Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
jj to souhlasím a jak to tady znám,tak razil z Ostravy přes Bohumín do Polska a zpět,takže na těch 90km tak 36metrů převýšení tam i zpět Ale na úplně syrové auto a 1,6 benzin-super a sám Lukis píše,že pohodová jízda No ale zase po cestě zpátky plný kufr proviantu a předpokládám,že plná nádrž za levnějc z Polska od Orlena
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Jo a přidám taky svou trošku do mlýna: Dnes Opava-Krnov-Karlovice-Bruntál-Opava...Celkem 110km a průměrná spotřeba dle palub.pc-4,2l/100km.Fajné svezení
A podmínky dnes super,sluníčko,pohoda,zpátky po větru...pěkné to bylo
A podmínky dnes super,sluníčko,pohoda,zpátky po větru...pěkné to bylo
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Spotřeba i30
Taky něco přidám.Není to sice aktuální,ale pro info. Jízda Štětí - Kralický sněžník,plná rakev,sáňky,narvaný kufr,2 děti + 2 dospělí,spotřeba za cestu tam 6,3l.Ale cesta Pha - HK byla furt přes 140,protože jsem potřeboval dohnat známé.
Překvapilo mně,že i při téhle rychlosti moje rakev moc nehučí.Jenom zadek dělá trochu turbulence asi jako Boeing 747
Překvapilo mně,že i při téhle rychlosti moje rakev moc nehučí.Jenom zadek dělá trochu turbulence asi jako Boeing 747
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
upsss...chycen při činu ...no holt do státní kasy moc nepřispívám nopetzl62 píše: jj to souhlasím a jak to tady znám,tak razil z Ostravy přes Bohumín do Polska a zpět,takže na těch 90km tak 36metrů převýšení tam i zpět Ale na úplně syrové auto a 1,6 benzin-super a sám Lukis píše,že pohodová jízda No ale zase po cestě zpátky plný kufr proviantu a předpokládám,že plná nádrž za levnějc z Polska od Orlena
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D
Re: Spotřeba i30
Tak se nám oteplilo a spotřeba padla ze 7,0l na 6,2 při průměrné rychlosti 57km/h na stále stejné trase
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Spotřeba i30 cw 1,6 benzin
Zdravím, mám najeto na své i30 cca 10500 km a spotřebu mám pořád okolo 8,5 l/100km. Při natankování plné nádrže mám na PP dojezd cca 500 km, což se mi zdá málo. Celkově si myslím, že spotřeba je zatím dost vysoká. Je pravda, že auto moc nešetřím, snažím se ho pořád zajíždět. Chci se dotázat, v kolika najetých kilometrech se dá motor považovat za zajetý. Pořád doufám, že ta spotřeba klesne.......
Re: Spotřeba i30 cw 1,6 benzin
Ahoj, mal som 1.4 benzin a moja spotreba bola od 7 do 10... Bolo jedno ci bol zabenuty, alebo nie... Ale v zime to bolo okolo 9...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- Gagy
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011, 10:24
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30 cw 1,6 benzin
mam i30 cw 1,6cwt najeto 7000km.Do 5000 jsem zajizdel stylem plynuleho vytaceni do 4000ot/min(řazení 1-2-4-6).Průměrná spotřeba dle tankovaní 6,61 l/100km.Nejsem žádný divočák,mám rád plynulou jízdu.Snažím se předvídat-brzdění motorem...atd.Hodně jezdím s tempomatem
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Spotřeba i30 cw 1,6 benzin
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
Re: Spotřeba i30
Zle si to ty vysvetľuješ, si to príliš prekombinoval, tak ja ti ešte trochu pridám. Samozrejme, ak je pravý voľný, tak si v ľavom choď. Opisoval som však príklad, keď ťa v ľavom pruhu dobehne rýchlejšie idúce vozidlo - pozor, zákon tu nerozlišuje, či ide povolenou rýchlosťou. Vtedy platí to ustanovenie, že si povinný uvoľniť mu prejazd, pokiaľ ten pruh práve nepoužívaš na obchádzanie, odbočovanie, otáčanie alebo predchádzanie. To ustanovenie je vykonateľné, len sa treba zamyslieť. Ty si v prvom rade do toho ľavého z pravého plného vôbec nemal čo liezť, ak to nepotrebuješ na niektorý z tých 4 dôvodov. Ak by si tam zostal, nemusel by si riešiť, že sa nemáš kam uhnúť späť do pravého. V obci ide o súbežnú jazdu, nie o predchádzanie, čiže ten pruh nepoužívaš na predchádzanie - už vôbec nie ak v ňom jazdíš rovnakou rýchlosťou ako autá v pravom pruhu. Obchádzať môžeš prekážku max. pár sekúnd, nie niekoľko minút. Ak ideš odbočovať vľavo alebo sa otáčať, nepotrebuješ v tom pruhu jazdiť cez 4 predchádzajúce križovatky, ani 2 km pred týmto miestom. Týmto sme vylúčili všetky dôvody, ktoré by ťa oprávňovali jazdiť si v ľavom pruhu kedy chceš. To ustanovenie v zákone - majú ho aj Češi - je práve kvôli "vykladačom písma", ktorí si myslia, že môžu jazdiť, v ktorom pruhu kedy chcú. A minule kdesi na slovensku bola jedna policajná akcia zameraná práve na toto. Bolo to aj v telke, tí postihovaní vodiči čumeli jak muchy Puk, že takto nemôžu jazdiť v obci Ja sa s nimi užieram už niekoľko rokov, ale to je marná snaha, keď ani moji kolegovia v práci to nechápu a jazdia úplne rovnako...ajrton píše:cize zase si to vysvetlujete zle ... mozem ist v lavom kedy chcem, a pokial je za mnou nejaky rychlejsi pretekar, moze ma predbehnut v pravom pruhu a ja nemam povinnost lavy opustit ...
okrem toho, toto ustanovenie je nevykonatelne, lebo keby ma v pravom nemal ako obist tak logicky sa ani ja nemam ako do prava uhnut ked je pravy plny ...
dalej, v obci je vela krizovatiek a ja ked planujem na druhej odbocit dolava, tak pojdem v lavom uz hodne dlho pred nou aby som nemusel šaškovat 20m pred krizovatkou ked sa preradit dolava uz nebudem moct ...
takze pretekari skludnit hormony a jazdit v obci MPR !
K téme: jazdím s aktuálnou nádržou naďalej max. defenzívne, cez víkend som však absolvoval viac jázd po meste a priemer mi tak stúpol na 6,4 l/100 km.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
pietro: tvoj vyklad je uplne chybny ... mozem jazdit v lavom bez obmedzenia, a ked ma niekto dobehne, ma moznost ma predist v pravom pruhu ak je ten volny a ja nemam povinnost mu uhnut ... povinnost jazdit v obci v pravom pruhu nema ziadnu logiku, oba pruhy su uplne rovnocenne
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Spotřeba i30
ajrton: pietrův výklad je správný, viz odkaz o stránku dříve:
(2) V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu. Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit; to neplatí, užívá-li řidič levého krajního jízdního pruhu k odbočování, otáčení nebo při souběžné jízdě podle odstavce 3.
Chytráčkování ve smyslu, že za kilometr bude odbočka, tak se tam pro sichr nasáčkuju už teď, nechme pro strýce, kteří by radši měli nechat auto na kraji města a dále pokračovat "pořádným velkým fárem", čili autobusem
V reálu se před auto dá dostat různými způsoby: zprava potichu, zprava s bonusem (klaksonem), zezadu na dálková, zezadu na levý blinkr, slabší povahy občas dost rozhodí taky "zahřívání gum za safetycarem". Podotýkám, že metodu "čumák na zadní nárazník" nepoužívám, ta je fakt nebezpečná.
Jo, a závodník nejsem. V obci se většinou pohybuju do rychlostního limitu + 5%, jen tak na okraj...
(2) V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu. Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích bránila v jízdě rychleji jedoucímu vozidlu, musí řidič jedoucí v levém krajním jízdním pruhu tento pruh co nejdříve uvolnit; to neplatí, užívá-li řidič levého krajního jízdního pruhu k odbočování, otáčení nebo při souběžné jízdě podle odstavce 3.
Chytráčkování ve smyslu, že za kilometr bude odbočka, tak se tam pro sichr nasáčkuju už teď, nechme pro strýce, kteří by radši měli nechat auto na kraji města a dále pokračovat "pořádným velkým fárem", čili autobusem
V reálu se před auto dá dostat různými způsoby: zprava potichu, zprava s bonusem (klaksonem), zezadu na dálková, zezadu na levý blinkr, slabší povahy občas dost rozhodí taky "zahřívání gum za safetycarem". Podotýkám, že metodu "čumák na zadní nárazník" nepoužívám, ta je fakt nebezpečná.
Jo, a závodník nejsem. V obci se většinou pohybuju do rychlostního limitu + 5%, jen tak na okraj...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
chasnik ty v svojej citacii zakona nevidis uvodnu podmienku, len pri splneni ktorej plati to co si podciarkol ?
Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích ...
takze je uplne zbytocne sa o tom bavit pokial pravy pruh nie je plny
Pokud by vozidla jedoucí současně ve všech jízdních pruzích ...
takze je uplne zbytocne sa o tom bavit pokial pravy pruh nie je plny
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Re: Spotřeba i30
pleteš si "současnou" a "souběžnou" jízdu, ale nehodlám to dál do hloubky řešit.
Pointa je v tom, že před notorické levopružníky se dokážu většinou dostat. A pokud mě přitom ohrozí nebo omezí, tak pak můžou počítat s tím, že se jim pak toho samého dostane ode mně. Záleží, v jakém jsem zrovna rozmaru
Pointa je v tom, že před notorické levopružníky se dokážu většinou dostat. A pokud mě přitom ohrozí nebo omezí, tak pak můžou počítat s tím, že se jim pak toho samého dostane ode mně. Záleží, v jakém jsem zrovna rozmaru
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
přez zimu je to napiču, přůměr stoupl z 6,2 na 6,6, najeto neco přez 10000
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011