Spotreba vs palubny pocitac
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Já mám jinou zkušenost. Před 1.garančkou mi mazlík jezdil kolem 5.6 a dnes za 6.6. Sice jsou mrazy,ale i tak se mi zdá rozdíl 1 litru dost velký.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
- Reklama
Re: Spotreba vs palubny pocitac
V mojom prípade, je ten rozdiel 0,6 l v neprosprech silných mrazov, 1 L je už relatívne dosť
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Mi se to zdá taky moc. Ale čím to může být? Filtry mám vyměněné, žeby řídící jednotka nebo lambda sonda? Tankuju stále stejný benzín u Ono tanku a vše bylo vždy OK.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Re: Spotreba vs palubny pocitac
A nezmenil sa štýl jazdy, alebo je presne rovnaký ako pred servisom? Ak by bolo niečo s lambda sondou rozsvietila by sa min. kontrolka motora. Ako sa správa motor? Rovnako ako pred servisom?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
To stylem jízdy být nemusí. Auto je v těch mrazech zatuhlé a než se to rozehřeje, tak odpory spotřebu zvyšují.
Mimo plán jsem si to uvěřil po své příhodě s vybitou baterkou. PP byl vynulován, auto stálo v garáži, kde je teď v těch mrazech cca 5-7°C. Vyjel jsem z garáže, zajel do práce (cca 1 km), tam auto stálo celou směnu při -14°C. Start, po cca 1km zastavení, vyzvednutí manželky, start a pak po cca 1km stop u Billy a tam nákup. Pak start a domů cca 2km. Průměrná spotřeba za tyto skoky byla přes 16 litrů. Jinak jezdím lehce nad 6.
Dnes jsem absolvoval 2 cesty po 20km a průměrná spotřeba po těchto 2 jízdách se dostala z těch 16 na cca 7 litrů.
Mimo plán jsem si to uvěřil po své příhodě s vybitou baterkou. PP byl vynulován, auto stálo v garáži, kde je teď v těch mrazech cca 5-7°C. Vyjel jsem z garáže, zajel do práce (cca 1 km), tam auto stálo celou směnu při -14°C. Start, po cca 1km zastavení, vyzvednutí manželky, start a pak po cca 1km stop u Billy a tam nákup. Pak start a domů cca 2km. Průměrná spotřeba za tyto skoky byla přes 16 litrů. Jinak jezdím lehce nad 6.
Dnes jsem absolvoval 2 cesty po 20km a průměrná spotřeba po těchto 2 jízdách se dostala z těch 16 na cca 7 litrů.
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Je to těmi mrazy. Při vnějších teplotách posledních dnů trvá mnohem déle, než se motor zahřeje a spotřeba se sytičem
je mnohem vyšší. Při teplotách okolo nuly se motor alespoň trošku zahřeje na 2 km, při -15 stupních to trvá 5-6 Km.
(Samozřejmě podle stylu jízdy a trasy. Nepředpokládám ale, že je někdo takové hovado, aby vytáčel studený motor.)
Já mám běžně spotřebu okolo 5,2-5,3l/100Km, ale při těchto mrazech a trasách do 10 Km se do 6l/100Km nedostanu.
Momentálně ji mám 6,2l/100Km.
je mnohem vyšší. Při teplotách okolo nuly se motor alespoň trošku zahřeje na 2 km, při -15 stupních to trvá 5-6 Km.
(Samozřejmě podle stylu jízdy a trasy. Nepředpokládám ale, že je někdo takové hovado, aby vytáčel studený motor.)
Já mám běžně spotřebu okolo 5,2-5,3l/100Km, ale při těchto mrazech a trasách do 10 Km se do 6l/100Km nedostanu.
Momentálně ji mám 6,2l/100Km.
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak teda neviem, ale moja i20ka sa v týchto mrazoch 13 - 15 pod nulou zahreje po 2,5 km, parkujem teraz vonku a nie v garáži. Motor nechám naštartovaný na voľnobeh max. 1 min, potom absolvujem 800 m na 2. prevodovom stupni pri 2000 - 2200 ot./min a až do okamihu, kým sa nedostane ručička na 80 stupňov na 3. prevodovom stupni jazda okolo 2000 - 2200 ot./min., až potom radím štvorku, resp. zapínam kúrenie. No a k tomu nárastu spotreby, pred mrazmi som mal 4,9 a teraz 5,5.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Jezdíš na dvojku, tzn. rychlostí cca 20Km/h než se Ti zahřeje motor na 80 st. ??? Máš svou soukromou silnici?caruser píše: absolvujem 800 m na 2. prevodovom stupni pri 2000 - 2200 ot./min a až do okamihu, kým sa nedostane ručička na 80 stupňov na 3. prevodovom stupni jazda okolo 2000 - 2200 ot./min., až potom radím štvorku, resp. zapínam kúrenie. No a k tomu nárastu spotreby, pred mrazmi som mal 4,9 a teraz 5,5.
Já myslím, že mne by někdo musel v Ostravě zabít po 200 metrech rychlostí 20Km/h...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Na dvojke idem len asi 800 m, motor sa zohreje na 80 az po dalsich 1700 m. Nemam sukromnu cestu, motor este nie je zohriaty tak naco ho zbytocne tocit
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Tak problém se vyřešil,opravdu za to mohly ty mrazy. Včera byla u nás obleva a teplota venku vylezla na 3stupně a manželka ,která byla s autem v práci měla na počítači pouze 5litrů spotřebu. Takže kolega, který psal přede mnou o teplotách,mělpravdu. Jsem rád,že se vše přijatellně vysvětlilo a já budu mít klidné spaní
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Trochu na oživenie témy prikladám foto dnešnej spotreby po 75 km, bežná diaľničná jazda 80 - 90 km/h, žiadne brzdenie TIR , hustý dážď. i20ka 1,2 Kappa aj v zime dokáže jazdiť do 5 l /100 km
- Přílohy
-
- 02.jpg (166.11 KiB) Zobrazeno 1112 x
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
pokud všichni dobře známe své i20 pak bych tipoval , že si před chvíli nabral a ujel kousek od benzínky po vynulování počítadla , nebo se snad mýlím ....
jedině , že by tvá turecká ukazovasla něco jiného než ta moje indická
jedině , že by tvá turecká ukazovasla něco jiného než ta moje indická
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Natankoval a odjazdil 75 km, ale neboj aj po 700 km to bude okolo 4,6
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotreba vs palubny pocitac
No v zimě jsem se nikdy nedostal pod 7 litrů asi je to stylem jízdy? A nebo spíš krátkýma tratěma a letošní docela mrazivou zimou jezdil jsem za cca 7,1l každé ráno cca 15km tam a 15 zpět 1/2 cesty po městě.... v létě je dostanu na spotřebu 5,9l to už vidím reálněji a pořád stejná cesta... pokud jedu delší cestu mimo město dostanu se i na 5,2 - 5,4l ale míň jsem se nikdy nedostal asi nechci jezdit šnek .... dneska člověk jede cca 90km/h a všichni mě předjíždí hrůza kam ty lidi pospíchají?
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Spotreba vs palubny pocitac
Krátke trasy dosť zacvičia so spotrebou, moja nižšia spotreba je daná tým, že jazdím dlhšie trasy a stále rovnakým tempom. V silných mrazoch mi spotreba stúpla na 5,6.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km