Tlakovanie membrany u pali. filtra
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Tlakovanie membrany u pali. filtra
... servus pani mam na vas otazocku ... mam crdi cele tri roky stoji pred domom. 1.02.2012 som mal 1/4 paliva v nadrzi bolo -34 C startovalo perfektne 9 km z prace nebolo problem. Vecer som dolial do nadrze cirka 30 L + vif zimne 2x tolko ako pisu 3.02.2012 bolo vonku -19 C a auto nastartovat islo ale preslo len zopar metrov a zciplo ... po par. minut islo znova nastartovat ale zase preslo len kusok ... moze byt zmrznuta nafta - (co predpokladam ta zadrbe palivovy filter parafinom a ten nepusti naftu dalej do systemu) ... palivovy filter ... meneny v 35 000 km ... teraz cca 55650 km ... prikladam foto ... lebo newem ako to funguje ... ma sa ten stlacaci tanierik po nastartovany tzv. vcucnut dnuka ( dole ) ? ... alebo ma byt stale hore ? ... nikdy som si to zatial nevsimol ... lebo mne po nastartovani pomaly vcucne dnuka po vypnuti motora sa po cca 2 minutach vrati nazad hore ...
- Reklama
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Tak, presne toto sa mi stalo na R. Megane. Pumpa "uplne" scucnuta. Ak som tlacil vzduch do hadiciek a niec nepomahalo. Ked som parkoval v garazi, vsetko ok. Ked som parkoval von , auto startlo preslo par km a skapalo.
Tak som rozobral nadrz a v tom "slimaku" v nadrzi bol lad. Proste skondenzovana vzdusna vlhkost. Skus to kuk.
Tak som rozobral nadrz a v tom "slimaku" v nadrzi bol lad. Proste skondenzovana vzdusna vlhkost. Skus to kuk.
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
... no super ... keby som aspon wedel ako sa ta nadrz rozobera ? ... wem ze je pod zadn. sedadlami umiestneny plavak do nadrze ale hadicky su na spodku pod autom nie ? ... potom co si robil, si par dni pockal a auto uz bez problemov fungovalo ??? ...miro263 píše:Tak, presne toto sa mi stalo na R. Megane. Pumpa "uplne" scucnuta. Ak som tlacil vzduch do hadiciek a niec nepomahalo. Ked som parkoval v garazi, vsetko ok. Ked som parkoval von , auto startlo preslo par km a skapalo.
Tak som rozobral nadrz a v tom "slimaku" v nadrzi bol lad. Proste skondenzovana vzdusna vlhkost. Skus to kuk.
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
No ja som to robil na Silvestra Zhodil som sedacky. Vybral plavak aj stym nasavacim slimakom, odpojil hadicky, dal do <> lad ( ktory to upchaval) a bol svaty pokoj.
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
miro263 píše:No ja som to robil na Silvestra Zhodil som sedacky. Vybral plavak aj stym nasavacim slimakom, odpojil hadicky, dal do <> lad ( ktory to upchaval) a bol svaty pokoj.
... a potom ti to fungovalo ... uz s tym nebol problem ??? ... ale na accetne si to robil ??? ... ci na tom megane ? ... ja potrebujem na accente ci je taky isty princip wes ...
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Na Megane. Accent je Common Rail, takze v nadrzi bude podavacie cerpadlo ( asi) spolu s filtrom.
daj dole sedacku a pozri sa Ale rob to radsej v teple. Plasty mraz nemaju velmo v laske.
daj dole sedacku a pozri sa Ale rob to radsej v teple. Plasty mraz nemaju velmo v laske.
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Jo jo, taky mne to jednu zimu potkalo.
V nádrži žádné čerpadlo není, je tam jen sítko na trubce která nasává naftu (vlastně ani nevím kde má accent nějaké čerpadlo)
To síto bylo taky pěkně zaneřáděné, ale když mě potkal tento problém dělal to palivový filtr u motoru který je skrátka tak jemný že ho můžou ve velkých mrazech zacpat krystalky parafinu (nebo možná i vody)
Od té doby při prvních mrazících přidávám do nafty trochu něčeho na lihové bázi co na sebe dokáže navázat vodu a prohnat ju pryč palivovým systémem.
A ještě.
Když jsem měnil palivový filtr doma nalepil jsem na něj vyhřívanou folii ze zrcátka na avii (cena asi 100kč) a udělal tak takový primitivní předehřev, zapnu to jen ve velkých mrazech. Nevím jak velkou to může mít účinost, ale zatím to maká perfektně.
A když byl zatuhý filtr tak mi to presně tak vtahovalo tu membránovou pumpu.
V nádrži žádné čerpadlo není, je tam jen sítko na trubce která nasává naftu (vlastně ani nevím kde má accent nějaké čerpadlo)
To síto bylo taky pěkně zaneřáděné, ale když mě potkal tento problém dělal to palivový filtr u motoru který je skrátka tak jemný že ho můžou ve velkých mrazech zacpat krystalky parafinu (nebo možná i vody)
Od té doby při prvních mrazících přidávám do nafty trochu něčeho na lihové bázi co na sebe dokáže navázat vodu a prohnat ju pryč palivovým systémem.
A ještě.
Když jsem měnil palivový filtr doma nalepil jsem na něj vyhřívanou folii ze zrcátka na avii (cena asi 100kč) a udělal tak takový primitivní předehřev, zapnu to jen ve velkých mrazech. Nevím jak velkou to může mít účinost, ale zatím to maká perfektně.
A když byl zatuhý filtr tak mi to presně tak vtahovalo tu membránovou pumpu.
- Přílohy
-
- P1050609.JPG (94.22 KiB) Zobrazeno 2870 x
NEW ACCENT 1.5 CRDI
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Megane tam ma namiesto sitka taky labyrint ( slimak) , kde bol lad a parafin. Ja som dava VIF do nafty a ked bolo velmi chladno tak tam siel petrolej. Moj motor to spapkal bez problemov.
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
... denaturovany lieh by tomu nepomohol ? ... dalo by sa to aj tak ze zohrejem auto v garazi nech sa auto tzv. roztopy a rovno vypalim ku najblizsiemu servisu nech mi vymenia pal. filter cca do 30 km my to vychadza ? ... dalo by sa to tak nejak ? ...
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Čistý líh by určitě pomohl, jen nevím jak je to s dávkováním.
Kolega z práce ho přidává do nafty celou zimu a dává ho 1litr na 40litrů nafty, nevím jestli to není moc.
Já jsem zrovna dnes přidával do nafty AQUAFOBIN. Na plechovce je sice napsáno "proti zamrzání benzinu" ale doporučoval mi to dealer na benzince a tvrdil, že to funguje perfektně i na naftu. Tak jsem zvědavej.
Pokud budeš mít auto vyhřáté z garáže tak to do toho servisu určitě zvládneš, ale nějakou tu přísadu bych tam raději dal.
Zimu tam teda máte pořádnou, u nás dneska bylo slabých -22
Kolega z práce ho přidává do nafty celou zimu a dává ho 1litr na 40litrů nafty, nevím jestli to není moc.
Já jsem zrovna dnes přidával do nafty AQUAFOBIN. Na plechovce je sice napsáno "proti zamrzání benzinu" ale doporučoval mi to dealer na benzince a tvrdil, že to funguje perfektně i na naftu. Tak jsem zvědavej.
Pokud budeš mít auto vyhřáté z garáže tak to do toho servisu určitě zvládneš, ale nějakou tu přísadu bych tam raději dal.
Zimu tam teda máte pořádnou, u nás dneska bylo slabých -22
NEW ACCENT 1.5 CRDI
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
... no to hej je tu zima jak v cajchu ... no uwidime ... musim vycarat dako garage aby rozmrzlo ... je pravda ze ten parafin rozmrzne v tom filtri ci ee ? ... ako to vlastne je
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Když mi to udělalo, tak se mi povedlo s autem doskákat k první benzince, koupil nějakej ten přípravek, nalil ho do nádrže a dotankoval trochu nafty aby se to v nádrži promíchalo.
Pak jsem napumpoval a nastartoval, asi pět minut auto ještě trochu škitalo a pak se motor rozběhl norrmálně.
Pokud ti to nejde ani nastartovat tak by určitě pomohlo ten filtr něčím nahřát, třeba fénem. Za LPkolem se na něj dostaneš zespodu.
Pak jsem napumpoval a nastartoval, asi pět minut auto ještě trochu škitalo a pak se motor rozběhl norrmálně.
Pokud ti to nejde ani nastartovat tak by určitě pomohlo ten filtr něčím nahřát, třeba fénem. Za LPkolem se na něj dostaneš zespodu.
NEW ACCENT 1.5 CRDI
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
... ja som tu pumpu na filtri mal uplne vcucnutu vtedy ! ... teraz je normalne po zapnuti motora mi ju po chvilke pomaly vcucne a ked vypnem motor tak mi ju po minute vrati nas5 ... ale volnobeh drzi len asi 2 max. 3 minuty potom to scipne ... filter sme skusali nahrievat tepl. pistolou a nist ... ! ...
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Podle mne to tu pumpu vcucne protože to nemá naftu, proto to taky běží jen chvíly a pak chcípne.
Pokud jsi filtr nahříval tak ještě rozdělej tu nádrž a mrkni na to sítko co jsem fotil.
Potom už je jediná možnost že by to zamrzlo někde v trubkách pod autem a to už ti fakt pomůže jen teplá garáž.
Pokud jsi filtr nahříval tak ještě rozdělej tu nádrž a mrkni na to sítko co jsem fotil.
Potom už je jediná možnost že by to zamrzlo někde v trubkách pod autem a to už ti fakt pomůže jen teplá garáž.
NEW ACCENT 1.5 CRDI
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Tlakovanie membrany u pali. filtra
Mám zkušenost s dávkováním 1 litru naturalu do plné nádrže nafty a motor to vydržellaccent píše:Čistý líh by určitě pomohl, jen nevím jak je to s dávkováním.
Kolega z práce ho přidává do nafty celou zimu a dává ho 1litr na 40litrů nafty, nevím jestli to není moc.
Pokud by byly pochybnosti, 1/2 litru nemůže udělat už vůbec nic
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)