S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Jo, tak tohle znám.. jak jedeme s holkou tak to mám taky narvaný že se to nemůže vejít a ani kloudně zavřít víko díky těm obr pantům
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
naspat zo zapadneho pobrezia USA a Havajskych ostrovov.. moje povozy:
2010 Toyota Matrix, 1,8l, A/T, 130 koni, najazdenych 7800 km
2011 Jeep Wrangler Sport Unlimited, 3,5l, A/T, 202 koni, najazdenych 1100 km
kratke recenzie budu
PS: Accent zaparkovany na lufte na letisku v Budapesti (dlhodobe parkovanie)- 22.10 do 16.11, co je by voko 26 dni. otvorenie dialkovym, zhavenie asi 5 sekund, nastartovane na 1 krat - Nasledna cesta do Brna (cca 350km) uplne pohodovo. Takto si predstavujem ja osobne spolahlive auto.
2010 Toyota Matrix, 1,8l, A/T, 130 koni, najazdenych 7800 km
2011 Jeep Wrangler Sport Unlimited, 3,5l, A/T, 202 koni, najazdenych 1100 km
kratke recenzie budu
PS: Accent zaparkovany na lufte na letisku v Budapesti (dlhodobe parkovanie)- 22.10 do 16.11, co je by voko 26 dni. otvorenie dialkovym, zhavenie asi 5 sekund, nastartovane na 1 krat - Nasledna cesta do Brna (cca 350km) uplne pohodovo. Takto si predstavujem ja osobne spolahlive auto.
- Přílohy
-
- matrix.jpg (55.01 KiB) Zobrazeno 1592 x
-
- jeep.jpg (49.8 KiB) Zobrazeno 1592 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Mexican: Pěkné, těším se na podrobnější info. Taky jsem přemýšlel, jak to zvládneš na těch letních gumách...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Pěknej Jeepiček! A jak je tam teploučko! Z těch fotek to na mě pěkně dejchlo.. Jen se nesmím teď podívat na náš teploměr venku..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Ahoj. Zítra vyrážím s klukama do Brna na přátelské utkání se Zbrojovkou Brno
Vyhráli jsme ho v akci od Gambrinusu "Kopeme za fotbal" Doufám, že nedostanu víc jak 20 branek
Ono 2. liga a prales asi bude rozdíl. Plán bude následovný: Prohlídka stadionu + kabin A týmu, 15 min. rozcvička s áčkem Brna a pak ostrý zápas 2x45 min. Snad to přežijeme Po fotbale nám Gambrinus zaplatil společný oběd s hráči Brna. Snad to bude pěkná sobota Pak poreferuju, jak to všechno dopadlo. Zatím ahooj Zdeněk
Vyhráli jsme ho v akci od Gambrinusu "Kopeme za fotbal" Doufám, že nedostanu víc jak 20 branek
Ono 2. liga a prales asi bude rozdíl. Plán bude následovný: Prohlídka stadionu + kabin A týmu, 15 min. rozcvička s áčkem Brna a pak ostrý zápas 2x45 min. Snad to přežijeme Po fotbale nám Gambrinus zaplatil společný oběd s hráči Brna. Snad to bude pěkná sobota Pak poreferuju, jak to všechno dopadlo. Zatím ahooj Zdeněk
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
fuj v takom hnusnom pocasi... co som tyzden v Brne, tak som este ani raz nevidel slnko toz sa poriadne oblec, je tu fakt odporne.. budete hrat na Vodove?
ja mam zajtra kalbu na Stodolni v Ostrave, tak verim, ze tam Accent dojde teraz na moj vkus az prilis vela stoji & nejazdi
ja mam zajtra kalbu na Stodolni v Ostrave, tak verim, ze tam Accent dojde teraz na moj vkus az prilis vela stoji & nejazdi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Jojo, adresa je Srbská/Vodova
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Mexican: Tak doufám, že po 7800km s automatem nebude tvé další auto manuál Jinak sem foto sledoval na FB a nádhera......
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Davide, ja so chce z aj accenta s A ... ked totaknejak daam dokopy, tak s automatom som najazdil asi 45 000 mil ... Absolutnu vacsinu kedysi s Neonom
toz ale slubil som nejake poznatky. Toxota matrix je velkostne prakticky zhodna s P307. Vybavena VVTi motorom o obsahu 1,8l, vykon 130 koni. Prevodovka ma 5 stupnov s troma stupnami nizsich prevodov - 1-2-3-D . Co sa tyka vykonu a akustiky, na rovinach a v miernych kopcoch to jazdilo pekne a pohodovo, prevodovka poskladana skor na spotrebu - pri 70 mph (115km/h) motor tocil na patke asi 2200 otaciek. Co ma vsak nesmierne iritovalo, pochopitelne sposobene slabym motorom (a nizkym krutakom) je ze si casto pri jazde na tempomat radila az dole na trojku, co znamenalo 4500 otacok. Tam bolo evidentne ze kalifornske kope su moc. Ono sa netreba divit - nastupat 2000 vyskovych metroch na DIALNICI na 40-50 km nebola vynimka. Co sa tyka spotreby, tu som zatial nepocital, ale na plnu nadrz (50l) sme vacsinou do rozsvietenia hladoveho oka presli 340-370 mil. Podla manualu rezerva bola na asi 50 mil, co znamena ze sotreba vychadzala nieco okolo 7,7 az 8l. taku istu spotrebu som mal aj na Neone, ale aj na 2,4l Galante, ktorym sme jazdili v 2009 po vychodnom pobrezi. Ten mal ale 160 koni V kazdom pripade uznavam, ze podmienky boli fakt tazke. Teploty v pustach byvali asi 35-41 stupnov, vsade piesok, relativne caste zastavovanie, klimatizacia, Nasinca nezaskocia tvrde plasty v interieri (proste normalna, nikto sa tam na makke plasty nehra). Kufor pojak na stojaka dve nase velke batoziny a vozili sme tam pravidelne cca 10l vody a nejake drobnosti. Asi najvacsi zazitok bola jazda po nespevnenej ceste medzi mestom Mariposa a Wawona, co som mal na starosti ja, kedze som chcel ist najkratsou trasou do narodneho parku Yosemite. Cestou, ktorou sme sli sa volala Chowchilla Mountain road. Je to skutocne narocna cesta a nejakym sposobom vo mne vzbudila velku doveru v Matrixa, kedze sme ho mali len druhy den. Predstavte si ze idete hodinu a pol lesom po prasnej ceste a stretnete len jedno auto - Wranglera
Jazdenie na zapadnom pobrezi sa mi zda viac uvolnenejsie, pochopitelne vo velkych aglomeraciach ako je LA alebo Las Vegas je doprava rychla, nemal som vsak pocit bezohladnych vodicov. Nenaskytla sa ani jedna konfliktna situacia (ak teda neratam vypadnutu plastovu 20 l nadobu na vodu ktora vypadla na dialnici z dodavky, film Final Destination hadr ), predpisy podobne ako na stredozapade, kde som odjazdil relativne vela km. A dneska so smutkom spominam na 4-smerne stopky v krizovatkach, semafory za krizovatkami a ako chodec najma na pocitajuci zvysok casu na prechod cez cestu
S Wranglerom sme odjazdili v podstate cely Big Island (najvacsi ostrov Havaju). Uprimne sa priznam, v zivote som nic take velke nesoferoval. Razvor 290cm, vyska auta - to boli pre mna prve hodiny veci z ktorych som mal az prilis velky respekt. Nasledujuci den vsak uz vsetko slo ako malo. Wrangler mal platenu strechu, este stary 6V (teda nie Pentastar) a napriek skutocne extremnemu jazdeniu (z mojho pohladu) vysla priemerna spotreba po viac ako 1000km presne 12,3 litra. Tu mi neostava nic ine ako sa zasmiat SUVckarom s ix35 a Santami, pretoze trasy typu 0-3800m nad morom asi nejazdia bezne. Vysli sme takmer na vrch sopky Mauna Kea (hore vsak snezilo, stmievalo sa a tak sme to museli otocit, zisli sme do Waipio valley (kde je klesavost podla znacky 30% (!!!). Najcastejsia rychlost na okreskach (kedze tam dialnice neexistuju) bolo 55 mil (90km) kde motor v spojeni s 4st automatom tocil 1500 otacok. Krasne ticho prerusovane len vetrom v platenej streche. Skutocne silny zazitok. Primarne pohanane zadne kolesa, pevny priraditelny 4x4 (pouzite prave v tych extremnych stupaniach a klesaniach, v blate a podobne) a specialita 4x4L (low gear) ktory je dobry do extremnych podmienok (zaradil som ho len raz, ked zme brodili asi 30cm hlboku a 3 metre siroku riecku. To auto mi fakt sadlo a aj napriek takmer 2 tonam tych 200k stacilo. Kedze sa na tamojsich cestach predbieha velmi malo, kickdown som u Wranglera neskusil. Obrovsky kufor sme nevyuzili, co ma skutocne facinovalo bol skvely multifuncny volant obsity kozou. Musim sa priznat, bol to ten najlepsi volant aky som drzal v rukach (vratane Lexusu, mazdy 6 atd, atd). Aj Toyota aj Wrangler mali tempomat, Wrangler na tlacidlach na volante, Matrix tradicne na tretej packe. U Jeepu zaujimava ficura bol bezstupnovy ventilator a najma stahovacia strecha.Vzhladom k nepredvidatelnosti pocasia (predsa len je Big Island tropicky ostrov, kde je 5 minut krasne a nasledne 10 minut prsi ako s kyblu) sme otvorenu strechu moc nevyuzili, ale napad je to skvely. Neviem si to ale predstavit u nas, urcite by tam liezol nejaky chmatak. Ono aj ta strecha je na suchy zip a klasicke zipsy, tazke zamykat auto je taka dosti zbytocna vec. U nas by som volil hardtop. Samotne poznatkyu z ciest budu casom na blogu, este spracovavam fotky..
toz ale slubil som nejake poznatky. Toxota matrix je velkostne prakticky zhodna s P307. Vybavena VVTi motorom o obsahu 1,8l, vykon 130 koni. Prevodovka ma 5 stupnov s troma stupnami nizsich prevodov - 1-2-3-D . Co sa tyka vykonu a akustiky, na rovinach a v miernych kopcoch to jazdilo pekne a pohodovo, prevodovka poskladana skor na spotrebu - pri 70 mph (115km/h) motor tocil na patke asi 2200 otaciek. Co ma vsak nesmierne iritovalo, pochopitelne sposobene slabym motorom (a nizkym krutakom) je ze si casto pri jazde na tempomat radila az dole na trojku, co znamenalo 4500 otacok. Tam bolo evidentne ze kalifornske kope su moc. Ono sa netreba divit - nastupat 2000 vyskovych metroch na DIALNICI na 40-50 km nebola vynimka. Co sa tyka spotreby, tu som zatial nepocital, ale na plnu nadrz (50l) sme vacsinou do rozsvietenia hladoveho oka presli 340-370 mil. Podla manualu rezerva bola na asi 50 mil, co znamena ze sotreba vychadzala nieco okolo 7,7 az 8l. taku istu spotrebu som mal aj na Neone, ale aj na 2,4l Galante, ktorym sme jazdili v 2009 po vychodnom pobrezi. Ten mal ale 160 koni V kazdom pripade uznavam, ze podmienky boli fakt tazke. Teploty v pustach byvali asi 35-41 stupnov, vsade piesok, relativne caste zastavovanie, klimatizacia, Nasinca nezaskocia tvrde plasty v interieri (proste normalna, nikto sa tam na makke plasty nehra). Kufor pojak na stojaka dve nase velke batoziny a vozili sme tam pravidelne cca 10l vody a nejake drobnosti. Asi najvacsi zazitok bola jazda po nespevnenej ceste medzi mestom Mariposa a Wawona, co som mal na starosti ja, kedze som chcel ist najkratsou trasou do narodneho parku Yosemite. Cestou, ktorou sme sli sa volala Chowchilla Mountain road. Je to skutocne narocna cesta a nejakym sposobom vo mne vzbudila velku doveru v Matrixa, kedze sme ho mali len druhy den. Predstavte si ze idete hodinu a pol lesom po prasnej ceste a stretnete len jedno auto - Wranglera
Jazdenie na zapadnom pobrezi sa mi zda viac uvolnenejsie, pochopitelne vo velkych aglomeraciach ako je LA alebo Las Vegas je doprava rychla, nemal som vsak pocit bezohladnych vodicov. Nenaskytla sa ani jedna konfliktna situacia (ak teda neratam vypadnutu plastovu 20 l nadobu na vodu ktora vypadla na dialnici z dodavky, film Final Destination hadr ), predpisy podobne ako na stredozapade, kde som odjazdil relativne vela km. A dneska so smutkom spominam na 4-smerne stopky v krizovatkach, semafory za krizovatkami a ako chodec najma na pocitajuci zvysok casu na prechod cez cestu
S Wranglerom sme odjazdili v podstate cely Big Island (najvacsi ostrov Havaju). Uprimne sa priznam, v zivote som nic take velke nesoferoval. Razvor 290cm, vyska auta - to boli pre mna prve hodiny veci z ktorych som mal az prilis velky respekt. Nasledujuci den vsak uz vsetko slo ako malo. Wrangler mal platenu strechu, este stary 6V (teda nie Pentastar) a napriek skutocne extremnemu jazdeniu (z mojho pohladu) vysla priemerna spotreba po viac ako 1000km presne 12,3 litra. Tu mi neostava nic ine ako sa zasmiat SUVckarom s ix35 a Santami, pretoze trasy typu 0-3800m nad morom asi nejazdia bezne. Vysli sme takmer na vrch sopky Mauna Kea (hore vsak snezilo, stmievalo sa a tak sme to museli otocit, zisli sme do Waipio valley (kde je klesavost podla znacky 30% (!!!). Najcastejsia rychlost na okreskach (kedze tam dialnice neexistuju) bolo 55 mil (90km) kde motor v spojeni s 4st automatom tocil 1500 otacok. Krasne ticho prerusovane len vetrom v platenej streche. Skutocne silny zazitok. Primarne pohanane zadne kolesa, pevny priraditelny 4x4 (pouzite prave v tych extremnych stupaniach a klesaniach, v blate a podobne) a specialita 4x4L (low gear) ktory je dobry do extremnych podmienok (zaradil som ho len raz, ked zme brodili asi 30cm hlboku a 3 metre siroku riecku. To auto mi fakt sadlo a aj napriek takmer 2 tonam tych 200k stacilo. Kedze sa na tamojsich cestach predbieha velmi malo, kickdown som u Wranglera neskusil. Obrovsky kufor sme nevyuzili, co ma skutocne facinovalo bol skvely multifuncny volant obsity kozou. Musim sa priznat, bol to ten najlepsi volant aky som drzal v rukach (vratane Lexusu, mazdy 6 atd, atd). Aj Toyota aj Wrangler mali tempomat, Wrangler na tlacidlach na volante, Matrix tradicne na tretej packe. U Jeepu zaujimava ficura bol bezstupnovy ventilator a najma stahovacia strecha.Vzhladom k nepredvidatelnosti pocasia (predsa len je Big Island tropicky ostrov, kde je 5 minut krasne a nasledne 10 minut prsi ako s kyblu) sme otvorenu strechu moc nevyuzili, ale napad je to skvely. Neviem si to ale predstavit u nas, urcite by tam liezol nejaky chmatak. Ono aj ta strecha je na suchy zip a klasicke zipsy, tazke zamykat auto je taka dosti zbytocna vec. U nas by som volil hardtop. Samotne poznatkyu z ciest budu casom na blogu, este spracovavam fotky..
- Přílohy
-
- Wrangler Sport
- PICT0069.JPG (175.78 KiB) Zobrazeno 1489 x
-
- Waipio - vrchol
- CIMG5669.JPG (166.42 KiB) Zobrazeno 1489 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Ahoj.
Dneska jsem měl s accentem tu čest, vézt prarodiče na zlatou svatbu
Příbuzenstvo, které se mi před 4 roky smálo a ťukalo na čelo, když jsem si koupil korejce, jen koukalo
Děda se nemračil, že si vzal po padesáti letech babičku znovu, ale proto, že hrozně foukalo a byla zima
Dneska jsem měl s accentem tu čest, vézt prarodiče na zlatou svatbu
Příbuzenstvo, které se mi před 4 roky smálo a ťukalo na čelo, když jsem si koupil korejce, jen koukalo
Děda se nemračil, že si vzal po padesáti letech babičku znovu, ale proto, že hrozně foukalo a byla zima
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Zdeněk Svoboda: Nádherný kousek... ale, že si ho napulíroval Potom, aby ho neobdivovali
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Nojo ..... Zdenda to s leštěnkou taky umí to se musí nechat ..... koukám, že děda už se těšil na ňákou tu odlivku slivovičky !!!! ... evidentně mu byla slušná zima
A svatbu si odjeli v pořádným autě .... nějaká haťapka by jim tenhle sváteční den tak akorát zkazila
A svatbu si odjeli v pořádným autě .... nějaká haťapka by jim tenhle sváteční den tak akorát zkazila
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
....jako kdyby sjel z výrobní linky
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Teda Zdendo hluboká pochvala za napulírované auto!! Já ho mám v tomhle počasí jak čuně!
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: S Accentem na cestách.. výlety,dovolené + foto
Vidíš Zdendo a to jsi chtěl Ácu poslat dál, ještě že sis ho nechal, udělal pěknou parádu ... , to já ho myl naposledy na podzim, už se stydím
Citroen Berlingo Multispace Shine, 1,6 BlueHDi 120 MAN6 bílé barvy, září 2016
ix20 1.4 CVVT 66 kW Tricolor reed, březen 2013
NewAccent 1.4 i Alpha Style Indigo blue, duben 2010
ix20 1.4 CVVT 66 kW Tricolor reed, březen 2013
NewAccent 1.4 i Alpha Style Indigo blue, duben 2010