Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: kabinový filtr,osvětlení přihrádky,popelník

Příspěvek od Mexican »

dric píše:Ahoj,
mám 3 měsíce po výměně kabinového filtru po garanční prohlídce a je jak hnůj černý.
tk nevím jestli je vměněný a nebo zahráli levotu
tak ako AAA deklaruje 107 kontrolnych bodov, aj ja som paranoidny a po garancke si vizualne skontrolujem par veci. A filter klimy je asi najjednoduchsia vec na kontrolu. Pochybujem ze tam servis daval filter s aktivnym uhlim, skor ho vyfakturovali a nevymenili. Za tri mesiace (3 - 5 tisic km) by mal by max sedy ak jazdis po prasnych cestach, meste a za aviami. Riesenie ho menit sam doma (praca na 3 minuty) a kupovat ho v Kelly, od Harda alebo na ebay (napriklad z UK)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Zdvihátka ventilů 2.0crdi

Příspěvek od FORD »

Má tady prosím někdo zkušenosti,postřehy s výměnou zdvihátek ventilů na motoru 2.0 crdi???Díky za info.

Sháním schéma-všech součástek hlavy motoru 2.0 crdi 83kw třeba z workshopu nebo autodata popř z hyundai tis. Předem díky za info...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

Nikdo tady nezná utahovací moment vstřikovačů na 2.0 crdi???Co si tady čtu tak je to tady samý znalý člověk značky HYUNDAI a tohle nikdo neví???
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
baspol
Příspěvky: 4
Registrován: 30 bře 2010, 20:59

hyundai tucson kluče a dialkové

Příspěvek od baspol »

Zdravím .
Vie mi niekto poradiť ako vyrobiť nové klúče a dialkové ovládanie. Stratil som nahradné a chcem ešte vyrobiť jedny do zalohy. V servise pýtaju nehorázne sumy.
Vopred ďakujem píšte aj na baspol@azet.sk
Viac hlav viac vie. DANIEL.
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

Hotovo,díky za informace... :hyu:
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Ahojte. Dnes ráno se mi stalo toto:
Ráno jsem nastartoval, jako každý den a jel jsem do práce. Venku -12 stupňů. Po 16 km jsem se stavil v obchodě a asi po 20 min. jsem nastartoval a chtěl se rozjet a najednou motor začal, jako by chcípat a zase normální chod a tak pořád dokola (pravidelné kolísání otáček)! Tím pádem jsem se nemohl rozjet a dělalo to asi 1 až 1,5 minuty.
Pak z ničeho nic se otáčky ustálily a já už jel pak normálně.
Stalo se to vlastně vůbec poprve co Tucsona mám a do nafty dávám pravidelně aditiva VIF Super Diesel.
Tak nevím co to mnělo znamenat? Stalo se vám to taky někomu nebo co to znamenalo?

Díky Saimon
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Takže asi už vím čím to může být. Zítra pro jistotu vyměním palivový filtr a mně lby být pokoj :)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Palivový filtr vyměněný a dělá to pořád stejně, tak už nevím co by to mohlo být. #-o :roll: Naftu beru pořád stejně u jedné benzinky.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Melda »

Mně ztuhnul v plechovce i ten VIF. Auto mi žere v těchto mrazech (-19) o litr oVIFované nafty na 100km víc a abych nemusel jezdit v kulichu a rukavicích dávám před chladič papírový kartón, protože se bez něho ohřeje motor nejdříve po 8 km jízdy.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Naftou to není, protože auto bylo celou noc v servisu v teplé hale a jen to chytne a hned zdechne a tlaky jsou taky v pořádku, tak jsem to odtáhl vedle k elektrikářovi.
Zítra uvidíme? ](*,)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
JK-Tucson
*
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2011, 11:39
Bydliště: Košice, Slovakia

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od JK-Tucson »

Ahoj Saimon, ja by som ti radil vyskušať to isté ako pomohlo minulý rok mne bol to prípravok zn. STP Diesel Injector cleaner, ja som sa nevedel ani pohnúť motor ťahal ale akoby nevedelo dostatočné množstvo nafty prejsť cez palivovi sustavu. PS : maju ho aj v Tescu. Veľa šťastia
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

JK-Tucson . Ahoj. To přesně jsem dával na podzim ale auto stálo přez noc v dílně a stejně to nejede, takže závada bude asi někde jinde. Uvidíme?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
JK-Tucson
*
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2011, 11:39
Bydliště: Košice, Slovakia

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od JK-Tucson »

To nevadi, že bolo v teple podľa mojich skusenosti ked sa to raz zanieslo vymena filtru a tiež teplejšie prostredie tomu nepomôže skus uvidiš nie je to veľmi drahe. Ja som začal tiež používať Vif tuto zimu ale nevšimol som si že ho treba držať v +5 st. teplote min. v mrazoch mi to zhustlo že sa nedalo vyliať z plechovky :) vedel si o tom, že to hustne na chlade ?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Schválně na ten VIF mrknu, jak se k autu dostanu a hned to omrknu v jaké hustotě bude?
Jinak proč by ho dělali, jako zimní a přitom zhoustne mně nebere?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Melda »

To, že VIF v mrazu zhoustne, neznamená, že přestane fungovat. Já s ním mám ty nejlepší zkušenosti a srovnávací testy hovoří také pro něho. Dále se domnívám, jestliže se ucpe naftový okruh mechanickou nečistotou, že mu žádná chemie moc nepomůže.
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“