LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
LPG nastvené, spotreba pri priemernej rýchlosti 95 Km/h za 530 Km je 9,5 l/100 Km. Normálne jazdenie 7,5l Je to OK.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: LPG
Spotřeba po čtyřech tankováních je 7,35 l LPG/100 km. Na benzín jsem jezdil za 6,46 l/100 kmS0T0 píše:majklus: pěkné pěkné, pak hoď tu spotřebu, jsem zvědavý. Jinak na kolik dávali odtrh? Mě bylo řečeno, že pokud to něskube apod. tak je lepší tam nechat origo a zatím nebyl problém.
Naposledy upravil(a) majklus dne 30 led 2012, 12:38, celkem upraveno 1 x.
Re: LPG
Tá spotreba nie je stále privysoká? Ja som mal na LPG prestavaný motor 1,6 a 9,5 l som mal spotrebu pri 160 km/h na diaľnici v zime.mnkk píše:LPG nastvené, spotreba pri priemernej rýchlosti 95 Km/h za 530 Km je 9,5 l/100 Km. Normálne jazdenie 7,5l Je to OK.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
Veď 9,5 je po dialnici v zime. Priemerná rýchlosť 95km/h znamená pri ceste ČR-SR rýchlosť cca 130km/h. 530km je v jednom ťahu (+ tankovanie, inak nestojím nikde). Čím menší motor na dialnici tým vyššia spotreba. Zatial mam najazdené 8000 km, na plyn 6000 km, Najnižšiu spotrebu na plyn som mal 7,5. Teraz po troch tankovaniach 8,6 - 8,9. Na nádrž prejdem 500km. Studené štarty nepočítam, lebo štartujem na benzín. Idem skúsiť inú pumpu, lebo tankujem za 13,90 Kč a spotreba sa mi zdá vyššia. Možno nie je plyn kvalitný, ale auto ide dobre, tak neviem.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
7,1 podla PP, teraz počítam tankovanie / km, takže mám spotrebu presnú. Pripúšťam, že na LPG možno viac pridávam a vytáčam motor- hlavne pri predbiehaní 2 - 3.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Uvidíme v lete, na aute jazdím mesiac a pol. mám iba cca 8000km, u nás su zasnežené cesty- to spotrebe nepridá. 7,5 som mal na suchej ceste, 8,6 - 8,9 na zasneženej ceste. V lete bude cca 15 - 20 000km a všetko bude ináč. Nikdy som nejazdil ani s benzinom, ani s LPG. Musím si zvyknúť- nie je to TDI.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
7-25%. zo začiatku som mal spotrebu 12, to bola morda, ale zoštelovali mi to a je to lepšie. Ale aj keby som počítal spotrebu 9, tak je to stale iba za 1,25Kč/ km, diesel pri spotrebe 4,7 za 1,66kč/km a auto je o 40 tis lacnejšie než diesel.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Dnes tankovala manželka a spotreba jej vyšla 7,093 na LPG. Vonku je pár dní -20 st. C, tak treba prirátať aj trochu benzínu.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Nové LPG
Zdravím,tak jsem si nechal namontovat před pár dny LPG do mojí i30 cw.Toroid nádrž,systém STAG 4+,cena 28 000.Auto r.v.2010 do provozu 8.1.2011.Zatím jsem najel pouze asi 100km po městě.Vše se samo přepíná,takže žádná starost.Nádrž má 57 l,natankovat tam lze "pouze" 51l,je tam mírně zvedlej plovák-prej ,no vejde se tam plynu víc než benzínu!!
I 30CW 1.4 CVVT COMFORT
Re: LPG
Ahoj, ke konci Unora se chystám nechat udělat přestavbu na LPG u me 2 roky stare I30 Classic - 80Kw.
procházel jsem si jednotlivé recenze na dodavatele a zkušenosti zákazníků, zatím vítězí přestavba za cca
27300 Solaris Dynamic OBD/CAN, je v tom primazavani ventilu FlashLube, plneni pod vicko BA a vstrikovaci lista Valtek 34.
Dle jedné recenze bych chtel plneni plynu na 95 procent - ma nekdo nejakou zkusenost s timto zvysenym plnenim - kladnou ci zapornou?
Dale jeste nevim velikost t.nadrze, teoreticky muze byt v cene do 60 L, vite jaka se tam vejde maximalni bez presahnuti okraje - pripadne s drobnym presahnutim - tedy asi trochu zdvizene podlahy v kufru?
A obecne - volba tohoto systemu - zkusenosti? Pripadne spotreba - v benzinu mi ukazuje vetsinou mezi cca 6,2 - 6,8, nejezdim nijak agresivne - vetsinou do 100 a na dalnici tak 120 - 150 max.
Ahoj a díky za případné reakce a rady.
procházel jsem si jednotlivé recenze na dodavatele a zkušenosti zákazníků, zatím vítězí přestavba za cca
27300 Solaris Dynamic OBD/CAN, je v tom primazavani ventilu FlashLube, plneni pod vicko BA a vstrikovaci lista Valtek 34.
Dle jedné recenze bych chtel plneni plynu na 95 procent - ma nekdo nejakou zkusenost s timto zvysenym plnenim - kladnou ci zapornou?
Dale jeste nevim velikost t.nadrze, teoreticky muze byt v cene do 60 L, vite jaka se tam vejde maximalni bez presahnuti okraje - pripadne s drobnym presahnutim - tedy asi trochu zdvizene podlahy v kufru?
A obecne - volba tohoto systemu - zkusenosti? Pripadne spotreba - v benzinu mi ukazuje vetsinou mezi cca 6,2 - 6,8, nejezdim nijak agresivne - vetsinou do 100 a na dalnici tak 120 - 150 max.
Ahoj a díky za případné reakce a rady.
Naposledy upravil(a) jirka100 dne 14 úno 2012, 13:58, celkem upraveno 2 x.