Muže mi někdo poradit co se stalo s mojí H1?
Při vyšších otáčkách a ohřátém motoru nám svítí mazání a začne být hlučnější.Odešlo olej. čerpadlo,nebo něco jiného?Kdyby to bylo čerpadlo,jak se mění,nebo kdo ho opravuje?
Dík
H1 CRDI 103 KW
Moderátor: Moderátoři
H1 CRDI 103 KW
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
- Reklama
Re: H1 CRDI 103 KW
Edit a oprava:Olejove cerpadlo je pohanane retazou(myslim,ze je to zubove cerpadlo) Silno pochybujem,ze by to cerpadlo bolo opotrebovane,skor mas nejaky bordel v olejovych kanalkoch,alebo vadne cidlo tlaku,skus vymenit olej pomocou nejakeho pripravku na ucinne vypustenie oleja(Flush) daj cerstvy olej a filter.Ked kontrolka svieti vo vyssich otackach,tak je zrejme vysoky tlak,mozno je pretlakovy ventil vadny,lepsie filtry maju v sebe zabudovany obtokovy ventil(pri vysokom tlaku v systeme,abyneroztrhlo filter,tak ho prepne cez obtok) Hladaj jednoduchsie veci.Vela zdaru. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Naposledy upravil(a) oltcitak dne 10 úno 2012, 11:30, celkem upraveno 1 x.
Re: H1 CRDI 103 KW
Díky,olej filtr vyměněn .Závada stejná.Zkusím nechat změřit tlak oleje.Neví někdo hodnoty?
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Re: H1 CRDI 103 KW
neviem presne,ale myslim ze do 3-4 atm je normal.
PS skusim prilozit demontazny plan olej.cerpadla.
PS skusim prilozit demontazny plan olej.cerpadla.
- Přílohy
-
- COMPONENTS.zip
- (27.25 KiB) Staženo 74 x
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: H1 CRDI 103 KW
H1 má vlastní sekci, proto přesunuto ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: H1 CRDI 103 KW
Tak jsem to dal do servisu,kde mi měnili turbo,neboť jsem si myslel ,že odešlo v záruce.Totiž trubka od turba tlačila olej.I v mrazech motor naskočil okamžitě.Víčko na ventilech dělá podtlak a vůbec nekouří. Verdikt autorizovaného servisu :nejspíš špatné šály,turbo ok.Otázka je :Když je to takhle ,odkud se bere olej za turbem?Co si o tom myslíte?
H-1 CRDI 2,5 r.2003 Korea 103 KW
Re: H1 CRDI 103 KW
z odvetravania ventiloveho priestoru,dal dole vystupnu hadicu vzduchu z turba,ak bude olej az za vyustenim odvetravania,je to odtial.Ak bude uz v samotnom tele turba,tak prepusta tesnenie v turbe.Male mnozstvo nieje zavada.Skus si vyplnit do profilu udaje o aute,nech vieme,s cim mate cest. Inac urcity rocnik mal problemy so strednym salom,ktory pridieralo.Ja ked som dal olej 5W-30,tak som mal dost vela oleja v potrubi,po vymene za 10W-40 je tam len z odvetravania,cize minimalne.