Zdravim vsechny ky.
potreboval by jsem trochu poradit.
Mam problem s kontrolkou airbagu, nechce mi zhasnout. vcera jsem byl v jednom servisu si nechat tuto chybu zresetovat, ale chlapik se nedokazal pripojit. dokonce kdyz se zkousel pripojit s nastartovanym motorem tak se motor vypl.
Proud do konektoru OBD2 jde (zkouseno jenom na pin15). take jsem zjistil ze mi pri otoceni klicku do pozice I. nesviti kontrolka motoru. zarovka je v poradku, ale proud do ni nejde.
Ten chlapik mi rekli ze muzu mit poskozenou ridici jednotku.
mate nekdo s timto zkusenosti? muze to byt pravda?
problem s ridici jednotkou?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
problem s ridici jednotkou?
Hyundai i30sw 1.4 r.12
Nissan Almera r.96
Hyundai Accent r.99
Skoda 120L
Nissan Almera r.96
Hyundai Accent r.99
Skoda 120L
- Reklama
Re: problem s ridici jednotkou?
Ahoj
Bohužel je to pravda ,vždycky hlavní základ zdravé ecu je připojeni jakekoliv diagnostiky Pokud se diagnostika nedokáže připojiti vždy to značí problém ve vnitřním napájení řídící jednotky(já to mu říkám ,že je prošlehlá)Ecu je háklivá na vnitřní napětí ,protože se v tom může pohybovat od 0,3 voltu až po 15.0 voltu Záleží podle co o ovladá
Než začnete blbnout z výměnami zkontrolovat jednotlivé stavy ecu proměřit jak co kam jde (voltáž) pak se můžete pouštět do větších akcí
Má rada zní prověřit kabeláž plus i mínus jestli opravdu to vše sedí ak má potom teprv se může hledat to nejdražší(čili Ecu ) Né vždycky za to může
Ps základ je vždy zkontrolovat jednotlivé napajení ať již mínusové nebo kladné ale vžydcky
Jinak na to základní vyzkoušení stačí obyčejný volt metr
Omlouvám se za ty vykřičníky pokud někdo neovláda základní pravidla z elektrotechniky neodpovídám z a něj,díky za pochopení Ivan
Bohužel je to pravda ,vždycky hlavní základ zdravé ecu je připojeni jakekoliv diagnostiky Pokud se diagnostika nedokáže připojiti vždy to značí problém ve vnitřním napájení řídící jednotky(já to mu říkám ,že je prošlehlá)Ecu je háklivá na vnitřní napětí ,protože se v tom může pohybovat od 0,3 voltu až po 15.0 voltu Záleží podle co o ovladá
Než začnete blbnout z výměnami zkontrolovat jednotlivé stavy ecu proměřit jak co kam jde (voltáž) pak se můžete pouštět do větších akcí
Má rada zní prověřit kabeláž plus i mínus jestli opravdu to vše sedí ak má potom teprv se může hledat to nejdražší(čili Ecu ) Né vždycky za to může
Ps základ je vždy zkontrolovat jednotlivé napajení ať již mínusové nebo kladné ale vžydcky
Jinak na to základní vyzkoušení stačí obyčejný volt metr
Omlouvám se za ty vykřičníky pokud někdo neovláda základní pravidla z elektrotechniky neodpovídám z a něj,díky za pochopení Ivan
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: problem s ridici jednotkou?
dekuji moc za radu... zkusime vyzkouset.
ono me napada ze se mohla poskodit, kdyz jsem mel problemy s regulatorem napeti a alternnator mi obcas prebijel.
jinak kdyby byla fakt spatna ta ECU da se opravit nekde v servisu, nebo se musi vymenit? popripade kdyby se dala nejaka stara ECU musi se pak jeste nejak naprogramovat?
ono me napada ze se mohla poskodit, kdyz jsem mel problemy s regulatorem napeti a alternnator mi obcas prebijel.
jinak kdyby byla fakt spatna ta ECU da se opravit nekde v servisu, nebo se musi vymenit? popripade kdyby se dala nejaka stara ECU musi se pak jeste nejak naprogramovat?
Hyundai i30sw 1.4 r.12
Nissan Almera r.96
Hyundai Accent r.99
Skoda 120L
Nissan Almera r.96
Hyundai Accent r.99
Skoda 120L
Re: problem s ridici jednotkou?
muze souviset to ze nemuzu obcas nastartovat auto ( otocim klickem, kontrolky sviti ale ani skubnuti starteru) s problemem s ridici jednotkou? nebo to bude neco s imobilizerem, nebo jenom spinaci skrinka?
baterka je v poradku.
baterka je v poradku.
Hyundai i30sw 1.4 r.12
Nissan Almera r.96
Hyundai Accent r.99
Skoda 120L
Nissan Almera r.96
Hyundai Accent r.99
Skoda 120L