Hadky a blbosti
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
Dalibordn, Mates.
Obrátil som sa najednou ? Možno to podľa príspevkov tak vyzerá, ale pocit "dobrej" kúpi u mňa hlodal už dlhšie. Výpočet závad som zmienil.
Tak ešte raz, aby to bolo všetkým jasné.
Auto som kúpil nové a zo začiatku bomba. Super cena, výbava, konkurencia sa nechytá.
Postupom času sa začali množiť závady. Načo spomínať všetky,však nikoho do toho nič nie je, že ? Hardcam Vám to vysvetlí.
-piskanie brzd (nejde odstranit)
-odporný podvozok (v lete ako tak, ale v zime tragedia)
-cukanie motora
Nie je možné isť v kolóne napr. na 2-ke bez cukania. Dám za 2 a idem konštantne.Podla situacie predomnou pridam alebo uberiem plyn. Kazde ubratie je citit a pri pridani ani nehovorim. Otacky skacu medzi 1400-1500 a 4-5 krat cuk cuk cuk. Je to hrozne.
-vrzgajuca spojka (v servise hovorili, ze nema co vrzgat, kedze je tam hydraulika, neviem)
Pri cca 50 tisíc km som spozoroval, ze spojka vrzga pri stlacani. Pri 3-serviske premazanie. Vydrzala asi 3 tisíc km, potom opat. Pri 69 tisic km som isiel do servisu na vymenu lavej tycky predneho stabilizatora. 3 tyzdne pred koncom zaruky. Kupodivu mi to vymenili nazaruku, hoci som predpokladal, ze to oznacia ako spotrebak. Technikovi som spominal, ze vrzga spojka. Auto zobrali do garaze a zacali zapasit s vrzganim. Hodinu som tam sedel, pocul ako sa trapia so spojkou, mazali ostosest, nadavali. Stabilizator vymenili a ked som sa pytal na spojku, tak technik sa tvaril prekvapene, ze o nicom nevie. Spojka je vraj v poriadku, nevrzga. Vsak 3 tyzdne pred koncom 3-rocnej zaruky kto by sa unuval problem vyriesit. Bez piskania 500 km.
-zacalo sa ozyvat riadenie (lupnutie volantom pri toceni) - viz. p. Vlček
-praskaju ziarovky H7 viac ako je zdravo a navyse ich pri vymene je potrebne demontovat svetlo
-zacala hrzda (posledny kliniec) !
Tomu sa hovorí spokojnosť ? Asi máme každý iné priority, ale toto ma rozhodne nenapĺňa spokojnosťou. Niekomu vymenia 3-krát stabilizátor aj posilňovac riadenia a je spokojný, ale ja nie som taký blb.
Obrátil som sa najednou ? Možno to podľa príspevkov tak vyzerá, ale pocit "dobrej" kúpi u mňa hlodal už dlhšie. Výpočet závad som zmienil.
Tak ešte raz, aby to bolo všetkým jasné.
Auto som kúpil nové a zo začiatku bomba. Super cena, výbava, konkurencia sa nechytá.
Postupom času sa začali množiť závady. Načo spomínať všetky,však nikoho do toho nič nie je, že ? Hardcam Vám to vysvetlí.
-piskanie brzd (nejde odstranit)
-odporný podvozok (v lete ako tak, ale v zime tragedia)
-cukanie motora
Nie je možné isť v kolóne napr. na 2-ke bez cukania. Dám za 2 a idem konštantne.Podla situacie predomnou pridam alebo uberiem plyn. Kazde ubratie je citit a pri pridani ani nehovorim. Otacky skacu medzi 1400-1500 a 4-5 krat cuk cuk cuk. Je to hrozne.
-vrzgajuca spojka (v servise hovorili, ze nema co vrzgat, kedze je tam hydraulika, neviem)
Pri cca 50 tisíc km som spozoroval, ze spojka vrzga pri stlacani. Pri 3-serviske premazanie. Vydrzala asi 3 tisíc km, potom opat. Pri 69 tisic km som isiel do servisu na vymenu lavej tycky predneho stabilizatora. 3 tyzdne pred koncom zaruky. Kupodivu mi to vymenili nazaruku, hoci som predpokladal, ze to oznacia ako spotrebak. Technikovi som spominal, ze vrzga spojka. Auto zobrali do garaze a zacali zapasit s vrzganim. Hodinu som tam sedel, pocul ako sa trapia so spojkou, mazali ostosest, nadavali. Stabilizator vymenili a ked som sa pytal na spojku, tak technik sa tvaril prekvapene, ze o nicom nevie. Spojka je vraj v poriadku, nevrzga. Vsak 3 tyzdne pred koncom 3-rocnej zaruky kto by sa unuval problem vyriesit. Bez piskania 500 km.
-zacalo sa ozyvat riadenie (lupnutie volantom pri toceni) - viz. p. Vlček
-praskaju ziarovky H7 viac ako je zdravo a navyse ich pri vymene je potrebne demontovat svetlo
-zacala hrzda (posledny kliniec) !
Tomu sa hovorí spokojnosť ? Asi máme každý iné priority, ale toto ma rozhodne nenapĺňa spokojnosťou. Niekomu vymenia 3-krát stabilizátor aj posilňovac riadenia a je spokojný, ale ja nie som taký blb.
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 16 lis 2011, 19:49, celkem upraveno 1 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: Tuhost řízení I30?
Tak třeba žárovky H7 praskají v Oplu co každých 3 tisice km.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
Opla má v robote 2 roky a zatiaľ ani jedna žiarovka. Predtým 3 roky a výmena 1-krát.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tuhost řízení I30?
Já ho mám 11 let a žere žárovky jako naftu. To je dáno konstrukcí žárovky. Tak to asi není a odepsání auta.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Tuhost řízení I30?
Žárovky po 12 měsících a denodenním požívání drží, ale rez by mne taky nasrala, té se bojim.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
Skyline:
Bojiť sa ? Čoho ? Máš predsa najlepšie auto podľa adacu a 5-ročnú záruku ako bonus. Interval výmeny žiaroviek je 15 tisíc km. Aspoň u mňa to tak bolo a bolo jedno či so zvýšenou svietivosťou (od výroby svietia na prd) alebo s dlho životnosťou. To je jedno, vypaľujú sa rovnako.
Bojiť sa ? Čoho ? Máš predsa najlepšie auto podľa adacu a 5-ročnú záruku ako bonus. Interval výmeny žiaroviek je 15 tisíc km. Aspoň u mňa to tak bolo a bolo jedno či so zvýšenou svietivosťou (od výroby svietia na prd) alebo s dlho životnosťou. To je jedno, vypaľujú sa rovnako.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tuhost řízení I30?
Mám pocit, že sis nasadil černé brýle a chceš to tady oživit. Dokud nebudu mít problémy tak si o tom budu myslet své.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
Mates, žadné černý brýle, iba ružové dolu. Mne je to fuk, už som i30 predal a keď môžem pomôcť nejakým dotazom, tak budem rád.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tuhost řízení I30?
Určitě poraď to je správné, ale neházej jen špínu.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
Mates, mojich 650 príspevkov (zo 700) je o chválení, tak vo co go ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tuhost řízení I30?
Právě, ale těch 50 je střílení do vlastních řad.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
Mates, človek sa vyvíja, mení názory a občas vyskúša po 650 chváliacich príspevkov aj iné auto. A zrazu zistí, že to auto je lepšie. Zistí, že každé iné auto je lepšie. Hoci drahšie, s kratšou zárukou, ale lepšie. Čo spraví ? Odpoveď nech si spraví každý sám.
Väčšinou pohľad na stav účtu urýchli jeho rozhodnutie. Vo väčšine prípadov to dopadne tak, že dotyčný sám seba mylne ukľudní tým, ako dobre kúpil...
Väčšinou pohľad na stav účtu urýchli jeho rozhodnutie. Vo väčšine prípadov to dopadne tak, že dotyčný sám seba mylne ukľudní tým, ako dobre kúpil...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tuhost řízení I30?
Vlado to je v pořádku že sis našel jinou lásku jako auto. Ale proč jen ta špína na i30. To je to co nechápu. OK změna ale nedělám dusno.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Tuhost řízení I30?
Ale čo ty máš furt s tou špinou a jej hádzaním? Jednoducho píše to, čo zažil, čo videl, čo vlastnil. Predtým možno len láskavo prehliadal nejaké nedostatky, lebo nové auto. Prešiel som si tým aj ja a čiastočne ešte asi aj prechádzam. Postupom času, keď sa to nestabilizovalo, ale naopak, dokonca zhoršovalo, tak bol čoraz menej ochotný prehliadať skutočnosť, až sa to raz celkom zlomilo. To nie je o hádzaní špiny, ale o poukazovaní na reálny stav. K našej škode...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuhost řízení I30?
pietro32i
Zhodnotil si to úplne dokonale. Presne tak to je. Človek u nového auta je ochotný prehliadať veľa vecí, ale postupom času, používaním, skúsenosťami a pribudajúcimi problémami už stráca trpezlivosť nad nekvalitou výroby, ktorá je v tomto prípade vykúpená lacnejšou cenou. To je všetko.
Zhodnotil si to úplne dokonale. Presne tak to je. Človek u nového auta je ochotný prehliadať veľa vecí, ale postupom času, používaním, skúsenosťami a pribudajúcimi problémami už stráca trpezlivosť nad nekvalitou výroby, ktorá je v tomto prípade vykúpená lacnejšou cenou. To je všetko.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)