Chasnik píše: Nabídka servisu typu: "U nás stojí olej tolik a tolik a když si přinesete vlastní, který splňuje specifikace, tak vám ho tam nalijeme" mi připadá transparentní a nic proti ní nemám...
Hele Chasniku, tady nejde o fleetového zákazníka, ale koncového spotřebitele - fyzickou osobu. A s tou poslední větou bych souhlasil, ALE TO JE TVÉ, MÉ, NAŠE ZBOŽNÉ PŘÁNÍ, KTERÉ SERVISY NEDĚLAJÍ A NEPLNÍ - musíme je to holt naučit! (jak to totiž běžně probíhá: "ano, přijeďte, cena do 8.000,- včetně materiálu, a člověk prd ví, co která položka je a kolik se za ní účtuje").
Přiměřený zisk je běžná marže obchodníka v porovnání s konkurencí v místě a čase. Souhlasím, že je problém to prokázat, a proto platí jednoduchá poučka - viz níže.
Jak by tomu mělo správně být: "voják se stará, voják má (dobrou cenu)"
1. garanční prohlídka:
--------------------------------------------
nacenit: práci zvlášť, materiál zvlášť + položkově vyčíslit (olej, filtry, etc....) cena celkem, DPH... = FINÁLNÍ ČÁSTKA.
A teprve poté, co to mám v kupě, mohu jít do vybraného konkrétního servisu, ke kterému mám důvěru a on mi službu dodá za dobrou cenu.
To vše se zárukou, kterou mi dá ve formě řádné cenové nabídky.