Zdravím všechny na fóru.
Přispěji svojí zkušeností se záruční opravou:
Cca 5 měsíců od koupě i20 (najeto 8000km) mi začalo auto při brždění vibrovat, jednou mi to shodilo i navigaci z okna. V servise mi řekli, že se s tím ještě nesetkali (shodou okolností měl ten samý problém kolega z práce u i10,ale řešil to v jiném servisu a nakonec prodejem auta) a že mají nařízení nejprve zkusit přebroušení kotoučů. Tak to udělali a že se mám ozvat, kdyby to začalo znovu.
A vibrace se po cca 3 měsících (najeto 12.000km) objevily znovu. Takže proběhla po dohodě s technikem z centrály z Prahy výměna kotoučů v záruce.
Bohužel dnes mám najeto cca 17.000km a nové kotouče začaly vibrovat znovu. Toto mi potvrdil i technik ze servisu při garanční prohlídce (byl s tím i na STK na válcích). Volal jsem do servisu, kde výměnu provedli a ti mi po poradě s centrálou v Praze odpověděli, že tuto závadu ještě nikdo na i20 nehlásil, jednu výměnu kotoučů centrála akceptuje, ale druhou budu muset zaplatit.
S tímto se rozhodně nechci smířit, koupil jsem si nové auto s pětiletou zárukou, a chci, aby fungovalo. Rozhodně nebudu platit 10.000,- za výměnu kotoučů, a pak každé 4 měsíce přebroušení.
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Brzdy by měly na autě rozhodně fungovat bezchybně. To, že se tato závada vyskytla poprvé mě nezajímá, stejně tak, že si s tím servis napoprvé poradil tak, jak uměl a závada je možná v něčem jiném (destičky, brzdové třmeny, náboj kola, ložisko, ....nevím nejsem technik). Věřím tomu, že budou tvrdit, že brzdím moc, nebo naopak málo, že to je moje chyba.
To bude muset v případě sporu rozhodnout někdo jiný.
Záměrně neuvádím servis, ve kterém opravu prováděli, protože si myslím, že to v tomto případě nehraje roli.
Teď jsem se servisem domluvený, že se na to ještě podívají a pak se uvidí....
Nemá, nebo neměl někdo z vás tady na fóru podobný problém?
A včilka mudrujte...
P.S.: Až budu vědět víc, poinformuji vás....