Vykon V6
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- vojta.kr
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 31 říj 2010, 11:12
- Bydliště: Zahrádky u České Lípy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykon V6
Hm mozna by bylo lepsi koupit jen tu vlozku KN a vejfuk dozadu a mozna chip nejakejch 15 koniku ti to prida a mozna je to cenove v pohode dostupny. Ale zadnej zazrak jinak je to cenove namahavy.
Hyundai Coupe 2.7 V6 Lahoda:) Aktual
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
- Reklama
Re: Vykon V6
megaladon: u svodů ten výkon také "šíleně znatelně" nepocítíš...ty úpravy jsou spíše jenom pro hračičky (fanoušky) - pro jejich pocit, že mají něco o trošku jiné (lepší). Jediná úprava výkonu, kterou opravdu pocítíš, je přidání kompresoru nebo turba.
Re: Vykon V6
Z te V6 klidne dostanes i 300 koni v atmosfere ale to uz te vyjde levneji preplnovani
- vojta.kr
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 31 říj 2010, 11:12
- Bydliště: Zahrádky u České Lípy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykon V6
No a co tě Stanley stojí ta tvoje úprava říkal jsi 150 tis jen na motoru. To už je celkem pálka. Já sem spíš myslel jen takový poladění jak říkám 20 kobyl a konec aby se nezkracovala zbytečně životnost.
Hyundai Coupe 2.7 V6 Lahoda:) Aktual
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Re: Vykon V6
Stanley: jak se dá dostat z motoru více jak 130 koní bez přeplňování?
- LiberaleMiguel
- **
- Příspěvky: 485
- Registrován: 04 úno 2011, 17:17
- Bydliště: Havířov
Re: Vykon V6
hawk: da se, uplne v pohode Jak asi typci v AMG dostali z V8 480 atmosferickych koni ?
megalodon: ono prave je ten dojeb, ze tam mas to sani hodne dlouhe, takze ve vysokych otackach ti uz to nic nedava
Osobne mam v planu to sani(kratke, hodne) a pak ty svody od toho typka co jsem tady psal
megalodon: ono prave je ten dojeb, ze tam mas to sani hodne dlouhe, takze ve vysokych otackach ti uz to nic nedava
Osobne mam v planu to sani(kratke, hodne) a pak ty svody od toho typka co jsem tady psal
Hyundai Coupe FX 2,0 DOHC 102kW, Black&Silver
Re: Vykon V6
LiberaleMiguel: bavíme se tady o hyundajáckém V6 se sériovými 167 koňmi....srovnávat jej s V8 od mercedesu je neuvěřitelně přitažené za vlasy...
Zajímají mě konkrétní úpravy.
Počkám si na odpověď Stanleyho, ten vypadá, že ví o čem mluví.
Zajímají mě konkrétní úpravy.
Počkám si na odpověď Stanleyho, ten vypadá, že ví o čem mluví.
- LiberaleMiguel
- **
- Příspěvky: 485
- Registrován: 04 úno 2011, 17:17
- Bydliště: Havířov
Re: Vykon V6
jasne, ze je to lehce nesrovnatelne, byl to jenom priklad, ze aji atmosfericky motor muze mit neskutecny vykon.
A souhlas, Stanley vi o cem mluvi Samotneho by mne ty upravy zajimaly, ale myslim, ze ti to tady nebude vypisovat, prece jenom to nebude jen tak
Jasne, ze je levnejsi do toho nacpat preplnovani, ale zase je pak mnohem jednodussi ten motor oddelat
A souhlas, Stanley vi o cem mluvi Samotneho by mne ty upravy zajimaly, ale myslim, ze ti to tady nebude vypisovat, prece jenom to nebude jen tak
Jasne, ze je levnejsi do toho nacpat preplnovani, ale zase je pak mnohem jednodussi ten motor oddelat
Hyundai Coupe FX 2,0 DOHC 102kW, Black&Silver
Re: Vykon V6
Tak jak je nekdo odbornik pres pocitace tak musi byt nejaky odbornik pres komponenty v motoru a hyundai prece neprodukoval tu V6 k zavodnim ucelum. KIA ma ten stejny motor s CVVT a ma 197hp. 300 koni dostat z toho bez preplnovani neni zaden zazrak ale stoji to balik. Vim, ze u nas nejsou na to podminky ale vyrustal jsem mimo CR a jsem nauceny a zvykly na jine veci. Nebojim se velkych uprav (u nas se bezni lide boji obycejneho chiptuningu apod.) Funguje to u nas trochu jinak ale muzem si za to samy viz ten chiptuning.. delaji ho vetsinou neodborne a soft je jedna z nejdulezitejsich veci i kdyz mas pod kapotou nejlepsi komponenty tak se ti motor casem vysere kdyz mas spatne udaje v mapach.
Kdyz uz chces hnat takove cisla tak ten motor musi cely ven rozebrat a jit kousek po kousku a podle jedne veci upravovat dalsi a jet takhle dal.. ve finale kdyz ho slozis naprogramujes nejakou basic map a dojedes na brzdu, tam teprv doladis zbytek aby nejen ta hmota ale i ten soft byl dokonale sladeny.
Divej dam priklad kdybych mel prachy jak bych jel ja ok..
kouknu a vidim FastCo Canada, NGM House of Power, Seoulful Racing atd.. shanim info, mapy, zkusenosti apod.. rozhodim si motor a zacnu u hlavni veci tzn. internals.. pisty ojnice ventily pruziny vacky atd. atd. porovnam treba s tim motorem od KIA co ma 197hp napr. kompresni pomer jestli muzu jit dal tim padem jine pisty/ojnice (hlavu snizovat je prasarna) silnejsi pruziny na ventily, lepsi ventily k tomu samozrejme vacky at to ma smysl upravit casovani tim padem pruchozi vyfuk a mene restriktivni saci manifold klapa a potrubi + filtr... lepsi dodavka paliva + silnejsi jiskra (kable + svicky)
do detailu: vyfukova soustava se ma postupne zuzovat, svody oblepene termoizolacni paskou, misto katu test pipe nebo sportovni katalyzator a u toho sani samoze port matching u cele te soustavy + napr lesteni kanalku a zbytek soucasti k tomu vede dalsi vec a to teplota nasavaneho vzduchu, cim nizsi tim vyssi vykon a lepsi throttle response (nejlepsi reseni cold air intake) potom jak to prenest lepe na zem (spojka diferak razeni polyurethanove ulozeni apod) a aby to ve finale litalo pekne do otacek tzn odlehcene remenice a setrvak napr. a ve finale to naladit nejlepe pres standalone ecu a misto fuel cut pouzit omezovac typu ignition cut aby nedochazelo k prehrivani a napr pri zvyseni omezovace k vetsim problemum... na brzde se uz doladi krivka aby kroutak a vykon sel hladce s otackama s co nejmensima ztratama nahoru. Kdyz je motor sestaveny a naladeny precizne tak vam to pak ve finale oplati
Kdyz uz chces hnat takove cisla tak ten motor musi cely ven rozebrat a jit kousek po kousku a podle jedne veci upravovat dalsi a jet takhle dal.. ve finale kdyz ho slozis naprogramujes nejakou basic map a dojedes na brzdu, tam teprv doladis zbytek aby nejen ta hmota ale i ten soft byl dokonale sladeny.
Divej dam priklad kdybych mel prachy jak bych jel ja ok..
kouknu a vidim FastCo Canada, NGM House of Power, Seoulful Racing atd.. shanim info, mapy, zkusenosti apod.. rozhodim si motor a zacnu u hlavni veci tzn. internals.. pisty ojnice ventily pruziny vacky atd. atd. porovnam treba s tim motorem od KIA co ma 197hp napr. kompresni pomer jestli muzu jit dal tim padem jine pisty/ojnice (hlavu snizovat je prasarna) silnejsi pruziny na ventily, lepsi ventily k tomu samozrejme vacky at to ma smysl upravit casovani tim padem pruchozi vyfuk a mene restriktivni saci manifold klapa a potrubi + filtr... lepsi dodavka paliva + silnejsi jiskra (kable + svicky)
do detailu: vyfukova soustava se ma postupne zuzovat, svody oblepene termoizolacni paskou, misto katu test pipe nebo sportovni katalyzator a u toho sani samoze port matching u cele te soustavy + napr lesteni kanalku a zbytek soucasti k tomu vede dalsi vec a to teplota nasavaneho vzduchu, cim nizsi tim vyssi vykon a lepsi throttle response (nejlepsi reseni cold air intake) potom jak to prenest lepe na zem (spojka diferak razeni polyurethanove ulozeni apod) a aby to ve finale litalo pekne do otacek tzn odlehcene remenice a setrvak napr. a ve finale to naladit nejlepe pres standalone ecu a misto fuel cut pouzit omezovac typu ignition cut aby nedochazelo k prehrivani a napr pri zvyseni omezovace k vetsim problemum... na brzde se uz doladi krivka aby kroutak a vykon sel hladce s otackama s co nejmensima ztratama nahoru. Kdyz je motor sestaveny a naladeny precizne tak vam to pak ve finale oplati
- vojta.kr
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 31 říj 2010, 11:12
- Bydliště: Zahrádky u České Lípy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykon V6
Takže jednoduše říkáš že na to musíš mít mraky peněz + mraky času a ještě lépe i mraky zkušeností. Ale proto jsem chtěl jen tak 20 koní ale je mi jasný ze se z toho dá vytáhnout hodně dá se řict že s penezi to jde z každého motoru vytlačit maximum.
Hyundai Coupe 2.7 V6 Lahoda:) Aktual
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Re: Vykon V6
No jak se to veme, na coupe sezenes hodne vylepsenych dilu ale u nekterych aut si musis delat skoro vse na zakazku protoze ty dily treba nesezenes a to te vyjde i 2x vic. Kolem 20k to vyjde se dostat aspon na tech 140kw
edit: aby to moc nervalo a nedelal do toho moc zasahy ale pritom aby se to uz chovalo sportovneji tak bych sel touhle cestou: nerezovy vyfuk od katu po koncaky vc. koncaku, sportovni katalyzator, sani typu cold air intake ale s filtr boxem aby to nedelalo takovy kraval, lepsi svicky + kable, kratke razeni a zesilena spojka staci organika lepsi popr ve finale nejaky piggyback system za par tisic na vyladeni afr apod. tohle vsechno vyjde samoze vic jak 20... ale do 30 i s praci by ses vejit asi mel a vykon uz by byl hodne znat
edit: aby to moc nervalo a nedelal do toho moc zasahy ale pritom aby se to uz chovalo sportovneji tak bych sel touhle cestou: nerezovy vyfuk od katu po koncaky vc. koncaku, sportovni katalyzator, sani typu cold air intake ale s filtr boxem aby to nedelalo takovy kraval, lepsi svicky + kable, kratke razeni a zesilena spojka staci organika lepsi popr ve finale nejaky piggyback system za par tisic na vyladeni afr apod. tohle vsechno vyjde samoze vic jak 20... ale do 30 i s praci by ses vejit asi mel a vykon uz by byl hodne znat
Re: Vykon V6
Kdyz budu mit nekdy cas a das mi tu auto na 2 tydny + penize na ty dily tak ti klidne zarucim ze se s tim dostanu nekde na 200hp s tou V6
- vojta.kr
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 31 říj 2010, 11:12
- Bydliště: Zahrádky u České Lípy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykon V6
No já jsem si dělal vše na všech autech sám. Začínaje čepy, olej a filtry až po výměnu převodovky apod. Takže jsi chci udělat věci radši sám ale dík za nabídku a hlavně tolik peněz nebude. Ještě bych musel platit navíc za práci. Atd. Ale o to nejde jsem rád když si udělam všechno sám. Jo ale spíš sem chtěl napsat že když dáte EBAY.CZ a hodite do vyhledavače 2,7 V6 tak jsem tam oběvil dost parádních věcí počínaje sáním až po svody duplex výfuku svíčky atd. Omrkni to a můžem pak rozvíst debatu i o těch DÍLECH
Hyundai Coupe 2.7 V6 Lahoda:) Aktual
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Re: Vykon V6
Nejde tak ani o tu praci ja si moc nerikam ale spis aby mistni verili ze ten vykon jde zvednout hezky u te V6
- vojta.kr
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 31 říj 2010, 11:12
- Bydliště: Zahrádky u České Lípy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vykon V6
No mě ani nejde kdo v co veri ja bych chtel zajet na brzdu bez komponentu a pak s. A pak by se vidělo co to dělá. Jen sem ted koukal na to ebay a jsou tam i ty kabely ke svičkám ale tak nejak se nechytám který jsou lepší atd. Ake jinak rozhodně by nebylo špatný mít někoho napomocnýho kdo tomu rozumí vid ale já sem velkej kus od tebe:D
Hyundai Coupe 2.7 V6 Lahoda:) Aktual
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D
Huyndai Accent 1.3 GLS dříč:) Prodán
Peugeot 106 S16 1.6 16V splašenej kůň:) Rozstřelen a prodán
Opel Vectra 1.8 16V klídek:) Prodán s problémy:D
Suzuki Swift 1.3 první zkušenost:) EKO likvidace:D