Aktuální ceny PHM
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální ceny PHM
Matysekul-ok máš pravdu,že je jich víc s tak velkou nebo větší pokutou.Jde mě o to,že není jen černá/bílá=drahé "značkové"=kvalitní a laciné=nekvalitní.Tak to Cvrček prezentoval.
Šmejdy se najdou napříč značkami-viz.pneumatiky,PC....kupovat podle pravidla dražší=lepší kvalita je blbost(viz.třeba nejdražší pneu v rozměru,co dávali na od Michelinu Pilot sport
Šmejdy se najdou napříč značkami-viz.pneumatiky,PC....kupovat podle pravidla dražší=lepší kvalita je blbost(viz.třeba nejdražší pneu v rozměru,co dávali na od Michelinu Pilot sport
Naposledy upravil(a) Borek dne 26 led 2012, 23:04, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Reklama
Re: Aktuální ceny PHM
Jen namátkou
http://www.coi.cz/files/documents/coi-s ... o-i-ii.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-j ... s-i-ii.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-j ... a-i-ii.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-j ... prikaz.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-s ... o-i-ii.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-j ... s-i-ii.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-j ... a-i-ii.pdf
http://www.coi.cz/files/documents/coi-j ... prikaz.pdf
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Aktuální ceny PHM
Ahoj Borku,
tak konečně trochu času doplnit včerejší info: já a milovník reklam? Tak to jsi mě fakt pobavil, učím lidi se aktivně reklamě bránit (přemýšlet nad ní, co je skutečně přínosné sdělení - pro spotřebitele a co už jen obyčejný marketing s vypovídací hodnotou nula). Z mého příspěvku neplyne nic, ale jako pragmatik dávám raději na fakta a ještě lépe na ČÍSLA, než na pofidérní doměnky nebo závěry bez toho, aniž bych znal fakta či výsledky: hele, jukni sem: http://aktualne.centrum.cz/finance/graf ... oi-benzin/ je to nový aktualizovaný seznam pofidérních čerpaček, a jak koukám, kam koukám, v 98% případů jde o nonejmy. Tím ale neříkám, že podvádět nemůžou i ti velcí, naopak. Mohou, ale tahle čísla hovoří jinak. Takže znovu opakuji, co jsem už psal několikrát: ať si tam každý leje co chce takže si tam lej taky co chceš napiš názor a podpoř ho argumenty, ale nepiš jako demagog, že jde o výmysly a útisk kontrolorů
Na závěr jsi mě pobavil podruhé: "co je drahé(dražší),musí být dobré(lepší)" - tak to už v Česku dávno neplatí. Zase na oplátku ti povím, že učím lidi porovnávat porovnatelné (například nákupčí firem orgaizovat VŘ tak, aby obchodník nemohl jen tak snadno kamuflovat - to mnoho lidí pořád ještě neumí). A první slide, kterým začínám zní: "co je nejdražší není vždy nejlepší" aneb POROVNÁVEJME POROVNATELNÉ..
Ostatně Matysekul níže ti tady hodil pár odkazů na PDF, tak si to nejdřív naštuduj, vyhodnoť statistikou ať tu vážně nejsi za hlupáka Nic ve zlém..
tak konečně trochu času doplnit včerejší info: já a milovník reklam? Tak to jsi mě fakt pobavil, učím lidi se aktivně reklamě bránit (přemýšlet nad ní, co je skutečně přínosné sdělení - pro spotřebitele a co už jen obyčejný marketing s vypovídací hodnotou nula). Z mého příspěvku neplyne nic, ale jako pragmatik dávám raději na fakta a ještě lépe na ČÍSLA, než na pofidérní doměnky nebo závěry bez toho, aniž bych znal fakta či výsledky: hele, jukni sem: http://aktualne.centrum.cz/finance/graf ... oi-benzin/ je to nový aktualizovaný seznam pofidérních čerpaček, a jak koukám, kam koukám, v 98% případů jde o nonejmy. Tím ale neříkám, že podvádět nemůžou i ti velcí, naopak. Mohou, ale tahle čísla hovoří jinak. Takže znovu opakuji, co jsem už psal několikrát: ať si tam každý leje co chce takže si tam lej taky co chceš napiš názor a podpoř ho argumenty, ale nepiš jako demagog, že jde o výmysly a útisk kontrolorů
Na závěr jsi mě pobavil podruhé: "co je drahé(dražší),musí být dobré(lepší)" - tak to už v Česku dávno neplatí. Zase na oplátku ti povím, že učím lidi porovnávat porovnatelné (například nákupčí firem orgaizovat VŘ tak, aby obchodník nemohl jen tak snadno kamuflovat - to mnoho lidí pořád ještě neumí). A první slide, kterým začínám zní: "co je nejdražší není vždy nejlepší" aneb POROVNÁVEJME POROVNATELNÉ..
Ostatně Matysekul níže ti tady hodil pár odkazů na PDF, tak si to nejdřív naštuduj, vyhodnoť statistikou ať tu vážně nejsi za hlupáka Nic ve zlém..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Aktuální ceny PHM
Láďo, zdar,
tak reaguji na mou myšlenku, proč tlak na 3 velké hráče (OMV, Benzina, SHELL) nic neřeší (protože kdo má oči, vidí, že ostatní už si jedou tak nějak delší čas po své lajně: PAP OIL, AGIP, etc.).
Souhlasím s Tebou v tom, že se jako motoristé neumíme sjednotit - a "tlačit". Prostě jsme se to nenaučili, na Západ od nás je to běžné. Proč jsme se to nenaučili? Protože - my Češi - neumíme počítat, ostatně to dokázal i Kalouskův průzkum (MF) když si udělali průzkum základních finančních vědomostí - a vyšlo jim (resp.agentuře, které to pro ně dělala), že 3/4 čechů jsou finančně negramotných - tj. neumí počítat procenta, neví co to je RPSN, smlouva, základní ustanovení smlouvy. Díky tomu existují všechny ty "finanční společnosti", které půjčují na 12% úrok, ale RPSN mají ve finále 499,99%
Teď k těm pumpám: velcí hráči (SHELL, OMV, BENZINA): jak už to tady několikrát padlo, mají jen dealerské smlouvy: tj. nakupují od své značky (franšíz) a mají nad sebou bič (smlouvu a sankce). Nevyplatí se jim "podvádět", i když to Shell prostě zkusil: zatímco v Německu prodávají velice kvalitní palivo, v Česku to šidili, protože měli dobrý marketing a zkusili to. Když se to provalilo, byl to prostě průšvih. U velkých funguje tedy to, že značkový Prodejce - pumpa prodává to, co "matka" smluvně poslala.. (nemá možnost ovlivnit cenu, výběr, atd.)
U těch malých je tomu obráceně: nemají nad sebou žádný bič, systematicky nebudují svou síť (na výjimky) - jde spíše o lokální dodavatele, kteří mají 1-3 čerpačky a živí to jejich rodinu. Sami si vybírají dodavatele paliva, přepravce s cisternami, sami mohou ředit, šidit co hrdlo ráčí (ti velcí mají problém - plomby). Vidí velkou výhodu v tom, když podvedou a přijde se na to, zaplevelený bordel našich paragrafů a tisíc možností odvolání se jim dává šanci utéct, v případě megaprůseru se jen přejmenují a jedou tak nějak nanovo).
A teď zákazník: je firemní (flotila aut) - většinou má nadiktováno od firmy, kde tankovat (systém slev a bonusů), a ty se dají dobře dojednat jen se sítí čerpaček, výjimečně s jednotlivcem - dodávka spíše ze známosti a to jde vážně i minifirmy, čítající 3 firemní auta. Tudíž značkové pumpy mají své zákazníky jisté. Na rozdíl od malých pump, kteří se většinou nesoustředí na firemní klientelu, ale posledního odběratele - řidiče s výplatou, fyzickou osobu.
A to je to celé gró: je spočítáno, že firemní klientelu tvoří 1/2 spotřebitelů, ta 2. polovina jsou fyzické osoby. Celý ten trh se prostě rozdělil a zdeformoval: firmy si rozebraly ti velcí (slevy, možnost platby kartou, bonusy) a ti malí si lokálně "vzali" zbývající fyzické osoby. VELCÍ A MALÍ SI UŽ tedy NEKONKURUJÍ, každý cílí na svou konkrétní skupinu a podle toho vypadají současné ceny.
Za pravdu mi dávají i totemy: VELCÍ HRÁČI NYNÍ běžně 38,-/ litr, malí hráči 35,- / litr.
Osobně se tedy domnívám, že nelze přesvědčit firemní klientelu, aby jezdila k těm malým nonejmům, stejně jako nelze přesvědčit lidi s 10 let starým autem, aby jezdili k Benzině a tankovali VERVU.
S tím tedy logicky padá i myšlenka "netankovat" u velkých, aby zlevnili a tím pádem následně zlevnili i ostatní.
ps. jsem tohle rozebíral s paní čerpadlářkou u Benziny: na litru mají nyní cca 1,5 až 2,5 Kč, a zbytek dohání na doplňkovém prodeji (bagety za 47 Kč, kafe za 35, atd.
tak reaguji na mou myšlenku, proč tlak na 3 velké hráče (OMV, Benzina, SHELL) nic neřeší (protože kdo má oči, vidí, že ostatní už si jedou tak nějak delší čas po své lajně: PAP OIL, AGIP, etc.).
Souhlasím s Tebou v tom, že se jako motoristé neumíme sjednotit - a "tlačit". Prostě jsme se to nenaučili, na Západ od nás je to běžné. Proč jsme se to nenaučili? Protože - my Češi - neumíme počítat, ostatně to dokázal i Kalouskův průzkum (MF) když si udělali průzkum základních finančních vědomostí - a vyšlo jim (resp.agentuře, které to pro ně dělala), že 3/4 čechů jsou finančně negramotných - tj. neumí počítat procenta, neví co to je RPSN, smlouva, základní ustanovení smlouvy. Díky tomu existují všechny ty "finanční společnosti", které půjčují na 12% úrok, ale RPSN mají ve finále 499,99%
Teď k těm pumpám: velcí hráči (SHELL, OMV, BENZINA): jak už to tady několikrát padlo, mají jen dealerské smlouvy: tj. nakupují od své značky (franšíz) a mají nad sebou bič (smlouvu a sankce). Nevyplatí se jim "podvádět", i když to Shell prostě zkusil: zatímco v Německu prodávají velice kvalitní palivo, v Česku to šidili, protože měli dobrý marketing a zkusili to. Když se to provalilo, byl to prostě průšvih. U velkých funguje tedy to, že značkový Prodejce - pumpa prodává to, co "matka" smluvně poslala.. (nemá možnost ovlivnit cenu, výběr, atd.)
U těch malých je tomu obráceně: nemají nad sebou žádný bič, systematicky nebudují svou síť (na výjimky) - jde spíše o lokální dodavatele, kteří mají 1-3 čerpačky a živí to jejich rodinu. Sami si vybírají dodavatele paliva, přepravce s cisternami, sami mohou ředit, šidit co hrdlo ráčí (ti velcí mají problém - plomby). Vidí velkou výhodu v tom, když podvedou a přijde se na to, zaplevelený bordel našich paragrafů a tisíc možností odvolání se jim dává šanci utéct, v případě megaprůseru se jen přejmenují a jedou tak nějak nanovo).
A teď zákazník: je firemní (flotila aut) - většinou má nadiktováno od firmy, kde tankovat (systém slev a bonusů), a ty se dají dobře dojednat jen se sítí čerpaček, výjimečně s jednotlivcem - dodávka spíše ze známosti a to jde vážně i minifirmy, čítající 3 firemní auta. Tudíž značkové pumpy mají své zákazníky jisté. Na rozdíl od malých pump, kteří se většinou nesoustředí na firemní klientelu, ale posledního odběratele - řidiče s výplatou, fyzickou osobu.
A to je to celé gró: je spočítáno, že firemní klientelu tvoří 1/2 spotřebitelů, ta 2. polovina jsou fyzické osoby. Celý ten trh se prostě rozdělil a zdeformoval: firmy si rozebraly ti velcí (slevy, možnost platby kartou, bonusy) a ti malí si lokálně "vzali" zbývající fyzické osoby. VELCÍ A MALÍ SI UŽ tedy NEKONKURUJÍ, každý cílí na svou konkrétní skupinu a podle toho vypadají současné ceny.
Za pravdu mi dávají i totemy: VELCÍ HRÁČI NYNÍ běžně 38,-/ litr, malí hráči 35,- / litr.
Osobně se tedy domnívám, že nelze přesvědčit firemní klientelu, aby jezdila k těm malým nonejmům, stejně jako nelze přesvědčit lidi s 10 let starým autem, aby jezdili k Benzině a tankovali VERVU.
S tím tedy logicky padá i myšlenka "netankovat" u velkých, aby zlevnili a tím pádem následně zlevnili i ostatní.
ps. jsem tohle rozebíral s paní čerpadlářkou u Benziny: na litru mají nyní cca 1,5 až 2,5 Kč, a zbytek dohání na doplňkovém prodeji (bagety za 47 Kč, kafe za 35, atd.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Aktuální ceny PHM
Cvrčku, ten poslední odstavec to shrnul dobře, vidím to podobně...
Jinak jsem zkoumal ty rozhodnutí ČOI a zajímalo by mně, jak často se dělají kontroly kvality taky v expedici u distributorů PHM, připadně přímo na cisternách. Nechci se nikoho zastávat, je možné, že někdo skutečně aktivně přímo na pumpě podvádí, to nevím. Ale připustím možnost, že čerpadláři skutečně dorazí závadné palivo už od distributora. Potom rozhodnutí "zaplať do 30 dnů půl milionu Kč (provozovateli 1 ČS PHM) a pak se ve veřejnoprávním řízení suď se svým distributorem (celonárodní společností, zaštítěné kvantem právníků)."
Pokud je to tak, že kvalitu kontroluje ČOI jenom na finálním výstupu, tak je tady něco evidentně špatně.
A hlavně, pokud bych opravdu měl v úmyslu dělat nějaké čachry machry, tak si na to udělám eseróčko a nebudu to provozovat jako OSVČ...
Jinak jsem zkoumal ty rozhodnutí ČOI a zajímalo by mně, jak často se dělají kontroly kvality taky v expedici u distributorů PHM, připadně přímo na cisternách. Nechci se nikoho zastávat, je možné, že někdo skutečně aktivně přímo na pumpě podvádí, to nevím. Ale připustím možnost, že čerpadláři skutečně dorazí závadné palivo už od distributora. Potom rozhodnutí "zaplať do 30 dnů půl milionu Kč (provozovateli 1 ČS PHM) a pak se ve veřejnoprávním řízení suď se svým distributorem (celonárodní společností, zaštítěné kvantem právníků)."
Pokud je to tak, že kvalitu kontroluje ČOI jenom na finálním výstupu, tak je tady něco evidentně špatně.
A hlavně, pokud bych opravdu měl v úmyslu dělat nějaké čachry machry, tak si na to udělám eseróčko a nebudu to provozovat jako OSVČ...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální ceny PHM
27.1.2012
Avanti Kitsse RON95 1.388 € priemerna mzda 2801€
vs
OMV Bratislava 1,499 € priemerna mzda 751€
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Aktuální ceny PHM
Miro, podle průměrný mzdy ti obchodník prodávat nebude. Jestli si myslíš, že ti prodám dveře 3x levněji než v Německu, tak kam bych s takovou došel?
Menší země jsou spíš znevýhodněné: menší obrat, větší podíl režií zahrnutých v ceně:( Samozřejmě nepopírám možnost určité dohody mezi hráči na trhu, ale korelace průměrné mzdy a ceny zboží je zavádějicí
Menší země jsou spíš znevýhodněné: menší obrat, větší podíl režií zahrnutých v ceně:( Samozřejmě nepopírám možnost určité dohody mezi hráči na trhu, ale korelace průměrné mzdy a ceny zboží je zavádějicí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8147
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální ceny PHM
je zaujiave ze je tam aj ta nafta lacnejsia. A to sa na slovensku znizovala spotrebna dan - ale mal som pocit ze po mesiaci ked to fakt bolo citit tak nejak potichu znova nastupala. Ten rozdiel v benzine je ale katastrofalny. Co viem, tak oco tankoval na Lukoile v Sucanoch (ok Martin) za 1.449 Eura
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Aktuální ceny PHM
To máte ešte celkom slušnú cenu 1,449 v Sučanoch. Tu na západe je to 1,50, ale kašlať na nich, tankujem v Rakúsku za 1,39
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální ceny PHM
Nepochopil si spravne co som myslel.Chasnik píše:Miro, podle průměrný mzdy ti obchodník prodávat nebude. Jestli si myslíš, že ti prodám dveře 3x levněji než v Německu, tak kam bych s takovou došel?
Menší země jsou spíš znevýhodněné: menší obrat, větší podíl režií zahrnutých v ceně:( Samozřejmě nepopírám možnost určité dohody mezi hráči na trhu, ale korelace průměrné mzdy a ceny zboží je zavádějicí
Jedna sa o porovnanie zivotnej urovne v porovnani na 1L RON95, v niektorych porovnaniach sa pouziva BIG MAC od MC donaldu.
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Aktuální ceny PHM
Ty Miro, ale na tzv. PARITU kupní síly v PHM zapomeň..Jestliže mluvíš o tzv. BIG MAC indexu, tak bych se držel pořád jen té housky a nikoliv benzínu nebo nafty. Věř mi, že kdyby to jen trochu šlo, i ty PHM by se jistě dobře porovnávaly. Ale schválně: proč se neporovnávají? Jednoduše proto, že cena ropy, jakožto velice vzácné komodity je v rukou ryze spekulantů na rozdíl od té housky
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Aktuální ceny PHM
Ti, ktori nadavaju na nenazranych spekulantov a distributorov, by si mohli pozriet tuto tabulku:
http://www.energy.eu/#fueltaxes
Cize z ceny benzinu 1,5 eura ide az celych 10 centov pre samotne cerpacky, od vyroby cez distribuciu az po samotny predaj. Mali by sa nad sebou zamysliet, preco to tak draho predavaju
Ano, uznavam, ze ropa by nemusela stat 55 centov za liter. Na druhu stranu, stale je to najlacnejsie palivo, co mame. A tych par spekulantov to urcite nezmeni.
Rovnakych 55 centov si vsak berie stat (cisto len na spotrebnej dani) a co za to dostavam? Rozbite cesty od kamionov, vsemozne chybajuce parkovacie miesta a obcas aj nejaku gorilku gratis. Tam je najvacsi priestor na zlacnenie. Nehovoriac o tom, ze minimalna sadzba stanovena EU je 35 centov za liter. A nema sa zvysovat ani v buducnosti (narozdiel od LPG a nafty). Tak kedy to stat dorovna?
http://www.energy.eu/#fueltaxes
Cize z ceny benzinu 1,5 eura ide az celych 10 centov pre samotne cerpacky, od vyroby cez distribuciu az po samotny predaj. Mali by sa nad sebou zamysliet, preco to tak draho predavaju
Ano, uznavam, ze ropa by nemusela stat 55 centov za liter. Na druhu stranu, stale je to najlacnejsie palivo, co mame. A tych par spekulantov to urcite nezmeni.
Rovnakych 55 centov si vsak berie stat (cisto len na spotrebnej dani) a co za to dostavam? Rozbite cesty od kamionov, vsemozne chybajuce parkovacie miesta a obcas aj nejaku gorilku gratis. Tam je najvacsi priestor na zlacnenie. Nehovoriac o tom, ze minimalna sadzba stanovena EU je 35 centov za liter. A nema sa zvysovat ani v buducnosti (narozdiel od LPG a nafty). Tak kedy to stat dorovna?
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální ceny PHM
Máme najdrahšie ceny z okolitých krajín. 1,6 eur ? Idem tankovať do HU.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Aktuální ceny PHM
Vlado> Rakusko aj Madarsko ma nizsiu cenu benzinu ako je u nas na Slovensku...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aktuální ceny PHM
Naša vláda tlieská. Vyššia cena benzínu aj nafty, vyššie zisky do štátneho rozpočtu a väčšia korupcia. Nikoho ani nenapadne znížiť spotrebnú daň, ktorá je v EU najvyššia.
P.S. Mám doma zopár banánov, pre GORILU ako stvorené
P.S. Mám doma zopár banánov, pre GORILU ako stvorené
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)