Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
nechápu co komu vadí na dotazníku spokojenosti zákazníka. Jak jinak mají získávat zpětnou vazbu o kvalitě servisu (kromě vyloženě negativních dopisů )? Mě přišel dotazník cca po roce od koupě a co si tak pamatuji, tak nepožadoval soukromá data, pouze data týkající se provozu OA
Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC
Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Reklama
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
4FISHkaa dotazník je opravdu v pohodě a zcela v obecné rovině, jen by si mohli dělat čárku komu už jej poslali a šetřit naše lesy.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
s tím souhlas. Koneckonců to můžou posílat elektronicky
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
To jo, e-mail už má dneska snad každej...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Nemá, muj tchan si koupil KIU a email nema, nema ani internet a je spokojeny. A s autem nebyl ani na jedne garancce s tim ze na zaruku jim sere.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Mno, výjimky se najdou, ale asi mi dáš zapravdu, že tchán by ten dotazník nevyplnil, ani kdyby mu přišel tou poštou
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
A jeste s tuzkou zdarma na vyplneni. Muj tchan ma taky zanovni auto, zaruka ho taky nikdy nezajimala, email taky nema a kupodivu zije docela spokojene.
Edit: Ted volal, ze se mu rozbila Nokia 1600, i zakladni technika ma obcas problem
Edit: Ted volal, ze se mu rozbila Nokia 1600, i zakladni technika ma obcas problem
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Jo, jen se za necim honime, snazime hromadit majetek, pak krachne Unie prijde mena a jsme, a co z toho.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
No súkromné dáta síce nepožadujú, ale to preto, že ich ani nepotrebujú - majú ich už totiž. Ak si dobre spomínam, tak kdesi v tom dotazníku (alebo na obálke, už neviem) bol čiarový kód. Nie je predsa problém zaznamenať si komu som zaslal aký čiarový kód, a keď sa mi vráti, tak "spárovať" ten dotazník s konkrétnym človekom. Potom tá anonymita vyzerá celkom čudne, pdobne ako "anonymné" sčítanie obyvateľstva na slovensku naposledyFISHkaa píše:nechápu co komu vadí na dotazníku spokojenosti zákazníka. Jak jinak mají získávat zpětnou vazbu o kvalitě servisu (kromě vyloženě negativních dopisů )? Mě přišel dotazník cca po roce od koupě a co si tak pamatuji, tak nepožadoval soukromá data, pouze data týkající se provozu OA
Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
pietro32i díky za názor, je to tak, jak píšete: nicméně není tam čárový kód, ale unikátní číslená kombinace dotázníku v rámečku vpravo nahoře:pietro32i píše:No súkromné dáta síce nepožadujú, ale to preto, že ich ani nepotrebujú - majú ich už totiž. Ak si dobre spomínam, tak kdesi v tom dotazníku (alebo na obálke, už neviem) bol čiarový kód. Nie je predsa problém zaznamenať si komu som zaslal aký čiarový kód, a keď sa mi vráti, tak "spárovať" ten dotazník s konkrétnym človekom. Potom tá anonymita vyzerá celkom čudne, pdobne ako "anonymné" sčítanie obyvateľstva na slovensku naposledyFISHkaa píše:nechápu co komu vadí na dotazníku spokojenosti zákazníka. Jak jinak mají získávat zpětnou vazbu o kvalitě servisu (kromě vyloženě negativních dopisů )? Mě přišel dotazník cca po roce od koupě a co si tak pamatuji, tak nepožadoval soukromá data, pouze data týkající se provozu OA
Nejvíc mě baví nářky lidí na téma "tyhle průzkumy z nás tahají osobní údaje" a stejní lidé na sebe práskají všechno na sociálních sítích, různých registracích či prostě leaky z nezabezpečených PC
ja například: 565068 - a podle toho si v DB kde kdo spojí, o koho jde.. Takové databáze se pak dobře prodávají a je o ně velký zájem.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Môže byť, ako som písal, nepamätám si čo presne tam bolo (myslel som, že čiarový kód), len viem, že som si všimol niečo, podľa čoho sa to dá úplne pohodlne identifikovať s konkrétnym človekom. Nejde síce o žiadne extrémne citlivé dáta, ale načo by mal vedieť importér, kto presne (ja napríklad) nie je spokojný s niektorým konkrétnym servisom/predajcom, či inou službou? Mne to vôbec nepomôže a naopak, môže mi to potenciálne poškodiť. Prvý dotazník som vypísal a poslal, druhý mi už prišiel druhýkrát, už to však ignorujem.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Tak ohledně Dotazníku a "co za něj" komunikuji s Marketingovým ředitelem MOTOR CZECH.
Tož uvidíme jak se pochlapí anebo jaké výmluvy a demagogie přijdou
Dám pak vědět
Tož uvidíme jak se pochlapí anebo jaké výmluvy a demagogie přijdou
Dám pak vědět
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Tak třeba dostaneš zadarmo to, že ti nevyměnění filtr apod. na 90% se za každou cenu výhadaná sleva někde projeví. Třeba se někdo naštve a autem se ti projede jako prase.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Průzkum spokojenosti nových vlastníků zn. HYUNDAI
Po kúpe som dostal dotazník. Vyplnil som ho a poslal. Nikdy som nedostal nič zadarmo, ale poznatky snáď zlepšia hlavne servis.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)