Sedel a jel uz ve vsech motorizacich, s kazdou alespon pul dne. Zatim bohuzel jen v kombi, ktery se mi sice celkem libi, ale pohrebni sluzbu provozovat nehodlam, takze sedan je sedan. Nemam co bych vytknul az na automatickou rucni brzdu, na kterou jem si nezvykl. Taky mi vadi zbytecne moc tlacitek a ficurin, sice to dava dojem, ze to ma snad uplne vsechno a mas pocit, ze ovladas Boeing, na druhou stranu jsem byl tak zpruzelej z toho mnozstvi, az jsem u vetsiny jizd nemackal nic a jenom jel. Vsechna auta mela navi, dve kuze, dve latka, ktera se mi docela kupodivu docela libila (potrpim si i doma na kuzi).Cvrček píše: Rád bych zkusil I40-ku v combi. Neseděl v ní už někdo z vás? Jaký dojem máte?
I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
(potrpim si i doma na kuzi) ještě sice není po 22:00 ale nemůžu si to odpustit - říká se tomu kůžičku přes hlavičku a je z toho kapucínek jedno z pozitiv ale teď nevím jestli u OI nebo i30 a nebo,že by ...
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
víc se k té kůžičce přes hlavu asi napsat nedá
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
a a a k té octávce už taky né,
takže moje zhodnocení naprosto "vyhovující" - děkuji
takže moje zhodnocení naprosto "vyhovující" - děkuji
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
to: Cvrček
V i40 som len sedel, jazdiť som nemal možnosť. Ak môžem porovnávať tak kvalita spracovania interiéru je asi na úrovni novej Toyoty Avensis, zaskočený som bol však dosť vysokou základnou cenou i40.
to: amaize
Nespokojnosť so servismi Škoda môže byť oprávnená, avšak podobné veci sa môžu stať u AS Hyundai. Netreba zabúdať na nepomery medzi množstvom AS Škoda a AS Hyundai, Škoda servisou je podstatne viac, takže je tam vyššia pravdepodobnosť, že sa vyskytne servis, kt. má spomínané praktiky.
V i40 som len sedel, jazdiť som nemal možnosť. Ak môžem porovnávať tak kvalita spracovania interiéru je asi na úrovni novej Toyoty Avensis, zaskočený som bol však dosť vysokou základnou cenou i40.
to: amaize
Nespokojnosť so servismi Škoda môže byť oprávnená, avšak podobné veci sa môžu stať u AS Hyundai. Netreba zabúdať na nepomery medzi množstvom AS Škoda a AS Hyundai, Škoda servisou je podstatne viac, takže je tam vyššia pravdepodobnosť, že sa vyskytne servis, kt. má spomínané praktiky.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Porovnávat I30 s OI nejde, příliš velký generační rozdíl, ale spolehlovost OI tady je včetně odolnosti proti korozi. Lépe s OII a to uz po faceliftu taky není od základu žádný chudák, je pár serepetiček co bych oželel (el. okna vzadu, el. sklápějící zrcátka, mlhovky, litá kola, ovládání rádia na volantu), za cenu kvalitní antikorozní upravy, některých odolnějších materiálů, jako třeba po necelém roce popraskaná manžeta řadící páky a apod.
Pokud odhlédneme od cenového srovnání tak nevím. I30 prodávám no uvidím co za to auto dostanu, neprodávám proto, že mám problémy, ale proto že mi nesedlo a nějak jsem ztratil důvěru.
Pokud odhlédneme od cenového srovnání tak nevím. I30 prodávám no uvidím co za to auto dostanu, neprodávám proto, že mám problémy, ale proto že mi nesedlo a nějak jsem ztratil důvěru.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
To, že pro Škodu znamená konkurenci je vidět tady: "Škoda vytáhne na asijskou konkurenci unikátní asistenty"
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=724696
A ještě jeden zajímavý článek, který potvrdil mou domněnku, že Škoda trochu více fixluje se statistikami prodejů aut:
"Auta prodaná v Česku často mizí za hranice a zkreslují tak statistiky"
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/auta-prodana- ... nomika_abr
To proto, že na silnicích už vidím tolik I-30 tek a v žebříčku prodeje pak hluboko dole??? To mi nesedělo, takže toto trochu více zblízka sleduji..
http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=724696
A ještě jeden zajímavý článek, který potvrdil mou domněnku, že Škoda trochu více fixluje se statistikami prodejů aut:
"Auta prodaná v Česku často mizí za hranice a zkreslují tak statistiky"
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/auta-prodana- ... nomika_abr
To proto, že na silnicích už vidím tolik I-30 tek a v žebříčku prodeje pak hluboko dole??? To mi nesedělo, takže toto trochu více zblízka sleduji..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Mně je celkem jedno, jak moc se co prodava. Měli jsme Almeru a to nebyl prodejní hit, ale za to zlate auto. I kdyby se I30 prodalo 1.000.000 tak to nezmeni to ze mi to auto nesedlo a ze se v nem necitim.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Pánové, rád bych se zapojil do diskuse, protože zdaleka téma není vyčerpáno. Měl jsem Octavii I s motorem 1.8 20 V, teď jezdím s elantrou CRDi. Právě tyto vozy se dají dobře porovnat, i když benzín a nafta nejdou dohromady.
Podstatné, co chybí v diskusi, jsou rozdílné jízdní vlastnosti. Podvozek octavie je jednoduchý a díky obrovskému kufru až tragický, elantra má multilink a jízdní vlastnosti jsou úplně někde jinde, byť těžký motor vede k jisté nedotáčivosti. S elantrou se mi jezdí skvěle a nebojím se jít na hranu (jen občas), škodovka postrádá jistotu v mnohem nižší rychlosti na rovině i v zatáčkách. Nejlépe o tom vypovídá hodnocení profesionála Martina Vaculíka - psal o velmi nervozním chování vozu na horším povrchu. Není se co divit, když na krátký rozvor posadíte karoserii o jedno číslo větší.
Kdybych porovnával tehdejší benzín. motory 1.6 Hundai a 1.8 VW, řekl bych, že tady by to dopadlo nerozhodně. První má výhodu ve spotřebě, druhý ve výkonu. Charakteristika je u každého trochu jiná a někomu vyhovuje to, jinému něco jiného.
Pokud jde o kvalitu, výš hodnotím elantru. Není tak náchylná na fatální poruchy ani opotřebení - a to mám turbodiesela! U škodovky se už některé věci do 100 tisíc km začaly srát a značkové servisy umí ze zákazníka vyždímat peníze. Elantra zatím s výjimkou jednoho kulového čepu a 2 žhavičů (japonská značka NGK) nepotřebovala nic.
Image a zázemí světového koncernu (řekněte to Američanům a pomočí se smíchy) jistě hraje roli v ČR, ale za to se tvrdě platí. Když vám auto nevykradou, tak vám ho rovnou ukradnou. Pro mne tento argument má velkou váhu.
Pokud srovnávat I30, pak musíte se Š. Octavií 2. generace. Tady to vidím na plichtu. Hyundai vyhrává po motorické stránce hodně na body, ať jde o benzíny nebo diesely. Škodovka má o chlup lepší jízdní vlastnosti i design, bohužel kvalita s cenou v posledních letech prudce klesá, což se mj. projevuje v hodnocení TÜV.
Záměrně nehodnotím cenu, protože tady není co řešit.
Podstatné, co chybí v diskusi, jsou rozdílné jízdní vlastnosti. Podvozek octavie je jednoduchý a díky obrovskému kufru až tragický, elantra má multilink a jízdní vlastnosti jsou úplně někde jinde, byť těžký motor vede k jisté nedotáčivosti. S elantrou se mi jezdí skvěle a nebojím se jít na hranu (jen občas), škodovka postrádá jistotu v mnohem nižší rychlosti na rovině i v zatáčkách. Nejlépe o tom vypovídá hodnocení profesionála Martina Vaculíka - psal o velmi nervozním chování vozu na horším povrchu. Není se co divit, když na krátký rozvor posadíte karoserii o jedno číslo větší.
Kdybych porovnával tehdejší benzín. motory 1.6 Hundai a 1.8 VW, řekl bych, že tady by to dopadlo nerozhodně. První má výhodu ve spotřebě, druhý ve výkonu. Charakteristika je u každého trochu jiná a někomu vyhovuje to, jinému něco jiného.
Pokud jde o kvalitu, výš hodnotím elantru. Není tak náchylná na fatální poruchy ani opotřebení - a to mám turbodiesela! U škodovky se už některé věci do 100 tisíc km začaly srát a značkové servisy umí ze zákazníka vyždímat peníze. Elantra zatím s výjimkou jednoho kulového čepu a 2 žhavičů (japonská značka NGK) nepotřebovala nic.
Image a zázemí světového koncernu (řekněte to Američanům a pomočí se smíchy) jistě hraje roli v ČR, ale za to se tvrdě platí. Když vám auto nevykradou, tak vám ho rovnou ukradnou. Pro mne tento argument má velkou váhu.
Pokud srovnávat I30, pak musíte se Š. Octavií 2. generace. Tady to vidím na plichtu. Hyundai vyhrává po motorické stránce hodně na body, ať jde o benzíny nebo diesely. Škodovka má o chlup lepší jízdní vlastnosti i design, bohužel kvalita s cenou v posledních letech prudce klesá, což se mj. projevuje v hodnocení TÜV.
Záměrně nehodnotím cenu, protože tady není co řešit.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Díky Donaldovi za další postřehy, s tou nevyvážeností Octavie v zatáčkách bych souhlasil
ještě bych si dovolil porovnat sedadla: u Octy I to bylo jen běžné sedadlo, u Octy II citím příjemnější polstrování a na delší vzdálenosti svěží posed po celou dobu jízdy..
U I-30ky mám ještě trochu lepší pocit (letos jsme s I-30 kou, co měla najeto po koupi jako úplně nová jen 250 km, jsme vyrazili rovnou k moři do Chorvatska) a během 1. zátahu
Praha - Vídeň - Maribor v kuse jen s malými přestávkami na WC) jsem ocenil právě ten vyšší posez (dobře vidět) a dosti pohodlné sedadlo (člověk se nekroutí, nepoposedává...)
což mě překvapilo. Na druhou stranu mi to čalounění nepřijde tak kvalitní jako to, co vydrží čalounění Octy II.
ještě bych si dovolil porovnat sedadla: u Octy I to bylo jen běžné sedadlo, u Octy II citím příjemnější polstrování a na delší vzdálenosti svěží posed po celou dobu jízdy..
U I-30ky mám ještě trochu lepší pocit (letos jsme s I-30 kou, co měla najeto po koupi jako úplně nová jen 250 km, jsme vyrazili rovnou k moři do Chorvatska) a během 1. zátahu
Praha - Vídeň - Maribor v kuse jen s malými přestávkami na WC) jsem ocenil právě ten vyšší posez (dobře vidět) a dosti pohodlné sedadlo (člověk se nekroutí, nepoposedává...)
což mě překvapilo. Na druhou stranu mi to čalounění nepřijde tak kvalitní jako to, co vydrží čalounění Octy II.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Skyline: vim o vetsich expertech na "prodany" vozy, nez je Skodovka, ta to nema zas az tak zapotrebi, prodava dost flotilek.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Ja porad srovnavam I30 s OII. Podvozek OII je na nase cesty vhodnejsi než I30, ta je holt tvdra. Jízdní vlastnosti to je těžké mám 1,9tdi a to je těžké na předek navíc ten rozvor na celkovou delku někdy ale zase řízení je mnohem lepší u OII takové celkově jistější a navíc v OII se sedí celkově níž což mi taky vyhovuje a sedadla tady je to plichta. Teď budu mít model po faceliftu tak jsem zvědavý zda kvalite utrpěla.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Hlavně Skyline myslet na ceny servisu, ND atd. Vyplatí se sehnat si dílenskou dokumentaci, diagnostický kabel,
soft (běžně VAG na webu) a hrát si s tím sám.. Takhle jsem to dělal já u Octy I a ušetřil jsem dost peněz za diagnostiku i opravy
(např. vyčištění váhy vzduchu, potíže s LAMBDOU, stahovačkami...).
Mimochodem: na Octu I mám diagnostický kabel s USB portem ještě doma, mohu za 690,- nabídnout k prodeji (někomu, kdo Octu I má ještě doma).
soft (běžně VAG na webu) a hrát si s tím sám.. Takhle jsem to dělal já u Octy I a ušetřil jsem dost peněz za diagnostiku i opravy
(např. vyčištění váhy vzduchu, potíže s LAMBDOU, stahovačkami...).
Mimochodem: na Octu I mám diagnostický kabel s USB portem ještě doma, mohu za 690,- nabídnout k prodeji (někomu, kdo Octu I má ještě doma).
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Já na 170.000km jen jednou neplánovaně na opravu spojkového válečku, jinak jen užívám. Navíc je to služební takže díky za nabídku. Jinak stejně už hlednám Legacy, jedno už mám ale co s I30 a OII?
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: I 30 VERSUS Octavia (porovnání uživatele)
Jsem měl před tím firemní SUBARU FORESTER 2,0 (1,2 roku) a to bylo svezeníčkoSkyline píše:Já na 170.000km jen jednou neplánovaně na opravu spojkového válečku, jinak jen užívám. Navíc je to služební takže díky za nabídku. Jinak stejně už hlednám Legacy, jedno už mám ale co s I30 a OII?
Nemělo chybu, ale doma bych to "živit" nechtěl, spotřeba průměrně 12 l / 100 km.
Ad prodej aut: dnes už se ty ojetiny blbě prodávají (ceny padají pořád níž a níž)
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji