i30 - druhá generace
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
No jo,když já ale 90% z paketů premium nechci.A ne jen nepotrebuji.Kůži nechci,17" nechci,vyhrivani steracu nepotrebuji,elektrickou sedacku nechci.Jediny co by
ch bral je klima auto a xenony.
ch bral je klima auto a xenony.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Reklama
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
celkově design i30 moc pěkný..maj to s i40 a genesis už takový jednotnější ne každé auto jiné jako předtím..... ale ty motory vtom sou hrozný proč chybí pořádný dvoulitr??k paketum výbavy se ani nevyjadřuju.. to poskládání nedává vůbec smysl... hlavně by měli začít dávat větší vrstvu laku bez vyjímky na všech autech...
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
No koukal jsem a je teda docela drahá. Ale tak je to novinka. Každopádně při těch cenách jsou ty výbavy a motory absolutně tristní. Nechápu proč např. u CRDi snížili o decku objem. Jestli kvůli emisím. No čert ví.
Co se týč těch výbav ještě tak taky nechápu proč udělali jen dvě prakticky ořezaný varianty, kde si i za liťáky musíte u tý "lepší" připlatit a velká většina lepší výbavy se řeší přes pakety. Kdyby radši udělali víc výbav jako bejvala Style, Premium atd. tak by udělali líp. Takhle, aby se v tom prase vyznalo. To se Háčko začalo učit od Škodovky či co?!
Co se týč těch výbav ještě tak taky nechápu proč udělali jen dvě prakticky ořezaný varianty, kde si i za liťáky musíte u tý "lepší" připlatit a velká většina lepší výbavy se řeší přes pakety. Kdyby radši udělali víc výbav jako bejvala Style, Premium atd. tak by udělali líp. Takhle, aby se v tom prase vyznalo. To se Háčko začalo učit od Škodovky či co?!
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Celkově ten princip paketů u auta, které se vyrábí "za rohem", nechápu. Bral jsem to u japonců (zvlášť u těch, kteří se opravdu vyráběly na druhé straně zeměkoule), kde vyrobili několik typů výbav, hodili to na loď a dopravili sem do skladu. Výběr nebyl, ale pokud si člověk vybral z toho, co bylo dostupné v evropském skladu, tak do týdne, max. 10 dnů jezdil ve svým.
Tady si hrajeme na pakety, pokud chceme C, musíme objednat A i B, a přitom čekačky jsou v řádu týdnů, někdy i měsíců. Kurňa, když už si mám na auto počkat, tak bych mohl mít možnost si vybrat přesně podle sebe...
Ale to není jenom problém Hyu, i ostatní značky to takhle často dělají.
Tady si hrajeme na pakety, pokud chceme C, musíme objednat A i B, a přitom čekačky jsou v řádu týdnů, někdy i měsíců. Kurňa, když už si mám na auto počkat, tak bych mohl mít možnost si vybrat přesně podle sebe...
Ale to není jenom problém Hyu, i ostatní značky to takhle často dělají.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
ideálně ne vybírat stupně výbavy ale vybírat normálně po částecb výbavu, takže chci tempomat,klimu,xenony, atd....ale to by bylo potřeba trochu normální personál v autosalonech aby pak nevznikaly kusy v plné výbavě bez klimi a xenon svetel...atd...asi si řekli stejně je to jedno za rok je konec světa tak kdo bude řešit výbavu ale v hnědé je pěkná
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
U me je i30 docela zhavy kandidat - 1.6GDI s paketem plus a parking, ktere mi docela vyhovuji. Nepotrebuju xenony, litaky ani kozene sedacky. Asi je to vzdy o tom, co clovek od auta chce.
Zatim jsem premyslel nad ix20 s 1.6 CVVT a puvodni idea koupit auto kolem 300k +- bere za sve, s timhle jsem nekde tesne nad 360k, ale podobne vybavene auto a motorizaci jsem nikde za ty penize nenasel. Pokud o necem takovem vite, dejte vedet, rad prehodnotim U tohoto modelu mne odrazuje jen to, ze je to nove auto, aby nemelo prilis "detskych" nemoci.
Na znacky moc nedam, je mi vcelku jedno, zda je to nebo neco jineho, ale auto se musi libit (mne i pritelkyni ) a mit featury, ktere se mi pozdavaji, a dobrou cenu. A tak nova i30 u me zatim boduje. Uvidime, az ji vyzkousim
Zatim jsem premyslel nad ix20 s 1.6 CVVT a puvodni idea koupit auto kolem 300k +- bere za sve, s timhle jsem nekde tesne nad 360k, ale podobne vybavene auto a motorizaci jsem nikde za ty penize nenasel. Pokud o necem takovem vite, dejte vedet, rad prehodnotim U tohoto modelu mne odrazuje jen to, ze je to nove auto, aby nemelo prilis "detskych" nemoci.
Na znacky moc nedam, je mi vcelku jedno, zda je to nebo neco jineho, ale auto se musi libit (mne i pritelkyni ) a mit featury, ktere se mi pozdavaji, a dobrou cenu. A tak nova i30 u me zatim boduje. Uvidime, az ji vyzkousim
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
To víš, každý nový auto chvíli vychytává určité nedostatky, to se děje u všech běžných značek...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Ta benzínová 1.4ka je teď tak pro baby, takže je na výběr z jednoho motoru
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
No a že není radio v základu...
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Trojblik napevno, no to je v prdeli, s tím bych se nevyrovnal
(že prý řídím svůj svět, haha)
Světlá výška o 1 cm níže - to bych škrtal břichem o vrata
(že prý řídím svůj svět, haha)
Světlá výška o 1 cm níže - to bych škrtal břichem o vrata
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
[quote="willy50"]No a že není radio v základu... [/qu
Auta v zakladu se stejne moc neprodavaji, spis to pak vypada dobre kdyz vyrobce udela nejakou akcni nabidku za rozumnou cenu, jako Patriot apod. 1,4 i v I generaci neni zrovna pro chlapy, ale na druhou stranu, ma novy motor vykon i kroutak posazeny nize a k tomu 6° prevodovku co by mohlo byt jen ku prospechu. Mozna zrychleni 0-100 horsi, ale cekal bych lepsi pruznost.
Auta v zakladu se stejne moc neprodavaji, spis to pak vypada dobre kdyz vyrobce udela nejakou akcni nabidku za rozumnou cenu, jako Patriot apod. 1,4 i v I generaci neni zrovna pro chlapy, ale na druhou stranu, ma novy motor vykon i kroutak posazeny nize a k tomu 6° prevodovku co by mohlo byt jen ku prospechu. Mozna zrychleni 0-100 horsi, ale cekal bych lepsi pruznost.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Trochu podrobněji jsem koukal na ty motory 1.6. To je teda prasečina.
staré parametry motoru:
CVVT 93 kW v 6200 rpm a 157Nm v 4200 rpm
teď má ten samý motor:
CVVT 88 kW v 6300 rpm a 156Nm v 4850 rpm
a
GDI_ 99 kW v 6300 rpm a 164Nm v 4850 rpm
Protože kdyby postavili vedle sebe ten původní CVVT a GDI, Tak si každý řekne, že rozdíl 5 kW a 7Nm za ty prachy nestojí. Zvlášť když max. krouťák u GDI je až skoro v pěti tisících, kdežto CVVT už jej dosahuje lehce nad čtyřma tisícema. A to neřeším to, že je vnu common rail, tedy další věc k porouchání.
No a spotřeba? To je otázka. Zatím mám pocit, že čím víc GDI, TSI, SNB a já nevím co ještě, tak tím víc se liší deklarovaná od reálné. A pokud se po prvních novinářských testech ukáže, že žere +/- to samé, nebylo by moc důvodů k příplatku. Snad jedině pro zaryté enviromentalisty.
staré parametry motoru:
CVVT 93 kW v 6200 rpm a 157Nm v 4200 rpm
teď má ten samý motor:
CVVT 88 kW v 6300 rpm a 156Nm v 4850 rpm
a
GDI_ 99 kW v 6300 rpm a 164Nm v 4850 rpm
Protože kdyby postavili vedle sebe ten původní CVVT a GDI, Tak si každý řekne, že rozdíl 5 kW a 7Nm za ty prachy nestojí. Zvlášť když max. krouťák u GDI je až skoro v pěti tisících, kdežto CVVT už jej dosahuje lehce nad čtyřma tisícema. A to neřeším to, že je vnu common rail, tedy další věc k porouchání.
No a spotřeba? To je otázka. Zatím mám pocit, že čím víc GDI, TSI, SNB a já nevím co ještě, tak tím víc se liší deklarovaná od reálné. A pokud se po prvních novinářských testech ukáže, že žere +/- to samé, nebylo by moc důvodů k příplatku. Snad jedině pro zaryté enviromentalisty.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
GDI je commonrail? a odkedy je oznacenie Gasoline (= Gasoline direct injection) terminom pre naftu? ja sa nestiham divit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Nevím, co na označení "common rail" v tobě evokuje naftový motor? Jen to, že se to používá častěji u nafťáků? Jde přece o obecné označení způsobu rozvodu paliva. A konec konců, můžeš kouknout i sem:
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... va-i30.pdf
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... va-i30.pdf
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Kdyz uz tak zkoumate ty tabulky, tak se podivejte na rozdil spotreby mezi MPI a GDI, tim by mohla odpadnout vase starost o reseni jednoho newtonmetru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT