1.2 nebo 1.4 ?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od S0T0 »

nexus: vím vím, proto jsem napsal, že se naučila :) Jinak s Davidem jsem se taky o LPG bavil a jak píšeš, ikdyž ho nemá rád, tak se zbavil předsudků i přes to, že nějaké nedostatky na tom Grandeuru našel..
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Reklama
 

Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde :wink: :mrgreen:
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od jirikstbk »

suah píše:Ani 1.4 pod 2000 netaha.
A na to jsi přišel jak?

Poslední 2 tankování jezdím mezi 1500 a 2000. Výš jdu jen při předjíždění nebo při jízdě po dálnici, kde nejezdím víc jak 120. Tomu také odpovídá spotřeba snížená o 0,5l/100km a ve srovnání s minulostí, kdy ještě auto nebylo zajeto, i víc.

Předtím jsem jezdil na doporučení zdejší komunity kolem 2500 až 3000. Až teprve tady někdo napsal, že u turecké i20 počítač napovídá řadit při 1400, tak jsem to zkusil a ono to funguje. Když jede s autem syn a mé doporučení nerespektuje, tak má minimálně o litr víc a já to pak stahuji na zbytek nádrže.

Podotýkám, že dlouhá trasa je u mě 20 km. 100 km trasy tak maximálně o dovolených nebo jako taxík dětem na koleje. Jinak je většina po městě a mimo to bydlím na vrchu prudkého kopce.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od suah »

Pokial to beries takto, tak mozme povedat, ze taha od 700 otacok...pretoze ked som v kolone, nemam problem zaradit dvojku a bez plynu sa pri volnobeznych otackach posuvat rychlostou cca. 10km/h vpred..

Lebo ono to podla mna dost zavisi, o ktorom rychlostnom stupni sa bavime. Na 5-ke by som si to nikdy nedovolil, tam sa snazim chodit az od 1800-2000 otacok, lebo pod touto hranicou je uz poznat, ze sa mu to velmi nepaci. Napriek tomu na 3-ke pri 1500 otackach ide uplne bez problemov. Na druhu stranu, urcite by som to nenazyval slovom "taha". Pretoze akonahle potrebujem prudsie zrychlit, musim podradit o 1-2 stupne. Alebo pride kopec a tiez musim ist minimalne o stupen dole..
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

2 Caruser

MYslím že ano.ještě se na to mrknu a dám vědět 8)

Udate: tady sem objevil stránku kde nabízejí parkovací kamery: http://www.autio.cz/cz/kategorie/car-mu ... ci-kamery/
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od caruser »

to: Jackal

S neoriginálnymi kamerami nemám skúsenosť, takže neviem posúdiť ich kvalitu. Lepšou voľbou bude kombinácia displeja v spätnom zrkadle, prípadne kombinácia navigácia + cúvacia kamera. Umiestňovať niekde zvlášť displej nebude asi veľmi pohodlné.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

Ve zpětném zrcátku to má jednu nevýhodu: nefunguje sklopení zrcátka jako ochrana proti oslnění zezadu - ani manuální, ani automatické ztmavení. Leda, že by to mělo v sobě zabudované to nastavovací zrcátko od výrobce displeje, ale tím si nejsem jistý.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od caruser »

to: Chasnik

Ano to je nevýhoda neoriginálnych kitov. V i20ke mám manuálne sklápanie vnútorného spätného zrkadla ale nikde som to nepoužil ani v predchádzajúcich autách, ale je pravda, že vzadu mám fólie tak mi to nevadí.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Chasnik »

No jo, fólie to odtlumí, ale když jedeš v noci v nějaké koloně (hlavně při rychlejší jízdě, např. po dálnici), tak to sklápění je užitečné. Využívám často.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Takže autoškola dnes udělaná :D/ .
Dnes si půjdu zažádat o řidičák a když vše dobře půjde tak koncem měsíce bych už měl mít svýho zelenýho miláčka doma :D/ .
Ale to čekání bude děs [-o<
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

Měsíc uteče jako voda :wink: a držím palce, abys ho hned někde neopřel až ho budeš zkoušet co dovede :mrgreen: a hlavně jezdit a jezdit, dlouhé stání autu dobře nedělá a tobě taky ne, pokud máš čerstvý řidičák. Někoho zkušeného do auta a hurá na výlet :!:
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Jackal
*
Příspěvky: 35
Registrován: 25 říj 2011, 09:04
Bydliště: Brno, Lesná

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Jackal »

Neboj stát určitě nebude.
S tím odřením tak asi to někde škrábnu,ale snad to nebdue tak hrozné [-o< .
Musím si udělat dobrou pojistku :-k
Když už s tím nic nenaděláš, tak si z toho aspoň dělej srandu

Hyundai I20- 1,2 El. green
Inclusiv plus, Paket New
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Gandalf »

Gratulace k ŘP, tak to abych začal v Černých Polích za chvíli vyhlížet zelená auta... :lol:
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od Nexus »

Odření jsem namysli neměl, to se ti prostě povede a když né tobě, tak nějakýmu dobrákovi na parkovišti určitě ano :wink: musíš to brát tak, že je to auto, které slouží k používání. Ukaž mi v provozu nějaký auto, který po roce nemá škrábance atd, přinejmenším od kamínků a jiných nesmyslů. Jsou horší věci... nárazníku škrábance nevadí, u kastle je to horší, pak bude koroze věrný a nerozlučný kamarád :mrgreen: :mrgreen: a pojistku vyber dobře, vím že drtivá většina lidí u novýho auta má havarijní, pokud máš lízačku tak to je nutnost, ale rozmysli si pojišťovnu, spoluúčast atd. Třeba za sebe jsem to vyřešil jednoduše, při koupi mi bylo 19, nula pojištěných měsíců a 2.5 118kW. Jedna z nejlevnějších (seriozních) pojišťoven byla čsob, akorát za mě chtěli asi 11500 ročně :mrgreen: takže auto jsem napsal a pojistil na tátu (paušálový odpis do nákladů) a pojistku mám cca 3100 ročně což je myslím hodně férová cena na takový auto. Havarijko jsem neřešil vzhledem ke stáří auta a taky jsem si řekl bourat nebudu :mrgreen: a pokud to rozstřelím a přežiju, tak si holt za dvacku koupím další sonatu a vyjde mě to levněji než pojištění - což u novýho se určitě říct nedá....

a co se týče odřenýho nárazníku atd, když si vezmeš že spoluúčast bývá 5tis tak nalakování bude levnější - stejně si to zaplatíš sám a jenom budeš mít dražší pojistku. No vyber podle sebe jak se cítíš. Jako spolujezdec jsem s tátou najezdil desítky tisíc km, takže jsem za volantem nijak překvapený nebyl a za první dva týdny s řidičákem najel 5tis km - pod dozorem táty, během dvou měsíců jsem to natočil na deset tisíc - stále pod dozorem a poté mi řekl už se nebojím tě pustit samotnýho. Se starou corollou jsem během roku odkroutil dalších 20tis a když jsem si kupoval sonatu, fandil jsem si že prostě bourat nebudu, což zatím (ťuk ťuk) platí :mrgreen:
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
bartiik18
**
Příspěvky: 212
Registrován: 12 dub 2011, 21:03
Bydliště: U České Lípy

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Příspěvek od bartiik18 »

Taky gratuluju k zelenáči ;-) je to super barva taky se v ní vozím...:-) konečně jsem si nechal namontovat tmavý skla a je to fakt cool. přidám foto do "foto našich i20" Jinak s 1.2kou budeš určitě spokojenej. a s Hyundaikou taky uvidíš ;-) Jo a s tím odřením ani si to nemusíš udělat ty sám... viz. https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=30 Je smutný jaký jsou lidi kurvy, že odjedou ani je netrápí, že někomu zníčili nový autí :-( jinak tahle sranda stála pojišťovnu 23 000kč...moje spoluúčast 5000 kč... Tak přemýšlím si připlatit za lepší spoluúčast taky jsem myslel, že se mi nemůže nic stát... :D/ a chlapy bacha na led a mlhu ;-) lidi už začínají blbnout...
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“