Studeny nestartuje
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Studeny nestartuje
Accent 2003 1.5 crdi nestartuje jeli zmrzli nema nekdo zkusenosti ... na diagnosticce zdeleno vadny strik na prvnim valci, strik vymenen a stejnak nestartuje ...
- Reklama
Re: Studeny nestartuje
.....žaviče,voda v nafte,filter a postupne dalej...
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Studeny nestartuje
problemy nastali pri vymnene vysoko tlakeho cerpadla,,, je nove strik novy svicky nove ...
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05 pro 2011, 21:03
Re: Studeny nestartuje
Máme naprosto stejný problém se stejným autem, kontrolovaly se vtřikovače, žhaviče atd, ale zjistli jsme, že když se nahřeje čidlo tlaku nafty na liště commonrailu nebo se poleje horkou vodou, motor naskočí i v mrazu. Dnes sme byli v servisu a proměřili, že v liště comonrailu prý není dostatečný tlak nafty - prý je to vysokotlakým čerpedlem. A to polití vodou prý ohřátím způsobí, že se asi tlak v liště zvýší (?????). Takže prý dát nové čerpadlo.... Uvidím co vymyslíme....
Re: Studeny nestartuje
Zdravím.
Mal som presne tento problém aj s mojim Accentom LC 2003 1,5CRDi. Pri teplote pod 0 oC motor nenaskočil, pričom accu bolo ok, štartér točil ale nič. Vymenili sme komoplet žhaviče aby sme zistli, že tie staré boli O.K.. Nakoniec problémom bola klasická chyba - netenosť vysokotlakového čerpadla. Ako mi bolo vysvetlené - pri štarte dáva čerpadlo maximálny tlak, pri netesnosti nafta uniká a nedostáva sa v plnej miere do priestoru kam má ísť. Bola to aj pravda - pri otvorenej kapote a štartovaní skutočne z čerpadla unikala nafta. Pri bežiacom motore sa to nedialo, keďže (aspoň podľa vysvetlenia znameho) už v tej chvíli nie sú v sytéme také tlaky.
Riešenie - šťastím bolo, že nafta unikala z pod prednej časti "vrchného dekla", ktorá je najlepšie prístupná. Takže 40-ka Tor, 4 skrutky dole a vymenili sa dve o-krúžky o priemere 5mm po bokoch toho hlavy čerpadla. Investícia cca 0,5€ a cca 1hod. prace. Pozor, pri spätnej montáži treba opatrne ROVNOMERNE uťahovať tie štyri skrutky, nesmie sa utiahnuť na max jedna a potom druhá tretia atď... Tiež, možno sa bude treba niekomu s tým pohrať, mne po prvom zmontovaní auto neštartovalo, pri druhom zas unikala nafta, preto som postupoval tak, že ešte pri neutiahnutých skrutkách som nastavoval hlavu tak, aby jej kraje lícovali zo zvyšnou časťou čerpadla (je tam určitá vôľa).
Auto odvtedy štartuje ako hodinky, chod motora je kľudnejší.
Mal som presne tento problém aj s mojim Accentom LC 2003 1,5CRDi. Pri teplote pod 0 oC motor nenaskočil, pričom accu bolo ok, štartér točil ale nič. Vymenili sme komoplet žhaviče aby sme zistli, že tie staré boli O.K.. Nakoniec problémom bola klasická chyba - netenosť vysokotlakového čerpadla. Ako mi bolo vysvetlené - pri štarte dáva čerpadlo maximálny tlak, pri netesnosti nafta uniká a nedostáva sa v plnej miere do priestoru kam má ísť. Bola to aj pravda - pri otvorenej kapote a štartovaní skutočne z čerpadla unikala nafta. Pri bežiacom motore sa to nedialo, keďže (aspoň podľa vysvetlenia znameho) už v tej chvíli nie sú v sytéme také tlaky.
Riešenie - šťastím bolo, že nafta unikala z pod prednej časti "vrchného dekla", ktorá je najlepšie prístupná. Takže 40-ka Tor, 4 skrutky dole a vymenili sa dve o-krúžky o priemere 5mm po bokoch toho hlavy čerpadla. Investícia cca 0,5€ a cca 1hod. prace. Pozor, pri spätnej montáži treba opatrne ROVNOMERNE uťahovať tie štyri skrutky, nesmie sa utiahnuť na max jedna a potom druhá tretia atď... Tiež, možno sa bude treba niekomu s tým pohrať, mne po prvom zmontovaní auto neštartovalo, pri druhom zas unikala nafta, preto som postupoval tak, že ešte pri neutiahnutých skrutkách som nastavoval hlavu tak, aby jej kraje lícovali zo zvyšnou časťou čerpadla (je tam určitá vôľa).
Auto odvtedy štartuje ako hodinky, chod motora je kľudnejší.