2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ani zaujimavá ponuka na i30 by ma nepresvedčila aby som si to vozidlo kúpil....
Nezdá sa Vám že s i30 sa roztrhlo vrece? Predávajú sa ročné 2ročné modely?! ale prečo ich ľudia predávajú? lebo idú kupovať BMW,VW alebo škodu? Neviem, ale jedno viem: Že ďaľší hyundai tí ľudia už nechcú...
Prečo ľudia predávajú 1 a 2 ročné autá do ktorých nie sú žiadne servisné náklady čo sa týka výmeny dielov, len čisto údržbové? A stratia behom času pomaly 4 až 3 ceny auta, ale aj tak napriek tomuto riziku ho predávajú?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Tak u novinky nepředpokládám, že by byla za sociální cenu. Spíš jsem o to, jak poskládají výbavy a příplatky. Způsob, jakým sestavili pakety u nové krátké i30 zdá se mi býti nešťastným
Oni to určo trošku osolí, vyzkoušet se to musí. A když to nepůjde, vždycky je dostatečný marketingový prostor pro akční modely, limitované edice, nabídky skladovek, úvěr bez navýšení apod. Zdražování už je horší
Pokud bude o kilo levnější, tak proč ne. Pokud je po autě ještě poptávka, tak to je rozumné řešení. Náklady na vývoj zaplacené, kalkulační vzorce jsou potom jiné a výroba je pěkně rentabilní Nedělá to jenom škodoffka, tuším, že Opel to s Astrou Classic takto prováděl dokonce ještě dřív.