Ahoj,
mám Santa fe 2006, 2.2 crdi, 4x4, 90 tis. km najeto. Mám hrozný problém se startováním. Baterka je z roku 2010 (zn. Magneti Marelli) - při mrazech -5° a méně se mi nepodařilo auto nastartovat, ale při -11° jsem nastartoval asi až na 7. pokus s tím, že baterie byla přes noc na nabíječce. Během pokusů auto zablafalo, nebo hned "chcíplo", což mě hlavně odrazuje od koupi nové baterie, a nebo se pletu? co si o tom myslíte?
pozn. jakmile je motor zahřátátý, nastartuje hned
Startování
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: Startování
Myslím, že mám stejný problém, podobné SF a zatím jdu směrem žhaviče, viz vlákno vedle
Re: Startování
Právě jsem to chtěl napsat , jsem zamířil přes google přímo na vadné žhaviče a mám typický "příznak" - po nastartování vychází z auta bílý kouř.
Trochu mě ale zarazilo, že by se měly měnit všechny žhaviče naráz, kvůli rozdílným odporům nových a starých..
Trochu mě ale zarazilo, že by se měly měnit všechny žhaviče naráz, kvůli rozdílným odporům nových a starých..
Re: Startování
Nevím, jestli je třeba měnit sadu, asi ne z technického hlediska, ale když vidím, jaká je to pakárna se k něm dostat, tak určitě všechny,
klidně nějakého druhovýrobce za lepší cenu, ale snad budou na nějakou dobu fungovat.
klidně nějakého druhovýrobce za lepší cenu, ale snad budou na nějakou dobu fungovat.
Re: Startování
Tak já vám nevím, ale na tomto bych s nějakou Čínou nebo Tureckem zrovna nešetřil! A jestli měnit jednu nebo všechny? Pokud máš najeto 50.000 a odešla ti jedna svíce, no tak snaaaadddd! A doufal bych, že to byl zmetek a ostatní ještě vydrží. Pokud ale už máš nalítáno, tak vyměníš jednu a ostatní ti vydrží jak dlouho? Třicet tisíc nebo deset ..... nebo jenom čtrnáct dní a budeš to dělat znovu?
Nejhorší na výměně je to, že svíce jsou propojeny kovovým páskem - přívodem proudu, který musíš stejně sundat ze VŠECH čtyř žhavičů, i když měníš jen jeden. Tak proč to už neudělat pořádně a mít další tři, čtyři roky klid!!!
Nejhorší na výměně je to, že svíce jsou propojeny kovovým páskem - přívodem proudu, který musíš stejně sundat ze VŠECH čtyř žhavičů, i když měníš jen jeden. Tak proč to už neudělat pořádně a mít další tři, čtyři roky klid!!!
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
Re: Startování
Žhavičky jsou v pořádku, na vině je nekvalitní nafta - Lipůvka Lukoil, nebo jak se jmenuje....