Řídicí jednotku jsem umístil do "lavoru" k rezervě a k průchodu do vnitřku jsem použil tovární otvor dle mého nejspíš příprava na průchodku k el.instalaci na tažné zařízení. Kabel od displeje z palubky jsme dozadu protáhnul podle pravého sloupku dolů na práh a pod obložením prahu jsem to natáhnul až do zadu do kufru k řídicí jednotce kablík je v kufru volně na podlaze pod podlážkou a je zatím než dokončím uplnou instalaci displeje fixován papírovou maskovací páskou aby se náhodou někde nepřeklepal. Kabeláž od samotých senzorů jsem v zadním nárazníku zamotal do fixační spirály jako se používají v průmyslu ale myslím že postačovalo ji k sobě jen spáskovat elktrikářskou páskou na více místech.Napájení a impuls k aktivaci asistenta je veden samostaným kablíkem od pravé zadní lampy kablíky jsem protáhnul dolu pod nárazník a zamotal do fixace společně s kablíky z pravé strany od senzorů.
Několik fotek pro inspiraci :
![Obrázek](http://i41.tinypic.com/2s9w0b8.jpg)
napojení u couvačkový žárovky
![Obrázek](http://i43.tinypic.com/2zqcvw5.jpg)
kabeláž v nárazníku
![Obrázek](http://i40.tinypic.com/fyjp8x.jpg)
průchod kabeláže do kufru
![Obrázek](http://i44.tinypic.com/an0k0g.jpg)
čidla v nárazníku
![Obrázek](http://i43.tinypic.com/11h3ur5.jpg)
displej na palubce