1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Díky :D/

A našel by se ještě dobrovolník s 66 kW?...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Reklama
 

Šelma
Příspěvky: 5
Registrován: 04 lis 2010, 18:43
Bydliště: Rýmařov

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Šelma »

Zdravím, něco jsem taky změřil. Mám 1,6 CRDi, 85 kW, 6°. Vím, že se potřebuje ještě 66 kW, ale je to aspoň pro 6°, GPS nemám:
2000 otáček / 3000 otáček
2. 32/ 48
3. 51/ 77
4. 71/ 108
5. 87/ 127
6. 101/ 150

taky se to scuklo
i30 cw 1,6 CRDi 85kW Comfort, Crystal White
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od matysekul »

Pekna prace.Koukam,ze mezi prevodovkami neni skoro rozdil,to docela potvrzuje,co jsem si myslel.
Jeste pro jistotu,jaky rozmer kol jsi mel pri mereni?
Ja mel 195/65 R15.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od vlado1979 »

Pokiaľ beriem do úvahu cenu, tak diesel sa neoplatí. Síce ide pekne od voľnobehu, ale s benzínom je väčšia zábava. Ide veľmi pekne a ticho pri rozumnej spotrebe. Moja voľba by bola 1,6 CVVT. Kolega ju má v ceede SW a je dosť svižnejšia ako 1,4. Má to na svedomí zrejme vyšší krútiaci moment (aj výkon nie je zanedbateľný) v nižšie položených otáčkach.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Šelma
Příspěvky: 5
Registrován: 04 lis 2010, 18:43
Bydliště: Rýmařov

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Šelma »

matysekul píše:Pekna prace.Koukam,ze mezi prevodovkami neni skoro rozdil,to docela potvrzuje,co jsem si myslel.
Jeste pro jistotu,jaky rozmer kol jsi mel pri mereni?
Ja mel 195/65 R15.
Rozměr pneu byl také 195/65 R15, zimní UltraGrip7
i30 cw 1,6 CRDi 85kW Comfort, Crystal White
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Šelma: dík =D> zanesu si to do notýsku a ještě porovnám s matýskem... :)

matysekul: 195/65/15 a 205/55/16 by měly mít velmi podobný průměr, menší průměr ráfku se téměř vyrovná díky vyšší bočnici. Rozdíl u nových v obvodu je pouhých 0,4 %, takže relativně větší roli hraje opotřebení pneu. Ale i tak je to pro moje účely nepodstatné.

http://www.rimsntires.com/specs.jsp
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
KADETT
*
Příspěvky: 70
Registrován: 20 pro 2010, 21:12
Bydliště: CHEB

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od KADETT »

Ano,průměry by měly být takřka shodné.Při nedávné výměně gum jsem ale pouhým okem zjistil dost podstatný rozdíl. Letní Hankook 185/65/15 měly průměr 614mm a zimní Ultra Grip 195/65/15 měly průměr 640mm. Disky byly stejné, mám dvě sady stejných ALU. S letníma bych ujel 100km, na zimních104km. To jen tak pro zajímavost.
i30 1,4 T-GDI Fastback 6/2020 i30 CW 1.4 Classic Plus 06/2010
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od saldy »

Chasniku, jak to vypadá v porovnání s tim TDCI dík
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

Ten soubor mám v pracovním PC, takže to dám dohromady po víkendu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od vorlajz »

chlapi, není někde k dispozici graf výkonu těchto motorů??? popřípadě, kde to najít... :roll: díky
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Chasnik »

To je tragédie takovou věc sehnat. Já to lovil různě možně, nakonec jsem si pomohl "od sousedů" a využil grafy výkonu od Kia Ceed. Ale nic přesného jsem nesehnal, jenom takové marketingové linky z katalogu. Navíc ani tím si nemůžeš být jistý, protože např. anglický a srbský katalog udával jiná čísla.

Napadlo mně, že bych si o ty grafy napsal přímo do HMCZ, ale pak jsem se na to vypdrnul...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od vorlajz »

Chasniku, já jsem uvažoval o nový i30 a o ty grafy jsem si napsal a poslali je... tak jsem to zkusil i na tu starou i30, ale už neodepsali... :/ hmmm....

jinak mám na novým autě najeto 280 km, průměrná 7,8 l a jsem spokojenej s tím, jak je to tichý, ale zatím se mi zdá..., že to moc nejede... ale je fakt, že jsem jel 2x po 75 km a vždycky pěkně naloženej... :)

jinak se mi to auto líbí čím dál tím víc... hlavně ta palubka a ty modrý budíky ... to je pecka :) a taky jsem si všiml, že mám osvětlený zapalování :) to je pecka :) hh...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“