Úpravy i30 - tuning
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Úpravy i30 - tuning
finální předpokládaná verze :
- Přílohy
-
- forum 4.jpg (175.61 KiB) Zobrazeno 1227 x
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Reklama
Re: Úpravy i30 - tuning
No, povedlo se ale nekaz to prosim fotkou zezadu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Úpravy i30 - tuning
ještě si pohrávám s myšlenkou vrazit do něj vrtaný kotouče a šestipístky a taky turbo z 1.6 nafty, což by nemuselo bejt tak strašný, ale stejně to je až moc složitý
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
.. a jazdit to bude len rovno pretoze tunink a zakruty proste spolu evidentne nemaju co robit (ROFL)
ja v autach nejak moc dobry nie som, ale:
- 6 piestikove brdzy je pre auta od 400k vyssie. To "turbom z CRDi" asi nevyzenies". Navyse len kvalinejsie kotuce o rozumnou priemere z ameru, co su bratru skvele ceny zozeru tak 15 000 kc. Dosticky, brzdice, upravy brzdoveho valca a pod. Mno, len uprava brzd si tych 50 000 zoberie, vratane hodin prace
- ak by si to ciste teoreticky vyhnal niekam kde mozno hovorit o motorizacii zodpovedajucej dravemu looku, tam sa ti rozsype budget prevodovka a spojka. Potrebna uprava tlmicov, pruzin, stabilizatorov. Zosilit kastlu, pretoze by sa v zakrutach mohla krutit (ale vlastne pri setupe z obrazku tie zakruty nehrozia, ze)
- o novych mapac, zvodoch, nasavani a vyfuku je v tomto momente zbyrtocne hovorit
- osobne by som pri uvazovanych upravach asi predal i30, polovicu prechlastal a za zvysok si kupil nejake vylietane bawo.. a urobis v podstate dobre
praci cest a rukam pokoj
ja v autach nejak moc dobry nie som, ale:
- 6 piestikove brdzy je pre auta od 400k vyssie. To "turbom z CRDi" asi nevyzenies". Navyse len kvalinejsie kotuce o rozumnou priemere z ameru, co su bratru skvele ceny zozeru tak 15 000 kc. Dosticky, brzdice, upravy brzdoveho valca a pod. Mno, len uprava brzd si tych 50 000 zoberie, vratane hodin prace
- ak by si to ciste teoreticky vyhnal niekam kde mozno hovorit o motorizacii zodpovedajucej dravemu looku, tam sa ti rozsype budget prevodovka a spojka. Potrebna uprava tlmicov, pruzin, stabilizatorov. Zosilit kastlu, pretoze by sa v zakrutach mohla krutit (ale vlastne pri setupe z obrazku tie zakruty nehrozia, ze)
- o novych mapac, zvodoch, nasavani a vyfuku je v tomto momente zbyrtocne hovorit
- osobne by som pri uvazovanych upravach asi predal i30, polovicu prechlastal a za zvysok si kupil nejake vylietane bawo.. a urobis v podstate dobre
praci cest a rukam pokoj
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Úpravy i30 - tuning
Brzdy víceméně na okrasu A brzdy jsou důležitější než výkonnej motor Podvozek atd. je jasnej už při snížení. Zatáčky by šly, znam auta co maj kola v blatníku víc a zatáčej. Ale tak chápej, že si tady povídám jen takový představy a sny Protože i30ka takhle se mi prostě neskutečně líbí.
Kéž by byla tak dobře motorizovaná a podvozkovaná jako třeba sti
Kéž by byla tak dobře motorizovaná a podvozkovaná jako třeba sti
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Úpravy i30 - tuning
http://www.d2racing.com/content/products/big_brake_kits
aj tak nebudu pasovat na hyundai... To iba aby si mal predstavu o cene..
aj tak nebudu pasovat na hyundai... To iba aby si mal predstavu o cene..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
N2DRFT : ta posledna varianta s tou nalepkou hyundai sa mi paci to s tymi modrymi kolesami je hrozne
A inak medzi recou, ty do tuningu nejak extra asi nevidis ze ? Pre teba je to len pozlatko a ten cukrik vo vnutri ta uz nezaujma
Turbo z diesla na benzin nenapasujes. Turbo tlaci pri nizkych otackach a ma tak aj stavane lopatky aby mali ucinost vysiu pri mensich otackach a rychlost turba je pri diesli mensia ako pri benzine, kedze ma diesel nizsie otacky. Su tam myslim aj slabsie loziska.
Dalej na tie 6 piestikove brzdy by si urcite potreboval 18" disky inak to tam nenapraces. A rozmyslaj co so zimou, budes potrebovat aj na zimu 18" zimne pneu. 6 piestikove strmene potrebuju kotuc s priemerom 340mm a vyssie. Plus ked k tomu priratas celuste tak je to celkom vela priestoru. Aj to neviem ci by sa to zmestilo do tych 18 tok
A inak medzi recou, ty do tuningu nejak extra asi nevidis ze ? Pre teba je to len pozlatko a ten cukrik vo vnutri ta uz nezaujma
Turbo z diesla na benzin nenapasujes. Turbo tlaci pri nizkych otackach a ma tak aj stavane lopatky aby mali ucinost vysiu pri mensich otackach a rychlost turba je pri diesli mensia ako pri benzine, kedze ma diesel nizsie otacky. Su tam myslim aj slabsie loziska.
Dalej na tie 6 piestikove brzdy by si urcite potreboval 18" disky inak to tam nenapraces. A rozmyslaj co so zimou, budes potrebovat aj na zimu 18" zimne pneu. 6 piestikove strmene potrebuju kotuc s priemerom 340mm a vyssie. Plus ked k tomu priratas celuste tak je to celkom vela priestoru. Aj to neviem ci by sa to zmestilo do tych 18 tok
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Úpravy i30 - tuning
Na první pohled se mi to taky celkem zamlouvá, ale co ta perspektiva? Práh je "ve skutečnosti" delší, a na samolepce nebude Popocatépetl ale jen Hyundai89majlo96 píše:N2DRFT : ta posledna varianta s tou nalepkou hyundai sa mi paci
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: Úpravy i30 - tuning
majlo: Zaprvé pohrávám si s myšlenkou neznamená-mám vymyšlenou realizaci, za druhé do 18-tek se to určitě vejde, s turbem máš pravdu, nepřemejšlel jsem o tom. O tuning se zajímám nejen zvenku. Každopádně důležitý je si uvědomit, že dobrej tuning nejde bez dostatečnýho kapitálu. Pro představu stavitelnej podvozek+kola s pneu to je nějakejch 45-50k Kč, o zástavbě turba nemluvě.
Všechno jsou to jen sny, jak postavit z i30ky pořádný dělo. Každopádně aby to ohledně tuningu motoru atd. mělo smysl, musel bych koupit dvoulitra. Swap jak jsme již zjistili neni moc možnej. Pak k tomu 2litru dát tak 100k za úpravy motoru výfukového ústrojí brzdičů atd. atd. a to už by to pak hezky jezdilo. Pak teprve ten styling no a to jsme tak na 150 000, což když přičtu ke kupní ceně dělá 470k no a to už je prostě lepší koupit jiný auto. Nicméně to už odporuje tomu záměru na začátku...
Tudíž plán je takovej, že zřejmě bude ten podvozek, auto půjde trochu níž, polepí se zrcátka a kliky, zažlutí mlhovky a časem ještě možná trochu vyladí výfuk, zejména opticky.
Eventuelně by bylo možný udělat to auto tak jak je na fotce i s většími koly, ale to už by pak muselo bejt asi jen jako showcar spíš než na ježdění a to už zase vyžaduje něco dalšího.
Shrnuto podtrženo, tuning se vpodstatě vůbec nevyplatí a nemá to cenu z hlediska financí. Ale pak je tu taky touha si to trochu udělat po svým, udělat něco svýho, něco jedinečnýho. A teď je otázka jestli poslechnout rozum nebo "srdce".
Všechno jsou to jen sny, jak postavit z i30ky pořádný dělo. Každopádně aby to ohledně tuningu motoru atd. mělo smysl, musel bych koupit dvoulitra. Swap jak jsme již zjistili neni moc možnej. Pak k tomu 2litru dát tak 100k za úpravy motoru výfukového ústrojí brzdičů atd. atd. a to už by to pak hezky jezdilo. Pak teprve ten styling no a to jsme tak na 150 000, což když přičtu ke kupní ceně dělá 470k no a to už je prostě lepší koupit jiný auto. Nicméně to už odporuje tomu záměru na začátku...
Tudíž plán je takovej, že zřejmě bude ten podvozek, auto půjde trochu níž, polepí se zrcátka a kliky, zažlutí mlhovky a časem ještě možná trochu vyladí výfuk, zejména opticky.
Eventuelně by bylo možný udělat to auto tak jak je na fotce i s většími koly, ale to už by pak muselo bejt asi jen jako showcar spíš než na ježdění a to už zase vyžaduje něco dalšího.
Shrnuto podtrženo, tuning se vpodstatě vůbec nevyplatí a nemá to cenu z hlediska financí. Ale pak je tu taky touha si to trochu udělat po svým, udělat něco svýho, něco jedinečnýho. A teď je otázka jestli poslechnout rozum nebo "srdce".
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Úpravy i30 - tuning
eště mi napadá jeden způsob a to vydělat tak 200k a počkat až nějakej blázen v korei tu 2.0 turbo zase postaví a bude chtít prodat. Třeba jako tady:
http://www.accentplanet.org/2011/03/for ... 03-hp.html
http://www.accentplanet.org/2011/03/for ... 03-hp.html
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Úpravy i30 - tuning
Ja jsem teda Swap zatim nezkoumal, ale nenapada me nic, co by branilo dat dvoulitr do 1.4. Jdou delat mnohem vetsi prasarny, ty mas vyhodu v tom, ze ten dvoulitr se do i30 alespon delal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Úpravy i30 - tuning
Me napada jeden zasadni legislativni problem s dvoulitrem v 1.4....a to ten,ze se to proste nesmi,vymenit motor v 1.4 za dvoulitr.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy i30 - tuning
neda sa to nejako prepisat v TP ? A jedine kde by to zistili by bolo asi len na stk pri merani emisii
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Úpravy i30 - tuning
Co ja vim,tak se smi zmenit motor o jeden vykonovy stupen,cili treba do 1.4 dat 1.6... No kdyby to tak nebylo,lidi by vymysleli neskutecny hovadiny...uz tak nektery umelci davaji do skody rapid 1.8T a podobne.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Úpravy i30 - tuning
V NDR to mozny je, nase legislativa to neumoznuje. Cili legalne tam dvoulitr nedas, ale nenapada me nic, proc by tam nesel fyzicky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT