I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Tak jsem si říkal, že by bylo fajn nikoliv reklamou, ale vlastní zkušeností jako ZPĚTNOU VAZBU výrobci, co zlepšit (a lidem, kteří volí nové auto a rozhodují se mezi Octávií a I-30kou)
aby další generace I30-ky byly ještě lepší a propracovanější. Porovnávám jako 7-letý vlastník Octavie s I30-kou, která má dosud najeto jen 12.000 km (bez problémů).
Co porovnávám: HYUNDAI I 30, 66 kW, 1,6 CRDI, s 6° převodovkou VERSUS Škoda Octavia I, 92 kW, 1,8 20V, s 5° převodovkou
Výhody Octavie:
+ prověřená domácí značka ŠKODA se silnou matkou (koncernem VW) za zády
+ sympatický a líbivý design (typický představitel pro tzv. manažerské auto)
+ velikost kufru (kdo Octavii měl, potvrdí sympatického stěhováka)
+ větší pocit bezpečí (mohutnější auto v porovnání s rozměrově menší I30-kou)
+ spolehlivost auta (+ široká síť dostupných náhradních dílů a servisu)
Výhody I-30-tky:
+ velice příznivá cena
+ auto s velice úspornou spotřebou (+ tichostí díky 6-tému převodovému stupni)
+ kvalitní dílenské zpracování a atraktivní vzhled uvnitř vozu
+ v základní ceně široká nabídka nadstandardní výbavy, včetně 6 airbagů
+ český výrobce, který směle konkuruje ostatním
NEvýhody Octavie: (7 let vlastnictví, najeto 130.000 km)
- příliš vysoká spotřeba benzínového motoru (svižnější jízda a jízda ve městě)
- díky manažerskému poutu také poměrně drahý servis a vyšší cena náhradních dílů (v porovnání s Fabií, Roomsterem)
- v základní (reklamou nabízené) ceně pouze holé auto s pedály, jakákoliv lepší výbava pouze za příplatky
NEvýhody I30-ky: (poznámka: auto zatím 5 měsíců, najeto 12.000 km)
- nepříliš povedené plasty uvnitř interiéru (lehce se dají poškrábat a zašpinit, nesnadné čištění)
- příliš malý zavazadlový prostor (auto spíše pro 2, v krátké verzi se pro rodinu s 2 dětmi moc nehodí)
- v nyní dostupné verzi ne příliš atraktivní vzhled (v nové generaci již mnohem hezčí)
Chlapi, je jasný, že nemusí každý se vším souhlasit, prostě jen mé zkušenosti a dojmy.
Rozhodně jsem však s I30-kou spokojený, rád bych vyzkoušel I 40 v COMBI provedení. Toť můj malý pokus porovnat alespoň to, co většinu lidí zajímá.
Současně si velie rád přečtu na oplátku vaše zkušenosti a porovnání.
aby další generace I30-ky byly ještě lepší a propracovanější. Porovnávám jako 7-letý vlastník Octavie s I30-kou, která má dosud najeto jen 12.000 km (bez problémů).
Co porovnávám: HYUNDAI I 30, 66 kW, 1,6 CRDI, s 6° převodovkou VERSUS Škoda Octavia I, 92 kW, 1,8 20V, s 5° převodovkou
Výhody Octavie:
+ prověřená domácí značka ŠKODA se silnou matkou (koncernem VW) za zády
+ sympatický a líbivý design (typický představitel pro tzv. manažerské auto)
+ velikost kufru (kdo Octavii měl, potvrdí sympatického stěhováka)
+ větší pocit bezpečí (mohutnější auto v porovnání s rozměrově menší I30-kou)
+ spolehlivost auta (+ široká síť dostupných náhradních dílů a servisu)
Výhody I-30-tky:
+ velice příznivá cena
+ auto s velice úspornou spotřebou (+ tichostí díky 6-tému převodovému stupni)
+ kvalitní dílenské zpracování a atraktivní vzhled uvnitř vozu
+ v základní ceně široká nabídka nadstandardní výbavy, včetně 6 airbagů
+ český výrobce, který směle konkuruje ostatním
NEvýhody Octavie: (7 let vlastnictví, najeto 130.000 km)
- příliš vysoká spotřeba benzínového motoru (svižnější jízda a jízda ve městě)
- díky manažerskému poutu také poměrně drahý servis a vyšší cena náhradních dílů (v porovnání s Fabií, Roomsterem)
- v základní (reklamou nabízené) ceně pouze holé auto s pedály, jakákoliv lepší výbava pouze za příplatky
NEvýhody I30-ky: (poznámka: auto zatím 5 měsíců, najeto 12.000 km)
- nepříliš povedené plasty uvnitř interiéru (lehce se dají poškrábat a zašpinit, nesnadné čištění)
- příliš malý zavazadlový prostor (auto spíše pro 2, v krátké verzi se pro rodinu s 2 dětmi moc nehodí)
- v nyní dostupné verzi ne příliš atraktivní vzhled (v nové generaci již mnohem hezčí)
Chlapi, je jasný, že nemusí každý se vším souhlasit, prostě jen mé zkušenosti a dojmy.
Rozhodně jsem však s I30-kou spokojený, rád bych vyzkoušel I 40 v COMBI provedení. Toť můj malý pokus porovnat alespoň to, co většinu lidí zajímá.
Současně si velie rád přečtu na oplátku vaše zkušenosti a porovnání.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Reklama
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
WTF????? Jedine, v cem Octavie dominuje, je jeji delka a to pouze jen v prospech kufru, nikoliv, jak by normalni clovek chtel, pro misto k dychani ci snad pro Skodu takovy nesmysl jako misto pro kolena.Cvrček píše: Výhody Octavie:
+ větší pocit bezpečí (mohutnější auto v porovnání s rozměrově menší I30-kou)
+ spolehlivost auta
Promin, ale tvoje srovnani mi prijde jako dalsi saskarna. Dve auta, ktera se absolutne minula v produkcnich letech, absolutne rozdilne motory, takto tady mohou ostatni zacinat srovnani s Felicii, Trabantem, Nexii a dalsimi stovkami veteranu.
A spolehlivost 1.8 92kW? Sis presunul april do prosince, ne? Spolehliva byla 1.8T, tenhle tezkopadnej hybrid se nejen spatne prodaval (to koupilo jen par zoufalcu, co 1.6 jim prisla malo a na turbinu uz nemeli), ale sami skodovkari ti potvrdi, ze stal za hovno. Tezkej, linej a zravej.
Model: Hyundai i30 1.6 CRDi Škoda Octavia 1.8 92kW
Vyráběn v letech 2007 - 1996 - 2004
Délka 4245 4511
Šířka 1775 1731
Výška 1480 1429
Fyzické parametry: Hyundai i30 1.6 CRDi Škoda Octavia 1.8 92kW
Pohotovostní hmotnost 1268 1265
Užitečná hmotnost 460 510
Rozchod kol vpředu 1546 1516
Rozchod kol vzadu 1544 1492
Rozvor náprav 2650 2512
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Souhlasím s Hardem. Srovnáváš dvě nesrovnatelná auta. Zaprvý jsou to konstrukčně rozdílný auta. Jedno je Lift a druhý je Hatch. Za druhý jsou úplně jinak starý. Co se týče ostatního už napsal Hard.
Pro i30 je konkurencí od škodofky tak maximálně Fobie, ne Octavie. A ještě i kdyby tak jak sám vidíš tak ji až na dva parametry i30 porazila. Navíc jak si sám napsal za předraženou cenu Octy dostaneš ještě holobyt. No dyk to nedává smysl.
Pro i30 je konkurencí od škodofky tak maximálně Fobie, ne Octavie. A ještě i kdyby tak jak sám vidíš tak ji až na dva parametry i30 porazila. Navíc jak si sám napsal za předraženou cenu Octy dostaneš ještě holobyt. No dyk to nedává smysl.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Jak jsem psal, porovnával jsem dva typy, se kterými mám osobní zkušenost. Tzn. žádné kopírování CTR+C a CTRL+V, ale osobní postřehy UŽIVATELE.
Co se týče spolehlivosti, asi jsem měl zase štěstí na kus, za 130.000 km se měnilo pouze benzínové čerpadlo, Lambda sonda, 3. díl výfuku a všechny 4 stahovačky ve dveřích (velká bolest Octavií I.)
ale jinak auto jezdilo a jezdí neustále bez potíží.
Díky Hardovi za upřesnění rozměrů, je to tak jak píše, zkrátka jde o kufr a ten češi obecně chtějí větší (právě proto ta oblíbenost Octavií).
Jinak možná to někoho překvapí, ale HYUNDAI oficiálně proti OCTAVII staví právě I30-ku, takže srovnání je na místě.. Co se týče rozdílnosti aut, to nikdo nepopírá (měl jsem to zdůraznit více)
ale šlo mi ryze o předání osobních zkušeností (ve směs se octavie moc nelíší, vyjma motorizací, skelet zůstává de facto pořád stejný) protože jak píši výše,
I30 je postavený právě proti Octavii..
Co se týče spolehlivosti, asi jsem měl zase štěstí na kus, za 130.000 km se měnilo pouze benzínové čerpadlo, Lambda sonda, 3. díl výfuku a všechny 4 stahovačky ve dveřích (velká bolest Octavií I.)
ale jinak auto jezdilo a jezdí neustále bez potíží.
Díky Hardovi za upřesnění rozměrů, je to tak jak píše, zkrátka jde o kufr a ten češi obecně chtějí větší (právě proto ta oblíbenost Octavií).
Jinak možná to někoho překvapí, ale HYUNDAI oficiálně proti OCTAVII staví právě I30-ku, takže srovnání je na místě.. Co se týče rozdílnosti aut, to nikdo nepopírá (měl jsem to zdůraznit více)
ale šlo mi ryze o předání osobních zkušeností (ve směs se octavie moc nelíší, vyjma motorizací, skelet zůstává de facto pořád stejný) protože jak píši výše,
I30 je postavený právě proti Octavii..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Ale proti Octavii II coz je uplne diametralne odlisne auto od Octavie I, jak motory, tak prostorem, tak svym renome.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Ale k čemu tahle stupidní diskuze zase?
Naposledy upravil(a) Piskotkiller dne 28 pro 2011, 20:04, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Scoupe GT
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
co jsem se svezl minulý týden v nové octavce, za sebe můžu říct, že pocitově se v ní cítím bezpečněji. Vzhledově masivní dveře (vnitřní složení rozebírat nehodlám), ucelená palubka, nerovnosti vyrovnávala excelentně a zcela perfektní zrcátka, kdo se do nich podíval tak mi to asi potvrdí, doslova obrovské! Jako obvykle mi nevyhovují škodovácké sedačky, že jsou tvrdší beru jinak, ale vadí mi jak je udělané vedení zad. Stahuje mi ramena k sobě a do toho středního pásu se prostě nevlezu, velikostně pro nějakou štíhlou sekretářku nebo 15letý děcko, né pro mě natož pro chlapa co bude mít 190cm a ještě širší ramena vzadu jsem neseděl, nemohu posoudit místo na kolena. Ale když vezmu za jakou cenu se prodává, tak ani svatí by mě nepřesvědčili. Byla to nejvyšší manažerská výbava, circa 730tis... já bych si radši koupil tři ojetiny, rodinýho kombajna, pohodlný sedan a coupečko na víkendový jebačky jak řiká hard
pisto: diskuse na foru bývá k výměně názorů či postřehů
pisto: diskuse na foru bývá k výměně názorů či postřehů
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
to: Cvrček
Smola, že neporovnávaš Octaviu II. generácie. Mal som Golfa V, najazdil som s ním 110.000 km (je to vpodstate športovejší klon OII - zdieľajú veľa spoločných dielov) ale ak to porovnám s Hyundaiom, ikeď niesom majiteľ i30 tak v kvalite spracovania hlavne interiéru a v celkovom spracovaní je OII na tom podstatne lepšie. Ten servis by som bral ako slabinu Hyundai, je výrazne drahší ako pri VW, resp. Škode.
Smola, že neporovnávaš Octaviu II. generácie. Mal som Golfa V, najazdil som s ním 110.000 km (je to vpodstate športovejší klon OII - zdieľajú veľa spoločných dielov) ale ak to porovnám s Hyundaiom, ikeď niesom majiteľ i30 tak v kvalite spracovania hlavne interiéru a v celkovom spracovaní je OII na tom podstatne lepšie. Ten servis by som bral ako slabinu Hyundai, je výrazne drahší ako pri VW, resp. Škode.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Jako majitel 3-leté I30 Hatchback bych rád odpověděl srovnávateli I30 a OI toto: OI má kufr opravdu větší, ale má otázka zní 1) Kolikrát jej máte do roka zaplněn tak, že je využita výhoda rozdílu velikosti? 2) Zkusil jste si naložit do kufru 35 kilovou benzínovou rozměrnou sekačku? Já do své I30 často a lehce, Vám se to nepodaří ani náhodou 3) Ve své verzi mám těch airbagů 8 (2 posádka vpředu, 2 v sedadlech, 4 okenní). Co je víc, každý den 8 airbagů v autě nebo jednou za čas větší kufr? 5) Že se pro rodinu s 2 dětmi nehodí? Děti nesedí ve velkém kufru, nýbrž na zadních sedadlech a tam je oproti OI prostor i pro 2 masivní a vysoké dospělé lidi díky rozvoru 2650 mm královský 6) Výbava včetně man. klimy vynikající a o desítky tisíc levnější. 7) Značka ŠKODA se silnou matkou za zády - nevím jak Vy, ale já a mí známí si nekupujeme auta podle této fráze, ale podle užitných vlastností, kvality a ceny. Plasty - máte pravdu, některé jsou měkké a některé ne a opravdu se poměrně snadno dají poškrábat a zašpinit. Co se týče poškrábatelnosti a teedy vlastně "měkkosti", tak mám zkušenost, že za jízdy se musím věnovat řízení a nikoliv ocumlávání a osahávání palubní desky a plastů kolem sebe. A při nárazu do zdi rychlostí 90 km/h. Vám bude jedno, zda plasty kolem Vás jsom měkké, či nikoliv, věřte mi. Ve Vašem příspěvku mi už chybí pouze zmínka o příliš vysokém posazu v I30 (což je tedy pravda). Novináři často vyzdvihují nízký posaz - zřejmě proto, aby z auta bylo co nejméně vidět. Jiný důvod to nemůže mít, protože efekt změny těžiště a tím sníženého působení setrvačných hmot, je zanedbatelný. Hezký den.
i30 1,4 CVVT Made in CZ 1/2009, Citroen Saxo 1,5D, Škoda Favorit 135 GLXi, Škoda 100 L
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Kameník: pokusím se odpovědět:
Ad 2) mě nejde o sekačku, ale o složený kočárek. Ten se nám do I 30-ky nevejde I když sundáme kolečka, nevleze se korbička a nosný rám do kufru (oboje zemontovatelné a složené).
Jezdíme tak, že složený rám kočárku vozím za řidičem nastojato na podlaze, opřený o zadní sedačku a přivázaný gumicukem. Na druhé straně v sedačce (vajíčku) přes ISOFIX dítě.
V kufru pak korbičku + naše věci. Mám firemní Octavii II - a tam do toho kufru vložím kočárek složený komplet, nic nemusím brát do interieru.
Ad 1) teď, když jezdíme 3 a vozíme kočárek je to skoro denně, co řešíme velikost kufru a improvizujeme (nestěžujeme si, jen porovnávám, jak původně myšleno)
Ad 7) ta poznámka byla myšlena tak, že Škoda a vůbec celá rodina VW má mnoho dílů, nastavení a typově stejných celků společných (vývoj)
Ad plasty: a kdo píše nebo psal, že za jízdy něco čistí? Asi jste četl jiný článek.. Plasty ale u bolest jsou a je to bolest hodně viditelná, u Octavie přece jen vydržely o dost více..
Ad vyšší posez: já jej oceňuju stejně jako velká zpětná zrcátka.. Toliko alespoň mé odpovědi..
Pro caruser: jj, Octa II je hodně povedená, stejně jako bude podle mě i nová generace I 30, co se chystá.. Rády bych zkusil I40-ku v combi. Neseděl v ní už někdo z vás? Jaký dojem máte?
Ad 2) mě nejde o sekačku, ale o složený kočárek. Ten se nám do I 30-ky nevejde I když sundáme kolečka, nevleze se korbička a nosný rám do kufru (oboje zemontovatelné a složené).
Jezdíme tak, že složený rám kočárku vozím za řidičem nastojato na podlaze, opřený o zadní sedačku a přivázaný gumicukem. Na druhé straně v sedačce (vajíčku) přes ISOFIX dítě.
V kufru pak korbičku + naše věci. Mám firemní Octavii II - a tam do toho kufru vložím kočárek složený komplet, nic nemusím brát do interieru.
Ad 1) teď, když jezdíme 3 a vozíme kočárek je to skoro denně, co řešíme velikost kufru a improvizujeme (nestěžujeme si, jen porovnávám, jak původně myšleno)
Ad 7) ta poznámka byla myšlena tak, že Škoda a vůbec celá rodina VW má mnoho dílů, nastavení a typově stejných celků společných (vývoj)
Ad plasty: a kdo píše nebo psal, že za jízdy něco čistí? Asi jste četl jiný článek.. Plasty ale u bolest jsou a je to bolest hodně viditelná, u Octavie přece jen vydržely o dost více..
Ad vyšší posez: já jej oceňuju stejně jako velká zpětná zrcátka.. Toliko alespoň mé odpovědi..
Pro caruser: jj, Octa II je hodně povedená, stejně jako bude podle mě i nová generace I 30, co se chystá.. Rády bych zkusil I40-ku v combi. Neseděl v ní už někdo z vás? Jaký dojem máte?
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Cvrček:
Nemám už male deti, takže kočiar do kufru nedávam,ale nabalili sme tam dovolenku 2 plus 2 = dve rodiny, takže každá mala vlastnú bagáž, čo je o mnoho horšie, ako jedna rodina v počte 4 kusy. Som si ale vedomí toho, že keď som mal malé decká, aj V3S by bola málo....
Nemám už male deti, takže kočiar do kufru nedávam,ale nabalili sme tam dovolenku 2 plus 2 = dve rodiny, takže každá mala vlastnú bagáž, čo je o mnoho horšie, ako jedna rodina v počte 4 kusy. Som si ale vedomí toho, že keď som mal malé decká, aj V3S by bola málo....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
po přečtení prvního příspěvku jsem si hned říkal bude tu horko , a to tu ještě nepsali všichni ,
ale jinak octavku sice nemám,ale nejde ji přehlédnout .... a takové ty podobné kecy,všichni víte co by se tu dalo napsat a nechci to rozvádět,ale jen to, že souhlasím s kameníkem,styl (záměrně nepíšu zhodnocení) ke kterému se přiklonil bude zřejmě ctít 70 % majitelů aut-je to můj odhad v mém okolí a né nějaké tabulky bild a podobně
dovedu si představit jako manažerské vozidlo aspoň volvo s40 a třeba výš,ono když se podívám na parkoviště supermarketů - pak je to tu asi sám manažer
prověřená domácí značka ŠKODA se silnou matkou (koncernem VW) za zády tak toto mi hned vyrazilo dech , měl jsem Škodu 125 z rudými za zády a prodával jsem v roce 2003 s VW za zády , ale prd mi to pomohlo
a ještě jednu věc bych napsal,možná mne neukamenuje nikdo,skušenost "octaváků" se servisy není vůbec dobrá,docela dost se jich setkalo s tím že jim byly vyměněny jejich součástky za staré,o autobateriích nemluvě,jasně můžete podotknout že to může být oblastní problém,ale bohužel je to tak
no a končím tím,že jak nastoupím do auta tak pokaždé olíznu ty tvrdé plasty,ale nevím co mne k tomu vede
ale jinak octavku sice nemám,ale nejde ji přehlédnout .... a takové ty podobné kecy,všichni víte co by se tu dalo napsat a nechci to rozvádět,ale jen to, že souhlasím s kameníkem,styl (záměrně nepíšu zhodnocení) ke kterému se přiklonil bude zřejmě ctít 70 % majitelů aut-je to můj odhad v mém okolí a né nějaké tabulky bild a podobně
dovedu si představit jako manažerské vozidlo aspoň volvo s40 a třeba výš,ono když se podívám na parkoviště supermarketů - pak je to tu asi sám manažer
prověřená domácí značka ŠKODA se silnou matkou (koncernem VW) za zády tak toto mi hned vyrazilo dech , měl jsem Škodu 125 z rudými za zády a prodával jsem v roce 2003 s VW za zády , ale prd mi to pomohlo
a ještě jednu věc bych napsal,možná mne neukamenuje nikdo,skušenost "octaváků" se servisy není vůbec dobrá,docela dost se jich setkalo s tím že jim byly vyměněny jejich součástky za staré,o autobateriích nemluvě,jasně můžete podotknout že to může být oblastní problém,ale bohužel je to tak
no a končím tím,že jak nastoupím do auta tak pokaždé olíznu ty tvrdé plasty,ale nevím co mne k tomu vede
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Jsem rád, že to tu konečně žije měl jsem pocit, že už tu nikdo nic nepíše
Díky!
Díky!
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
ty jo tak tos měl jít do hádek a rozproudit někomu krev
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
jsem od počátku věděl, že to bude doutnák v peřině, ale zatím to ještě nebouchloamaize píše:ty jo tak tos měl jít do hádek a rozproudit někomu krev
Ale já rád chodím po tenkém ledě, alespoň to není nuda
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji