i30 problémové auto, nebo značka?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11625
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
To je jednoduché, špatně čteš TP. V KIA Motors Slovakia je vyroben motor, auto v HMMC Nošovice.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
jo jo. čtu špatně... jsem se prehlídl o řádek a stydim se jinak vy máte list z výstupní kontroly z fabriky? to mi prodejce nedal
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
To me vic prekvapuje KIA na 14. nez Hyundai na prvnim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
Mě překvapuje jaké jsou ve všech těch tabulkách a srovnáních kvality, spolehlivosti a bůhví ještě čeho rozdíly. Už na ně přestávám věřit.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
Aj mňa to prekvapilo. Zaujímavé, keďže sú jeden koncern a kia sa pýši 7 ročnou zárukou. Každopádne je to úspech pre značku hyundai a treba im pogratulovať.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
První Hyundai,až za ní Honda,Mazda,Toyota...
Tomu snad nikdo normální nevěří
Tomu snad nikdo normální nevěří
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
jo.. Hyundai si to koupil, ale vyhrat to VW, Ford, tak je vse v naprostem poradku a fer
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
+1
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
Ale nějaká podobná aféra tady byla, nebo ne? Jinak TUV ukazuje neco jineho.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
TUV zajímá stav podvozku a brzd.Je to obdoba STK.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
asi tak nějak hrom ví jaké to měřítko na srovnání mají
A co se týče pracovníků v Nošovicích tak važte slova mám tam dost známých kteří nejsou žádní lempli, u nás na šachtě jsme taky měli kdysi slováky,dnes tu jsou poláci a nikdo neříká že je bylo třeba vykopat , tak když někoho chci hodnotit tak si první sahnu sám sobě do svědomí a nebo se budu dostatečně informovat a né jen jedna paní povídala ,jak je to tu u některých zvykem
A co se týče pracovníků v Nošovicích tak važte slova mám tam dost známých kteří nejsou žádní lempli, u nás na šachtě jsme taky měli kdysi slováky,dnes tu jsou poláci a nikdo neříká že je bylo třeba vykopat , tak když někoho chci hodnotit tak si první sahnu sám sobě do svědomí a nebo se budu dostatečně informovat a né jen jedna paní povídala ,jak je to tu u některých zvykem
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
Taky si myslím,že v Nošovicích nejsou žádní kreténi.Už ta kontrola co skoro každému operátorovi stojí za pr...Sice bych tam pracovat asi nemohl,ale to je moje pohodlnost.Nevim proč ty lidi všichni shazují.Že nejsou všichni od fochu?Kdo u nás je .Na tu montáž není třeba VŠ.Jestli se auto kazí,nemusí to být chyba v Nošovicích,ale třeba v subdodavateli,nemyslíte?
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
"Spolehlivost celého systému závisí na spolehlivosti jeho nejslabšího článku"
tím chci jen říct když 99% pracovníku v nošovich bude dělat 100% svoji práci a to 1 % na to prostě bude srát tak ty auta budou stát za hovno... Taky znám lidi z nošovic co prohlásily: "Sem to nestihal a furt sem zastavoval linku a dupali mně za to. Ale ted už to stíham vklidu" (usměv od ucha k uchu) ... Já: "Jakto? Už ses to naučil?" Dotyčný: " Né já už na to mrdám jak to nedodělám tak to pustim dál. "
tím chci jen říct když 99% pracovníku v nošovich bude dělat 100% svoji práci a to 1 % na to prostě bude srát tak ty auta budou stát za hovno... Taky znám lidi z nošovic co prohlásily: "Sem to nestihal a furt sem zastavoval linku a dupali mně za to. Ale ted už to stíham vklidu" (usměv od ucha k uchu) ... Já: "Jakto? Už ses to naučil?" Dotyčný: " Né já už na to mrdám jak to nedodělám tak to pustim dál. "
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: i30 problémové auto, nebo značka?
To si Cony nemyslím, že to by takto, jak píšeš mohlo fungovat.. V každé části linky jsou určité kontrolní body a kompaktní systém, který vše kontroluje a upozorňuje..
Dnes už se auta nedělají na koleně, ale vše je elektronicky monitorováno. Pochybuji, že by dělník mohl jakkoliv "ovládat" rychlost linky (ano, jistě ji může v případě ohrožení života úplně zastavit)
- od toho, aby linka jela určitou rychlostí jsou vyšší manažeři (vedoucí linky, vedoucí směny, mistři výroby) + konkrétní časové normy pro jednotlivé úkoly a úkony..
Docela mě ale překvapuje, kolik lidí neustále otevírá TÉMA: I30 = NEPOVEDENÉ, PROBLÉMOVÉ AUTO (těch vláken je tu několik, podle mne až moc). Nejsem tu proti cenzuře (naopak, každý nechť píše o všem, co jej trápí, ale mělo by se to vztahovat k tématu a mělo by to být podpořeno argumenty a důkazy). Já jsem přesedlal do I30 z Octavie a tak mohu potvrdit, že po 12.000 km auto jede jak má žádná potíž, což jistě Škoda auto a jiní konkurenti neradi vidí (obtížně pak hledají argumenty proč NEkoupit právě I30, i40 - tím se živím, mohu přispět odborně )...
A to, že se některá auta vrací do servisu k opravám: je naprosto normální běžná věc, stává se to i u Volva, BMW, Škody, AUDI, Porsche.. Jde jen o to, jak se k tomu postaví odborný sevis (mé argumenty, jejich argumenty).
Prostě to všechno je jen shluk technických čidel, motorků, všelijakých hejblat a drátů, kterému v ucelném shluku říkáme AUTO. A ty jednotlivé komponenty zcela běžně a logicky reagují na únavu materiálu, kvalitu materiálu a provedení, životnost, atp. Chci tím říci, že kdyby tomu tak nebylo, popírali bychom základní elementární jevy známé z fyziky, chemie, matematiky...
Každý rejpal by se měl obecně zamyslet nad jednoduchou otázkou: ostatní automobilky nemajií se svými vozy problémy??? Mají, stačí se jen zaregistrovat na Ford-Fóru, Škoda-Foru (byl jsem 7 let aktivní) a potvrdím, že i Škoda vypouští do provozu auta, která nefungují a musí do opravy.
Závěr tedy je: I30 JE SLUŠNÝM AUTEM V POMĚRU CENA X VÝKON (nikoliv motoru, ale obsah a služba výrobku). Ne vždy se toto o ostatních vozech jiných konkurentů dá říci. Ale jaké auto - to záleží především na nás - kupcích - samotných, co je pro nás klíčové a komu (výrobce) a čemu (typu auta) nakonec dáme přednost . Toť vše..
Dnes už se auta nedělají na koleně, ale vše je elektronicky monitorováno. Pochybuji, že by dělník mohl jakkoliv "ovládat" rychlost linky (ano, jistě ji může v případě ohrožení života úplně zastavit)
- od toho, aby linka jela určitou rychlostí jsou vyšší manažeři (vedoucí linky, vedoucí směny, mistři výroby) + konkrétní časové normy pro jednotlivé úkoly a úkony..
Docela mě ale překvapuje, kolik lidí neustále otevírá TÉMA: I30 = NEPOVEDENÉ, PROBLÉMOVÉ AUTO (těch vláken je tu několik, podle mne až moc). Nejsem tu proti cenzuře (naopak, každý nechť píše o všem, co jej trápí, ale mělo by se to vztahovat k tématu a mělo by to být podpořeno argumenty a důkazy). Já jsem přesedlal do I30 z Octavie a tak mohu potvrdit, že po 12.000 km auto jede jak má žádná potíž, což jistě Škoda auto a jiní konkurenti neradi vidí (obtížně pak hledají argumenty proč NEkoupit právě I30, i40 - tím se živím, mohu přispět odborně )...
A to, že se některá auta vrací do servisu k opravám: je naprosto normální běžná věc, stává se to i u Volva, BMW, Škody, AUDI, Porsche.. Jde jen o to, jak se k tomu postaví odborný sevis (mé argumenty, jejich argumenty).
Prostě to všechno je jen shluk technických čidel, motorků, všelijakých hejblat a drátů, kterému v ucelném shluku říkáme AUTO. A ty jednotlivé komponenty zcela běžně a logicky reagují na únavu materiálu, kvalitu materiálu a provedení, životnost, atp. Chci tím říci, že kdyby tomu tak nebylo, popírali bychom základní elementární jevy známé z fyziky, chemie, matematiky...
Každý rejpal by se měl obecně zamyslet nad jednoduchou otázkou: ostatní automobilky nemajií se svými vozy problémy??? Mají, stačí se jen zaregistrovat na Ford-Fóru, Škoda-Foru (byl jsem 7 let aktivní) a potvrdím, že i Škoda vypouští do provozu auta, která nefungují a musí do opravy.
Závěr tedy je: I30 JE SLUŠNÝM AUTEM V POMĚRU CENA X VÝKON (nikoliv motoru, ale obsah a služba výrobku). Ne vždy se toto o ostatních vozech jiných konkurentů dá říci. Ale jaké auto - to záleží především na nás - kupcích - samotných, co je pro nás klíčové a komu (výrobce) a čemu (typu auta) nakonec dáme přednost . Toť vše..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji