Ložiska kol

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Ložiska kol

Příspěvek od Amalfi »

Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu.

V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
Autoservis Autolaros Ostrava Hrabova.
Auto mi bylo predano umyte s vycistenym interierem, spokojenost.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Lozisko kola

Příspěvek od Hardcam »

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Lozisko kola

Příspěvek od Amalfi »

k cemu je pak tohle? garancka to neni a predpokladal jsem ze to Amaize udelal tak aby byli informace tematicky rozdelene a ne na hromade. Takze FU kamo
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Lozisko kola

Příspěvek od amaize »

a taky jsem říkal že uvítám každý nápad byl jsem na to sám , ale jde to vše ještě doupravovat , tak nekopat hned ale až za chvíli :wink:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Lozisko kola

Příspěvek od amaize »

Amalfi píše:Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu.

V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
Autoservis Autolaros Ostrava Hrabova.
Auto mi bylo predano umyte s vycistenym interierem, spokojenost.
a já bych to do té záruky dal,i když se jedná o to řízení a podvozek,
a asi to bude třeba ještě překopat i když stále koukám kde co dát, a navíc neozval se nikdo na mou výzvu
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Lozisko kola

Příspěvek od Hardcam »

Amalfi píše:Takze FU kamo
Ted jsi mi to nandal Obrázek
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Had21
**
Příspěvky: 199
Registrován: 25 úno 2011, 12:16
Bydliště: Martin, SR

Re: Ložiska kol

Příspěvek od Had21 »

Amalfi píše:Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu. V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
.
Čo na to povedali v servise - to je akože normálne, že ložisko odíde pod ani nie 50 tis. km?? Ak by to malo byť takto, tak to pre :hyu: moc svetlú budúcnosť nevidím... aspoň u mňa!
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Ložiska kol

Příspěvek od suah »

Praveze to asi nie je uplne standardne, ked to vymenili cez zaruku. Keby to brali ako bezne opotrebenie na zaklade slovenskych/ceskych "kvalitnych" ciest, tak by sa viacej vzpierali..
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Ložiska kol

Příspěvek od Amalfi »

Presne jak pise Suah. Taky predpokladam ze to brali jako nestandardni opotrebeni. Ale bez reci opraveno, fakt dobry pristup.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Ložiska kol

Příspěvek od jirikstbk »

Amalfi píše:Projev zavady - hukot zacinajici cca pri 60km/h a zvysujici intenzitu.

V zaruce mi pri 48000 bylo vymeneno lozisko PP kola.
Autoservis Autolaros Ostrava Hrabova.
Auto mi bylo predano umyte s vycistenym interierem, spokojenost.
Asi budu muset změnit servis. Se stejnou věcí jsem už byl v Olomouci. viz https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 60#p336728

A k umytí a vyčištění auta - to se mi ještě v Olomouci nestalo.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: Ložiska kol

Příspěvek od Amalfi »

Jiriku, ted jsem si to cetl, to vypada taky na lozisko na zadnim kole. A jinak to huci porad, nejen pri zmene smeru jizdy, takze nechapu toho technika.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ložiska kol

Příspěvek od Mexican »

mne menili lozisko pri 30 000km. Technik a mechanik zhodne tvrdili, ze do 50 000km / 2 rokov nikdy nekladu ziadne otazky u podvozkovych sucasti a proste to menia na zaruku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Had21
**
Příspěvky: 199
Registrován: 25 úno 2011, 12:16
Bydliště: Martin, SR

Re: Ložiska kol

Příspěvek od Had21 »

To všetko je super - jedná sa len o to, že to trochu svedčí o kvalite materiálu, z ktorého tie ložiská robia. To že ho vymenili v rámci záruky bez diskusie ešte neznamená že to nové vydrží viac - len druhý raz to už zadara nemusí byť....

Pýtal som sa preto, že keby aspoň robili v srvise prekvapených - "No ale toto? Ložisko po 50.000 tis. - to sme tu ešte nemali.." ALE ZJAVNE TO PRE NICH ŽIADNE PREKVAPENIE NEBOLO! To je dosť blbé, nie???
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ložiska kol

Příspěvek od Mexican »

toz ja mam 130 000km ... a menili jedno. V servise mi hovorili, ze co maju Hyundai asi 5 rokov menili ich dokopy v zaruke asi 4. takze nejaky velky strach o material by som nemal
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Ložiska kol

Příspěvek od jirikstbk »

Mexican píše:mne menili lozisko pri 30 000km. Technik a mechanik zhodne tvrdili, ze do 50 000km / 2 rokov nikdy nekladu ziadne otazky u podvozkovych sucasti a proste to menia na zaruku
Mám najeto cca 16000 a hučí to asi od 14000 a je to znát čím dál tím víc právě od těch cca 50 km/hod výš. Jen ten technik to neslyšel.

Mohu jet do servisu znovu, ale problém je v tom, že cesta do servisu je 20 km tam 20 km zpět (cca 100 Kč zbytečně vyhozených za benzín?) a riskovat, že se dozvím zase stejný závěr? Mám sice 5letou záruku, ale je to spíše záruka toho, jak mě ještě více otrávit.

Když k tomu ještě připočtu to, že když měli auto např. při garančce v opravě a bylo mizerné počasí, tak tam sedím několik hodin jak tydýt a jen čekám. A den dovolené je v pideli. A tak to nechám asi až do příští garančky. V lepším případě se to do té doby úplně rozsype. A pak už bude konečně důvod k opravě.

Příští auto bude zase nějaká Škodovka. Jeden experiment tohoto typu stačil. Mimo to, že každá škodovka, se kterou jsem kdy jezdil fungovala a funguje, nic tam nedrnčelo, nic tam nehučelo, těsnění u dveří se za jízdy netřepalo, sedadla si za jízdy nepopískávaly, nic mi nikdy neupadlo (u i20 zrcátko), řazení fungovalo vždy přesně, venkovní hluk nikdy nepřehlušil rádio a žádná z nich mě dalšími blbostmi tolik nevytáčela jak tato i20. Holt Volkswagen ist das Auto, Hyundai je jen auto.

A to jsem si blbec myslel, že když koupím Style, tak bude nejen vybavenější, ale i pečlivěji zpracovaná. Navíc mám servis v místě a i služby na které jsem byl ve škodováckém servise zvyklý se velmi podobaly tomu, co psal Amalfi. i20 je moc hezká na pohled, možná v prototypu byla i funkční, ale to, co jsem koupil, byl omyl. Žádné auto z těch, co jsem kdy měl mě tolik nevytočilo jak toto.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Odpovědět

Zpět na „i20 Podvozek a řízení“