problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Moderátor: Moderátoři
problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Zdravým som nový a nechcem tu za radom zakladat topici ale nenasiel som odpoved na moju otazku ked trebars parkujem alebo sa otacam na asfalte tak ako keby si predny a zadny nahon zavadzali pri cuvani mi zacne predne koleso nadskakovat co to moze byt? neivem ale nepostrehol som ze by mi to robilo problemi pred tym aj ked mam len dva tyzdne terracan ale vsimol som si to od tedy ako som jemne chytil obrubnik a vystrelili mi pri tom airbagy
- Reklama
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
tak tiez je potrebne dodat pri takomto ostrom cuvani a otacani viac vykonu na napravy
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
noo,parkrat to sprav a este lepsie na suchom asfalte a nebudes sa stacit cudovat zvycajne ti odide retaz v pridavke(natiahne sa,roztrhne) a nieje to lacne
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Než začneš zjišťovat nějakou složitější závadu, zkontroluj si, jestli ti při tom ostrém zatáčení náhodou nedrhne kolo o některou část podběhu.
To, že jde posilovač trochu hůře při ostřejším zatáčení mám i já, ale jde to částečně vyřešit seřízením posilovače řízení.
Jaký máš rozměr pneumatik na předku?
To, že jde posilovač trochu hůře při ostřejším zatáčení mám i já, ale jde to částečně vyřešit seřízením posilovače řízení.
Jaký máš rozměr pneumatik na předku?
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
mam to obute na 265/70 R16 predosly majitel daco spominal ze to je maximalna velkost ake tam môzu ist len to ma sere ze si nepamatam ze by som to pred tym postrehol a to pri tom nebol ani sneh a boli suche cesty robil som dake smyky ale pekne na cerstvo napadanom snehu tak to by som snad nemal co pokazit
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
to Radim: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
ak sa otacal so zaradenym predkom na asfalte,tak asi co mu to robilo ??
ak sa otacal so zaradenym predkom na asfalte,tak asi co mu to robilo ??
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Tak to jsem nějak přehlédl
Když mám 4x4 já, tak mi to při ostřejším zatáčení dělá nachlup stejně,jak popisuješ.Ale je taky fakt, že to zároveň i drhne o podběhy. A to mám rozměr 235x75 R15.
Jo a vzpomněl jsem si, že jsem měl málo oleje v přední rozvodovce!Nebo spíš žádný, potom se to zadírá. A dost!
Když mám 4x4 já, tak mi to při ostřejším zatáčení dělá nachlup stejně,jak popisuješ.Ale je taky fakt, že to zároveň i drhne o podběhy. A to mám rozměr 235x75 R15.
Jo a vzpomněl jsem si, že jsem měl málo oleje v přední rozvodovce!Nebo spíš žádný, potom se to zadírá. A dost!
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Cetli jste co psal oltcitak ? Chapete ze na aute neni nic spatneho, ale v ridici? To je vlastnost pohonu 4x4. Kdyz to budete delat odrovnate si auto, to mel oltcitak na mysli.
Pri uzamcenem stredovem diferaku kdy mate 50:50 tak pri zataceni je delka stopy prednich a zadnich kol rozdilna a to tim vice cim vetsi je raid. Na suchem povrchu na to fakt bacha.
Pri uzamcenem stredovem diferaku kdy mate 50:50 tak pri zataceni je delka stopy prednich a zadnich kol rozdilna a to tim vice cim vetsi je raid. Na suchem povrchu na to fakt bacha.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
trebars ked mate 4x4 a idete do TESCA alebo parkovat medzi cinzaky tak si vypinate 4x4 aby nevznikal taky problem? nemal by sa o to starat stredovy diferencial ? som zaciatocnik a mama mi v tom neporadi tak ze to nie je zavada? mozno ze som si to nevsimal pre to ze este nebol sneh tak som jazdil len na zadnom nahone
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
To Amalfi a Oltciták: tak sakra když víte o co se jedná, tak to popište rovnou a neodpovídejte otázkou!!!
To Sisikar: Pokud nejezdíš do terénu, tak 4x4 na silnici používej třeba jen na ledě nebo na sněhu. Při normálních podmínkách jezdi raději jen na zadek. V tom Tescu nebo mezi činžáky to vypínej, stejně nemá smysl aby jsi to měl v provozu.
To Sisikar: Pokud nejezdíš do terénu, tak 4x4 na silnici používej třeba jen na ledě nebo na sněhu. Při normálních podmínkách jezdi raději jen na zadek. V tom Tescu nebo mezi činžáky to vypínej, stejně nemá smysl aby jsi to měl v provozu.
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
ok dik to som chcel vediet aj ked zas sa moze pokazit to koliesko kde to prepinam
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Neboj se, koliesko se ti nepokazí,. Alespoň tu nikdo ještě takovou závadu neměl
Ještě jednou ti shrnu, kdy já mám zapojeno 4x4: v terénu(buď pomalou nebo rychlou- podle potřeby) anebo 4x4H na silnici na sněhu a ledu. Jinak stále jezdím jen na zadní náhon. A myslím, že i ostatní to tak provozují. Ostatně, když máš jen ten zadek, tak podstatně snížíš spotřebu nafty...
Ještě jednou ti shrnu, kdy já mám zapojeno 4x4: v terénu(buď pomalou nebo rychlou- podle potřeby) anebo 4x4H na silnici na sněhu a ledu. Jinak stále jezdím jen na zadní náhon. A myslím, že i ostatní to tak provozují. Ostatně, když máš jen ten zadek, tak podstatně snížíš spotřebu nafty...
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Ak tam nemate medzinapravovy diferak(myslim,ze nie) tak plati to,co som pisal a Amalfi vysvetlil.
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
Ufff to bylo složité i pro mě
Re: problematicke otacanie pri plnom raidu v 4x4
neverim Ivane