Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 2005-
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 2005-
Dobrý den,
mám Sonatu 2.4 NF benzin uvedení do provozu v r. 2006.
Něco začalo řechtat v motoru po uvolnění otáček motoru a podle některých lidí se zřejmě jedná o poškozená ložiska na ojnici.
Bud bych koupil funkční motor nebo sehnat někoho, kdo by udělal opravu motoru.
Díky za informace
AM
mám Sonatu 2.4 NF benzin uvedení do provozu v r. 2006.
Něco začalo řechtat v motoru po uvolnění otáček motoru a podle některých lidí se zřejmě jedná o poškozená ložiska na ojnici.
Bud bych koupil funkční motor nebo sehnat někoho, kdo by udělal opravu motoru.
Díky za informace
AM
- Reklama
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
Odkud jsi?
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
Kontaktuj uživatele Hujer, je to mechanik z pražského servisu. Bezpečně ti poradí.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
U techto motoru bylo uz par pripadu kdy se kolem 150000Km mazla ojnice na 3 valci.Jestli je to i vas pripad nemuzu takto rict.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
Pro Hujera:
Informace ze servisu Butovice je to 3 ojnice. Sice už máme auto v nějakém servisu na Jarově, ale pokud byste měl nějaký rozumný návrh na opravu/ řešení uvítám ji.
AM
Informace ze servisu Butovice je to 3 ojnice. Sice už máme auto v nějakém servisu na Jarově, ale pokud byste měl nějaký rozumný návrh na opravu/ řešení uvítám ji.
AM
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
poslal jsem sz.jinak bez toho abych to videl nemuzu vic napasat.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
zdravim pani,
naozaj neviem ci je to nahoda, ale ak tu je nejaky mechanik co pozna tieto motory tak sem s nim:)
ako kolega pisal... ja mam tiez sonu 2.4 a pred rokom mi zacalo auto klepotat. skocil som s nim do hyundaiu, kde mi povedali ze 3500 eur a to len otvoria motor, no hned vedeli povedat ze to asi bude ojnicne lozisko...
zaviezol som auto kamosovi a ten otvoril motor... samozrejme ze to bolo ojnicne lozisko na tretom valci a zobralo so sebou aj ojnicu... oprava bola velmi komplikovana, pretoze na tento motor sa nedaju zohnat vybrusove loziska, cize pokial je chytena aj klukovka, treba menit aj ju (a to uz nie je sranda je to okolo 1000 eur). nastastie ja som menit klukovku nemusel nakolko nebola moc chytena a bolo na nej len zopar vlasockov, co mi povedal jeden majster, ze je ok. a teda som cez jednu znamu v hyundai zhanal nove loziska, novu celu ojnicu a pod. je to tiez sranda lebo do motora G4KC o ktory sa jedna sa vyrabaju 4 sady ojnicnych a hlavnych lozisk a takisto sa do toho motora montuju 4 druhy klukoviek... nastastie si ich sef nahradnych dielov vyziadal o niekadial zo zahranicia celu servisnu knizku motora, kde zistil ze kazda suciastka je oznacena farebne + ciselne a podla toho som objednaval novu sadu lozisk a aj hlavnych.
teraz je to presne rok od kedy je sona uz doma s novou ojnicou aj loziskami, ale musim uznat ze to nie je ono. ten motor ma uplne iny zvuk a podla mna skor horsi jak lepsie, cize moja rada je dat dokopy a rychlo predat... (aj ked ja som to neurobil lebo to auto naozaj milujem a nedokazem niekomu predat vadne auto)
ak by niekto vedel dalsie podrobnosti budem len rad.
momentalne mam problem s tym ze a studena pri zaradenej 1 a 2 vydava dost divne zvuky, neviem ci je to nejake lozisko na kladke alebo retaz, alebo spojka alebo co ale je to dost nepekne a chystam sa s tym opat nejakemu znamemu nech pozrie co jej opat je.
naozaj neviem ci je to nahoda, ale ak tu je nejaky mechanik co pozna tieto motory tak sem s nim:)
ako kolega pisal... ja mam tiez sonu 2.4 a pred rokom mi zacalo auto klepotat. skocil som s nim do hyundaiu, kde mi povedali ze 3500 eur a to len otvoria motor, no hned vedeli povedat ze to asi bude ojnicne lozisko...
zaviezol som auto kamosovi a ten otvoril motor... samozrejme ze to bolo ojnicne lozisko na tretom valci a zobralo so sebou aj ojnicu... oprava bola velmi komplikovana, pretoze na tento motor sa nedaju zohnat vybrusove loziska, cize pokial je chytena aj klukovka, treba menit aj ju (a to uz nie je sranda je to okolo 1000 eur). nastastie ja som menit klukovku nemusel nakolko nebola moc chytena a bolo na nej len zopar vlasockov, co mi povedal jeden majster, ze je ok. a teda som cez jednu znamu v hyundai zhanal nove loziska, novu celu ojnicu a pod. je to tiez sranda lebo do motora G4KC o ktory sa jedna sa vyrabaju 4 sady ojnicnych a hlavnych lozisk a takisto sa do toho motora montuju 4 druhy klukoviek... nastastie si ich sef nahradnych dielov vyziadal o niekadial zo zahranicia celu servisnu knizku motora, kde zistil ze kazda suciastka je oznacena farebne + ciselne a podla toho som objednaval novu sadu lozisk a aj hlavnych.
teraz je to presne rok od kedy je sona uz doma s novou ojnicou aj loziskami, ale musim uznat ze to nie je ono. ten motor ma uplne iny zvuk a podla mna skor horsi jak lepsie, cize moja rada je dat dokopy a rychlo predat... (aj ked ja som to neurobil lebo to auto naozaj milujem a nedokazem niekomu predat vadne auto)
ak by niekto vedel dalsie podrobnosti budem len rad.
momentalne mam problem s tym ze a studena pri zaradenej 1 a 2 vydava dost divne zvuky, neviem ci je to nejake lozisko na kladke alebo retaz, alebo spojka alebo co ale je to dost nepekne a chystam sa s tym opat nejakemu znamemu nech pozrie co jej opat je.
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
čím novější auto tím víc stojí za ho*no.... začíná to už obyčejnými sváry na nápravnicích to nejsou sváry ale smrkance, pak dostatečně neopracované odlitky ze špatného matroše co se kroutí a tečou (prsa motoru - kartry atd..) a v neposlední řadě častý jev vadná cementace vaček a klikovek kdy se hřídele doslova drolí.... NF sonatu sem chtěl kupovat a když sem jich pár objel tak žádná 2,4 nešla moc dobře...a ty 3,3 je v republice na prodej jen jedna... Musím říct že hyundai, mitsubishi, kia co mám zkušenost tak jsou všechny novější horší než ty starší....
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
ja som sonu NF kupoval, lebo co som cital na forach tak mali ludia na tom motore 2.4 natocene 200tis km a viac a ziadne vacsie probelmy... ked sa to stalo mne islo ma rozdrapit je pravdou ze pokial sa stane takato vec tak uz je to zrut a zrut penazi...
aspon som sa pobavil na tom ked mi jedna znama povedala ze to moje auto je "zlatokopka" - dobre vyzera a taha zo mna prachy:)
a s tym ze kvalita aut klesa tak myslim ze je to obecne pri vsetkych znackach. auta ktore maju 20 rokov behaju dodnes a tie co su vyrobene po r. v. 2005 su vsetky o chvilu kyble ktore vydrzia tak mozno este 3-4 roky a pekne do srotu
aspon som sa pobavil na tom ked mi jedna znama povedala ze to moje auto je "zlatokopka" - dobre vyzera a taha zo mna prachy:)
a s tym ze kvalita aut klesa tak myslim ze je to obecne pri vsetkych znackach. auta ktore maju 20 rokov behaju dodnes a tie co su vyrobene po r. v. 2005 su vsetky o chvilu kyble ktore vydrzia tak mozno este 3-4 roky a pekne do srotu
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
je to přesně tak od 2005 a výš je to samej plast...celá palubka na novějších autech je nacvakaná..třeba new honda crv...celou palubní desku nastrojíš pomocí 20 šroubku a zbytek je všechno na plastový hačký který se bez zlomení takřka rozebrat nedaj ..takže s nějakým rozděláváním a skládáním ani nepočítaj.... přes plastový vany až po plastové víka ventilů a další nesmysly....
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
Myslim si ze byla chyba tam nechat vadnou kliku! Ze tam byl jen nepatrnej skrabanec znamena ze klika neni ok! Dalsi vec je,v jakem stavu byly axialni loziska?mreny píše:zdravim pani,
naozaj neviem ci je to nahoda, ale ak tu je nejaky mechanik co pozna tieto motory tak sem s nim:)
ako kolega pisal... ja mam tiez sonu 2.4 a pred rokom mi zacalo auto klepotat. skocil som s nim do hyundaiu, kde mi povedali ze 3500 eur a to len otvoria motor, no hned vedeli povedat ze to asi bude ojnicne lozisko...
zaviezol som auto kamosovi a ten otvoril motor... samozrejme ze to bolo ojnicne lozisko na tretom valci a zobralo so sebou aj ojnicu... oprava bola velmi komplikovana, pretoze na tento motor sa nedaju zohnat vybrusove loziska, cize pokial je chytena aj klukovka, treba menit aj ju (a to uz nie je sranda je to okolo 1000 eur). nastastie ja som menit klukovku nemusel nakolko nebola moc chytena a bolo na nej len zopar vlasockov, co mi povedal jeden majster, ze je ok. a teda som cez jednu znamu v hyundai zhanal nove loziska, novu celu ojnicu a pod. je to tiez sranda lebo do motora G4KC o ktory sa jedna sa vyrabaju 4 sady ojnicnych a hlavnych lozisk a takisto sa do toho motora montuju 4 druhy klukoviek... nastastie si ich sef nahradnych dielov vyziadal o niekadial zo zahranicia celu servisnu knizku motora, kde zistil ze kazda suciastka je oznacena farebne + ciselne a podla toho som objednaval novu sadu lozisk a aj hlavnych.
teraz je to presne rok od kedy je sona uz doma s novou ojnicou aj loziskami, ale musim uznat ze to nie je ono. ten motor ma uplne iny zvuk a podla mna skor horsi jak lepsie, cize moja rada je dat dokopy a rychlo predat... (aj ked ja som to neurobil lebo to auto naozaj milujem a nedokazem niekomu predat vadne auto)
ak by niekto vedel dalsie podrobnosti budem len rad.
momentalne mam problem s tym ze a studena pri zaradenej 1 a 2 vydava dost divne zvuky, neviem ci je to nejake lozisko na kladke alebo retaz, alebo spojka alebo co ale je to dost nepekne a chystam sa s tym opat nejakemu znamemu nech pozrie co jej opat je.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
ja som tam taku kluku tiez nechcel nechat ale jeden ujo "majster", ktory ju mal prebrusovat povedal ze ta kluka vydrzi este minimalne dalsich 150tis km... (a je pravda ze ten ma za sebou uz pekne vela takychto prac) axialne loziska som takisto menil... chalani, ktory skladali ten motor povedal hned ze treba vymenit vsetky loziska, cize hlavne, ojnicne a aj axialky.
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
Po dvou mesicich v servisu skoncilo trapeni a Sonata je zpatky doma.
Ve zkratce - pridrena klika, preskoceny retez na vackach, poskozena vacka atd..
Projev puvodne nebyl nijak patrny, jel jsem z ruzynsykho letiste domu a v jednom tahlem kopci zacal motor jen pri podrazeni trochu klepat. Ale dojet 50km do servisu se mi s tim nechtelo, tak jsem si auto odvezl na plataku. 14 dni se rozebiralo, aby se zjistil rozsah poskozeni, ktery byl tristni. Motor je posledni vec, na ktery bych chtel delat opravu, protoze to po prvnim nastartovani nemusi dopadnout dobre a staci mala chyba. Hyundai to jako vyrobni vadu uznat nechtel (priznavam, je to sporny, protoze chybela jedna prohlidka v servisce a v aute nebylo moc oleje), na polomotor dat slevu nechteli ani loajalnimu zakaznikovi (na to se nezapomina), jedina ochota byla ze strany servisu, ale i tak jsem objednal motor z vlastnich zdroju uplne novy cely motor vcetne katalyzatoru, alternatoru, vstrikovani, proste tak, jak je vsazen pod kapotu. Prisel v pekny dreveny bedne a i pres obrovskou vzdalenost tu byl za 3 dny od zaplaceni faktury. Sice za cenu prevysujici bazarovou Sonatu, ale nyni se da rict, ze to stalo za to. Samotna vymena, rozebrani stareho motoru a nejaky spotrebni material pak delalo dalsich cca 40 tisic Kc. Pri te prilezitosti se zkontrolovala napravnice a udelal revize. Opravu provadel Autostop Rakovnik.
Timto kdo bude chtit zdrave nahradni dily - altnernator, svody, vstrikovani a dalsi veci, necht si rekne.
Ve zkratce - pridrena klika, preskoceny retez na vackach, poskozena vacka atd..
Projev puvodne nebyl nijak patrny, jel jsem z ruzynsykho letiste domu a v jednom tahlem kopci zacal motor jen pri podrazeni trochu klepat. Ale dojet 50km do servisu se mi s tim nechtelo, tak jsem si auto odvezl na plataku. 14 dni se rozebiralo, aby se zjistil rozsah poskozeni, ktery byl tristni. Motor je posledni vec, na ktery bych chtel delat opravu, protoze to po prvnim nastartovani nemusi dopadnout dobre a staci mala chyba. Hyundai to jako vyrobni vadu uznat nechtel (priznavam, je to sporny, protoze chybela jedna prohlidka v servisce a v aute nebylo moc oleje), na polomotor dat slevu nechteli ani loajalnimu zakaznikovi (na to se nezapomina), jedina ochota byla ze strany servisu, ale i tak jsem objednal motor z vlastnich zdroju uplne novy cely motor vcetne katalyzatoru, alternatoru, vstrikovani, proste tak, jak je vsazen pod kapotu. Prisel v pekny dreveny bedne a i pres obrovskou vzdalenost tu byl za 3 dny od zaplaceni faktury. Sice za cenu prevysujici bazarovou Sonatu, ale nyni se da rict, ze to stalo za to. Samotna vymena, rozebrani stareho motoru a nejaky spotrebni material pak delalo dalsich cca 40 tisic Kc. Pri te prilezitosti se zkontrolovala napravnice a udelal revize. Opravu provadel Autostop Rakovnik.
Timto kdo bude chtit zdrave nahradni dily - altnernator, svody, vstrikovani a dalsi veci, necht si rekne.
- Přílohy
-
- 2012-01-24-005.jpg (147.4 KiB) Zobrazeno 5954 x
-
- 2012-01-25-009.jpg (183.42 KiB) Zobrazeno 5954 x
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Generální oprava nebo koupě motoru 2.4 NF benzin r.v. 20
kolik km měl motor natočené, že ti umřel?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi