Studený motor při rozjezdu netáhne
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
Ake si daval sviecky?
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
i vozítka na F1 mají zahrievacie kolo pred hlavnými pretekmi
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
Mne to robi tiez ked je zima. Pomaha trochu vytocit jednotku a dvojku a potom je to lepsie alebo parkovat v garazi vtedy to ide fajn a bez sklbania. Dva krat to uz davali na pocitac v servise a mam najnovsi soft a ziadne chyby nehlasi diagnostika takze je to vlastnost tohoto motora. Robi to skoro kazda i 30 . 1,4
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
No, zaujímavé je to, že mne to nerobilo nikdy - parkujem vonku - až túto druhú zimu sa mi to začína stávať čoraz častejšie. Z toho by som teda odvodil, že to nie je vlastnosť tohto motora, ale nejaká chyba, jeho nedokonalosť. Iba ak by sme vzali za fakt, že vlastnosťou i30 je nekvalita, tak by som s tým súhlasil
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
Mám i 30CW 1.4 (r.v. 2010 -najeto 11 000) mám stejný problém teplota pod 5 a auto cuká a nechce jet. Po nastartování se rozjíždím cca po dvou minutách. Tento nešvar mizí po ujetí cca 500m. Pokud motor prošlápnu i studený na volnoběh, tak vše pracuje jak má, po zařazení rychlosti auto cuká a z prostoru motoru se ozývají nějaké pazvuky. Toto se děje na všechny zařazené stupně. Řek bych, že úpokud je to vlastnost motoru (což se mi nezdá, protože na volnoběh běží jak má...), tak pěkně nebezpečná vlastnost!!!! Zkoušel jsem jsem stejný typ auta se stejným motorem a za studena jel normálně. Dnes jsem auto odvezl k prodejci, tak uvidíme...
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
Pak dej vědět co s tím provedli.Honzano píše:Mám i 30CW 1.4 (r.v. 2010 -najeto 11 000) mám stejný problém teplota pod 5 a auto cuká a nechce jet.
Mimochodem mám totéž (auto) s nájezdem 17000km (EURO4, plyn lankem), ale problém s cukáním jsem zaregistroval pouze při velmi chladném počasí (pod 5°C) a s E85 v poměru hodně nad 50% a tak mě napadá, jestli náhodou ti vycukaní nejsou oběti podvodníků, kteří nadrzo BA95 ředí přávě etanolem - včera v TV byla nějaká reportáž o těchto praktikách - nebyli to troškaři, podíl etanolu byl i přes 50%! i30ka na umí jezdit i na čistej E85, akorát v počasí kolem nuly a chladnějším hůře startuje a musí se nechat chvilku zahřát jinak pár desítek metrů cuká..
Kolik hajzlů ČOIka neodhalí si můžeme jen domýšlet..
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
Mě to dělá to samí....jak je kolem nuly tak to chvíli při jízdě cuká než se motor trochu rozehřeje (jedná se ale o cca 500m). Myslím ale že to není vada....jen prostě počítač nedovolí větší záběr motoru pokud je studený....proto cca 3 minuty trvá než se trochu protáhne a pak je vše ok. Možná je to nastavený i kvuli emisím pokud není motor horký tak se nechce vytáčet aby neměl vysoký hodnoty....jinak by neměl možná EURO 5.....podle mého tedy
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
dělají to i Euro4 jinak aspoň u mě na to má velký vliv benzín...takže beru jen na čerpačkách s velkým průčepem a problém se zredukoval/vymizel...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
Mám tomu rozumieť tak, že máš ešte plynové lanko? Som myslel, že už máme všetci "elektronický" plyn alebo ako sa to volá.pilotzz píše:(EURO4, plyn lankem)
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
elektronický pedál plynu maj až všechny i30 poface...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
No veď Honzano písal, že má r. v. 2010 a pilotzz, že má to isté auto.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Pri studenom motore auto nechce ist
Cauko hyundaiaci,mam taky problem,mam auto i 30 cw 1,4 benzin 2010 4200 km a zacalo to tak,ze pri rannych startoch ale aj poobednych a vecernych ked je auto dlhsie vonku tak pri jednote a dvojke mi auto netaha,proste pridem do 2300 otacok a najprv chvilku a teraz tak 2 sekundy pridavam a nic,bol som s tym aj v servise ale tam mi povedali ze je chyba v riadacej jednotke,ze dodava malo paliva,co je aj realne,ale ze najprv si to musi vyriesit importer a dodat novy softwer,
Po dalsej prehliadke mi povedali ,ze softwer je najnovsi a ze chybu neobjavili,kedze to nerobi pravidelne
Mate niekto podobny problem??
Po dalsej prehliadke mi povedali ,ze softwer je najnovsi a ze chybu neobjavili,kedze to nerobi pravidelne
Mate niekto podobny problem??
Re: Pri studenom motore auto nechce ist
Skoro všichni s tímto motorem. Je tu o tom několik vláken. Já to řeším tak, že než se rozjedu, přidám plyn na volnoběh (na cca 2,5tis otáček) tak na 2-3 vteřiny. Pak už to jede normálně. Pokud se objeví, že je nový sw na přehrátí, zajedu s tím do servisu. Jinak ale, co jsem pochopil z ostatních příspěvků, to servis zatím nijak neřeší.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Studený motor při rozjezdu netáhne
To Luboshaak: Někdy člověk žasne nad tím, jaké pitomosti jsou lidé na tomto fóru schopni napsat. Mohl byste prosím všem zde diskutujícím objasnit, jak se to dělá "přidat plyn na volnoběh" ??? Volnoběžné otáčky jsou totiž nejnižší otáčky, které si motor udržuje sám bez zásahu řidiče. A mimochodem, rozhodně nejsou na úrovni 2500 ot/min., u většiny aut jsou běžně nastaveny na 750 - 850 ot/min.
i30 1,4 CVVT Made in CZ 1/2009, Citroen Saxo 1,5D, Škoda Favorit 135 GLXi, Škoda 100 L