Nefunkčné chladenie
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Nefunkčné chladenie
Okrem ďalšich 10 vecí mám problém aj s chladením. Už asi tak 20-30 krát došlo k tomu, že pri naštartovaní nebolo možné regulovať teplotu vzduchu. Do auta bol vháňaný iba horúci vzduch a nebolo možné regulovať teplotu aj hoci pri zapnutej klíme. V zime som to neriešil, no v lete permanentne fúkajúci horúci vzduch dosť vadí. Som zo Zvolena no Zvolenu hovorím nie. Mal som niekoľko problémov, no pri každej návšteve servisu sa prijímaci technik tváril ako keby som bol jediný v Europe s daným problémom. Odpadnuté prachovky a ja som musel navštíviť servis 4 krát a servisný technik ako mentálne retardovný. Problémy so spinacou skrinkou a prijímaci technik znovu ako retard. (v Bystrici to odstránili na počkanie), problémy s chladením a vo Zvolene opäť retard. Bystrica problém rieši. Vo Zvolene mi bolo oznámene, že kedže som kúpil auto v Banskej Bystrici aby som šiel tam. Zvažujem, že napíšem importérovi.
- Reklama
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkčné chladenie
jednoznacne napis a spomen aj meno prijmacieho technika a napis mu take hodnotenie aby ho az vyhodili. Trvaj na tom nech ti preplatia cesty ktore si musel absolvovat do BB, kedze tam problem uznaju a vo ZV nie.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Nefunkčné chladenie
Ma ešte niekto problemy s kúrenim(klimatizáciou)? Pri hodnotení I 30
http://www.autoweb.cz/hyundai-i30-od-2007/ ako častá závada citujem:
"U Hyundaie i30 se někdy objevují potíže s klimatizací nebo třeba elektrickým stahováním oken". Bol som s tým v serise a zajtra idem znovu na odstránenie nedostatku, no niesom presvedcený že to bude jednoduché.
http://www.autoweb.cz/hyundai-i30-od-2007/ ako častá závada citujem:
"U Hyundaie i30 se někdy objevují potíže s klimatizací nebo třeba elektrickým stahováním oken". Bol som s tým v serise a zajtra idem znovu na odstránenie nedostatku, no niesom presvedcený že to bude jednoduché.
Re: Nefunkčné chladenie
Ahoj, tak se hlasim do klubu. Dnes mi zacalo blbnout topeni. Mezi 16 a 23 stupni se nic nedeje, zadna zmena teploty vzduchu. Od 23 vys uz se teplota meni jak ma. Vsimnul jsem si toho kdyz mi bylo porad vedro i kdyz venku uz bylo 17 stupnu a ja mel nastavenych 20. Po zapnuti klimatizace to zacalo chladit. Po jejim vypnuti to pak foukalo dlouho chladnejsi vduch. Chladnejsi ne kvuli studenemu vyparniku, ale kvuli venkovni teplote. To chvilkove zapnuti klimatizace ve ventilaci neco zpusobilo. I pri nastavenych 17 stupnich to uz nefoukalo teply vzduch. , Jakmile jsem ale zkusil teplotu zvysit hodne, treba na 27, tak se vsechno zase podelalo. PRide mi, ze to musi byt nejaky mechanicky problem klapek nebo neco takoveho. Jsem z problemu s timhle autem nestastny. Uz se zase tesim na vytacky servisu.
Re: Nefunkčné chladenie
xxenak píše:Ma ešte niekto problemy s kúrenim(klimatizáciou)? Pri hodnotení I 30
http://www.autoweb.cz/hyundai-i30-od-2007/ ako častá závada citujem:
"U Hyundaie i30 se někdy objevují potíže s klimatizací nebo třeba elektrickým stahováním oken". Bol som s tým v serise a zajtra idem znovu na odstránenie nedostatku, no niesom presvedcený že to bude jednoduché.
Já mám najeto zatím 7.000 km a vše funguje jak má, v servise jsem byl jen jednou, nastavit levý stěrač, který při dojezdu narážel pod oknem do plastu.. Opraveno za 15 minut.
Obecně potíže se stahováním pronásledují i jiné věhlasnější automobilky - stahovačky u Octavií byly propírány už snad všude a x-krát a stejně tam jsou pořád ty samé.
U Octavie jsem za 6 let musel měnit všechny 4 - holt blbě vymyšleno..
Je jasné, ale že je navíc třeba porovnávat porovnatelné. U BMV nebo Mercedesu vše funguje i o letech - ale zase ta cena auta. Tyhle značky se neprodávají za 300.000,-
Jinak objeví-li se závada během záruky, je jasné, že servis nedebatuje a vyměňuje za nové.
Toť můj názor.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Nefunkčné chladenie
Ahoj panove, hlavne xxenak,
vyresil jsi problem s kurenim? Zda se, ze se mi to zacina projevovat cim dal tim pravidelneji. Ted, kdyz uz je zima se mi stava, ze kdyz si nastavim 20 st. foukani, tak fici na muj vkus hodne teply vzduch. Zkusim to zmerit teplomerem.
Moje otazka jeste zni (pro vsechny): Kdyz dam 20 st. (manualne bez klimatizace), mam cekat takovou teplotu vzduchu z vyduchu? Nejsem si jisty, jestli v manualnim rezimu vytapeni umi ventilace udrzovat konstatni teplotu foukaneho vzduchu. Napriklad u "starych" aut je teplota natvrdo definovana nastavenim klapek smichavajicich studeny a teply vzduch a neprizpusobuje se venkovani teplote a teplote chadici kapaliny.
Jeste jedna ilustrace meho problemu. Vcera pri 1 stupni venku jsem nastavil nejnizsi moznou teplotu (nevim presne kolik to je, asi ~ 15 stupnu), samozrejme jsem vypnul klimu, kterou to chtelo hned pouzit. Ocekaval bych, ze to po case musi vhanet hodne studeny vduch kvuli te kose venku. Ale chyba, porad to byl vlazny vduch. Pravda, ne tak teply jako pri tech 20 stupnich, jak pisu vyse. Ale k jednomu nebo aspon treba (pocitovym) 10 stupnum to melo hodne daleko.
Sumasumarum, porad to nejak topi.
vyresil jsi problem s kurenim? Zda se, ze se mi to zacina projevovat cim dal tim pravidelneji. Ted, kdyz uz je zima se mi stava, ze kdyz si nastavim 20 st. foukani, tak fici na muj vkus hodne teply vzduch. Zkusim to zmerit teplomerem.
Moje otazka jeste zni (pro vsechny): Kdyz dam 20 st. (manualne bez klimatizace), mam cekat takovou teplotu vzduchu z vyduchu? Nejsem si jisty, jestli v manualnim rezimu vytapeni umi ventilace udrzovat konstatni teplotu foukaneho vzduchu. Napriklad u "starych" aut je teplota natvrdo definovana nastavenim klapek smichavajicich studeny a teply vzduch a neprizpusobuje se venkovani teplote a teplote chadici kapaliny.
Jeste jedna ilustrace meho problemu. Vcera pri 1 stupni venku jsem nastavil nejnizsi moznou teplotu (nevim presne kolik to je, asi ~ 15 stupnu), samozrejme jsem vypnul klimu, kterou to chtelo hned pouzit. Ocekaval bych, ze to po case musi vhanet hodne studeny vduch kvuli te kose venku. Ale chyba, porad to byl vlazny vduch. Pravda, ne tak teply jako pri tech 20 stupnich, jak pisu vyse. Ale k jednomu nebo aspon treba (pocitovym) 10 stupnum to melo hodne daleko.
Sumasumarum, porad to nejak topi.
Re: Nefunkčné chladenie
Prosím o prověření, jak funguje u automatické klimatizace způsob vytápění u vás. Pokud mám klimatizaci vypnutou, ale ovládání teploty na AUTO, tak i když přidám kolečkem teplotu na HI, stejně nezačne vhánět teplý vzduch do interiéru středovými výdechy (v palubce nad řadící pákou), ale všemi ostatními ano. Pokud otočím na LOW, zapne se sama klimatizace a studený vzduch proudí do interiéru i středovými výdechy. Neměly by středové výdechy fungovat i při otočení na HI ? U mě funkce AUTO vlastně středové výdechy při topení vůbec nepoužívá, jen pokud si je nezvolím ručně tlačítkem. Jak to funguje vám všem ostatním?
i30cw, 1.6i CVVT COMFORT, ESP, SHINE RED, CZ 2009
Re: Nefunkčné chladenie
dipol100> Je to spravne... Stredove fukare, ak si ich nezvolis tak nefukaju teply vzduch.. Asi znie otazka preco... Lebo teply vzduch ked ti fuka na tvar tak si z toho otupeny a unaveny....
napr. Opel /Astra F, Ascona/ Saab to riesi tak, ze cez stredove vyduchy ti ide iba studeny vzduch aj ked kuris a vies ho zastavit... Na Hacku ked das na auto, tak vzduch ide teply z bocnych vyduchov ale stredy nic..
napr. Opel /Astra F, Ascona/ Saab to riesi tak, ze cez stredove vyduchy ti ide iba studeny vzduch aj ked kuris a vies ho zastavit... Na Hacku ked das na auto, tak vzduch ide teply z bocnych vyduchov ale stredy nic..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Nefunkčné chladenie
Teplý vzduch fouká na nohy. Je to i proto, že teplý vzduch stoupá nahoru. Mám pocit, že mi teplý vzduch fouká ještě u bočních okének.dipol100 píše:Prosím o prověření, jak funguje u automatické klimatizace způsob vytápění u vás. Pokud mám klimatizaci vypnutou, ale ovládání teploty na AUTO, tak i když přidám kolečkem teplotu na HI, stejně nezačne vhánět teplý vzduch do interiéru středovými výdechy (v palubce nad řadící pákou), ale všemi ostatními ano. Pokud otočím na LOW, zapne se sama klimatizace a studený vzduch proudí do interiéru i středovými výdechy. Neměly by středové výdechy fungovat i při otočení na HI ? U mě funkce AUTO vlastně středové výdechy při topení vůbec nepoužívá, jen pokud si je nezvolím ručně tlačítkem. Jak to funguje vám všem ostatním?
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Nefunkčné chladenie
Jakou teplotu má u vás ostatních vzduch vyfukovaný z průduchů ve vozidle při motoru zahřátém na provozní teplotu (ručně nastavené vyfukování středovými průduchy)? U mě odpovídá nastavené teplotě, takže pokud mám nastaveno 24 stupňů, vzduch má asi taky takovou teplotu. Interiér se tím pádem ohřívá dost pomalu. Zlatá felicie, kde byl vzduch téměř horký a po zahřátí interiéru jsem teplo ubral. Je to normální vlastnost, nebo závada?
i30cw, 1.6i CVVT COMFORT, ESP, SHINE RED, CZ 2009
Re: Nefunkčné chladenie
jestli to nebude tím, že obecně novější motory mají vyšší účinnost a produkují méně odpadního tepla. To se řešilo dřív u motorů TDCi, které s tímto měly taky problém (proto mají někteří chrochtáci taky el. topnou spirálu v topení). Je možné, že i novější benzíny se potýkají s podobným problémem
U cwalíka jsem i taky všimnul, že např. při jízdě z kopce teplota vzduchu proudícího z výdechů trošku poklesne. Když pak na rovince zase motor zabere, tak se vše vrátí do normálu. Ale na vysoušení vlasů to není
Každopádně v zimě se mi auto vytopí na pohodovou teplotu (topím na 22 - 23 stupňů) odhadem za 10 minut. Vzadu samozřejmě asi dýl...
dipol100: nebo zkus nastavit teplotu krátkodobě na max., co to udělá.
U cwalíka jsem i taky všimnul, že např. při jízdě z kopce teplota vzduchu proudícího z výdechů trošku poklesne. Když pak na rovince zase motor zabere, tak se vše vrátí do normálu. Ale na vysoušení vlasů to není
Každopádně v zimě se mi auto vytopí na pohodovou teplotu (topím na 22 - 23 stupňů) odhadem za 10 minut. Vzadu samozřejmě asi dýl...
dipol100: nebo zkus nastavit teplotu krátkodobě na max., co to udělá.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Nefunkčné chladenie
Na MAX jsem to zkoušel, začne to víc foukat, ale toplota vzduchu je tak max 26-18 stupňů, víc to nedá. Jaká teplota cca jde z toho tobě?
i30cw, 1.6i CVVT COMFORT, ESP, SHINE RED, CZ 2009
Re: Nefunkčné chladenie
exaktně jsem to neměřil, už dlouho jsem neměl auto, které by vyfukovalo opravdu velmi teplý vzduch (Punto to umělo...). Jenom registruju, že mi na ruce fouká teplý vzduch a z kopce zase takový vlažnější. Potom se to zase oteplí.
Zkusím ti to nějak změřit, jesli se k tomu o víkendu dostanu, uvidíme, co mi vyleze za číslo
Zkusím ti to nějak změřit, jesli se k tomu o víkendu dostanu, uvidíme, co mi vyleze za číslo
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Nefunkčné chladenie
Niekedy, keď zabudnem rukavice, si nastavím výduchy na ruky, kúrenie na max a keď sa motor zohreje na prevádzkovú teplotu, tak ma už ruky pália, musím výduchy smerovať inam. Teplomerom som to nemeral, ale musí to byť vyššia teplota ako telesná (>37 °C), ináč by to asi nepálilo.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)