LPG
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: LPG v ix20
Ano , to je pravda! Oodhaduji že toto auto je schopné najet 300000km. Při ročním nájezdu 30 tisíc za dest let. Dneska je úspora při provozu na LPG velmi zjednodušeně řečeno cca 1 Kč na kilometr. Pak se bavíme opět zjednodušeně o částce cca 250.000,- v Kč. Kdo si kupuje nové auto a chce jezdit má šanci toto ušetřit. Jak už jsem někde psal prachy jsou jediná výhoda LPG, vše ostatní jsou nevýhody. Každý soudruh musí počítat sám za sebe co si vybere .
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG v ix20
těch 300tis bych i věřil, ale né ve spojení 10let u takovýho auta dnešní doby, neber si to zle, ale zase tak bych tomu nefandil. To budu rád, pokud nakroutím se svojí sonatou Za sebe řikám, že u příštího auta půjdu na 90% do cng to je nákladama v dnešní době suveréně před všema a i super úsporný a čistý TDI motory tomu sotva sahají po kolena
kubad: za rok ani za dva ještě stále nebude výrazně vyšší zdanění lpg. Ten kdo tlačí na zvýšení daně je pouze EU, aby mohli vesele obchodovat s emisníma povolenkama a měli větší příjem do bruselu. A ta tady za rok pevně doufám už nebude, respektive my nebudem její součástí, protože až na pár dnes zazobaných lobbistů na tom všichni tratí! No dost OT
kubad: za rok ani za dva ještě stále nebude výrazně vyšší zdanění lpg. Ten kdo tlačí na zvýšení daně je pouze EU, aby mohli vesele obchodovat s emisníma povolenkama a měli větší příjem do bruselu. A ta tady za rok pevně doufám už nebude, respektive my nebudem její součástí, protože až na pár dnes zazobaných lobbistů na tom všichni tratí! No dost OT
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG v ix20
přesně jaks teď napsal LPG je jen o ekonomice, a tam to funguje až od určitého nájezdu km, píšu o 10tkm ročně životnost auta 5 let pak jde v tomto případě LPG smysl nemáairwaves píše:Ano , to je pravda! Oodhaduji že toto auto je schopné najet 300000km. Při ročním nájezdu 30 tisíc za dest let. Dneska je úspora při provozu na LPG velmi zjednodušeně řečeno cca 1 Kč na kilometr. Pak se bavíme opět zjednodušeně o částce cca 250.000,- v Kč. Kdo si kupuje nové auto a chce jezdit má šanci toto ušetřit. Jak už jsem někde psal prachy jsou jediná výhoda LPG, vše ostatní jsou nevýhody. Každý soudruh musí počítat sám za sebe co si vybere .
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG v ix20
neříkám že to tak bude, ale to riziko tu je, podle mě plánovat LPG že se mě po cca 3letech zaplatí když nikdo nezaručí co se bude s cenou dít mě nedává smysl.Nexus píše: kubad: za rok ani za dva ještě stále nebude výrazně vyšší zdanění lpg. Ten kdo tlačí na zvýšení daně je pouze EU, aby mohli vesele obchodovat s emisníma povolenkama a měli větší příjem do bruselu. A ta tady za rok pevně doufám už nebude, respektive my nebudem její součástí, protože až na pár dnes zazobaných lobbistů na tom všichni tratí! No dost OT
smysl to má při velkém nájezdu to nepopírám, jen sem chtěl reagovat že s LPG to není tak jednoduché
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Re: LPG v ix20
Tak jsem se ptal na LPG na IX20 motor 1,4 v servisu, moc mě nepotešili, nechtějí to do těchto motorů dávat a to hlavně z důvodu "dlouhé 5-ky". Prý na dlouhých cestách to dělá problémy. Tak nevím, nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem na LPG. V jiným servide mi říkali, že žádné problémy nemají. Díky za názory.
Re: LPG v ix20
To mi přijde jako že si z tebe udělali legraci. Už bych tam nešel. Ne netu je několik for o LPG i přímo na stránkách montážních firem. Tam se občas daji zjistit smysluplné informace. To tato rozhodně není.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG v ix20
tak by som sa mal co chvila tiez stat majitelom ix20 1,6 na LPG - cakam kym ho vybavia
k 1,6 a LPG - v oficialnom cenniku ponukaju LPG len do 1,4 ale po dohode s predajcom ho vedia namontovat do lubovolnej dostupnej benzinovej motorizacie
k 1,6 a LPG - v oficialnom cenniku ponukaju LPG len do 1,4 ale po dohode s predajcom ho vedia namontovat do lubovolnej dostupnej benzinovej motorizacie
Re: LPG v ix20
Taky čekám na novou ix20 s motorem 1,6 a LPG. V prodejně Hyundai se ptali na centrále Hyundai a pak mi řekli , že to není do ix 20 s motorem 1,6 problém namontovat. Jaký typ LPG vám tam budou montovat a bude mít Flash lube ? Mě budou údajně montovat systém BRC, Hyundai servis prý v tomto spolupracuje se společností AGC - www.lpg-autogas centrum.cz . Osobně stále nevím, jestli nechat Flash lube namontovat nebo ne, v sadě montované servisem údajně není. Nevíte někdo, jak hodně jsou motory 1,6 od Hyundai vhodné pro LPG, resp. mají tvrzená sedla nebo měkká ?janooo píše:tak by som sa mal co chvila tiez stat majitelom ix20 1,6 na LPG - cakam kym ho vybavia
k 1,6 a LPG - v oficialnom cenniku ponukaju LPG len do 1,4 ale po dohode s predajcom ho vedia namontovat do lubovolnej dostupnej benzinovej motorizacie
Re: LPG v ix20
jj myslim ze tam davaju BRC, tiez som pocul ze flashlube sa tam standardne nedava, ale neriesim to, davaju na to 5rokov bez obmedzenia kilometrov... musia vediet ze to vydrzi
Re: LPG v ix20
Kdy vám to budou montovat ? Aź budete mít auto s LPG k dispozici, napište vaše dojmy a oprvní zkušenosti. Může se s LPG jezdit i s novým motorem nebo je lepší jezdit zpočátku na benzín - než se motor zajede ?
Re: LPG v ix20
malo by byt buduci tyzden a snad sa odhodlam k par riadkom dojmov
Re: LPG v ix20
Já to budu mít až za měsíc, takže jsem zvědavý na Vaše zkušenosti. Až to budu mít , taky se o zkušenosti podělím.
Re: LPG v ix20
zdravíím
jsem tu nový a ani nevíte jak jsem šťastný,že jsem toto fórum a toto téma našel. Velmi vážně zvažujeme koupit novou IX20 s LPG. Ohledně úspory není o čem diskutovat jezdíme poměrně dost, tedy 25-30tkm ročně. Po propočtech je úspora s LPG opravdu značná. Konkrétně s motorem 1.4 66kw a při ujetých 150tkm je to těžko uvěřitelných 130tis ( a to jsem ve své srovnávací tabulce počítal,že bude 1.4 s LPG jezdit za cca 9L).
Na zástavbu LPG jsem přišel úplně náhodně. Koukal jsem do ceníku IX20 a v kolnce příplatkové výbavy jsem našel přestavbu na alternativní pohon LPG za 29 990. Z počátku se mi to zdálo docela dost ale nelenil jsem, vše jsem hodil do tabulky a koukal jsem asi nějak takto Potěšilo mě,že přestavbu provádí přímo Hyundai. No přímo Hyundai..trochu jsem potom pátral a bylo mi řečeno,že jak se IX20 vyrobí v Nošovicích hned putuje k autorizovanému dodavateli někam do Kopřivnice kde se LPG zástavba dělá. Nevím nějaké technické podrobnosti o zástavbě, bylo mi ale sděleno,že nemusím mít obavu,že je to uděláno přímo na míru IX20 a s autem jako takovým je zástavba dokonale sladěna.
Někteří zlý jazykové ale tvrdí,že jsem sebevrah. Že bych si měl do té své tabulky srovnání přidat servis za 80tis kč při 100.000 km. Údajně totiž déle motor nevydrží s LPG. Sedla ventilu budou KO a jediné řešení je pak generálka hlavy. LPG má mít snad větší oktanové číslo (110?) a dochází tudíž k větším teplotám a ventily jdou do kopru. Stejně tak pry při hoření vzniká pára která pak padá do výfuku a celé to rezne..tak jsem oponoval tím,že snad výrobce ví co dělá když to prodává. Na to ale měl opět argument,že kdyby to bylo tak super to LPG tak proč to tedy Hyundai už nemontuje přímo na výrobní lince ale dělají to kdesi v servise..byl jsem opravdu již skoro rozhodnut pro IX20 s 1.4 LPG ale po dnešní smršti negativních informací o LPG mám opravdu pochybnosti...
Jinak výrobce na autíčko poskytuje samozřejmě 5ti letou záruku bez omezení ovšem na plynové ústrojí LPG 2 roky...
Děkuji za každý názor a radu.
jsem tu nový a ani nevíte jak jsem šťastný,že jsem toto fórum a toto téma našel. Velmi vážně zvažujeme koupit novou IX20 s LPG. Ohledně úspory není o čem diskutovat jezdíme poměrně dost, tedy 25-30tkm ročně. Po propočtech je úspora s LPG opravdu značná. Konkrétně s motorem 1.4 66kw a při ujetých 150tkm je to těžko uvěřitelných 130tis ( a to jsem ve své srovnávací tabulce počítal,že bude 1.4 s LPG jezdit za cca 9L).
Na zástavbu LPG jsem přišel úplně náhodně. Koukal jsem do ceníku IX20 a v kolnce příplatkové výbavy jsem našel přestavbu na alternativní pohon LPG za 29 990. Z počátku se mi to zdálo docela dost ale nelenil jsem, vše jsem hodil do tabulky a koukal jsem asi nějak takto Potěšilo mě,že přestavbu provádí přímo Hyundai. No přímo Hyundai..trochu jsem potom pátral a bylo mi řečeno,že jak se IX20 vyrobí v Nošovicích hned putuje k autorizovanému dodavateli někam do Kopřivnice kde se LPG zástavba dělá. Nevím nějaké technické podrobnosti o zástavbě, bylo mi ale sděleno,že nemusím mít obavu,že je to uděláno přímo na míru IX20 a s autem jako takovým je zástavba dokonale sladěna.
Někteří zlý jazykové ale tvrdí,že jsem sebevrah. Že bych si měl do té své tabulky srovnání přidat servis za 80tis kč při 100.000 km. Údajně totiž déle motor nevydrží s LPG. Sedla ventilu budou KO a jediné řešení je pak generálka hlavy. LPG má mít snad větší oktanové číslo (110?) a dochází tudíž k větším teplotám a ventily jdou do kopru. Stejně tak pry při hoření vzniká pára která pak padá do výfuku a celé to rezne..tak jsem oponoval tím,že snad výrobce ví co dělá když to prodává. Na to ale měl opět argument,že kdyby to bylo tak super to LPG tak proč to tedy Hyundai už nemontuje přímo na výrobní lince ale dělají to kdesi v servise..byl jsem opravdu již skoro rozhodnut pro IX20 s 1.4 LPG ale po dnešní smršti negativních informací o LPG mám opravdu pochybnosti...
Jinak výrobce na autíčko poskytuje samozřejmě 5ti letou záruku bez omezení ovšem na plynové ústrojí LPG 2 roky...
Děkuji za každý názor a radu.
Re: LPG v ix20
Těžko napsat něco nového co jsi ještě nečetl. Všechno je to pravda. Většina se zde probrala. Jsou pravda fora ještě rozsáhlejší, tam se ale už jenom opakuje dokola. Mám na LPG ujeto 33 tisíc a zatím motor šlape jak má. Moje řídící jednotka A.E.B dokáže chránit ventily přívstřikem benzínu ve vyšších otáčkách(VSR). Poptej se, jak to řeší pánové v Kopřivnici? Na foru KIA jsem tuším v sekci Soul četl, že někdo viděl v servisu bourané auto taxikáře s najetými 150 tisíci km na LPG. Motor 1,6 byl prý v perfektním stavu. No jinak jsme průkopníci to je jasné. Až budou mít naše motory natočeno 300 tisíc na LPG pak tady může někdo napsat že Hyundai 1,6 je ideální motor na přestavbu. To už se ale asi nebude vyrábět. Jinak s tou párou je to pravda. Výfuk víc trpí na krátké trasy.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG