Prečítal som príspevky v tejto téme dávam to dohromady s tým čo som u i20 postrehol doteraz ja. Neviem, či toto fórum sleduje niekto z
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
, (bolo by fajn keby áno - spätná väzba na zákazníka je podľa mň základ pre úspešnú automobilku...) takže DOPREDU hovorím, že nemá cenu, aby ste zarytí "ídvadsiatkári" za každú cenu obhajovali i20 s tým, "veď čo chceš od laného auta", alebo "neni to kadilak"... NIE NEJDEM NADÁVAŤ, ale nedá mi...
Viackrát sa tu spomenulo - volant sa nevracia do stredovej polohy - by ma zaujímal skutočný dôvod. Ja si myslím, že je to naozaj "čudným" posilovačom, ale možno ma niekto vyvedie z omylu, alebo??? Totiž porovnávalo sa to tu s viacerými značkami a modelmi a nemôžem si pomôcť, niečo pridám aj ja. V recenziách sa často hovorilo o "preposilovanom" riadení - ja teda neviem, ale z Corsy som zvyknutý, že namieste má ísť volant úplne ľahko, pri pomalej jazde ľahko, pri rýchlej jazde ťažko - zakaždým sa ale má snažiť zrovnať do rovného smeru (okrem státia na mieste
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
) - práve v tom vidím prejav kontaktu s vozovkou, prenos spätnej väzby k vodičovi - aby som podľa toho čo a ako chce urobiť volant vedel čo sa deje - v i20 sa to od volantu dozviem len ťažko.... ide prakticky rovnako (na môj vkus ťažko - hlavne namieste) a zrovnať sa na stred - no trošku náznak tu je, ale so Corsou by som to neporovnával...
Opakujem, nemá cenu aby ste mi za každú cenu tvrdili, že za 11t€ je to akurát, skôr si myslím, že ak sa chce
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
do budúcnosti zlepšiť, bolo by fajn, keby si skúsili sadnúť do iných značiek (najlepšie riadenie podľa mňa - subjektívne - má asi Fiat, Opel ani Škoda tiež nie sú zlé..) a pokúsiť sa do svojich áut spraviť niečo podobné....