Nevím zdali jste někdo někdy řešil tento problém se zaslepením EGR... Já tenhle nesmysl likviduji okamžitě jakmile mi auto říká pane. První jsem to jen zaslepil ,, auto normálně jezdí nevypisuje žadnou chybu na diagn.Při výměně žhavičů jsem je proklel do horoucích pekel i stím stupidním výměníkem . Tak jsem to prostě celé vyhodil ven,,, vstupy zablendoval, vodu do topení propojil a je klid,, místa je tam ted spoustu a vyměna žhavičů je o mnoho rychlejší.
Já vím že mi někdo namítne že jsem si tím odstranil dohřívání vody v zimě,ale to samé jsem udělal u Pajera 3,2 did a auto nemělo nijaké zvlášt problemy se zahříváním nebo s topením. Tady aspon zabráním zanášení sání, a pro samotnou olejovou nápln je to také výhoda.
EGR
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
EGR
Sono sempre moderato critico!!
- Reklama
Re: EGR
Giovany, plně s tebou souhlasím, také jsem EGR vyřadil z činnosti a kromě toho, co píšeš jako výhody, mě ještě klesla spotřeba paliva (psal jsem o tom v sekci staré SF).
EGR je nesmysl, na jedné straně přeplňuješ válce turbodmychadlem, abys do nich dostal více kyslíku, a na druhé straně do toho vzduchu přidáváš spaliny, v kterých už je ten kyslík spálený. Na jedné straně stlačený vzduch ochlazuješ v mezichaldiči a na druhé straně vychlazený vzduch před vstupem do válců smícháš s teplými spalinami.
Co se týká rychlejšího zahřátí motoru při použití EGRu - škoda, že se nedají spaliny z EGRu nějakým jednoduchým způsobem vyvést místo do sání do výfuku ( spaliny z EGRu jsou vedeny přez hlavu válců a tím ji zahřívají). Tím by se odstranila jediná nevýhoda vyřazení EGRu z činnosti.
EGR je nesmysl, na jedné straně přeplňuješ válce turbodmychadlem, abys do nich dostal více kyslíku, a na druhé straně do toho vzduchu přidáváš spaliny, v kterých už je ten kyslík spálený. Na jedné straně stlačený vzduch ochlazuješ v mezichaldiči a na druhé straně vychlazený vzduch před vstupem do válců smícháš s teplými spalinami.
Co se týká rychlejšího zahřátí motoru při použití EGRu - škoda, že se nedají spaliny z EGRu nějakým jednoduchým způsobem vyvést místo do sání do výfuku ( spaliny z EGRu jsou vedeny přez hlavu válců a tím ji zahřívají). Tím by se odstranila jediná nevýhoda vyřazení EGRu z činnosti.
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: EGR
Naprostý souhlas... já mimo to jsi tady již třeba popsal ,, musím říci že pokud je EGR mimo provoz delší dobu tak se to velmi příjemně podepsalo na čistotě oleje,,, U pajera jezdím 10 tisíc.. a olej je v motoru těsně po výměně i 7 tis po ni čirý!!!vitak píše:Giovany, plně s tebou souhlasím, také jsem EGR vyřadil z činnosti a kromě toho, co píšeš jako výhody, mě ještě klesla spotřeba paliva (psal jsem o tom v sekci staré SF).
EGR je nesmysl, na jedné straně přeplňuješ válce turbodmychadlem, abys do nich dostal více kyslíku, a na druhé straně do toho vzduchu přidáváš spaliny, v kterých už je ten kyslík spálený. Na jedné straně stlačený vzduch ochlazuješ v mezichaldiči a na druhé straně vychlazený vzduch před vstupem do válců smícháš s teplými spalinami.
Co se týká rychlejšího zahřátí motoru při použití EGRu - škoda, že se nedají spaliny z EGRu nějakým jednoduchým způsobem vyvést místo do sání do výfuku ( spaliny z EGRu jsou vedeny přez hlavu válců a tím ji zahřívají). Tím by se odstranila jediná nevýhoda vyřazení EGRu z činnosti.
Viz foto.. kde jsem měnil hlavu válců po 40 tisících co jsem měl již EGR mimo..
http://giovanny1971.rajce.idnes.cz/Pajero_new_hlava/#
Sono sempre moderato critico!!
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30 led 2012, 16:23
Re: EGR
Opravář mi řikal,že se tam má udělat malá dirka když se to zaslepuje aby počítač nehlásil chybu.Nevíte jestli je tam ta dirka zapotřebí?Mam Santa fe 2006 2,2 crdi.
Naposledy upravil(a) Santafe111 dne 30 led 2012, 20:23, celkem upraveno 1 x.
Re: EGR
Chlapi, normálně jsem jen odpojil kabel od EGR ventilu a je klid. Motor jde od nízkých otáček jako nikdy. Jen mi svítí žlutá CHECK, ale na to kašlu.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: EGR
Jen aby ti pak ta zluta CHECK nesvitila i kvuli necemu jinemu a pak uz nebylo pozde
PS: taky nepodporuju tydle emisni udelatka, ale nektere veci holt nechavam na odbornicich
PS: taky nepodporuju tydle emisni udelatka, ale nektere veci holt nechavam na odbornicich
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: EGR
Pokud odpojíš konektor tak ti to píše chybu!! musíš nechat jednotku ovládat EGR ale zaslepit jen přívod spalin. Je k nevíře že to nějakým způsobem nepoznáš na výkonu nebo chodu motoru,,, to je pro ECU dost vážná závada,, kde určitě je něj faze nouzákuDonald píše:Chlapi, normálně jsem jen odpojil kabel od EGR ventilu a je klid. Motor jde od nízkých otáček jako nikdy. Jen mi svítí žlutá CHECK, ale na to kašlu.
Sono sempre moderato critico!!