i30 - druhá generace
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tie motory nechápem. Aj u stávajúcej generácie je k dispozícii iba 1,4. Nedá sa 1,6 alebo 2,0. Diesel 94 kW sa u nás nikdy nepredával. Možno sa to automobilke na takom malo malom trhu neoplatí, ale čo tak nechať zákazníkov nech si vyberú ? Veď si za to zaplatia, ale u nás nie je možnosť voľby. Jedine 1,4 benzín a bodka.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tak se dívám,jak "pěkně" snížili výkony motorů.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
U nás nie je možnosť ani LPG ako v ČR čo tiež nehcápem.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Auta na LPG z výroby je určitě dobrý tah výrobců.Zvlášť při dnešní ceně paliv,je velký předpoklad,že odbyt mají zajištěný.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Ale krouťák i výkon je posazen u 1,4i do nižších otáček, to by mohlo naopak prospět. A navíc jsou všechny motory standardně s 6° převodovkou zajímalo by mne, zda by šlo starou I30 naprogramovat na podobné parametry.Borek píše:Tak se dívám,jak "pěkně" snížili výkony motorů.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tak to ouplně nechápu. Všude se psalo, jak všechny napíná s cenou a že ladí detaily do poslední chvíle. A že prý zveřejní ceny při zahájení výroby.... a potom, že prý den před začátkem prodeje. No dneska je prvního února a ceník nikde. Není to spíš typicky český šlendriánství?
Ale nevím, školy nemám, a na vsi žiju
Ale nevím, školy nemám, a na vsi žiju
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Taky nedockave vyhlizim cenik, at vim, zda novou I30 zaradit mezi mozne kandidaty noveho vozu
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Podle mě se čeká na ceníky konkurence (nová KIA CEED) a také Škoda (RAPID, Octavia 3?)
Málokomu se chce vyrazit na trh jako první, z obchodního hlediska je vždy výhodnější podat nabídku jako poslední
(případně možná úprava ceníků vůči konkurenci).
Na 2. stranu ale musím říci: jestli dal závazek (byť slovně), že ceník bude tehdy a tehdy, měl by jej splnit. Říká se tomu plnění dohod a závazků.
edit: oprava překlepů
Málokomu se chce vyrazit na trh jako první, z obchodního hlediska je vždy výhodnější podat nabídku jako poslední
(případně možná úprava ceníků vůči konkurenci).
Na 2. stranu ale musím říci: jestli dal závazek (byť slovně), že ceník bude tehdy a tehdy, měl by jej splnit. Říká se tomu plnění dohod a závazků.
edit: oprava překlepů
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
no myslím že na cenu ceedu nečekají, tu znají a okta 3 i rapid jsou ještě daleko a pro tipovačku dávám na základní model nové i30 cenovku 299 990 Kč
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Taky mám za to, že si budou chtít "úžasné nové technologie" nechat zaplatit ve stylu i40, takže něco pod 300T bych nečekal a možná nebude problém i o dost víc... a budou si chtít hrát na ceníky Golfa a spol
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Bohužel velkým problémem downsizingu je postupnej úbytek točivýho momentu, kterej se má jako nahradit tím dmychadlem, ale přecejen když si zkusíte jet v 1,0T a v 1,4 atm. která tomu asi odpovídá, tak ikdyž má turbo ta jednička, tak to prostě netáhne, jede to řekněme srovnatelně, ale je to asi jako lízat zmrzlinu přes pytlík, jde to, ale neni to dobrý.
Prostě objem výkonem ani ničím jiným nenahradíš, lidi si kupujou sporťáky a velký motory právě pro ten pocit ze zrychlení ze 40-na 80 na ten zátah, málokdo dá 4 míče do ferrari kvůli tomu aby s tim moh jezdit pouliční závody nebo protože je nejrychlejší.
Ale ten pocit, kdy šlápneš a zarazí tě to do sedačky, to je to co nás baví, samotná rychlost už ti v novém autě ani nepřijde.
Takže za mě turbo je supr věc, ale musí mít taky nějakej dobrej základ v motoru s určitým objemem, čímž bych začal u 1.4 a šel výš. Níž už to je jen taková znouzecnost jak možná ušetřit trochu na pov. ruč. a dát ten rozdíl za benzín kvůli vyšší spotřebě. Turbo má výkon umocnit, ale ne nahrazovat u gumáků typu 1.0 krouťák, to je podle mýho o ničem.
Prostě objem výkonem ani ničím jiným nenahradíš, lidi si kupujou sporťáky a velký motory právě pro ten pocit ze zrychlení ze 40-na 80 na ten zátah, málokdo dá 4 míče do ferrari kvůli tomu aby s tim moh jezdit pouliční závody nebo protože je nejrychlejší.
Ale ten pocit, kdy šlápneš a zarazí tě to do sedačky, to je to co nás baví, samotná rychlost už ti v novém autě ani nepřijde.
Takže za mě turbo je supr věc, ale musí mít taky nějakej dobrej základ v motoru s určitým objemem, čímž bych začal u 1.4 a šel výš. Níž už to je jen taková znouzecnost jak možná ušetřit trochu na pov. ruč. a dát ten rozdíl za benzín kvůli vyšší spotřebě. Turbo má výkon umocnit, ale ne nahrazovat u gumáků typu 1.0 krouťák, to je podle mýho o ničem.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tak uz je to tady, cena malinko vyssi a taky lepsi vybava (trikolor) nez jsem cekal :
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdf
Asi ho stáhli, bo to nefunguje a ani na stránce nové i30 není o ceníku ani fň.
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdf
Asi ho stáhli, bo to nefunguje a ani na stránce nové i30 není o ceníku ani fň.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Je to holt novinka, vybava dobra, ale za tu cenu to bude mit tezke, konkurence je vysoka. Auris, C4, Octavia, Leon...
Naposledy upravil(a) Skyline dne 01 úno 2012, 14:54, celkem upraveno 1 x.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Ty pakety jsou poskládaný dost divoce. Prostě si buď koupíš základ, nebo cena prudce vyskočí. Samostatně si doplatit dešťovej senzor, termální sklo, xenony nebo samostvívací zrcátko je bez šance.
A taky se mi nelíbí jak přidusili 1.6 CVVT, aby zvětšili rozdíl mezi ním a GDI. Sice chápu důvody, ale nelíbí se mi to.
A taky se mi nelíbí jak přidusili 1.6 CVVT, aby zvětšili rozdíl mezi ním a GDI. Sice chápu důvody, ale nelíbí se mi to.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
hmm a navigace auta vyráběného v česku a nebude umět česky těch paketů je celkem škoda , uvidíme no, zatím by u mě v nižší střední nevyhrála
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24