Trochu som sa na zaciatku roku rozjazdil (no slava) a tak dnes skoro rano 135 000km
Servis: Vista car Hodonin
prichod 8.00 odchod 10.20
mal som vlastny olej (Total Quartz 9000 5W40) a novy filter A/C (Doowon)
faktura v prilohe
celkove naklady aj s mnou dovezenym matrosom boli 2021 Kc. Popri uz tradicnej 10% zlave za pracu, umytia & povysavania auta, dnes v cene aj ranajky (caj + susienky - velmi mila drobnost). Maju tam Wifi a v pripade ak clovek nema vlastny notas, dostane ho od nich (=wow)
zviezol som sa na novej i30 1,6i... Hmmm.. mno.. co na to povedat.. zle auto to teda nie je. Omrkol som aj City-Go od Skody, nevyzera to zle ale na taku nakupnu tasku je to aj dost drahe
jou a este si neodpustim - kde je to ten diesel narocny & nakladny na servis? zatial nebadam
9. servisna prehliadka (135 000km)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
9. servisna prehliadka (135 000km)
- Přílohy
-
- faktura135000.jpg (151.4 KiB) Zobrazeno 1621 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: 9. servisna prehliadka (135 000km)
krásná cena...až na tu žárovku,na té mají asi 500%
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: 9. servisna prehliadka (135 000km)
Pěkná cena a také příkladný přístup k zákazníkovi
Že nemáš s dieselem problémy, tak to buď jenom rád. Mně se u nafty začaly projevovat po 150 tkm. Ale naštěstí mě minuly velké závady, takže to bylo akorát několikrát přetěsnění vstřiku, potom jednou jejich tlaková zkouška a výměna špičky. Jo, a jednou mi praskla nějaká tlaková trubka - auto téměř nejelo a pod kapotou to syčelo, něco od turba, to stálo asi 4 tácy. Dohromady jsem za servis motoru postupně zaplatil asi 16 tisíc, což nebylo vzhledem ke stáří a km nájezdu tak hrozné. Ale kdyby se mi vysypalo turbo nebo vstřiky, tak to bych měl pár desítek tisíc navíc. A podle zkušeností jiných uživatelů nafťáků, to s autem, které má nalítáno 170 - 180 tkm, není pravděpodobnost nákladnější opravy zase až tak nízká...
Užívej auto, dokud jezdí a moc nestojí
Že nemáš s dieselem problémy, tak to buď jenom rád. Mně se u nafty začaly projevovat po 150 tkm. Ale naštěstí mě minuly velké závady, takže to bylo akorát několikrát přetěsnění vstřiku, potom jednou jejich tlaková zkouška a výměna špičky. Jo, a jednou mi praskla nějaká tlaková trubka - auto téměř nejelo a pod kapotou to syčelo, něco od turba, to stálo asi 4 tácy. Dohromady jsem za servis motoru postupně zaplatil asi 16 tisíc, což nebylo vzhledem ke stáří a km nájezdu tak hrozné. Ale kdyby se mi vysypalo turbo nebo vstřiky, tak to bych měl pár desítek tisíc navíc. A podle zkušeností jiných uživatelů nafťáků, to s autem, které má nalítáno 170 - 180 tkm, není pravděpodobnost nákladnější opravy zase až tak nízká...
Užívej auto, dokud jezdí a moc nestojí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 9. servisna prehliadka (135 000km)
Mexican: Doufám, že se trochu víc rozepíšeš o té i30. Teda jestli to není ve vlákně o nové i30, které jsem zatím nečetl
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno