Štartovanie
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Štartovanie
Přesněji řečeno se jedná o přeparkování ještě jiného auta z garáže. Nejprve vytáhnu jedno auto z garáže, potom to auto přeparkuji at se vejdu, protože mamka neumí parkovat a nakonec parknu svým hyundaiem. Takže díky za rady
i20 1.2/57kW Inclusive Plus - 10/2011, najeto 13000Km
- Reklama
Re: Štartovanie
no a nejpřesněji řečeno toto bych absolutně neřešil,tady je to bezpředmětné
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Štartovanie
Sága problematického štartovania pokračuje
V nedeľu som prišiel do garáže v domnení, že bezproblémovo naštartujem. Ale ouha, Hyundai nenaskočil na prvý krát, tak som štartovanie o chvíľu zopakoval, ale výsledok bol rovnaký. Motor točil, točil a nič. Akumulátor v poriadku, plná nádrž ale auto neštartuje. V domnení, že snáď po dvoch ďnoch už naštartujem som v utorok ráno skúsil opäť naštartovať avšak výsledok totožný. Tak mi nezostával nič iné, zavolal som si na asistenčnú linku Hyundai a požiadal som o odťah. Odťahovka prišla asi do hodinky, Hyundai sme naložili a vybrali sme sa do najbližšieho autorizovaného servisu Hyundai, konkrétne do spoločnosti Autocomodex Trnava. S prijímacím technikom sa spísala zákazka a spolu s mechanikom sme išli skúsiť auto naštartovať. Samozrejme mechanikovi sa to taktiež nepodarilo, takže to skúšal nepretržite a asi po 2 minútovom trápení štartéra a batérie za občasného strielania do výfukového potrubia Hyundai naštartoval, ťažko ale predsa, ikeď mám pochybnosti či to katalyzátor prečkal bez újmy. Auto si tam nechali aj cez noc, aby ráno skúsili prípadne studený štart a pod. Dnes som si bol vyzdvihnúť vozidlo s vyjadrením, že všetko prekontrolovali (diagnostika OK, tlaky vo valcoch OK, dokonca kontrolovali nádrž, neobsahovala žiadne nečistoty). Jednoduchu nič nezistili ikeď videli, že auto neštartuje a vrátili mi ho späť, že zrejme som ho pri štartovaní ľudovo povedané "prechlastal". Vrcholom všetkého bolo, že som musel zaplatiť odťahovú službu vo výške takmer 66 EURO ikeď sa jednalo o závadu. Načo je potom k vozidlu 5 ročná záruka, keď nevedia zdiagnostikovať chybu a načo je asistenčná služba keď si ju musím zaplatiť. Hyundai týmto u mňa dosť klesol a keďže problém so štartovaním nemám len ja, ale dá sa povedať, že je to asi bežná vlastnosť tak Hyundai už nikdy viac
A ešte jedno odporúčanie autorizovanému servisu Autocomodex Trnava sa veľkou obkľukou vyhýbajte
V nedeľu som prišiel do garáže v domnení, že bezproblémovo naštartujem. Ale ouha, Hyundai nenaskočil na prvý krát, tak som štartovanie o chvíľu zopakoval, ale výsledok bol rovnaký. Motor točil, točil a nič. Akumulátor v poriadku, plná nádrž ale auto neštartuje. V domnení, že snáď po dvoch ďnoch už naštartujem som v utorok ráno skúsil opäť naštartovať avšak výsledok totožný. Tak mi nezostával nič iné, zavolal som si na asistenčnú linku Hyundai a požiadal som o odťah. Odťahovka prišla asi do hodinky, Hyundai sme naložili a vybrali sme sa do najbližšieho autorizovaného servisu Hyundai, konkrétne do spoločnosti Autocomodex Trnava. S prijímacím technikom sa spísala zákazka a spolu s mechanikom sme išli skúsiť auto naštartovať. Samozrejme mechanikovi sa to taktiež nepodarilo, takže to skúšal nepretržite a asi po 2 minútovom trápení štartéra a batérie za občasného strielania do výfukového potrubia Hyundai naštartoval, ťažko ale predsa, ikeď mám pochybnosti či to katalyzátor prečkal bez újmy. Auto si tam nechali aj cez noc, aby ráno skúsili prípadne studený štart a pod. Dnes som si bol vyzdvihnúť vozidlo s vyjadrením, že všetko prekontrolovali (diagnostika OK, tlaky vo valcoch OK, dokonca kontrolovali nádrž, neobsahovala žiadne nečistoty). Jednoduchu nič nezistili ikeď videli, že auto neštartuje a vrátili mi ho späť, že zrejme som ho pri štartovaní ľudovo povedané "prechlastal". Vrcholom všetkého bolo, že som musel zaplatiť odťahovú službu vo výške takmer 66 EURO ikeď sa jednalo o závadu. Načo je potom k vozidlu 5 ročná záruka, keď nevedia zdiagnostikovať chybu a načo je asistenčná služba keď si ju musím zaplatiť. Hyundai týmto u mňa dosť klesol a keďže problém so štartovaním nemám len ja, ale dá sa povedať, že je to asi bežná vlastnosť tak Hyundai už nikdy viac
A ešte jedno odporúčanie autorizovanému servisu Autocomodex Trnava sa veľkou obkľukou vyhýbajte
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Stanci11111
- *
- Příspěvky: 87
- Registrován: 27 zář 2009, 20:03
- Bydliště: Rim.Sobota
Re: Štartovanie
Tak to je sila ze si si aj odtahovku musel platit aj ked videl ze sa auto neda nastartovat.A este ti ho odovzdaju ako keby bolo vsetko v poriadku Pravdepodobne sa im nechce pustat do oprav kym su auta v zaruke asi im ztoho nic neklapne .Mam skusenost s kurenim co som pisal v teme topenie jedna strana konkretne prava mi slabsie kurila ako vodicova a v servise ma presviedcal ze je to o.k. ze je to fyzika ze je to strata ako vedie teply vzduch v plastovej rure hehehehehe som sa pobavil na tom pritom predchadzajuce dve zimy mi to kurilo v poriadku.No nic zobral som sa do ineho servisu a postazoval sa na slabe kurenie hned prijimaci tech. mi povedal ze moze byt strata 2 stupne ale nie 20 ako som mal ja rozobrali a zistili ze radiator kuri len spolovici pravdepodobne upchaty objednali novy a vymenili.Skus navstivit iny servis a postazovat sa na tento problem mozno budu ochotny problem riesit.NA tychto 1,2kach je nejaka vada s ventilmy myslim ze vyfukovimi svagor ma 1,2 a casto mu svietila kontrolka chyba motora a pokles vykonu po dlhom patrani zistili ze sa jedna o chybne ventily konkretne pruziny mozno je aj toto tvoj problem a prejavuje sa ze nestartuje.
Hyundai i20 1,4 74kW COMFORT 128000km
Re: Štartovanie
Problém je však vtom, že som volal do štyroch AS a nikde sa s daným problémom nestretli, max. vymenili anténu imobilizéra ako v mojom prípade. Zaráža ma však absolútna nescopnosť servisu Autocomodex, kde mi povedali, že ak to nechce naštartovať na prvý krát tak treba skúšať dlhšie niečo na štýl Škody 120
Neexistuje na to ani žiadna servisná informácia, dal som si však námahú a prostredníctvom internetu som zistil, že problém so štartovaním majú majitelia v Indii, Anglicku a pod. Nikde však žiadne riešenie. Asi to bude vlastnosť týchto motorov, prípadne Hyundaiov
Neexistuje na to ani žiadna servisná informácia, dal som si však námahú a prostredníctvom internetu som zistil, že problém so štartovaním majú majitelia v Indii, Anglicku a pod. Nikde však žiadne riešenie. Asi to bude vlastnosť týchto motorov, prípadne Hyundaiov
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Stanci11111
- *
- Příspěvky: 87
- Registrován: 27 zář 2009, 20:03
- Bydliště: Rim.Sobota
Re: Štartovanie
Ja so startovanim mam ties problem ale vyskytuje sa chvalabohu len zriedkavo a to takym sposobom ze po nastartovani ide motor ako keby na dva tri valce minimalne otacky len tak si bafka ale po 10 sekundach sa otacky zvysia na normal a uz je vsetko o.k. mam najazdene 53000km a stalo sa mi to mozno pri 10 startoch.
Hyundai i20 1,4 74kW COMFORT 128000km
Re: Štartovanie
Taktiež ten problém so štartovaním je sporadický, ale každých 6 mesiacov to dopadne tak, že nenaštartujem vôbec
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Štartovanie
obzvlast divne.. tak nove auto musi startovat na prvy krat.. nie je v tom zly benzin alebo dlhodobe jazdenie v nizkych otackach (karbonizacia sviecok). Ale fakt nerozumiem, ze sa to deje u rocneho auta
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Štartovanie
Sviečky som technikovi spomínal, kontrolovali ich, že sú v poriadku. Ja ich zo svojho platiť nebudem. Tento problém sa mi prvýkrát objavil už po 4 mesiacoch od kúpy, vyminili anténu imobilizéra a 6 mesiacov bol pokoj. Jazdím síce v pásme otáčok 2000 - 3000 ale raz za 500 km ho prebehnem riadne po diaľnici aby nezlenivel, tak myslím, že tým to nebude. Prezerali aj nádrž, ale všetko vporiadku. Osobne si myslím, že je to vlastnosť motorov v i20ke a výrobca o tomto probléme vie, ale nerieši ho
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Štartovanie
O podobném problému, kdy občas nastartuje na 3 válce a musí se startovat znovu také ví i u motoru 1,4. A také ho neřeší. Je to jen občas, tak jaký problém, auto přece jinak funguje. A když "řeší", tak resetem palubního počítače. Holt, jak bys mohl chtít vstřícný přístup a snahu problém řešit za tak nízkou pořizovací cenu ...
Nezbývá než být velmi důrazný (pokud máš na to žaludek) nebo se s tím smířit a časem auto a lépe i značku změnit.
Nezbývá než být velmi důrazný (pokud máš na to žaludek) nebo se s tím smířit a časem auto a lépe i značku změnit.
Re: Štartovanie
Mne sa to tiez par krat (asi tak 4 krat) stalo, ale vsetky pripady sa stali v mesiaci ked som natankoval benzin z inej cerpacej stanice (zvycajne tankujem na Slovnaftke, ale vtedy som natankoval na Shell to ich nove setriace palivo), takze to mohlo byt tym. To bolo myslim v oktobri a odvtedy sa to uz nikdy nestalo, vzdy nastartovalo na prvy krat.
Hyundai i20 1.4 Style
Re: Štartovanie
Hmm .., tato diskusia ma vobec nepotesila. Getz ktory mam mal obcas problem ze po nastartovany nereagoval na plyn ( nizsie otacky, a nezdravy zvuk ). Pobohlo bud pridanie na podlahu, kedy sa po chvili otacku "umudrili", alebo vypnut a znovu nastartovat ( znackovy servis samozrejme za celu zaruku nic neviriesil ).
Dialo sa to vsak skor zriedka ( castejsie ked je teplo, teraz ked mame uz mesiac bezne aj -10°C , tak sa problem neobjavuje ), ale cloveka to nastve.
Dufam ze na mojej i20 to nebudem musiet riesit ( hlavne to nahodne nestartovanie ).
Dialo sa to vsak skor zriedka ( castejsie ked je teplo, teraz ked mame uz mesiac bezne aj -10°C , tak sa problem neobjavuje ), ale cloveka to nastve.
Dufam ze na mojej i20 to nebudem musiet riesit ( hlavne to nahodne nestartovanie ).
Hyundai Getz 1086cm Active od 6.6.2008 do 4.2.2012 ( kupovane nove - najazdene 118.245km )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Re: Štartovanie
Přesně to stejné se mi děje u motoru 1,4. Druh benzínu na to nemá vliv. Dělá to tak jak s Carrera od OMV, tak s Shell V-power, tak i s neznačkovým, který poslední dobou beru u místní pumpy a se kterým mám nejnižší spotřebu.
Průběh vždy stejný. Vycouvám z garáže a čekám na manželku. Protože to obvykle nějakou dobu trvá než se ukáže, vypnu motor. Po nastartování prakticky vždy motor jakoby běžel na 3 válce a na plyn nereaguje. Jediné řešení je motor vypnout a znovu nahodit.
Průběh vždy stejný. Vycouvám z garáže a čekám na manželku. Protože to obvykle nějakou dobu trvá než se ukáže, vypnu motor. Po nastartování prakticky vždy motor jakoby běžel na 3 válce a na plyn nereaguje. Jediné řešení je motor vypnout a znovu nahodit.
Re: Štartovanie
Tak to je ešte ten lepší prípad, horšie je ak už vôbec nejde naštartovať. Zrejme to bude konštrukčná chyba i20ky, ale nechápem, že za 4 roky výroby nič nevymysleli. Jediné, čo mi zostáva je snažiť sa nezhasínať studený motor
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km