Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
Jasne, prece nebudu porad brzdit a zrychlovat to ma taky vliv na spotrebu. Nekteri starsi lide to tak delaji, ale v mensi rychlosti obvykle jedou 70 obec neobec.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Nechápem čo stále máte proti ľuďom ktorý jazdia podľa predpisov. To som jediný čo v obci jazdí 50 a mimo obce 90?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
V obc nejdu pod 90 pokud to jde a mimo co to da a na dalnici na doraz a blikam jak o zivot nemam cas
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
veď ten smiech ťa prejde
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
"jazda v ľavom je porušovanie dopravných predpisov"
caruser: mohol by si prosim citovat prislusny § ktory potvrdzuje tento tvoj nezmysel ???
lebo ja tam vidim toto:
§10
(3) V obci na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy smie vodič vozidla použiť na jazdu ktorýkoľvek jazdný pruh;
caruser: mohol by si prosim citovat prislusny § ktory potvrdzuje tento tvoj nezmysel ???
lebo ja tam vidim toto:
§10
(3) V obci na ceste s dvoma alebo s viacerými jazdnými pruhmi vyznačenými na vozovke v jednom smere jazdy smie vodič vozidla použiť na jazdu ktorýkoľvek jazdný pruh;
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Spotřeba i30
Zákon o premávke hovorí, že vodič môže v obci použiť k jazde ľubovoľný jazdný pruh. Málokto však pozná ustanovenie, ktoré nariaďuje vodičom v obci čo najskôr uvoľniť ľavý jazdný pruh rýchlejšiemu vozidlu, ak tento pruh nepoužíva na predchádzanie, obchádzanie alebo odbočovanie.
Presné znenie zákona som nenašiel
Presné znenie zákona som nenašiel
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
To jsem myslel ironicky. Jinak jezdim bezne 10 na limit pocitam s promerenim. Pokud specham tak to zvednu, ale na lidi fakt blikam jen vyjimecne tak 2-3x za rok. Pokud je cesta nebo dalnice prazdna tak tomu slapnu na krk, ale stajne tak dokazu jet po poloprazdne dalnici 140 na pohodu a pri tempomatu, ale 80-90 po dalnici to bych fakt nezvladl a asi bych pri te rychlosti usnul.caruser píše:veď ten smiech ťa prejde
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
Aha, tak to je vpohode. Ja som v minulosti tiež jazdil rýchlo, diaľnice 160-180, mimo mesta občas 120, ale potom prišli mastné pokuty a už ma to nebavilo
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
Za rychlost jsem jeste neplatil. A po dalnici proste nekdy jedu i tech 180, ale na vybranych usecich.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
Na dialnici som pokutu ani ja neplatil, ale mimo mesta tam ano, preto teraz jazdím už len dialnice, je to bezpečnejšie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
V tom je ta finta, kto to nepozná ten sa čuduje: nikde policajt, jedna varovná tabula a pokuta je doma. Dalo sa s nimi dohodnúť za 1000 (chceli 2000 a nejaké body). Teraz si už dávam pozor.Mates píše:4Mnkk-přes Bílinu jezdím skoro denně a naqštěstí jsem ještě foto nedostal a je to plodná fotolapačka. Mám to od člověka z odboru dopravy.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
Kurňa, tady se to rozjelo
Žádný extrém není dobrý, ani pro provoz, a koneckonců ani pro auto. Po městě si taky občas plachtím, ale většinou po 21:00, kdy v Praze vypínají část semaforů a dá se krásně plynule jet. V běžném denním provozu to opravdu není fér pro ostatní řidiče: fakt, že já nespěchám, protože mám červenou, ještě neznamená, že někdo jiný jede třeba jinam a svítí mu "volno". Neznamená to drastickou jízdu brzda-plyn, ale prostě normální ježdění. Obecně v městském provozu není největším problémem dojíždění ke křižovatkám, ale rozjezdy z nich. Tam má spousta řidičů obrovské rezervy, dlouhodobě
Jinak pokud mě někdo nesmyslně brzdí, tak nemám problém použít dálková nebo klakson. Proč ne? Troubím dobře - troubím rád
Paradoxně pomaleji jezdím na prázdných silnicích nebo dálnicích. V silnějším provozu si totiž člověk málokdy může držet své pohodové tempo (pokud tím tempem není taneček mezi kamiony rychlostí 80 km/h - velmi bezpečné ). Kdybych si mohl vybrat, tak bych nejraději jezdil tak 115 - 120 tempomat. Ale např na trase Praha - Jihlava je toto v pracovní den nemožné, tak jezdím podle většiny - okolo těch 130. Nízká spotřeba je mi naprd, když mě kamion na prdeli rozmázne o kamion na čumáku...
Ukázkový je v tomto ohledu úsek německé A9 Mnichov - Holledau. Jsou tam 4 pruhy, takže máte možnost volby:
pravý - 80 km/h mezi kamiónama. Naoko bezpečné, ale vzhledem k silnému provozu se tam často brzdí, takže přes ty pixly před váma nevidíte. Děkuji, nemám zájem;
druhý - pojedete mezi 100 - 120 a docela často se vám tam budou zprava cpát autobusy, které jsou rychlejší než kamiony. V létě navíc přidejte holandská spinkací autíčka. Je to hodně brzda - plyn. Když necháte mezeru, stejně vám ji zprava někdo zaplní, takže se za volantem člověk zapotí ;
třetí - to samé v bledě modrém, cca o 10 km/h rychlejší a zprava jiná skladba vozidel...
nejlevější - dlouhodobě se jeví jako nejvýhodnější varianta. Spotřeba nespotřeba, nejlépe je "s vlky výti", držet 160 - 180 km/h. Němci většinou respektují tento pruh a z toho třetího tam moc aut jen tak nevjede. Proto se v tomto pruhu dá dodržovat relativně bezpečná vzdálenost. Je to náročné na pozornost, ale to v těch vedlejších pruzích koneckonců tady. A v tomhle aspoň vidím před sebe a cesta mi odsejpá.
Takže je dobré pochopit, že nejsem na silnici sám a hodí se trošku přizpůsobit tomu, co se děje okolo
Žádný extrém není dobrý, ani pro provoz, a koneckonců ani pro auto. Po městě si taky občas plachtím, ale většinou po 21:00, kdy v Praze vypínají část semaforů a dá se krásně plynule jet. V běžném denním provozu to opravdu není fér pro ostatní řidiče: fakt, že já nespěchám, protože mám červenou, ještě neznamená, že někdo jiný jede třeba jinam a svítí mu "volno". Neznamená to drastickou jízdu brzda-plyn, ale prostě normální ježdění. Obecně v městském provozu není největším problémem dojíždění ke křižovatkám, ale rozjezdy z nich. Tam má spousta řidičů obrovské rezervy, dlouhodobě
Jinak pokud mě někdo nesmyslně brzdí, tak nemám problém použít dálková nebo klakson. Proč ne? Troubím dobře - troubím rád
Paradoxně pomaleji jezdím na prázdných silnicích nebo dálnicích. V silnějším provozu si totiž člověk málokdy může držet své pohodové tempo (pokud tím tempem není taneček mezi kamiony rychlostí 80 km/h - velmi bezpečné ). Kdybych si mohl vybrat, tak bych nejraději jezdil tak 115 - 120 tempomat. Ale např na trase Praha - Jihlava je toto v pracovní den nemožné, tak jezdím podle většiny - okolo těch 130. Nízká spotřeba je mi naprd, když mě kamion na prdeli rozmázne o kamion na čumáku...
Ukázkový je v tomto ohledu úsek německé A9 Mnichov - Holledau. Jsou tam 4 pruhy, takže máte možnost volby:
pravý - 80 km/h mezi kamiónama. Naoko bezpečné, ale vzhledem k silnému provozu se tam často brzdí, takže přes ty pixly před váma nevidíte. Děkuji, nemám zájem;
druhý - pojedete mezi 100 - 120 a docela často se vám tam budou zprava cpát autobusy, které jsou rychlejší než kamiony. V létě navíc přidejte holandská spinkací autíčka. Je to hodně brzda - plyn. Když necháte mezeru, stejně vám ji zprava někdo zaplní, takže se za volantem člověk zapotí ;
třetí - to samé v bledě modrém, cca o 10 km/h rychlejší a zprava jiná skladba vozidel...
nejlevější - dlouhodobě se jeví jako nejvýhodnější varianta. Spotřeba nespotřeba, nejlépe je "s vlky výti", držet 160 - 180 km/h. Němci většinou respektují tento pruh a z toho třetího tam moc aut jen tak nevjede. Proto se v tomto pruhu dá dodržovat relativně bezpečná vzdálenost. Je to náročné na pozornost, ale to v těch vedlejších pruzích koneckonců tady. A v tomhle aspoň vidím před sebe a cesta mi odsejpá.
Takže je dobré pochopit, že nejsem na silnici sám a hodí se trošku přizpůsobit tomu, co se děje okolo
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Pokud vim, tak bezduvodna jizda v levem pruhu na dalnici je na pokutu. Kamarad uz za to platil. Podlozene to nemam a hledat to nebudu, sam jezdim v pravym a v levem jen prejizdim. Navic mi prijde, ze se posledni dobou zklidnila doprava a kdyz jedu po dalncii 100kmh, byvam jeste nad prumerem. Pro me pozitivni zjisteni - ne ze predjizdim, to je mi burt, ale ze citim vetsi klid v doprave.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
Jo, taky to pozoruju. Aut, která po dálnici jezdí v rozmezí 100 - 115km/h, je v poslední době vážně docela dost. Jen se bojim teho, až si to dá do souvislosti nějaká vepřová hlava našeho politika a usoudí tak, že vyšší ceny PHM mají za důsledek klidnější a méně agresívnější silniční provoz, chování řidičů a tím pádem i nižší nehodovost a ceny PHM tak budou vládou tlačeny ještě směrem vzhůru . A až bude stát litr benálu 100,- kč, tak hustota provozu bude asi taková, jako na Mongolských pastvinách a nehody nebudou žádné .
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Spotřeba i30
lada: tady je to tezky...ted se opravdu jezdi o neco lip a za luxus/nadstatndard/ci jakkoliv to jinak nazveme se odjakziva platilo. Pokud 38Kc/litr ma opravdu tak blahodarny ucinky, zrejme je to jedina prokazatelna a zaroven fungujici metoda, jak doprau zklidnit. A jak jsme si pekne zvykly, v mediich uz se o PHm skoro nemluvi a cena porad roste (ONO uz 34,5Kc za N95 a napr. klasicka stara Benzina na Smecne dokonce 37,2).
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT