ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
Moderátoři: frawd, Moderátoři
ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
Mám objednanou ix20 v modré metalíze s béžovým interiérem v kůži, panoramatickým oknem, bezklíčovým odemykáním, navigací... a v nejsilnější naftové motorizaci. Bohužel jsem před objednáním neměl možnost svézt se s ix20 v této motorizaci... Máte někdo zkušenost s touto motorizací v ix20? Na auto se moc těším, ale díky tomu, že ho mám skutečně v plné výbavě a na objednávku, tak si ještě pěkně dlouho počkám... předpokládaný termín dodání je počátkem února 2012. Budu moc rád za každou Vaši zkušenost, radu...
- Přílohy
-
- Tak přesně takhle by měla holka vypadat :-)
- Hyundai-ix20_2011_800x600_wallpaper_18.jpg (109.28 KiB) Zobrazeno 4072 x
- Reklama
Re: ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
Nechci tě zrazovat,ale kolega s Vengou a stejnou motorizací docela brečí.Zřejmě za to může filtr pevných částic.A jelikož je základ stejný,rozhodně bych auto nejdřív někde vyzkoušel.I s třeba slabším motorem.
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=181&t=2659
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=181&t=2659
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
ten isty motor ma kolega v Soule. Nastaveny na Euro 4, takze neviem ci sa lisi. V kazdom pripade je to 94kW. Pozrime sa na to takto - oproti svojej 81kW 1,5 v Accente necitim extra viac vykonu. ALE - ostatne motorizacie i ix20 su 76 a 90k (57 a 66kW) a tam uz rozdiel bude zasadny. Aj ked IMHO ten 66kW 1,4 CRDi je pre auto typu ix20 celkom rozumna volba. Kamos s tym 94kW v Soule jazdi poslednych 90 000km do 6l nafty,co povazujem u jeho podielu dialnic za dobre skore
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
Prave ze to porovnaval i se Soulem a ten pry jede lip,aspon pocitove.Zkouseli to na srazu.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
Ahoj,mám takovou ix20 o jaké píšeš. Vybral jsi dobře,je to opravdu úžasné auto. Teď mám najeto asi 9500 km. a jsem nadmíru spokojený. Motor je po těchto kilometrech méně hlučný a jede jako hrom! Zrovna dnes jsem byl v tom lijáku na cestě z Prahy na Rozvadov a fakt jsem si to užíval. Všechno funguje jak má,aerodynamika ix20 je navzdory tomu co se zde občas píše skvělá! Nejen,že v dešti můžeš mít i lehce stažené boční okno a do vozu neprší,ale klidně můžeš přizvednout i střechu. Hluk je sice trochu větší,ale naprosto akceptovatelný. Jako u všech kvalitních šíbrů můžeš nechat střechu zvednutou a ani v té největší bouřce do auta nepadne ani kapka. Od nějakých 120/h. se příznivě projevuje výborné obtékání karoserie vzduchem,auto je stabilní a letí jak šíp. Dneska jsem jel 130/140 v jednom kuse,stěrače,kterým proudění vzduchu výrazně pomáhá stíhají i za kamionem ve vodní tříšti,okna se na rozdíl od jiných aut ani malinko nepotí,prostě paráda. Mají to opravdu vymyšlené na 1*. Spousta i významných značek má při jízdě ve velkém lijáku s pocením oken problém,voda se dostane až k radiátoru a mění se v páru. U ix20 NE! I ten často opovrhovaný zadná spoiler nad oknem funguje jak má,zadní okno je dlouho čisté a to svědčí,že se vzduch dobře odtrhne a to je úspora paliva. Kecy,že je to jen paráda,aby "TO" vypadalo sportovně nejsou na místě. Auto má pár drobných a snadno napravitelných chybiček,možná je to Tvoje už mít ani nebude.holupa píše:Mám objednanou ix20 v modré metalíze s béžovým interiérem v kůži, panoramatickým oknem, bezklíčovým odemykáním, navigací... a v nejsilnější naftové motorizaci. Bohužel jsem před objednáním neměl možnost svézt se s ix20 v této motorizaci... Máte někdo zkušenost s touto motorizací v ix20? Na auto se moc těším, ale díky tomu, že ho mám skutečně v plné výbavě a na objednávku, tak si ještě pěkně dlouho počkám... předpokládaný termín dodání je počátkem února 2012. Budu moc rád za každou Vaši zkušenost, radu...
Výkon motoru ani spotřebu nesmíš posuzovat dříve než po ujetí 8000 km. Pak nastane citelný zvrat,spotřeba jde dolů a výkon začne být takový,jak jej čekáš. Takže se nelekej,ono to opravdu ze začátku vůbec nejede,podle mého je ŘJ motoru v záběhovém režimu a změna nastane až po těch 8000 km. To je dnes běžné,např. Fiat aj. Podle příznaků se domnívám,že je omezen plnící tlak,nejspíš rozložením dávky vstřiku,proto ten počáteční projev jako u C.Berlingo. První tisíc km.jezdi jako stará babka,je to opravdu důležité a pak pozvolna přidávej,ale do takových 3000 km. opravdu jen vlažně. Motor se Ti za to později odmění. Proč o záběhovém režimu prodejce mlčí,se dá vysvětlit jen tak,že o tom neví,ale já jako motorář to vidím naprosto jasně. Pak tu mnozí píší,že to nejede,ale uvidíš,jede to nadmíru dobře. I v tom trapu s pedálem plynu často u podlahy je spotřeba kolem 6.5 l/100,když jsem jel doprovod za jedním porouchaným autem a nepřekročili jsme 100 km/hod. byla spotřeba 4.3 ! Takže je to podle toho jak s tím jedeš. Ve městě se také pohybuje kolem těch šesti. Na žádném úseku dálnice není problém udržet těch 130/140 jako jede věttšina,takže žádné předjíždění kolem dokola jako s Fabií 1.2 HTP se nekoná. 160 by to jelo skoro pořád,i v této rychlosti se auto chová skvěle,ani si nevšimneš,že už tam máš tolik,maximálku jsem zatím nezkoušel,ale podle převodů bude někde kolem 180. Brzdy,řízení,to je na jedničku,opět by ostatní v tomto segmentu mohli jen závidět. Podvozek je 16" kolech trochu uskákaný,ale to pro moje a několik dalších aut neplatí,viz jiné téma zde. Přesto jsem na zimu obul 15",nečekám,že by naše silnice byly lepší než jiné roky a měl bych o 16" disky na těch dírách strach. Připomínám,že jezdím spíš dravě. Neboj se později krátkodobého plnéého plynu až za pasivní spořič - to je taková náhlý odpor pedálu těsně před plným plynem,turbo se rychleji roztočí,foukne a účinnost motoru rychle stoupne a tím se krátkodobě zdánlivě promrhané palivo opět ušetří. Je mnoho těch co neumí s maloobsahovými turbomotory jezdit a pak si stěžují,chce to trochu praxe a nebát se přidat. Když budeš chtít něco vědět,poznamenej si tenhle mail frantaservis@gmail.com a napiš mi. Franta.
Re: ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
Moooc děkuji za úžasnou, komplexní a praxí ověřenou reakci...
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: ix20 Style 1.6 CRDi / 94 kW ISG
holupa píše:Moooc děkuji za úžasnou, komplexní a praxí ověřenou reakci...
Ahoj,teprve ted jsem zaregistroval,že máš objdenanou ix20 s motorem 1.6 CRDI,tak to Ti tedy moc závidím )) Já mám 1.4,auto bylo jedno z prvních v tomto provedení a motor 1.6 nebyl v nabídce a dosud jsem nezaregistroval,že už se 94 kW dělá. To se máš opravdu na co těšit,přesto,že 1.4 CRDI jede hodně dobře,stane se,že by se nějaký ten koník hodil. Určitě to bude mít příznivý dopad na spotřebu při jízdě po dálnici,kde toho má 1.4 trochu "plné kecky" a na spotřebě je jízda vyšší rychlostí přece jen poznat.Nebudeš muset tak přemýšlet nad tím na jaký kvalt jedeš. Inu jak se říká,obsah ničím nenahradíš. Gratuluji! To bude autíčko přesně podle slov mého kolegy závodníka : Auto má být takové,že už jsi z něj vystoupil před půl hodinou a ještě se stále usmíváš )) Ahoj Franta