1.servisní(garanční) prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Tak ono to mohlo byť spôsobené aj tým, že to bol v tom čase relatívne novovzniknutý servis a tie sudy s olejom ešte buď nemali dovezené alebo ich nemali zatiaľ kde skladovať, alebo im ich vzhľadom na obrat zatiaľ nebolo treba. Škoda, že som sa nespýtal...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Trošku se to tady zvrhlo a řekl bych že na základě mojí věty "ať lidé nosí do servisu vlastní materiál, že to třeba časem něco udělá s cenou v servisu". Za tím si stojím. Litr stejného oleje v servisu stojí 400-500 Kč a jinde 200. Kdyby v servisu cena oleje klesla na 250-300, tak to neřeším a nechám si tam nalít jejich. A vzhledem k množství, kolik servis oleje odebírá (a tedy předpokládám, že mají nákupku nižší), by pořád slušně vydělali.
Nechci tu řešit kolik je přiměřená marže. Je na každém, ať se rozhodne, zda to za tu cenu koupí nebo ne. Já se rozhodl, že nikoliv.
Nechci tu řešit kolik je přiměřená marže. Je na každém, ať se rozhodne, zda to za tu cenu koupí nebo ne. Já se rozhodl, že nikoliv.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Luboshak: Moje řeč, naprosto s tebou souhlasím. Cenu oleje v servisu kolem 250,- kč (s jejich cca. 25 - 30% marží), bych také akceptoval a nevozil bych vlastní. Co si budeme nalhávat, v našich řadách uživatelů nižší střední, nejsou asi žádní vataři, pro které by nebyla ušetřená částka 1.500,- kč nepodstatná. Já jsem si nedávno olej vyměnil raději ouplně sám. Za Shell Helix Ultra Extra 5W-30, jsem dal i s poštovnym 1.100,- kč a přímo v servisu jsem si kupoval origo olejový filtr za 342,- kč. Celkové náklady tedy 1.442,- kč. Pokud bych si to nechal dělat komplet v servisu s jejich olejem, tak by cena byla kolem 3.500,- kč. Za ten rozdíl si raději natankuju plnou nádrž Vervy Diesel.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
A přesně o tom to Luboshaku je, s chutí podepisujiLuboshak píše:Trošku se to tady zvrhlo a řekl bych že na základě mojí věty "ať lidé nosí do servisu vlastní materiál, že to třeba časem něco udělá s cenou v servisu". Za tím si stojím. Litr stejného oleje v servisu stojí 400-500 Kč a jinde 200. Kdyby v servisu cena oleje klesla na 250-300, tak to neřeším a nechám si tam nalít jejich. A vzhledem k množství, kolik servis oleje odebírá (a tedy předpokládám, že mají nákupku nižší), by pořád slušně vydělali. Nechci tu řešit kolik je přiměřená marže. Je na každém, ať se rozhodne, zda to za tu cenu koupí nebo ne. Já se rozhodl, že nikoliv.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
..a vovovotom to jeLuboshak píše:Nechci tu řešit kolik je přiměřená marže. Je na každém, ať se rozhodne, zda to za tu cenu koupí nebo ne. Já se rozhodl, že nikoliv.
"Přiměřená marže" je možná taková, která přináší pro firmu nějaký obvyklý zisk v porování s vlastním/cizím kapitálem vloženým do podnikání.
Jenže i když bude z něčího pohledu přiměřená, tím posledním arbitrem je jen zákazník. Pokud bude (jako asi stále je) většina zákazníku značek jako Hyu bydlet v paneláku, bez garáží, tak si asi nebude doma měnit olej, brzdové desky apod. takže jejich poptávka po službách bude trvalá a soutěžit se bude jen o marže/ceny mezi jednotlivými autosalóny. Jestli si některé úkony a nákup ND mohu a chci provádět svépomocí, pak je to soutěž obětované příležitosti (času a práce spotřebované do svépomoci) a ceny na trhu. Před x lety jsem si taky měnil kotouče a desky na filcce, protože jsem neměl na víkend jiný program a vydělával 50% toho co dneska, dneska bych se na to..., ale koupit olej o tisícovku levněji mi zabere 5 minut na i-netu + jeho vyzvednutí, a to mi za to stojí a hlavně tím dávám jasný signál, že od servisu očekávám přidanou hodnotu formou kvalitní práce a ne formou "kvalitní ceny" totožného oleje.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
= se 150% marží..pilotzz píše:...formou "kvalitní ceny" totožného oleje.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Tak jste to tomu cvrčkovi fakt nandali. Bohužel všechno co tu psal mu musím odkývat. Bydlím v bývalých Sudetech a za dvacet let našeho kapitalismu jsme se dostali k tomu, že se mi vyplatí opravy nechat dělat právě v Sasku. Je to levnější ( bohužel i práce ), kvalitnější a nemusím se bát že mne někdo bude chtít napálit nebo okrást.
Toto se mi právě stalo u " renomovaného prodejce " zn. Hyundai. Nemůžu si stěžovat na kvalitu práce mechaniků, ty chválím, ale jednání " managerů " salonu stálo fakt zato. Ti hoši žijou stále v roce 1990, v dobách divokého kapitalismu a malý zákazník je jim v podstatě u prdele. Ale nevadí, další servisní prohlídku k nim prostě nepojedu a své peníze jim dávat nebudu. Svou návštěvou je poctím pouze v případě záruky. A cena za litr oleje 650 ,- tak to bych si připadal fakt jako vůl.
Ale to co výše popisuji je na debatu spíš k morálce, která tady vládne.
Takže souhlas se cvrčkem !!!! a teď se mě můžete vrhnout.
Toto se mi právě stalo u " renomovaného prodejce " zn. Hyundai. Nemůžu si stěžovat na kvalitu práce mechaniků, ty chválím, ale jednání " managerů " salonu stálo fakt zato. Ti hoši žijou stále v roce 1990, v dobách divokého kapitalismu a malý zákazník je jim v podstatě u prdele. Ale nevadí, další servisní prohlídku k nim prostě nepojedu a své peníze jim dávat nebudu. Svou návštěvou je poctím pouze v případě záruky. A cena za litr oleje 650 ,- tak to bych si připadal fakt jako vůl.
Ale to co výše popisuji je na debatu spíš k morálce, která tady vládne.
Takže souhlas se cvrčkem !!!! a teď se mě můžete vrhnout.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
jiri6010 dík neberu tu "nakládačku" nijak zle, není mi už 20 ale o trochu víc, takže se nad mnoho věcí povznáším. Ve výsledku stejně nakonec na má slova dojde. A to s těmi servisy v Německu je i má osobní zkušenost, stalo se mi právě v Německu s firemním Passatem: nechtělo z čista jasna ject. Co teď v neděli v poledne na německé dálnici s autem v nouzovém režimu ploužící se max. 60 km rychlostí???
Die Autobahn Polizei mě doprovadila s majáky na nejbližší odpočívadlo a zavolali odtahovku nejbližšího servisu vW. I když byla neděle poledne, auto ihned opravili, a večer jsem mohl frčet domů do Čech. Poslali do firmy české pobočky fakturu (německá matka) s položkovým rozpočtem do posledního centu. I když dělali v neděli, bylo to bez jakékoliv bez přirážky. Co dodat?
Die Autobahn Polizei mě doprovadila s majáky na nejbližší odpočívadlo a zavolali odtahovku nejbližšího servisu vW. I když byla neděle poledne, auto ihned opravili, a večer jsem mohl frčet domů do Čech. Poslali do firmy české pobočky fakturu (německá matka) s položkovým rozpočtem do posledního centu. I když dělali v neděli, bylo to bez jakékoliv bez přirážky. Co dodat?
Naposledy upravil(a) Cvrček dne 08 úno 2012, 09:05, celkem upraveno 1 x.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
No tak tobě se rozesral německý wagen a na základě toho jsi poznal ten rozdíl a objevil tu vysokou německou kvalitu a rozumnou cenu
Gratuluju, líp by to neodůvodnil ani sám ministr propagandy...
Gratuluju, líp by to neodůvodnil ani sám ministr propagandy...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Chasníku, nepruď ať nejsi za hlupáka.Chasnik píše:No tak tobě se rozesral německý wagen a na základě toho jsi poznal ten rozdíl a objevil tu vysokou německou kvalitu a rozumnou cenu
Gratuluju, líp by to neodůvodnil ani sám ministr propagandy...
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
S tím jsem smířenej... Když někdo používá mozek a neomezuje se jenom na opakování prázdných hospodských frází, tak musí počítat s tím, že to mnohým nešmakuje.
Je mnohem jednodušší jít vyšlapanou cestičkou a říkat lidem to, co chtějí slyšet, nehledě na to, jestli to pravda je, nebo není. Ale co už naděláš, každej jsme nějakej...
Je mnohem jednodušší jít vyšlapanou cestičkou a říkat lidem to, co chtějí slyšet, nehledě na to, jestli to pravda je, nebo není. Ale co už naděláš, každej jsme nějakej...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
takze aby sme sa vratili k teme, ty radsej chces slapat tym vyslapanym chodnickom k servisom, ktore ziju zo 150% marze na nahradne diely? Tak tomu fakt hovorim pouzivanie mozgu a posuvanie spotrebitelskej urovne daleko dopredu. ja tu ludom nemam problem povedat to co chcu pocut - Olej si vozim vlastny - 9x prehliadka v origo servise. Oni su spokojni, ze tam chodim aj po zaruke, ja som spokojny ze si ma ako zakaznika vazia (10% zlava na pracu aj ked soim tam auto nekupoval ako priklad). Ale ak si to predstavujes pouzivanie mozgu tak, ze prides ako super busy manazer, odkyves im tam vsetko, na konci zaplatis 6 tycek za garancku, tak to sa radsej budem riadt odpoctom teploty z letnych sandalov. Pretoze tie to maju evidentne premyslene viacChasnik: Je mnohem jednodušší jít vyšlapanou cestičkou a říkat lidem to, co chtějí slyšet, nehledě na to, jestli to pravda je, nebo není.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Mexican: ale vždyť ty jsi přečetl jenom poslední příspěvek, aniž by jsi sledoval vývoj diskuse.
Nemám problém s tím, nakoupit něco dál od místa svého bydliště, popřípadě si pro to zajet do zahraničí, ať už pro svoji vlastní potřebu nebo pro obchodní účely. Vždycky je to otázka racionální kalkulace, zdali se mi to vyplatí, či ne (ať už finančně nebo časově). Do Německa na nákupy jezdím docela často, z Itálie dovážím dveře už mnoho let, z Francie zase Champagne. Jednal jsem už s firmami z mnoha zemí - Portugalsko, Polsko, Bělorusko, Rakousko, Velká Británie, USA... Nepovažuju se za bulíka, který jak trotl přijede do nejbližšího krámu, případně v našem případě nejbližšího autosalonu a servisu a zaplatím tam, co si řeknou. Umím si vybrat. Pokud mě někdo svojí nabídkou neuspokojí, jdu dál. Ve většině případu mám kam.
Ta výměna názorů, která se tady rozjela, měla počátek v prohlášení mého oponenta, který naprosto černobíle označil německé firmy za vzor přístupu k zákazníkům, které se jednoznačně prosazují svojí kvalitou a staví na budování svého image, kdežto české firmy za hochštaplerský odpad, který jenom krátkozrace čmuchá, kde by co ukradl. Navíc si, zcela zřejmě bez znalostí specifik trhu s různými komoditami, uzurpoval právo stanovit všem bez výjimky jakousi marži vycucanou z prstu. Obojí (jak to porovnání firem, tak to stanovování marže) považuju za naprostý amatérismus, zřejmě odposlouchaný při pivních povídačkách a proti tomu jsem se ohradil. To další je už jenom jakýsi následný vývoj
Samozřejmě, že když někam vyjíždím utratit svoje kačáky, tak si hledám to, co je pro mě výhodné - ať už kvůli ceně, kvalitě, servisu nebo všeho dohromady. Ale fakt, že si jedu něco koupit do germánie, ještě neznamená, že mám všechny české firmy za zloděje a za hranicema nekriticky hodím obezřetnost za hlavu, protože tam mě přece nic špatného nečeká.
Svět je prostě rozmanitější, než se některým prostě zdá nebo by ho chtěli mít...
A propos - zrovna řeším první garančku na svém autě. Můj dealer mi řekl, že se "vejdu do sedmičky". To se mi samozřejmě nelíbilo. Ale je to soukromá firma a já jí nemůžu poroučet, za kolik mi to auto oservisuje. Jediný můj tlak spočívá v tom, že si můžu vybrat z výhodnější nabídky jinde, což jsem udělal. Jestli má na tom 15 % nebo 500%, to je mi šumák, důležité je, co mě to bude stát.
A to slavné "budování image" je taky tak trochu na vodě. Ono nejde ani tak o firemní filozofii, ale to, co mi kdo kde dovolí. Kolikrát si ta kvalitní německá firma na našem území dovolí víc než ten prachsprostý český šizuňk, a to prostě jenom proto, že jí to zákonný rámec dovolí - image neimage...
P.S.: pokud je tady víc takových, kteří zastávají teorii "fix 30%", tak bych jim moc přál, kdyby si za těchto podmínek kupovali třeba IT komponenty. To by asi doooost protáhli ksichtíky
Howg
Nemám problém s tím, nakoupit něco dál od místa svého bydliště, popřípadě si pro to zajet do zahraničí, ať už pro svoji vlastní potřebu nebo pro obchodní účely. Vždycky je to otázka racionální kalkulace, zdali se mi to vyplatí, či ne (ať už finančně nebo časově). Do Německa na nákupy jezdím docela často, z Itálie dovážím dveře už mnoho let, z Francie zase Champagne. Jednal jsem už s firmami z mnoha zemí - Portugalsko, Polsko, Bělorusko, Rakousko, Velká Británie, USA... Nepovažuju se za bulíka, který jak trotl přijede do nejbližšího krámu, případně v našem případě nejbližšího autosalonu a servisu a zaplatím tam, co si řeknou. Umím si vybrat. Pokud mě někdo svojí nabídkou neuspokojí, jdu dál. Ve většině případu mám kam.
Ta výměna názorů, která se tady rozjela, měla počátek v prohlášení mého oponenta, který naprosto černobíle označil německé firmy za vzor přístupu k zákazníkům, které se jednoznačně prosazují svojí kvalitou a staví na budování svého image, kdežto české firmy za hochštaplerský odpad, který jenom krátkozrace čmuchá, kde by co ukradl. Navíc si, zcela zřejmě bez znalostí specifik trhu s různými komoditami, uzurpoval právo stanovit všem bez výjimky jakousi marži vycucanou z prstu. Obojí (jak to porovnání firem, tak to stanovování marže) považuju za naprostý amatérismus, zřejmě odposlouchaný při pivních povídačkách a proti tomu jsem se ohradil. To další je už jenom jakýsi následný vývoj
Samozřejmě, že když někam vyjíždím utratit svoje kačáky, tak si hledám to, co je pro mě výhodné - ať už kvůli ceně, kvalitě, servisu nebo všeho dohromady. Ale fakt, že si jedu něco koupit do germánie, ještě neznamená, že mám všechny české firmy za zloděje a za hranicema nekriticky hodím obezřetnost za hlavu, protože tam mě přece nic špatného nečeká.
Svět je prostě rozmanitější, než se některým prostě zdá nebo by ho chtěli mít...
A propos - zrovna řeším první garančku na svém autě. Můj dealer mi řekl, že se "vejdu do sedmičky". To se mi samozřejmě nelíbilo. Ale je to soukromá firma a já jí nemůžu poroučet, za kolik mi to auto oservisuje. Jediný můj tlak spočívá v tom, že si můžu vybrat z výhodnější nabídky jinde, což jsem udělal. Jestli má na tom 15 % nebo 500%, to je mi šumák, důležité je, co mě to bude stát.
A to slavné "budování image" je taky tak trochu na vodě. Ono nejde ani tak o firemní filozofii, ale to, co mi kdo kde dovolí. Kolikrát si ta kvalitní německá firma na našem území dovolí víc než ten prachsprostý český šizuňk, a to prostě jenom proto, že jí to zákonný rámec dovolí - image neimage...
P.S.: pokud je tady víc takových, kteří zastávají teorii "fix 30%", tak bych jim moc přál, kdyby si za těchto podmínek kupovali třeba IT komponenty. To by asi doooost protáhli ksichtíky
Howg
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Tak už mám za sebou 1. garančku i já - AUTOSTOP Rakovník. Trefil jsem ji téměř přesně, na tacho bylo v servisu 20032.
V servisu jsem platil celkem 2 391,- (seřízení geometrie zahrnuto) včetně DPH. V ceně byl i 1 olejový filtr navíc (140 Kč), protože mezi garančkama proběhne ještě 1 extra výměna oleje.
Za olej (Helix Ultra 5W-40) a filtry jsem zaplatil 1 000,-. Nad oficiální plán jsem si nechal vyměnit i vzduchový filtr, přestože podle servisního plánu se mění až při druhé pravidelné prohlídce
Celkem tedy po zaokrouhlení 3 400,-, pokud bych bral opravdu jenom cenu za úkony, které se mají provádět v rámci první garančky, tak bych platil 3 100,-
Byl jsem se mrknout i na dílnu, když bylo auto na zvedáku. Zběžně jsem si ho prohlídl a zeptal se technika na pár věcí, které mě zajímaly.
Příjezd 9:30, odjezd 13:15.
V servisu jsem platil celkem 2 391,- (seřízení geometrie zahrnuto) včetně DPH. V ceně byl i 1 olejový filtr navíc (140 Kč), protože mezi garančkama proběhne ještě 1 extra výměna oleje.
Za olej (Helix Ultra 5W-40) a filtry jsem zaplatil 1 000,-. Nad oficiální plán jsem si nechal vyměnit i vzduchový filtr, přestože podle servisního plánu se mění až při druhé pravidelné prohlídce
Celkem tedy po zaokrouhlení 3 400,-, pokud bych bral opravdu jenom cenu za úkony, které se mají provádět v rámci první garančky, tak bych platil 3 100,-
Byl jsem se mrknout i na dílnu, když bylo auto na zvedáku. Zběžně jsem si ho prohlídl a zeptal se technika na pár věcí, které mě zajímaly.
Příjezd 9:30, odjezd 13:15.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Tak jsem byl na první garanční prohlídce, současně mi pánové vyměňovali v rámci záruky spojkové ložisko a přítlačný kotouč. Stav kilometrů je někde kolem 16 500. Olej neměnili, bude se prý měnit 35000 nebo za rok. Auto jsem dostal jak bylo, takže změna k lepšímu u spojky, protože byla vyměněna a ložisko už nehučí a spojka i líp zabírá.
Jinak abych dodal jízda bez sport. filtru-kvůli záruce byla krásně tichá, ale na druhou stranu bylo auto línější, míň táhlo od spoda, nešlo tak rychle do otáček jako se sport. filtrem, takže nutno říct, že ač možná ne uplně šťastně vyřešený sání se sportovním filtrem má poměrně výraznej vliv na pružnost auta, takže nejspíš půjde zpátky. Spotřeba se zdá se moc nezměnila, přijde mi, že teď je vyšší, ale může to být i stylem jízdy.
Cena prohlídky byla 4280,- jestli se nepletu, což neni vůbec nějak hrozné.
Jinak abych dodal jízda bez sport. filtru-kvůli záruce byla krásně tichá, ale na druhou stranu bylo auto línější, míň táhlo od spoda, nešlo tak rychle do otáček jako se sport. filtrem, takže nutno říct, že ač možná ne uplně šťastně vyřešený sání se sportovním filtrem má poměrně výraznej vliv na pružnost auta, takže nejspíš půjde zpátky. Spotřeba se zdá se moc nezměnila, přijde mi, že teď je vyšší, ale může to být i stylem jízdy.
Cena prohlídky byla 4280,- jestli se nepletu, což neni vůbec nějak hrozné.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW