Koroze i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Ale jo tak samozřejmě jsou lidi co chtěj aby to vydrželo. Proto taky pořád existují značky, které vydrží a taky si je ale zaplatíš. Vem si, že je i spousta značkovejch věcí, který jsou i drahý, ale kulový to vydrží. Například hadry, ale tam se počítá s tím, že lidi prostě jsou takový manekýny, že to stejně dřív vyměněj samy, ev. jim to nevadí, protože si koupěj nový a budou zase in.
U auta je fakt, že po dvou letech to nas..., ale jak se tu už psalo, neni to jen problém Háčka.
Ono je to těžký. Lidi sice chtěj kvalitní věci, ale svým chováním firmám naznačují pravý opak. (Alespoň ta většina). Proto toho taky většina firem využije. Je lepší mít větší vejvar z méně kvalitních věcí.
U auta je fakt, že po dvou letech to nas..., ale jak se tu už psalo, neni to jen problém Háčka.
Ono je to těžký. Lidi sice chtěj kvalitní věci, ale svým chováním firmám naznačují pravý opak. (Alespoň ta většina). Proto toho taky většina firem využije. Je lepší mít větší vejvar z méně kvalitních věcí.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Koroze i30 ?
hele taky si uvědom za kolik platů jsi kdysi koupil nejlevnější auto a za kolik teď. pokud bys to přepočítal do dnešních dnů tak zjistíš, že ty nejlevnější auta by měli stát (plácnu) půl milionu a za to už koupíš i kvalitně postavený auta co vydrží dlouho. jde o to že sis zvykl že auta stojí málo, ale tak někde se to projevit musí. a já raději přežiju nějaké nedodělky, hlavně když to bude mít výkonnej motor, dostatek prostoru a dobrou výbavu.
takhle to dělali všichni na začátku, i japonci.
takhle to dělali všichni na začátku, i japonci.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Koroze i30 ?
ja zas ozelim lity kola, zadni okna v elektrice, sklapeni zrcatek elektricky, ovladani radia na volantu, USB sracky, za to ze mi to nebude rezavet po dvou letech v hornich ramech dveri. kdyby po 4-5 letech to chytlo lemy blatniku tak jeste pel bidy, je top exponovane misto, ale takhle je to slendrian.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Skyline.
Moc to prežívaš, ale rozumiem Ti. Je smola, že i30 z Nošovíc koroduje a určite to nie je iba 1 prípad ako automobilka sa snaží prezentovať. Veď by nebolo 17 stránok o korózii, že ? Bolo tu prezentované, že v Nošoviciach sú najmodernejšie roboty, takže kvalita musí byť lepšia ako v Kórei. Lenže to je z časti v ľuďoch, ktorí keď nestihnú čo majú urobiť, tak nechajú bežať linku ďalej a z časti v manažmente, ktorí podcenili kvôli znižovaniu výrobných nákladov vrstvu nástreku. Výstupná kontrola. Čo už oni zistia ? Auto nalakované, klepe štandardne ako všetky modely, takže ok, ide do predaja
Korózia po 2 rokoch ? Nemyslím, že je to ovplyvnené nájazdom km. Či 100 alebo 20 tisíc, 2 roky sú 2 roky. Stáva sa to aj iným značkám, ale určite to pre hyundai, ktorý sa pýši 5 ročnou zárukou, cenou národnej kvality v ČR či cenou kvality autobild 2010, 2011 nie je dobrá vizitka.
OT:
Dostal som sa na hatelist pre moje obrátenie zo spokojného k nespokojnému majiteľovi. Bolo to prezentované tak, že len čo som predal i30, tak som začal naň kydať. Opak je pravdou. Stačí zalistovať v histórii a aj matysekul tu predkladal staré príspevky, že som hanil auto s úmyslom predať v júli 2011. Iné auto som kúpil až v októbri 2011, takže z mojej strany žiadna zmena rétoriky po výmene auta. Nespokojnosť som prezentoval dávno predtým ako som kúpil iné auto. To vlatne bolo hnacím motorom k zmene. Nespokojnosť. 3 mesiace som hľadal a napokon našiel čo som chcel. Neľutujem, som spokojný. Ale to je jedno.
Keď nechceš byť kokotom ako ja, tak nepovedz nič negatívne na hyundai. Bodka. Bohužiaľ, objektivita sa vytratila nenávratne preč. Aj tí, ktorí tu na fóre mali niečo v hlave sa znížili a pridali k osobným urážkam. Objektivita je tu cúdzie slovo, skôr sa hodí zaslepenosť a obhajovanie vlastnej voľby. Kto by si kydal popol na hlavu, že zle kúpil a nechal sa opantať lacným marketingom (zárukou, výbavou, obligátnym pomerom cena/výkon) ? Jazdné vlastnosti a životnosť auta nie je na 1.mieste, pretože za to si treba priplatiť a to väčšina užívateľov fóra nie je schopná akceptovať. Či rozumovo alebo podľa peňaženky je otázne. Skôr druhá možnosť je reálnejšia. Na 1.mieste je "prekvapujúco" cena. Bez nej by sa hyundai na trhu etabloval veľmi ťažko.
Nie som taký bohatý, aby som si kupoval lacné veci ... Možno túto myšlienku niekto pochopí, ale TU o tom pochybujem. Česť výnimkám.
Moc to prežívaš, ale rozumiem Ti. Je smola, že i30 z Nošovíc koroduje a určite to nie je iba 1 prípad ako automobilka sa snaží prezentovať. Veď by nebolo 17 stránok o korózii, že ? Bolo tu prezentované, že v Nošoviciach sú najmodernejšie roboty, takže kvalita musí byť lepšia ako v Kórei. Lenže to je z časti v ľuďoch, ktorí keď nestihnú čo majú urobiť, tak nechajú bežať linku ďalej a z časti v manažmente, ktorí podcenili kvôli znižovaniu výrobných nákladov vrstvu nástreku. Výstupná kontrola. Čo už oni zistia ? Auto nalakované, klepe štandardne ako všetky modely, takže ok, ide do predaja
Korózia po 2 rokoch ? Nemyslím, že je to ovplyvnené nájazdom km. Či 100 alebo 20 tisíc, 2 roky sú 2 roky. Stáva sa to aj iným značkám, ale určite to pre hyundai, ktorý sa pýši 5 ročnou zárukou, cenou národnej kvality v ČR či cenou kvality autobild 2010, 2011 nie je dobrá vizitka.
OT:
Dostal som sa na hatelist pre moje obrátenie zo spokojného k nespokojnému majiteľovi. Bolo to prezentované tak, že len čo som predal i30, tak som začal naň kydať. Opak je pravdou. Stačí zalistovať v histórii a aj matysekul tu predkladal staré príspevky, že som hanil auto s úmyslom predať v júli 2011. Iné auto som kúpil až v októbri 2011, takže z mojej strany žiadna zmena rétoriky po výmene auta. Nespokojnosť som prezentoval dávno predtým ako som kúpil iné auto. To vlatne bolo hnacím motorom k zmene. Nespokojnosť. 3 mesiace som hľadal a napokon našiel čo som chcel. Neľutujem, som spokojný. Ale to je jedno.
Keď nechceš byť kokotom ako ja, tak nepovedz nič negatívne na hyundai. Bodka. Bohužiaľ, objektivita sa vytratila nenávratne preč. Aj tí, ktorí tu na fóre mali niečo v hlave sa znížili a pridali k osobným urážkam. Objektivita je tu cúdzie slovo, skôr sa hodí zaslepenosť a obhajovanie vlastnej voľby. Kto by si kydal popol na hlavu, že zle kúpil a nechal sa opantať lacným marketingom (zárukou, výbavou, obligátnym pomerom cena/výkon) ? Jazdné vlastnosti a životnosť auta nie je na 1.mieste, pretože za to si treba priplatiť a to väčšina užívateľov fóra nie je schopná akceptovať. Či rozumovo alebo podľa peňaženky je otázne. Skôr druhá možnosť je reálnejšia. Na 1.mieste je "prekvapujúco" cena. Bez nej by sa hyundai na trhu etabloval veľmi ťažko.
Nie som taký bohatý, aby som si kupoval lacné veci ... Možno túto myšlienku niekto pochopí, ale TU o tom pochybujem. Česť výnimkám.
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 20 led 2012, 19:05, celkem upraveno 2 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Já si z té koroze zatím nic nedělám. Nakonec, když se mi dařilo feldu udržet 13 let bez rzi, tak snad se mi to podaří i u I30. Ano, patřím k těm kdo poctivě garážují a auto udržují.
A jestli bych si vybral I30 kdyby byla bez výbavy, a hlavně bez ABS a slušné porce bezpečnostních prvků? Určitě ne, i kdyby se Hyundai pyšnil karoserií celou z nerezu. Před koupí jsem si srovnal spoustu aut a za těch 270000 jsem se škodovek za ty peníze neměl ani Fabii. O WW, C4 a dalších značkách ani nemluvě. Všichni slibují v letácích pěkné ceny, ale když přijde na lámání chleba, je v tom vždy spoustu ale. Prostě finanční limit je finanční limit. Někdu tu psal, že dá raději 500000 a bude mít auto, které mu vydrží. No když na to má, nic proti tomu. Já bych to za auto rozhodně nedal.
A jestli koroze přijde? Budu se snažit slušně domluvit v servisu a pokud to nepůjde, vždy se dá obrátit na soudního znalce. 12 let záruky na prorezivění je v záručním listu, a když budu jezdit každoročně na prohlídku rezavění, těžko mi ji bude moci někdo upřít.
Vždycky, když si tady na foru čtu ty nářky na I30 tak si říkám co jsem si to koupil za křáp. No a pak sednu do auta a říkam si, vždyť je to pohoda, dobré auto!
A jestli bych si vybral I30 kdyby byla bez výbavy, a hlavně bez ABS a slušné porce bezpečnostních prvků? Určitě ne, i kdyby se Hyundai pyšnil karoserií celou z nerezu. Před koupí jsem si srovnal spoustu aut a za těch 270000 jsem se škodovek za ty peníze neměl ani Fabii. O WW, C4 a dalších značkách ani nemluvě. Všichni slibují v letácích pěkné ceny, ale když přijde na lámání chleba, je v tom vždy spoustu ale. Prostě finanční limit je finanční limit. Někdu tu psal, že dá raději 500000 a bude mít auto, které mu vydrží. No když na to má, nic proti tomu. Já bych to za auto rozhodně nedal.
A jestli koroze přijde? Budu se snažit slušně domluvit v servisu a pokud to nepůjde, vždy se dá obrátit na soudního znalce. 12 let záruky na prorezivění je v záručním listu, a když budu jezdit každoročně na prohlídku rezavění, těžko mi ji bude moci někdo upřít.
Vždycky, když si tady na foru čtu ty nářky na I30 tak si říkám co jsem si to koupil za křáp. No a pak sednu do auta a říkam si, vždyť je to pohoda, dobré auto!
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: Koroze i30 ?
Mluvíš mi z duše, jose. Cena rozhodla. Poměr muzika/cena jasně nejlepší. Na pár much, spokojenost. Ale spokojenost s ohledem na kupní cenu. Hyundai nepřeceňuju ani nepodceňuju. Další auto může být jakákoliv jiná značka, která mi nabídne nejlepší poměr výkon/cena. Každopádně po roce a 20tis km se na každou jízdu těším.
A k tématu - po roce a 20tis km žádná známka koroze. Negarážováno.
A k tématu - po roce a 20tis km žádná známka koroze. Negarážováno.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Jose.
Opäť si potvrdil to, že hyundai si kúpi človek, ktorý má "hlbšie" do vrecka. Nič v zlom. Tiež som ho preto kúpil. CENA ! To jediné presvedčí ľudí kúpiť si túto značku. Či skôr minulosť ? Nechcem sa opakovať, ale i40 pri nastavenej cene je doslova prepadák. Štatistiky to deklarujú. Kto si to kúpi kvôli fluidnému dizajnu, ktorý sa za 2 roky okuká, "kvalite" ? Možno začne korodovať po dvoch rokoch hrdzavieť. Ale to už je cena raz taká ako u i30. i30 má aspoň adekvátne motory oproti i40.
Nebudem to komentovať, každý si urobí názor a odpovie sám.
Z 10 ľudí, ktorí si kúpili i30 mi 9-ti povedali, že kvôli cene. Nikto sa nepozeral po jazdných vlastnostiach, nikto po kvalite, nikto po zostatkovej hodnote. Cena/výkon. OK, ale na koľko ? Auto na 2-3 roky ? Skončí záruka a problém sa ho zbaviť alebo hlboko pod cenu ? Ja som za 3 roky prerobil 262 tisíc korún a bol som rád, že to niekto bol ochotný kúpiť.
Opäť si potvrdil to, že hyundai si kúpi človek, ktorý má "hlbšie" do vrecka. Nič v zlom. Tiež som ho preto kúpil. CENA ! To jediné presvedčí ľudí kúpiť si túto značku. Či skôr minulosť ? Nechcem sa opakovať, ale i40 pri nastavenej cene je doslova prepadák. Štatistiky to deklarujú. Kto si to kúpi kvôli fluidnému dizajnu, ktorý sa za 2 roky okuká, "kvalite" ? Možno začne korodovať po dvoch rokoch hrdzavieť. Ale to už je cena raz taká ako u i30. i30 má aspoň adekvátne motory oproti i40.
Nebudem to komentovať, každý si urobí názor a odpovie sám.
Z 10 ľudí, ktorí si kúpili i30 mi 9-ti povedali, že kvôli cene. Nikto sa nepozeral po jazdných vlastnostiach, nikto po kvalite, nikto po zostatkovej hodnote. Cena/výkon. OK, ale na koľko ? Auto na 2-3 roky ? Skončí záruka a problém sa ho zbaviť alebo hlboko pod cenu ? Ja som za 3 roky prerobil 262 tisíc korún a bol som rád, že to niekto bol ochotný kúpiť.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Koroze i30 ?
I30 jsem koupil kvuli ceně a tomu, že jsem naletěl na kvalitu. Teď se snažím prodat a koupit za 300.000 ojetinu, dal bych i 500.000 ale dodělávám dům tak to nejde. Prostě nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit levné věci. Ale stalo se. Vzhledem k tomu, ze jsem o korozi v tech mistech dozvedel kratce po loupi tak jsem ta mista nalezite osetril, pro jistotu. se chce necemu rovnat , ale takhle se to nedela. Je sice fajn ze má I30 velkou vybavu, ale jak jsem psal, jsou veci ktere ozelim.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Skyline.
Ja som na kvalitu nenaletel, pretože v roku 2008 sa im mohlo o kvalite iba snívať. Riskol som to, ostal som sklamaný. Prebiehalo to postupne, od nadšenia do zmierenia sa s nedokonalosťou až po sklamanie. Iba 3 roky stačili na to, aby som zistil, že i30 je črep a podpriemer. Chcel som s ním najazdiť aspoň 200 tisíc km, ale jednoducho to nešlo. Dosiahol som to na hodnotu 73 tisíc a to bola konečná. Nešlo to. Auto mizerné, jazdila či skôr skákala v poslednej dobe iba manželka, pretože som odmietal v tom jazdiť. Mám slabší zrak a svetla svietia fakt na piču, takže po tme som nejazdil. Keď bolo svetlo, tak som sa prinútil, ale nič moc teda. Jazda v kolóne je zabiják a auto znechutí maximálne. Toto nepotrebujem. Kašlem na lákavú cenu či záruku. Auto je na jazdenie a chcem jazdiť, nie sa trápiť za volantom.
Ja som na kvalitu nenaletel, pretože v roku 2008 sa im mohlo o kvalite iba snívať. Riskol som to, ostal som sklamaný. Prebiehalo to postupne, od nadšenia do zmierenia sa s nedokonalosťou až po sklamanie. Iba 3 roky stačili na to, aby som zistil, že i30 je črep a podpriemer. Chcel som s ním najazdiť aspoň 200 tisíc km, ale jednoducho to nešlo. Dosiahol som to na hodnotu 73 tisíc a to bola konečná. Nešlo to. Auto mizerné, jazdila či skôr skákala v poslednej dobe iba manželka, pretože som odmietal v tom jazdiť. Mám slabší zrak a svetla svietia fakt na piču, takže po tme som nejazdil. Keď bolo svetlo, tak som sa prinútil, ale nič moc teda. Jazda v kolóne je zabiják a auto znechutí maximálne. Toto nepotrebujem. Kašlem na lákavú cenu či záruku. Auto je na jazdenie a chcem jazdiť, nie sa trápiť za volantom.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Určitě by se teda našly věci, které bych třicítce vytkl, ale světla? Jezdím s různými auty, ale ani o jednom nemohu říct, že by svítilo nějak lépe, spíš naopak. A tu jízdu v koloně taky moc nechápu. Tedy, že je jízda v koloně zabiják je fakt, ale to je asi jedno v jakém jedu autě Myslím, že ani v Rollsu by se mi jízda v koloně nelíbila.vlado1979 píše:Skyline.
Mám slabší zrak a svetla svietia fakt na piču, takže po tme som nejazdil. Keď bolo svetlo, tak som sa prinútil, ale nič moc teda. Jazda v kolóne je zabiják a auto znechutí maximálne.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: Koroze i30 ?
Vlado to myslí kvůli spojce, že se s ní nenaučil jezdit. Světla a spojka jsou poslední věci co bych vytknul.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
A co je jako se spojkou? Že zabírá hodně nahoře? Tak tomu bech tedy nikdy nepřikládal žádnou váhu. Jedno auto to má tak a druhé jinak. To přeci nemůže být pro zkušeného řidiče žádný problém.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: Koroze i30 ?
Kluci klíídeek.Jezdíme v soli a v bůhvíčemještě.A jak známo-rez žere železo.Bych to moc neřešil,dle Autobildu je koroze i na jiných autech a mnohem dražších.Ten technik,kluk holohlavá,se musí divit co tam vidí. Máme v práci nového vW cady a nestačím se divit. Dnešní svět je o spotřebě a megalomanství.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Myslím, že som sa jazdiť naučil, ale nikdy som nepochopil cukanie motora. Jazda 20 km/h, dvojka sa dusí, jednotka zaradiť nejde. OK, to všetko sa dá spojkou regulovať, ale to sa prejaví na jej životnosti.jose3 píše:A co je jako se spojkou? Že zabírá hodně nahoře?
Po 73 tisíc km, problémy s riadením (klepanie), vŕzgajúva spojka a v servise ani na 2-krát neodstránená (premazanie), zle fungujúca spiatočka od novoty a postupom času si to nie sadlo, ale sa zhoršovalo, xxx vymenených žiaroviek, hrdza na kufri. Preposilované riadenie a zlý podvozok. Nie je to dosť dôvodov vymeniť auto po skončenej záruke ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze i30 ?
Tak to jsi asi i mezi třicítkami trefil na hodně špatný kus. Já tedy po 1,5 roku a 20000 km zatím žádnou závadu neměl. Dokonce ani žárovku jsem ještě neměnil. No, zkus jinou značku, snad budeš mít větší štěstí. Jen se připrav na to, že vždy to bude "jen auto". Moc od něj dopředu nečekej a nech se raději mile překvapit. Když to uděláš obráceně, skončíš nejspíš zase na foru jiné značky a budeš láteřit nad jejich auty.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950