PORADNA PRO MAJITELE I30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Slovenčina vie byť niekedy možno kostrbatá, ale je aj ľubozvučnejšia - nič proti češtine .
Olej mám menený po 20k a nezmenilo sa ohľadom toho absolútne nič. Možnosti sú teda asi tri:
1. Ide u mňa o inú chybu/problém.
2. Olej mi v skutočnosti nevymenili.
3. Problém nijako nesúvisí s olejom.
Neviem teraz tak narýchlo, ktorá z tých prvých dvoch možností je pre mňa horšia
Olej mám menený po 20k a nezmenilo sa ohľadom toho absolútne nič. Možnosti sú teda asi tri:
1. Ide u mňa o inú chybu/problém.
2. Olej mi v skutočnosti nevymenili.
3. Problém nijako nesúvisí s olejom.
Neviem teraz tak narýchlo, ktorá z tých prvých dvoch možností je pre mňa horšia
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 59
- Registrován: 10 říj 2009, 02:00
- Bydliště: Kraj Razovity
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Cserv píše:pietro32i píše:Aspoň to heslo na ten rar archív by ste sem niekto mohol dať, keď už i30poradna sem prestal chodiť, pls.i30poradna píše:Návod na rozebrání palubovky zde:
http://www.uloz.to/2945275/i30palubovka.rar
heslo kdo chce tak Soukromou zprávu zaslat.
Taky se přidávám, také potřebuju to heslo. Děkuji.
Někdo chtěl heslo? nemám žádnou soukromou zprávu.
Jezdím:
Škoda Favorit 1.3 karburátor, 91 r.v.
Škoda Favorit 1.3 karburátor, 91 r.v.
-
- *
- Příspěvky: 59
- Registrován: 10 říj 2009, 02:00
- Bydliště: Kraj Razovity
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Takže mojí milí...
soubor: http://www.uloz.to/2945275/i30palubovka.rar
heslo: mojeheslo
cucejte jak je libo
ahoj... BTW chodím sem pravidelně tak nebojte že bych si vzkazy neprečetl.
soubor: http://www.uloz.to/2945275/i30palubovka.rar
heslo: mojeheslo
cucejte jak je libo
ahoj... BTW chodím sem pravidelně tak nebojte že bych si vzkazy neprečetl.
Jezdím:
Škoda Favorit 1.3 karburátor, 91 r.v.
Škoda Favorit 1.3 karburátor, 91 r.v.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Vie mi niekto poradit ohladne problemu s EPS (auto je 6 mesiacov po zaruke).
Z nicoho nic som jedno rano nastartoval a EPS kontrolka svietila a posilovac odvtedy neposiluje. Bol som v servise a
po vymazani chybovej hlasky (nieco ako chyba senzora tociveho momentu) sa hlaska objavila znova. V servise sa ani nesnazili to nejako velmi skontrolovat (kedze chybova hlaska zostala) len vraj ze vymena riadenia okolo 4000 eur...
Neviete mi nejako poradit co s tym?
Z nicoho nic som jedno rano nastartoval a EPS kontrolka svietila a posilovac odvtedy neposiluje. Bol som v servise a
po vymazani chybovej hlasky (nieco ako chyba senzora tociveho momentu) sa hlaska objavila znova. V servise sa ani nesnazili to nejako velmi skontrolovat (kedze chybova hlaska zostala) len vraj ze vymena riadenia okolo 4000 eur...
Neviete mi nejako poradit co s tym?
i30 1.4i CVVT, 80 kW, Korea (12/2007)
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Už se to tu někde řešilo. Je to snad elektronický posilovač a výměna je teda pěkná darda. Jestli se nějak nedá opravit,tak asi nezbývá,než si zainvestovat.Bohužel v dnešní době se asi neopravuje,ale jen vyměňuje.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Co čekáš od servisu, že přijdou na chybu???
Že jim zaplatíš "jen" drobnou součástku ???
Proč , cena za "vadnou součástku" je několikrát menší, než cena celého posilovače.
V případě, že by mi nikdo nedokázal poradit (dát 4K můžeš vždycky) tak bych ho vymontoval (posilovač)sám a rozebral ho.
Kdyby si ho náhodou hledal, je v kabině na hřídeli volantu
RR
Že jim zaplatíš "jen" drobnou součástku ???
Proč , cena za "vadnou součástku" je několikrát menší, než cena celého posilovače.
V případě, že by mi nikdo nedokázal poradit (dát 4K můžeš vždycky) tak bych ho vymontoval (posilovač)sám a rozebral ho.
Kdyby si ho náhodou hledal, je v kabině na hřídeli volantu
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
aude: i30 jezdi uz tolik, ze se bude dat najit nejaka rozstrelena. 4000 euro je neuveritelna cena. Tady by mela zasahnout Evropska komise S takovou bude za chvili kazda prkotina po zaruce stat vic nez ona ojetina samotna.
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
To je mi jasne ze v servise na nic vacsinou nepridu.
Zistil som ako sa to da rozobrat a pozriet (TSB manual od Hyundai), ale sam by som sa do vymeny a hlavne opravy serva nepustal (zohnat nahradny diel by bolo asi aj tak nemozne)...
Len som dufal ze niekto sa s tymto mozno zaobera a bude to mozne opravit, alebo sa budem musiet poobzerat po nejakej buracke s funkcnym servom. Pravdepodobne ide len o banalitu a za to sa mi nechce vyhodit kopu penazi (este to dam prezriet raz do servisu na kontrolu kontaktov a uvidime).
Dakujem za povzbudenie
Zistil som ako sa to da rozobrat a pozriet (TSB manual od Hyundai), ale sam by som sa do vymeny a hlavne opravy serva nepustal (zohnat nahradny diel by bolo asi aj tak nemozne)...
Len som dufal ze niekto sa s tymto mozno zaobera a bude to mozne opravit, alebo sa budem musiet poobzerat po nejakej buracke s funkcnym servom. Pravdepodobne ide len o banalitu a za to sa mi nechce vyhodit kopu penazi (este to dam prezriet raz do servisu na kontrolu kontaktov a uvidime).
Dakujem za povzbudenie
i30 1.4i CVVT, 80 kW, Korea (12/2007)
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Prosím o radu, případně názor. Na mém voze mám předepsány servisní prohlídky po ujetí 30 tkm, nebo 1 roce provozu. První garančku jsem dělal letos v červenci a najeto jsem měl 25.400km. Při těchto kilometrech byl prvně měněn motorový olej. Za tu dobu jsem ale nějak zmoudřel a motorový olej si chci měnit po ujetí max. 15tkm. Což bude teď v tomto období. Nechci ale jezdit do servisu na další pravidelný servis, to není třeba. Chci si nechat skutečně jen vyměnit motorový olej a filtr. Tuto maličkost zvládnu sám a nechci za to "zbytečně" platit servisu. Můžu si tedy já sám olej vyměnit, abych v důsledku toho nepřišel o záruku na motor a vůz a pokud ano, tak jestli to můžu, nebo dokonce musím následně oznámit do servisu, že při takovém a makovém počtu ujetých kilomterů byl "svépomocí" vyměněn motorový olej a filtr, aby i oni tuto informaci měly u cebe v compu uvedenu, že jsem intervaly výměn oleje neprodlužoval, ale naopak zkracoval a motor by tím pádem měl být po delší době v lepší kondici? Pokud si to budu nakonec dělat sám, musím kromě motorového oleje a filtru, měnit také vzduchový, případně pylový filtr, nebo tyto výměny můžu teď vynechat a následně je provést dejme tomu opět až v červenci roku 2012, při následné a kompletní 2. garanční prohlídce v servisu?
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Tak to Láďo bohužel nepůjde.. Pro dodržení záruky to znamená jezdit pořád do origo servisu (to už jsem si zjišťoval). Co je dovoleno, snad jen výměna žárovky a pojistky, a to stejně "doporučují" navštívit odborný servis Ani já, jakožto velký kritik servisů, na nichž často nenechám nit suchou, kontatuji, že bych také (jako oni) nedržel záruku za něco, co může doma někdo osobně neznalostí a nekvalitním nářadím pokazit..lada 71 píše:Prosím o radu, případně názor. Na mém voze mám předepsány servisní prohlídky po ujetí 30 tkm, nebo 1 roce provozu. První garančku jsem dělal letos v červenci a najeto jsem měl 25.400km. Při těchto kilometrech byl prvně měněn motorový olej. Za tu dobu jsem ale nějak zmoudřel a motorový olej si chci měnit po ujetí max. 15tkm. Což bude teď v tomto období. Nechci ale jezdit do servisu na další pravidelný servis, to není třeba. Chci si nechat skutečně jen vyměnit motorový olej a filtr. Tuto maličkost zvládnu sám a nechci za to "zbytečně" platit servisu. Můžu si tedy já sám olej vyměnit, abych v důsledku toho nepřišel o záruku na motor a vůz a pokud ano, tak jestli to můžu, nebo dokonce musím následně oznámit do servisu, že při takovém a makovém počtu ujetých kilomterů byl "svépomocí" vyměněn motorový olej a filtr, aby i oni tuto informaci měly u cebe v compu uvedenu, že jsem intervaly výměn oleje neprodlužoval, ale naopak zkracoval a motor by tím pádem měl být po delší době v lepší kondici? Pokud si to budu nakonec dělat sám, musím kromě motorového oleje a filtru, měnit také vzduchový, případně pylový filtr, nebo tyto výměny můžu teď vynechat a následně je provést dejme tomu opět až v červenci roku 2012, při následné a kompletní 2. garanční prohlídce v servisu?
Nicméně ještě jedna technická poznámka: proč přecházet na kratší servisní interval? Není to zbytečné vyhazování peněz? Dnešní konstrukce motorů i oleje zaručují normální funkčnost i po dobu 30 tis. km... Jde jen o dobrý pocit, chápu, ale ruku na srdce: když ti nedovolí být u auta, a ty si např. přineseš vlastní olej, také prd víš, jestli tam máš skutečně ten olej svůj, nebo ten jejich..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Můžu Láďo pouze podpořit Tvoje rozhodnutí.Dělám to podobně,i když letos jsem měl malý nájezd.Osobně bych olej v autě nenechával 30000,za ty kilometry se v něm nastřádá dost bordelu.Olej zase není taková položka,aby se nedal měnit častěji.Rozhodně bych neměnil nic jiného než olej a ol.filtr,pokud nemáš zbytek za slušnou cenu.A rozhodně bych v servisu nic neoznamoval,může jim to být putna,děláš to jen pro tvůj motor a svůj lepší pocit.A hlavně,v servisu prdlačku poznají.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
musíš dát origo filtr aby to nepoznali olej zkoumat asi nebudou osobně taky měnim dříve než je interval
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Lado, samozrejme, ze si vymen olej a filter...nikto si to v servise nema sancu vsimnut...aa ty im nemusis to hned hlasit...je to tvoje auto, tak si nenechaj do toho od nikoho kecat... tiez by som tam nenechal olej 30tisic...
i30 1.5 T-GDI 2023 PLAY, Bordový
+
i30 1.4 CVVT 2009 Confort ,Strieborny
+
i30 1.4 CVVT 2009 Confort ,Strieborny
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
jestli je to v záruce tak to zase tak jeho věc není bacha abys pak nenarazil něco odejde a je to automaticky olejem a filtrem to je jasný snad ne.
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: PORADNA PRO MAJITELE I30
Ach chlapci, chlapci
každý nechť si dělá se svým autem co chce.. Ale pro pár ušetřených Kč a lepším pocitu přijít o záruku? Není to hlópé?
Myslíte, že se neoprávněný zásah nedá dokázat? Ale dá, nebuďme naivky.. To přece my (zákazníci) se pak jdeme hádat, a my musíme dokázat,
že jsme nic nezanedbali, chováme se podle dohodnutých pravidel a poté i chceme i tu ZÁRUČNÍ OPRAVU..
Aby nebylo flame: nejde o ten malý podvůdek, ale o tom, až se něco podělá a vy o záruku přijdete, abyste tu pak nekňourali kdo měl ten blbý nápad.
Nic ve zlém. Já se do auta nemontuju. Jezdím jako uživatel, budu chodit na prohlídky a vše nechám v moci servisu. Na druhou stranu s nimi nebudu diskutovat opravy a záruku,
prostě "jedu podle pravidel, jak jest stanoveno v kupní smlouvě. A tak chci, aby ji dodržovala i druhá strana". Pak mám i dobrý pocit, že jedu do ciziny a vím, že se postará.
každý nechť si dělá se svým autem co chce.. Ale pro pár ušetřených Kč a lepším pocitu přijít o záruku? Není to hlópé?
Myslíte, že se neoprávněný zásah nedá dokázat? Ale dá, nebuďme naivky.. To přece my (zákazníci) se pak jdeme hádat, a my musíme dokázat,
že jsme nic nezanedbali, chováme se podle dohodnutých pravidel a poté i chceme i tu ZÁRUČNÍ OPRAVU..
Aby nebylo flame: nejde o ten malý podvůdek, ale o tom, až se něco podělá a vy o záruku přijdete, abyste tu pak nekňourali kdo měl ten blbý nápad.
Nic ve zlém. Já se do auta nemontuju. Jezdím jako uživatel, budu chodit na prohlídky a vše nechám v moci servisu. Na druhou stranu s nimi nebudu diskutovat opravy a záruku,
prostě "jedu podle pravidel, jak jest stanoveno v kupní smlouvě. A tak chci, aby ji dodržovala i druhá strana". Pak mám i dobrý pocit, že jedu do ciziny a vím, že se postará.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji