závady na i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: závady na i30
A urdite zrala jak maly tank
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
Re: závady na i30
S lehkou nohou na plynu to bylo tak 7,5, když jsem chtěl jezdit, tak cca 10 l a v zimě i bezproblémů 12 l.Skyline píše:A urdite zrala jak maly tank
Jinak to chybějící TURBO bylo znát, později dělaná věrze 1,8T byla úspornější a měla větší zátah..
Jinak svezení to bylo nádherný, byla v plné výbavě, jezdila 200, a byl to držák (!) (měněn pouze poslední díl výfuku, lambda sonda
a čerpadlo + stahovačky, starter) - najeto 120.000 km. A zůstala naštěstáí v rodině
Právě kvůli spotřebě jsme nakonec šli do nové I30-ky v naftě. A nelitujeme zatím.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: závady na i30
ono po 10.000km tezko hodnotit, po 100.000 a 3-5 letech to uz by byla jina.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady na i30
Neviem či je to smola alebo výrobná vada. U mňa tiež akože pohoda, ale volant klepal rovnako ako na videu Pavla. Zo začiatku som to nepozoroval, ale potom sa to prejavilo. Asi po 50-60 tisíc km. Ťažko radiť čo s tým, netušímCvrček píše: jen SMŮLA NA KUS (pondělní, páteční auto?)
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: závady na i30
nevim, ale cemu to teda vadi? ono to tu nekde bylo, ze?
nase i30 klepe od zacatku (jen velmi zridka) a po 50 tis km nepozoruju zadny zmeny
nase i30 klepe od zacatku (jen velmi zridka) a po 50 tis km nepozoruju zadny zmeny
i30 1.4 + kn, 12/2007
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady na i30
Niekde to tu bolo a strašili, že s tým neprejdete na STK. Ťažko povedať.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: závady na i30
krasa.
Dneska jsem byl na STK. To je nahodicka Auto naprosto v poradku, proslo bez nejmensich problemu.
Dneska jsem byl na STK. To je nahodicka Auto naprosto v poradku, proslo bez nejmensich problemu.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady na i30
hovorím, že niekto to tu písal. Keď si prešiel bez problémov STK, tak gratulácia a je to odkaz aj pre ostatných majiteľov.
Super.
P.S. Mne je vždy záhadou, ako 20 ročné favority a staršie škody prechádzajú STK. Po známosti ? Také autá by nemali viac jazdiť po našich cestách. Mne je vždy ľúto, keď vidím ako mladá rodina zomrela pri nehode vo favorite. V tom favorite, ktorý nemá abs, ani airbag a podobné bezpečnostné vymoženosti. Bohužiaľ v ňom jazdí veľmi veľa ľudí. Dnes je milión možností (tretiny pri kúpe, lísing, thália za 4 990 eur ...), tak nechápem ako niekto môže vystavovať svoju rodinu, manželku a 2 malé deti takému riziku.
Super.
P.S. Mne je vždy záhadou, ako 20 ročné favority a staršie škody prechádzajú STK. Po známosti ? Také autá by nemali viac jazdiť po našich cestách. Mne je vždy ľúto, keď vidím ako mladá rodina zomrela pri nehode vo favorite. V tom favorite, ktorý nemá abs, ani airbag a podobné bezpečnostné vymoženosti. Bohužiaľ v ňom jazdí veľmi veľa ľudí. Dnes je milión možností (tretiny pri kúpe, lísing, thália za 4 990 eur ...), tak nechápem ako niekto môže vystavovať svoju rodinu, manželku a 2 malé deti takému riziku.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: závady na i30
Ale tech 5000EUR je porad 5000EUR, at je rozlozis do peti, porad na ne nekde musis vzit +RPSN, ktery Renault urcite nebude mit nulovy. Ona to pak takova sranda neni. V mym okoli je vic rodin, kde je cisty mesicny prijem kolem 26 tisic -11 tisic najem, dite, saty, jidlo (cca 3-5tisic mesicne i s akcema v Kauflandu), cestovani do zamestnani, DLUHY, DLUHY...a na Thalii ti nezbyde nic. Taky se mi nelibi, ze takovy auta porad jezdi, jsou to pojizdny rakve, ale ty lidi na nic lepsiho nemaj.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: závady na i30
Viem, je to ťažké. Môj majster zarobil 10 tisín korún, žena nezamestnaná, 2 školopovinné deti. Vyžiť z výplaty bolo umenie, aby nepomreli od hladu. Zaplatiť 5 tisíc za microsystém, ktorý chcel synátor bol neriešiteľný problém, či skôr výhra homecreditu s veľkým úrokom a dlhmi na celý rok. Auto žiadne, stará volga to dedovi. Život je ťažký Takto sa žije na východnom Slovensku, bohužiaľ. Nie je všetko iba o Bratislave. Tých skoro 700 eur ako priemerná mzda zarába iba 20-30 % ľudí. Ale to nikoho neospravedlňuje ohrozovať rodinu a životy ostatných na ceste. Radšej ako do pojazdného, nebezpečného vraku by som ich posadil na vlak či autobus. Títo ľudia na starých vrakoch ani nemenia pneumatiky. Či leto, či zima na tých istých s nulovým dezénom. Risk je to poriadny a nechcel by som také auto stretnúť v protismere...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: závady na i30
nesuhlasim ... favority nikoho neohrozuju ... ak niekto zomrie vo favoorite, tak nie vlastnou vinou ... je to naopak, ostatní v tych super bezpecnych a rychlych autach ohrozuju tych vo favorite svojou arogantnou jazdou zalozenou prave na pocite falosnej bezpecnosti ... ale fyziku neoklames ... zomiera sa aj golfoch, oploch, toyotach, SUV-ckach,vlado1979 píše:Viem, je to ťažké. Môj majster zarobil 10 tisín korún, žena nezamestnaná, 2 školopovinné deti. Vyžiť z výplaty bolo umenie, aby nepomreli od hladu. Zaplatiť 5 tisíc za microsystém, ktorý chcel synátor bol neriešiteľný problém, či skôr výhra homecreditu s veľkým úrokom a dlhmi na celý rok. Auto žiadne, stará volga to dedovi. Život je ťažký Takto sa žije na východnom Slovensku, bohužiaľ. Nie je všetko iba o Bratislave. Tých skoro 700 eur ako priemerná mzda zarába iba 20-30 % ľudí. Ale to nikoho neospravedlňuje ohrozovať rodinu a životy ostatných na ceste. Radšej ako do pojazdného, nebezpečného vraku by som ich posadil na vlak či autobus. Títo ľudia na starých vrakoch ani nemenia pneumatiky. Či leto, či zima na tých istých s nulovým dezénom. Risk je to poriadny a nechcel by som také auto stretnúť v protismere...
keby si v tejto chvili vymenil vsetky auta v republike vymenil za favority, urobil by si pre bezpecnost cestnej premavky a osob daleko viac ako urobili vo svojej historii airbagy, abs, esp dokopy ...
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 11:10
Re: závady na i30
Kdo se chce podívat, jak klepe v řízení, nechť se podívá na youtube.com a to na URL http://www.youtube.com/watch?v=QlfbmUVplYw nebo stačí napsat Hyundai i30 klepání v řízení. Toto fy Hyundai vyrábí. Již jsem zde na toto téma psal a ozvalo se mně mnoho zájemců o video. A někdo mně doporučil ať to dám na youtube. Tak se podívejte a udělejte si úsudek sami.
Re: závady na i30
Tak jsem se dnes díval na PP, průměrnou rychlost mám 64 km*hod-1Skyline píše:A jaka je prumerna rychlost, nemyslim kolik nejvic jedes. Zena jezdi d benzinem I30 max. 120 kde to jde a spotreba 6,2-6,4l.Jinak topeni u OII v dieslu má standardne pridavne topeni takze topi hned na rozdil I30 v benzinu kde to trva dyl a v OII mame vydechy dozadu v loketni operce.. Takze zalezi jestli jsi mel Oct. v bezinu nebo dieslu. Cetl jsem o CEEDech v nafte, ze tam to taky trva dyl nez se zahrejou a topi.
najeto 10455, spotřeba osciluje okolo 4,3/4,4 l / 100 km (VERVA)
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: závady na i30
To Cvrček: Písal si, že topenie by mohlo byť rýchlejšie - súhlasím, mohlo, v porovnaní s firemnou Fabkou II 1,2 TSI je však superrýchle
A čo sa týka porúch - na kockách sa mi ozýva hrkotanie. Asi to bude tým, že mám loketku do polovice plnú krabičkami TIC TAC
A čo sa týka porúch - na kockách sa mi ozýva hrkotanie. Asi to bude tým, že mám loketku do polovice plnú krabičkami TIC TAC
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: závady na i30
chlapy chcete mi říct že u nás je v háji i topení!!!!??? my máme 1.4 benzín cw a topí mi to cca po 8 minutách což je zhruba nechci kecat cca 6 km?? a to mi teprvw začne proudit teplí vzduch takže pokud chi rychle teplo misím přes klímu!! Jinak naše auto stále skáče přískokem v před někdy častěji někdy méně v motoru to bouchá jak o život ale servis tvrdí že je auto ok .spotřeba je 8l po 6000 km pravda jen městská jízda.