No práveže marginálny nebude, ako som opisoval v tom príklade s Fabiou. Takým spôsobom som opakovane natankoval na niekoľkonásobné vypnutie pištole, nielen na druhé. Prestal som potom s tým, pretože mi nesedelo mesačné vyúčtovanie benzínu, vychádzala mi dosť vysoká nadspotreba. Teraz už tankujem len do druhého vypnutia pištole a spotreba ako-tak sedí .Mexican píše:u benzinu penenie nehrozi a v pripade dvojiteho docvaknutia je rozdiel v tankovani skutocne marginalny
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Napr. Vlado mohl tezko po dobu tri let oblbovat PP a na Spritmonitoru je jasne videt, ze spotrebu dokazal udrzet na hranici 6ti litru. i30 neni maly auto, ma sirsi rozvor a rozchod kol nez Octavie II. Za 6,5 litru jezdi v realu Skoda Citigo, prijde vam 7 litru s autem o dve kategorie vetsim hodne? Tak to bude lepsi vyuzivat MHD.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
Moje zena neni mistr v usporne jizde, jezdi normalne tak jak uzna za vhodne, a aby nebyla brzda a v poslednich chladnych tydnech za 6,3l s Vervou a za 6,8l s obycejnym benzinem. Takze zkuste nesetrit na palivu ve vysledku je to pak rozdil velmi maly, nebo zadny.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
Doporučuji přečíst tenhle článek - týká se to nejen laboratorních podmínek, ale také SPOTŘEBY ve vozech HYUNDAI:pietro32i píše:To Cvrček: Si si istý, že automobilky to testujú len v laboratóriách? Neviem o tom veľa, ale dovolím si o tom trochu zapochybovať. Ak by to bola pravda, tak by sa tých laboratórnych výsledkov nepodarilo dosiahnuť v praxi nikdy. Mne sa to však zatiaľ podarilo na všetkých autách, ktorými som doteraz jazdil. A to nejazdím s rádiovkou na hlave, ako niekto vtipne poznamenal . Dá sa to, len to chce trochu úsilia a rozmýšľania. Na i30 mám síce priemer podobný ako Pavel Vlček, ale to hlavne preto, lebo jazdím diaľnicou a nechce sa mi vždy ísť 100-kou.
A niekde som čítal trefnejšie, že sme nie ovce ako píšeš, ale ovčania, namiesto občania .
http://www.autoweb.cz/d-fens-nezda-se-v ... seho-auta/
tenhle případ skončil navíc dokonce před soudem..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
Problém je, že zde rozepře mezi zákazníkem, který chce reálná čísla, a výrobcem, který musí uvádět čísla dle normy, vytváří nějaký stupidní předpis.
Ta norma sice zčásti (protože nepočítá aerodynamický odpor auta a další) umožňuje vzájemné porovnání, ale vlastní absolutní údaje nemají žádnou výpovědní hodnotu.
Vím o pár podnikatelích, kteří měli problém s daňovým úřadem, že si nechávali z daní odečítat více spotřebovaného paliva než měli nájezd × průměrnou spotřebu, a museli to vyřešit tak, že si do velkého TP nechali výrobcem napsat reálnější čísla.
Ta norma sice zčásti (protože nepočítá aerodynamický odpor auta a další) umožňuje vzájemné porovnání, ale vlastní absolutní údaje nemají žádnou výpovědní hodnotu.
Vím o pár podnikatelích, kteří měli problém s daňovým úřadem, že si nechávali z daní odečítat více spotřebovaného paliva než měli nájezd × průměrnou spotřebu, a museli to vyřešit tak, že si do velkého TP nechali výrobcem napsat reálnější čísla.
Re: Spotřeba i30
Dovolte, pánové, abych se ohýbačů plechů trochu zastal. Ano, normovaná spotřeba v TP není reálná. Nevzniká totiž měřením, ale vypočítáváním. Algoritmus je takový, aby spotřeba vyšla co nejnižší. Proč? Ne proto, aby ojebali motoristu - zákazníka, ale aby obešli stále tvrdší emisní normy. Jistě víte, že emise jsou přímo úměrné spotřebě. Chceme-li plnit euro 5, musíme mít tomu odpovídající spotřebu. Jiná věc je nastavení palub. počítače. Můj v elantře ukazoval vyšší spotřebu o cca 7-8 procent. Po chiptuningu se spotřeba podle BC snížila, ve skutečnosti zůstala stejná. Zjistil jsem, že udávaná a skutečná spotřeba je nyní plus minus totožná. Abych vyhověl ekologům a snížil spotřebu, rozhodl se odpojit EGR ventil. Spotřeba nyní klesla o cca 6 až 7 proc. na 4,6 litru při svižné, ale ekonomické jízdě. Pan Bursík se mne musí mít radost!
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Spotřeba i30
To Cvrček: Ten článok som si už prečítal, asi je to teda naozaj tak, že sa to v Európe skúša len v laboratóriu. Aj tak to však nič nemení na fakte, že sa tá spotreba dá aj reálne dosiahnuť. Nie je to síce potom žiadna svižná jazda systémom akcelerácia-brzda, ale ani žiadne "loudání" v tom zmysle, že by som bol prekážkou v premávke. Aspoň pre tých, ktorí nemajú problém s dodržiavaním rýchlostných limitov. Dokonca, ak by som chcel, tak by som sa dostal aj pod papierový limit spotreby, to už by som však bol brzdičom plynulosti premávky. Ono dnes sa už vlastne skoro všetko testuje a posudzuje v laboratóriách, resp. simulovaním reálnych podmienok na počítačových modeloch a pod. Záleží potom od kvality toho modelu, softvéru, metodiky. Ak by bola zmieňovaná testovacia metodika úplne mimo misu, k čomu autor v tom článku smeruje, tak by reálnych hodnôt nemohol dosiahnuť naozaj asi nik.
Podľa mňa je drvivá väčšina prípadov zvýšenej spotreby spôsobená chybnou "súčiastkou" medzi volantom a pedálmi v kokpite .
Podľa mňa je drvivá väčšina prípadov zvýšenej spotreby spôsobená chybnou "súčiastkou" medzi volantom a pedálmi v kokpite .
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
Vlček Pavel: V tvém podpisu jsem neviděl, jaké máš auto. Jezdíš s krátkou nebo cw kastlí? Máš 1.4 nebo 1.6 motor? Mezi krátkou čtrnáctkou a kombíkovou šestnáctkou je podle toho, co tady ostatní píší, cca 1 l ve spotřeba rozdíl. Jezdím mezi 7,2 - 7,4, teď v zimě to ještě vylezlo trošku nahoru. Taky občas koukám na to, kolik to žere ostatním a ta čísla 6,5 a níž jsou nejčastěji u majitelů krátkých čtrnáctek...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Na spotřebu má vliv tolik věcí, že těžko najít jednotnou metodiku v reálném světě. Proto se ty firemní testy spotřeby zřejmě nedělají na silnici.
Ze své zkušenosti mohu zodpovědně říci, že i30cw1.6cvvt zatížená jen řidičem jezdí v létě v polabí bez problémů hodně pod 6L. Na zimních gumách v současné době se to pohybuje při stejném stylu jízdy na 6,5 - 6,8L. Aby se taková spotřeba dosáhla, je kromě spousty jiných podmínek (klima, styl jízdy, profil trasy, hustění a typ pneu, .....) nutná podmínka alespoň 25-30km jízdy na jedno nastartování. Zhruba tolik km to trvá, než se motor dostane do optimálního režimu a má tedy také optimální spotřebu. Čím kratší trasa, tím horší spotřeba, to je naprosto logické. Stejně tak je normální, že když se přestěhuji do hor, skokově mi vzroste spotřeba. Ale to přece není chyba automobilky
Ze své zkušenosti mohu zodpovědně říci, že i30cw1.6cvvt zatížená jen řidičem jezdí v létě v polabí bez problémů hodně pod 6L. Na zimních gumách v současné době se to pohybuje při stejném stylu jízdy na 6,5 - 6,8L. Aby se taková spotřeba dosáhla, je kromě spousty jiných podmínek (klima, styl jízdy, profil trasy, hustění a typ pneu, .....) nutná podmínka alespoň 25-30km jízdy na jedno nastartování. Zhruba tolik km to trvá, než se motor dostane do optimálního režimu a má tedy také optimální spotřebu. Čím kratší trasa, tím horší spotřeba, to je naprosto logické. Stejně tak je normální, že když se přestěhuji do hor, skokově mi vzroste spotřeba. Ale to přece není chyba automobilky
Re: Spotřeba i30
Mám i30 cw 1,6 benzín, jezdím skoro pořád jenom po Brně a spotřebu mám jako kolega Chasník - v létě asi 7,3 a v zimě 7,6. Jestli je to málo nebo moc - neřeším, jezdím.
i30cw 1.6 CVVT Comfort
Re: Spotřeba i30
A co mám říkat já ,když to mám do práce 3,5 km.Než to zahřeju tak už zase stojím,tak jsem rád i za 7,6.Dlouhodobější spotřebu mám 7,2 -7,3.
Mám najeto něco přes 7600 tak to zatím neřeším ,stejně s tím nejde nic dělat,než jezdit .
Chci se jenom zeptat starých mazáků jestli pozorovali snížení spotřeby dejme tomu po dvaceti nebo více tkm.Mi by stačilo kdyby to kleslo někam pod sedmičku (6,6-6,8)a jsem spokojený.A když ne tak se taky nepos...
Mám najeto něco přes 7600 tak to zatím neřeším ,stejně s tím nejde nic dělat,než jezdit .
Chci se jenom zeptat starých mazáků jestli pozorovali snížení spotřeby dejme tomu po dvaceti nebo více tkm.Mi by stačilo kdyby to kleslo někam pod sedmičku (6,6-6,8)a jsem spokojený.A když ne tak se taky nepos...
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Spotřeba i30
ja mam 51 na trice a 70 na cedniku...na trice sla spotreba dolu asi o litr a pul od novoty, u cednika drzim standard 6 litru, coz musi jit i u i30, kdyz jsou to motory z jedny linky a auta ze stejnejch dilu...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
o litr a půl dolů, to by bylo dobrý. Mě by stačilo, kdyby to po zimě bralo pravidelně pod sedmičku...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 11:10
Re: Spotřeba i30
i30, 1,4 benzin, stáří 3,5 roku, najeto 24tis km. Včera jsem tankoval. Na PP bylo 8,14l, skutečnost o 0,4 větší. Tedy já jezdím v zimě za 8,5. Úplně mě fascinuje, jak to ti lidé dělají, že jezdí za 6. Jeden odborník mně vysvětlil, že motory nejezdí na vzduch, ani na vodu, ale na benzin a že je technicky nemožné, aby takový motor o objemu 1,4 s výkonem 109k měl spotřebu 6l. Já už jsem zkoušel všechno možné. Jedu do práce 10km po rovině rychlostí 100km/hod. (páni policisté prominou), nebrzdím. Dojedu do města a tam najedu asi 1km. Nejedu brzda-plyn, nepředjíždím. Denně dva staraty. Za najetých 24 tis km mám při průměrné rychlosti 51km spotřebu necelých 7,5l. Pravidelně se dívám na Autosalón a na Auto moto styl. A ti moderátoři takřka ve 100% říkají: Na uváděnou spotřebu XY jsme se nedostali a uvedou to, co zjistili. Bývá to běžně o litr či dva více. A tady mnozí motoristé píší, že mají ještě menší spotřebu, než je uváděná. Zkusil jsem si na vzdálenost 90km jet "slušně" a měl jsem na PP 6,1, tj. skutečná 6,5. A to je rekord, který se mně skoro za čtyři roky podařilo dosáhnout pouze jednou. Neumím si představit, že bych využil možnosti toho motoru a sešlápl plyn. Takže můj závěr je, že spotřeba je relativní, závislá na počasí, stylu jízdy...., ale nikdy není taková, jak uvádí výrobce. Takže sbohem spotřebo 6,5. Realita je 7,5. Škoda, že Hyundai neumí říci motoristům pravdu. Dokonce bylo v TV, že se kvůli spotřebě jeden motorista soudil a u soudu vyhrál. Bylo to v TV. Výrobci z toho mají samozřejmě obavy, aby toho nebylo více. A tak se tady ovlivňuje mínění a většina majitelů i30 jezdí za 6l. Blahopřeji a závidím.
Re: Spotřeba i30
Jak jsi mohl mít na PP 8,14, když ukazuje na jedno desetinné místo?
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno