To jsi s tím byl v Rusku?rudolf.tomka píše:buďte radi , že Vám to jede
Rychle chladne
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Rychle chladne
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
- Reklama
Re: Rychle chladne
Přesně tak. Opačným způsobem jsem srážel teplotu v léťe u Š120ky. Venku 30°C škudka vaří, topení na plno, teplota jde mírně dolů a dojedeš někam kde to necháš vychladnout, ale to vy mladí neznáteXMira píše:Jo, je to normální. Ochladíš ho topením. Zkus někdy, pokud najdeš odvahu, vypnout topení. A uvidíš, jak bude teplota klesat pomaleji.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Re: Rychle chladne
Zname
Kurenie v lete na plno aby sa menej hrial...
Kurenie v lete na plno aby sa menej hrial...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Rychle chladne
A aj u tej škodovky sa dal schladiť motor jazdou z kopca so zaradenou rýchlosťou.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychle chladne
staci aby som 2 minuty stal s nastartovanym motorom a klesne to zhruba o tych 5-7 stupnov dole
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Rychle chladne
Mně víc se*e že mi nezavisle topení jde pořád a jak se ochladí tak nefunguje..... na hovno takove topení fakt.... jinak teplotu neřeším termostat si poradí jak se to nepřehříva tak to neřešit....
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: Rychle chladne
Thom@s: nechci tě zklamat, ale tohle je naopak velmi známá fintaThom@s píše:Přesně tak. Opačným způsobem jsem srážel teplotu v léťe u Š120ky. Venku 30°C škudka vaří, topení na plno, teplota jde mírně dolů a dojedeš někam kde to necháš vychladnout, ale to vy mladí neznáteXMira píše:Jo, je to normální. Ochladíš ho topením. Zkus někdy, pokud najdeš odvahu, vypnout topení. A uvidíš, jak bude teplota klesat pomaleji.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Rychle chladne
vzpomínám na služební fobii 1.4 jedničková verze. Pracovně v praze, magistrála zacpaná pravidelně vřela voda, venku +40st.C v autě topení a ventilátory na max abych nezavařil motor To bývala saunička
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Re: Rychle chladne
Tak to já jsem s fabii nikdy problém neměl, s přehříváním už vůbec ne...
- vladimir85
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 09 led 2012, 21:25
- Bydliště: BRATISLAVA
Re: Rychle chladne
Mne sa v poslednej dobe pomalsie ohreje motor na tych 80-85 stupnov ako to bolo volakedy. Stacilo prejst cca 4 km a motor bol zahriaty a teraz az po 7 km je zohriaty podla rucicky. A pri tom je vonku okolo 0 stupnov. Ale mam iny problem ked uz sa mi dostane rucicka teploty motora na spravnu hodnotu, tak po 7 km od nastartovania mi spadne teplota na tu prvu rysku co je medzi 50 a 90. A po chvylke opat vystupi teplota ako ma byt. Tak neviem ci je na vine termostat, alebo daka ina habadura, takyto problem som mal na fiate stilo, aj tam chodila rucicka teploty hore dole a pomohla vymena termostatu a uz potom sa ani nepohla. Mate dakto taketo chovanie teploty?
HYUNDAI i30cw 1.4 80kw 12/2011 WINTER EDITION SMART PACK
- vladimir85
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 09 led 2012, 21:25
- Bydliště: BRATISLAVA
Re: Rychle chladne
Dnes som bol s autom v servise a boli s mojim problemom zufali.... Auto mali skoro dve hodiny nastartovane a boli pripojeny s pocitacom a sledovali vsetky zmeny ktore nastanu pri zapnuti kurenia, klimatizacie a opatovnom vypnuti. Vsetko sa spravalo ako ma a ziadna chyba ani chybova hlaska sa neobjavila. Tak sme sa dohodli, ze ak by mi opat klesala a stupala teplota ( rucicka) tak si tam auto nechaju na noc a rano to budu testovat opat od studeneho motora.
HYUNDAI i30cw 1.4 80kw 12/2011 WINTER EDITION SMART PACK
Re: Rychle chladne
To jsou takoví borci, že všechno zjistí jen přes diagnostiku? To se ani nesnažili podívat se na termostat , hladinu chl. kapaliny nebo fyzicky změřit teplotní čidlo chladící kapaliny?
Re: Rychle chladne
vladimir85: Mě se tohle stane tak po 2-3 km jízdy. Motor se začne ohřívat a pokud v momentě, kdy se pustí topení (větrák) na větší otáčky, zastavím na semaforech, začne ručička zas klesat. Jsem si skoro jist, že za to nemůže konstrukční vada, anóbrž fyzika. Motor je prakticky ještě studený (olej, blok, převodovka) jediné, co se ohřálo je voda. Ve chvíli, kdy dostane nějakou telotu, usoudí automatika topení, že už má smysl přidat větrák a vyhřívat interiér. Pokud ale motor najednou přestane pracovat (jede jen na volnoběh), veškeré teplo odebere výměník topení. Pokud jedu s prohřátým motorem, nic takového se nestane ani v mínus deseti.
Jinak moje první kilometry jsou pár stovek metrů mezi domkama, pak najedu na čtyřproudou silnici, kde je sedmdesát a v cestě mám asi tři semafory. Pokud jedeš v menším provozu, věřím, že bys to mohl zaregistrovat i po 7 km.
Jinak moje první kilometry jsou pár stovek metrů mezi domkama, pak najedu na čtyřproudou silnici, kde je sedmdesát a v cestě mám asi tři semafory. Pokud jedeš v menším provozu, věřím, že bys to mohl zaregistrovat i po 7 km.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Rychle chladne
vladimir85 píše:Ale mam iny problem ked uz sa mi dostane rucicka teploty motora na spravnu hodnotu, tak po 7 km od nastartovania mi spadne teplota na tu prvu rysku co je medzi 50 a 90. A po chvylke opat vystupi teplota ako ma byt. Tak neviem ci je na vine termostat, alebo daka ina habadura, takyto problem som mal na fiate stilo, aj tam chodila rucicka teploty hore dole a pomohla vymena termostatu a uz potom sa ani nepohla. Mate dakto taketo chovanie teploty?
Ne, nikdy se to nestalo, k větší silnici mám 500 m, na dvojku... poté 3 km z města, buď na čtyřku do mírného kopce nebo na pětku (55 km/h) na druhou stranu z mírného kopce.
To se ručička pomalu zvedá k 50 C. Poté plynulý rozjezd mimo město a ručka na 90 a tam se ani nehne.
Pokud ve městě zastavím, ručka z 50 klesne klidně pod rozsah (za řekněme 10) ale o to rychleji se pak (plynule!) vyhoupne k 90... a tam drží.
Nevím jak na Stilu, ale na Feldě vadný termostat způsoboval ručku pořád na 80 C a dlooohou trvalo, než tam vylezla. Pokud už byla na 80, tak ani na volnoběhu rozhodně neklesala, a to byl přitom jen 50 kW motor. Volnoběh má velké tepelné ztráty = ručka by neměla padnout pod 70 C.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor