i30 - druhá generace

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
matysekul
Moderátor
Příspěvky: 3020
Registrován: 04 říj 2008, 17:50
Bydliště: Česko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od matysekul »

No jo,když já ale 90% z paketů premium nechci.A ne jen nepotrebuji.Kůži nechci,17" nechci,vyhrivani steracu nepotrebuji,elektrickou sedacku nechci.Jediny co by
ch bral je klima auto a xenony.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kony5
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 18:11

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Kony5 »

celkově design i30 moc pěkný..maj to s i40 a genesis už takový jednotnější ne každé auto jiné jako předtím..... ale ty motory vtom sou hrozný proč chybí pořádný dvoulitr??k paketum výbavy se ani nevyjadřuju.. to poskládání nedává vůbec smysl... hlavně by měli začít dávat větší vrstvu laku bez vyjímky na všech autech...
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Farrael »

No koukal jsem a je teda docela drahá. Ale tak je to novinka. Každopádně při těch cenách jsou ty výbavy a motory absolutně tristní. Nechápu proč např. u CRDi snížili o decku objem. Jestli kvůli emisím. No čert ví.
Co se týč těch výbav ještě tak taky nechápu proč udělali jen dvě prakticky ořezaný varianty, kde si i za liťáky musíte u tý "lepší" připlatit a velká většina lepší výbavy se řeší přes pakety. Kdyby radši udělali víc výbav jako bejvala Style, Premium atd. tak by udělali líp. Takhle, aby se v tom prase vyznalo. To se Háčko začalo učit od Škodovky či co?!
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Chasnik »

Celkově ten princip paketů u auta, které se vyrábí "za rohem", nechápu. Bral jsem to u japonců (zvlášť u těch, kteří se opravdu vyráběly na druhé straně zeměkoule), kde vyrobili několik typů výbav, hodili to na loď a dopravili sem do skladu. Výběr nebyl, ale pokud si člověk vybral z toho, co bylo dostupné v evropském skladu, tak do týdne, max. 10 dnů jezdil ve svým.

Tady si hrajeme na pakety, pokud chceme C, musíme objednat A i B, a přitom čekačky jsou v řádu týdnů, někdy i měsíců. Kurňa, když už si mám na auto počkat, tak bych mohl mít možnost si vybrat přesně podle sebe...

Ale to není jenom problém Hyu, i ostatní značky to takhle často dělají.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Kony5
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 18:11

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Kony5 »

ideálně ne vybírat stupně výbavy ale vybírat normálně po částecb výbavu, takže chci tempomat,klimu,xenony, atd....ale to by bylo potřeba trochu normální personál v autosalonech aby pak nevznikaly kusy v plné výbavě bez klimi a xenon svetel...atd...asi si řekli stejně je to jedno za rok je konec světa tak kdo bude řešit výbavu :lol: :lol: ale v hnědé je pěkná
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Haer »

U me je i30 docela zhavy kandidat - 1.6GDI s paketem plus a parking, ktere mi docela vyhovuji. Nepotrebuju xenony, litaky ani kozene sedacky. Asi je to vzdy o tom, co clovek od auta chce.
Zatim jsem premyslel nad ix20 s 1.6 CVVT a puvodni idea koupit auto kolem 300k +- bere za sve, s timhle jsem nekde tesne nad 360k, ale podobne vybavene auto a motorizaci jsem nikde za ty penize nenasel. Pokud o necem takovem vite, dejte vedet, rad prehodnotim 8) U tohoto modelu mne odrazuje jen to, ze je to nove auto, aby nemelo prilis "detskych" nemoci.
Na znacky moc nedam, je mi vcelku jedno, zda je to :hyu: nebo neco jineho, ale auto se musi libit (mne i pritelkyni :) ) a mit featury, ktere se mi pozdavaji, a dobrou cenu. A tak nova i30 u me zatim boduje. Uvidime, az ji vyzkousim
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Chasnik »

To víš, každý nový auto chvíli vychytává určité nedostatky, to se děje u všech běžných značek...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
willy50
****
Příspěvky: 1128
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od willy50 »

Ta benzínová 1.4ka je teď tak pro baby, takže je na výběr z jednoho motoru :^o
willy50
****
Příspěvky: 1128
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od willy50 »

No a že není radio v základu... ](*,)
willy50
****
Příspěvky: 1128
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od willy50 »

Trojblik napevno, no to je v prdeli, s tím bych se nevyrovnal :evil:
(že prý řídím svůj svět, haha)
Světlá výška o 1 cm níže - to bych škrtal břichem o vrata :roll:
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Skyline »

[quote="willy50"]No a že není radio v základu... ](*,)[/qu

Auta v zakladu se stejne moc neprodavaji, spis to pak vypada dobre kdyz vyrobce udela nejakou akcni nabidku za rozumnou cenu, jako Patriot apod. 1,4 i v I generaci neni zrovna pro chlapy, ale na druhou stranu, ma novy motor vykon i kroutak posazeny nize a k tomu 6° prevodovku co by mohlo byt jen ku prospechu. Mozna zrychleni 0-100 horsi, ale cekal bych lepsi pruznost.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1720
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od XMira »

Trochu podrobněji jsem koukal na ty motory 1.6. To je teda prasečina.
staré parametry motoru:
CVVT 93 kW v 6200 rpm a 157Nm v 4200 rpm
teď má ten samý motor:
CVVT 88 kW v 6300 rpm a 156Nm v 4850 rpm
a
GDI_ 99 kW v 6300 rpm a 164Nm v 4850 rpm

Protože kdyby postavili vedle sebe ten původní CVVT a GDI, Tak si každý řekne, že rozdíl 5 kW a 7Nm za ty prachy nestojí. Zvlášť když max. krouťák u GDI je až skoro v pěti tisících, kdežto CVVT už jej dosahuje lehce nad čtyřma tisícema. A to neřeším to, že je vnu common rail, tedy další věc k porouchání.
No a spotřeba? To je otázka. Zatím mám pocit, že čím víc GDI, TSI, SNB a já nevím co ještě, tak tím víc se liší deklarovaná od reálné. A pokud se po prvních novinářských testech ukáže, že žere +/- to samé, nebylo by moc důvodů k příplatku. Snad jedině pro zaryté enviromentalisty.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8068
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Mexican »

GDI je commonrail? a odkedy je oznacenie Gasoline (= Gasoline direct injection) terminom pre naftu? ja sa nestiham divit :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1720
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od XMira »

Nevím, co na označení "common rail" v tobě evokuje naftový motor? Jen to, že se to používá častěji u nafťáků? Jde přece o obecné označení způsobu rozvodu paliva. A konec konců, můžeš kouknout i sem:
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/te ... va-i30.pdf
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l

Příspěvek od Hardcam »

Kdyz uz tak zkoumate ty tabulky, tak se podivejte na rozdil spotreby mezi MPI a GDI, tim by mohla odpadnout vase starost o reseni jednoho newtonmetru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“