informace mající cenu zlata, přičemž na západ od nás za ně běžně dostávají lidé nejrůznější bonusy
- buď dárky, nebo slevenky, případně slevy na další vůz, atp.
v zápětí odešle slevenku na -50% z ceny 1. garanční prohlídky..
Mylsím, že pro obě strany je to výhodné: má pravdivá data (a to je ve statistice důležité, neboť zkreslená data na vstupu vydají i zkreslená data na výstupu,
byť se zde uvažuje i se statistickou chybou nebo nepravdivým procentem) a zákazník slevenku na 1. garančku.
Ale docela je pro mě překvapením, jak velkoryse nabízíme ZDARMA informace mající cenu zlata, přičemž na západ od nás za ně běžně dostávají lidé nejrůznější bonusy
- buď dárky, nebo slevenky, případně slevy na další vůz, atp.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Dostali jsem vicekrat a jestli to nekdo doma vyplnil nebo ne nevim, kdyby to poslali kazdemu jen jednou tak by mozna i meli na ty slevy a darky, ale takhle, utrati vic za postovne. Darek uz mate, kvalitni levne auto.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)