Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Používám tohle:
http://www.upload-images.eu/
Dá se sem vložit i fotka jako příloha, ale to z databáze po pár týdnech či měsících zmizí. Tyto externí zdroje většinou uchovávají obrázky déle...
http://www.upload-images.eu/
Dá se sem vložit i fotka jako příloha, ale to z databáze po pár týdnech či měsících zmizí. Tyto externí zdroje většinou uchovávají obrázky déle...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,no,bastlíři by se měli podporovat,navíc vidím,že jsi to pochopil správně. Technický výkres mají v konečné podobě na laseru,několikrát jsem míry telefonicky upravoval kvůli rozložení střídavého namáhání.Mohl bych jen přeměřit hotový výrobek. Rozměry válečků/pouzder tu mám. Napiš mi na frantaservis@gmail.com Do předmětu napiš airwaves,abych věděl. Posílám Ti zajímavou fotku,říkal jsem,že by to dobrý tlumič mohl zvládnout! Ale z technického hlediska mi to i tak připadá,jako by někdo hodil anténu do studny a pak se pomocí zesilovače snažil dosáhnout přijatelného příjmu Podívej se také jaké je namáhání silentbloku u karoserie,to působí ten hluk a přenášení rázů. Pokud je tlumič na konci ramene,je páka jednozvratná,ale takhle.... myslím,že víš co myslím. Franta.airwaves píše:Ahoj, Františku. Jsi ďábel v tom dobrém slova smyslu. Konečně to tu ožilo . Vytiskl jsem si tvoji úpravu před a po a je to dokonalý. Jak píšeš, nic není vařený na auto a dá se to rychle v případě potřeby vrátit zpět. Na původní místo tlumiče jde futro nového držáku a ten ještě drží pod průžinou asi šroubem. Mohl by jsi prosím poslat výkres ať nemusím v sobotu pod autem ležet s posuvkou? Jdu do toho, to musím vyzkoušet. V práci mám možnosti to legálně vyrobit zbastlit. Nebo by stačilo kdyby jsi domaloval pár rozměrů do fotky? Plus sílu plechu a šrouby pod pružinou? Díky za všechny bastlíře . No jinak s fabrikou se nepokoušej komunikovat, Ti chybu nepřiznají to je uplně zbytečné se nas..t.
- Přílohy
-
- Nové auto u jednoho dealera.
- SACHS-800.jpg (62.18 KiB) Zobrazeno 4411 x
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
[quote="Chasnik"]Používám tohle:
http://www.upload-images.eu/
Děkuji,podívám se na to,Franta...Hmm,potřeboval bych nějaký návod,jak poznáš,který obrázek to je? Aha už vím,ten můj se jmenuje: Zajímavé foto
http://www.upload-images.eu/
Děkuji,podívám se na to,Franta...Hmm,potřeboval bych nějaký návod,jak poznáš,který obrázek to je? Aha už vím,ten můj se jmenuje: Zajímavé foto
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj,to jistě ne,ale můj cíl je jiný nežli zisk,mám dobré práce dost a mimo to nejsem na příjmech z práce závislý. Rád bych dosáhl nápravy ze strany výrobce a k tomu potřebuji dost spojenců a taky znát obecný názor většiny. Samozřejmě považuji za podstatné popsat všechny důsledky předmětné závady a to i v dlouhodobém horizontu. Už to vidím jak se zase bude psát,že VW je po třech letech jako nový a z Hyundaie je rozvrzané auto ve,kerém všechno chrastí. Za startovní výstřel tohoto jevu považuji obecně známé klepání zámku 5tých dveří,které se po krátké době u většiny IX 20 a Kia Venga objeví. Franta.matysekul píše:Tak na to můžeš zapomenout.Za suché z nosu se tady Franta určitě neangažuje
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Osobně si také myslím, že po třech letech budeme tady všici nasraní, co jsme si to koupili ..frantaservis píše: Už to vidím jak se zase bude psát,že VW je po třech letech jako nový a z Hyundaie je rozvrzané auto ve,kerém všechno chrastí. Za startovní výstřel tohoto jevu považuji obecně známé klepání zámku 5tých dveří,které se po krátké době u většiny IX 20 a Kia Venga objeví. Franta.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
To budou nasraní i ti, co koupili jinou značku. Dneska už se auta nevyrábějí na nějakou extra výdrž
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Souhlasím. Z vlastní zkušenosti už vím, že když si auto přivezu domů tak přemýšlím o tom jestli jsem neudělal chybu a neměl koupit něco jiného.
ix 20 1,4 Trikolor Glowing Red 2010
ix 20 1,6 Trikolor White Sand 2019
ix 20 1,6 Trikolor White Sand 2019
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Já nevim,takymito uvahami zbytocne idete do depresíí,ja som s autom ako tak spokojny...druha vec je,ci sa vam tento jav stava na vsetkych typoch motorov,1,4 benzin diesel a 1,6 benzin (konstrukcia mozno rovnaka,ale hmotnost motorov ina,tlmice mozno ine) a na jakych gumach/rozmery...ci nahodou by sme nemohli radsej selektovat mensiu skupinu a zbytocne tu neriešiť "paniku"...ved sa ich v CZ predalo cez 1400 a nikto okrem frantu s tym neprisiel...nic v zlom,mozno len som nepochopil jeho navrch,nie som konstrukter,mechanik,ale nic mi jeho riesenie nehovori oproti originalu...vzhladom na jazdne vlastnosti...to jest FAKTY merania, rozmery, materialy etc. no a k tej germanizácii...nemyslim si ze ktorakolvek automobilka by riskovala nebezpecne riesenie len kvoli,co tu bolo spomenuté.
1,6 AT
40500km
40500km
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
No já si myslím,že IX 20 je dobré auto,hodnotím ho lépe,než Toyotu Corollu D4D,kterou jsem měl předtím 4 roky a těšil se až bude odepsaná z firmy a budu jí moct prodat. Z mého hlediska automechanika jsou rozdíly mezi současnými auty tvořeny různými nedostatky a naopak vychytávkami,které se na životnosti vozu celkově projevují. Kdyby měl VW takovýhle podvozek,byl by z něj za tři roky hadr také. Jak říkal ten rusák v Armagedonu,Vw nebo Hyundai,...všechno je to Taiwan ))) Ale zlaté čeké ručičky......... Frantakoudý píše:frantaservis píše: Osobně si také myslím, že po třech letech budeme tady všici nasraní, co jsme si to koupili ..
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
ahoj,jak jsem teď právě napsal,koupil jsem si Toyotu Corollu D4D,když všichni říkali jak je skvělá a bylo to jen samé zklamání. IX 20 je dobrá a má zdravý základ.Bohužel to někomu vadilo tak,že se na ní "podepsal",aby zase tak dobrá nebyla,ale to už je za mnou,já jsem si ten problém vyřešil a z auta mám jen radost. Je rozhodně zpracované lépe,než mnohá jiná zvučnějších jmen,tedy až na ty plasty v interiéru,to mohlo být lepší,ale ty nejezdí a teď už ani nechrastí.Frantadedula píše:Souhlasím. Z vlastní zkušenosti už vím, že když si auto přivezu domů tak přemýšlím o tom jestli jsem neudělal chybu a neměl koupit něco jiného.
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ano,děkuji za názor, je docela pravděpodobné,že některé vozy mají jiné tlumiče,všichni si opravdu nestěžují. Přesto stačí se podívat pod vozy se,kterými problém není a rozdíl je jasný. Tak jak je to u IX 20 vyřešené odporuje všem poznatkům z mechaniky. To,že to takhle někomu vyhovuje přece ještě neznamená,že by to nemohlo být lepší a věřte mi,že by bylo a výrazně. Svezte se někdy třeba v Toyotě Corolle po stejné silnici,budete překvapen. Ta to má totiž správně,stejně jako Yaris a naprostá většina ostatních vozů,které na neduhy pérování netrpí. Ukazatelem toho,jaké máte tlumiče může být viditelný kontakt zadních dorazů se spodní miskou pera. U aut,která jsou OK,je miska zaprášená,protože ke kontaktu dochází jem při maximálním zatížení. U těch co odskakují,jsou na misce vidět kroužky od polyuretanového dorazu i,když vůz jezdí pouze s řidičem,nebo ve dvou. No,uvidíme v zimě na vymrzlých dírách. Soudím,že Váš názor bude jiný.Frantaiggyno píše:Já nevim,takymito uvahami zbytocne idete do depresíí,ja som s autom ako tak spokojny...druha vec je,ci sa vam tento jav stava na vsetkych typoch motorov,1,4 benzin diesel a 1,6 benzin (konstrukcia mozno rovnaka,ale hmotnost motorov ina,tlmice mozno ine) a na jakych gumach/rozmery...ci nahodou by sme nemohli radsej selektovat mensiu skupinu a zbytocne tu neriešiť "paniku"...ved sa ich v CZ predalo cez 1400 a nikto okrem frantu s tym neprisiel...nic v zlom,mozno len som nepochopil jeho navrch,nie som konstrukter,mechanik,ale nic mi jeho riesenie nehovori oproti originalu...vzhladom na jazdne vlastnosti...to jest FAKTY merania, rozmery, materialy etc. no a k tej germanizácii...nemyslim si ze ktorakolvek automobilka by riskovala nebezpecne riesenie len kvoli,co tu bolo spomenuté.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
iggyno: nikdo na to neprisel mozna proto, ze ix20 neni zrovna typ auta, ktery si automechanici bezne kupuji.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Hardcam: To je pravda,ale i tak tych staznosti nie je vela...tým nechcem povedat,ze to nie je pravda,len ja som typ,ktory na zaklade jedneho nazoru si neurobi ten vlastny,ked danej problematike na 100% nerozumiem,preto by ma presvedcila rec faktov,teda asi nejake merania ci co...
Vseobecne sa tvrdilo od zaciatku,ze Venga skakala v porovnani s ix20 viacej,co potvrdzuju i majitelia vengy! Ze ix20 slo komfortnou cestou...zrazu je tu nazor, ze ix20 je nebezpecna a je to len jej problem...
Proste nez si dam zasiahnut do napravy,abych neurobil hlupost...na druhu stranu,ked sa o tom presvedcim,nemam problem byt velkym vdacnikom a dlznikom frantovi.
Vseobecne sa tvrdilo od zaciatku,ze Venga skakala v porovnani s ix20 viacej,co potvrdzuju i majitelia vengy! Ze ix20 slo komfortnou cestou...zrazu je tu nazor, ze ix20 je nebezpecna a je to len jej problem...
Proste nez si dam zasiahnut do napravy,abych neurobil hlupost...na druhu stranu,ked sa o tom presvedcim,nemam problem byt velkym vdacnikom a dlznikom frantovi.
Naposledy upravil(a) iggyno dne 11 lis 2011, 18:42, celkem upraveno 1 x.
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Kedze to tam mam komplet spinave,je dobre?frantaservis píše:Ano,děkuji za názor, je docela pravděpodobné,že některé vozy mají jiné tlumiče,všichni si opravdu nestěžují. Přesto stačí se podívat pod vozy se,kterými problém není a rozdíl je jasný. Tak jak je to u IX 20 vyřešené odporuje všem poznatkům z mechaniky. To,že to takhle někomu vyhovuje přece ještě neznamená,že by to nemohlo být lepší a věřte mi,že by bylo a výrazně. Svezte se někdy třeba v Toyotě Corolle po stejné silnici,budete překvapen. Ta to má totiž správně,stejně jako Yaris a naprostá většina ostatních vozů,které na neduhy pérování netrpí. Ukazatelem toho,jaké máte tlumiče může být viditelný kontakt zadních dorazů se spodní miskou pera. U aut,která jsou OK,je miska zaprášená,protože ke kontaktu dochází jem při maximálním zatížení. U těch co odskakují,jsou na misce vidět kroužky od polyuretanového dorazu i,když vůz jezdí pouze s řidičem,nebo ve dvou. No,uvidíme v zimě na vymrzlých dírách. Soudím,že Váš názor bude jiný.Frantaiggyno píše:Já nevim,takymito uvahami zbytocne idete do depresíí,ja som s autom ako tak spokojny...druha vec je,ci sa vam tento jav stava na vsetkych typoch motorov,1,4 benzin diesel a 1,6 benzin (konstrukcia mozno rovnaka,ale hmotnost motorov ina,tlmice mozno ine) a na jakych gumach/rozmery...ci nahodou by sme nemohli radsej selektovat mensiu skupinu a zbytocne tu neriešiť "paniku"...ved sa ich v CZ predalo cez 1400 a nikto okrem frantu s tym neprisiel...nic v zlom,mozno len som nepochopil jeho navrch,nie som konstrukter,mechanik,ale nic mi jeho riesenie nehovori oproti originalu...vzhladom na jazdne vlastnosti...to jest FAKTY merania, rozmery, materialy etc. no a k tej germanizácii...nemyslim si ze ktorakolvek automobilka by riskovala nebezpecne riesenie len kvoli,co tu bolo spomenuté.
1,6 AT
40500km
40500km
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Proste nez si dam zasiahnut do napravy,abych neurobil hlupost...na druhu stranu,ked sa o tom presvedcim,nemam problem byt velkym vdacnikom a dlznikom frantovi.[/quote]
Ahoj,on je tam problém ještě s tím zkrutným stabilizátorem,který je tak tvrdý,že se vlastně jedná o tuhou nápravu. V praxi,když na zvedáku zvedám jedno kolo pumpíkem,jde nahoru i druhé,proto to odskočí jako Žigul. Průměr tyče je šílených 22,3 mm! Podle barevného označení má Kia jiné pružiny,možná tvrdší,to nevím,ale,když lehce zahoupu oběma vozy tlakem na zadní nárazník houpe se Kia jako Hyundai. Přestože i Kia je dílem Rüsselsheimu,má některá stabilizátor poze o průměru pouze 17mm a to je technicky vzato vlastně poloviční tuhost,neboť se krutu účastní hlavně povrch tyče. Některá Kia má dokonce nápravu bez stabilizátoru! Je to velmi složité a podle mne by nejdřív někdo musel chtít a jeden z kohoutů to vždycky vyhraje.
Ahoj,on je tam problém ještě s tím zkrutným stabilizátorem,který je tak tvrdý,že se vlastně jedná o tuhou nápravu. V praxi,když na zvedáku zvedám jedno kolo pumpíkem,jde nahoru i druhé,proto to odskočí jako Žigul. Průměr tyče je šílených 22,3 mm! Podle barevného označení má Kia jiné pružiny,možná tvrdší,to nevím,ale,když lehce zahoupu oběma vozy tlakem na zadní nárazník houpe se Kia jako Hyundai. Přestože i Kia je dílem Rüsselsheimu,má některá stabilizátor poze o průměru pouze 17mm a to je technicky vzato vlastně poloviční tuhost,neboť se krutu účastní hlavně povrch tyče. Některá Kia má dokonce nápravu bez stabilizátoru! Je to velmi složité a podle mne by nejdřív někdo musel chtít a jeden z kohoutů to vždycky vyhraje.