Keby si sa aspoň pozrela, kde som odkazoval... Áno, máme záruku, ide však o to, že servisu sa radšej nechce ako chce. Povedia ti, že je to vlastnosť auta, a že je to teda neopraviteľné, napríklad. Potom im však ukážeš návod ako by sa to mohlo dať, napríklad.evca píše:no, ale mame predsa zaruku 5 rokov tak to by mal spravit servis
HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Moderátor: Moderátoři
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
sak v pohode, ale nie je to na hlavu postavene. kurnik ty si kupis auto za dvadsat litrov a ma to byt v pohode. no ja ak to nespravia tak napisem na hyundai ake maju teda zaruky ked nie su ochotny opravit to co treba. a podla mna oni dobre vedia o co ide ked to nie je problem len dvoch troch aut. a je to teda sakris neprijemne pocuvat to ked soferujespietro32i píše:Keby si sa aspoň pozrela, kde som odkazoval... Áno, máme záruku, ide však o to, že servisu sa radšej nechce ako chce. Povedia ti, že je to vlastnosť auta, a že je to teda neopraviteľné, napríklad. Potom im však ukážeš návod ako by sa to mohlo dať, napríklad.evca píše:no, ale mame predsa zaruku 5 rokov tak to by mal spravit servis
Hyundai ix35 1.7 CRDI Comfort white
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
To, že je podvozok hnusný sa dá zistiť už zo skúšobnej jazdy. Iste, zámerom predajcov je auto prehnať najmä po dobrej ceste, aby sa búchanie neprejavilo. Však poznáme staré známe, keď vtáčka lapajú ...
Súhlas s Evcou.
Keď je záruka 5 rokov, tak by mali všetko bez reptania opraviť, nie uhrať do autu, že je to vlastnosť auta. To je nonsens a max.neochota vec riešiť. Pohrozil by som, že vec zverejním v médiach a to by značke či servisu neurobilo dobrú reklamu a myslím, že by zmenili správanie o 180°. Písať na hyundai vedenie nemá cenu, pretože nič to nevyrieši. Strčia hlavu do piesku, uvedomujúc si problém, ale auto vyrobili s čo najnižšími nákladmi a očakávaním čo najväčšiho zisku. To je zmysel trhovej ekonomiky. Upliecť z hovna bič a zákazníka opiť rožkom.
Kvalita klesá od každého nového modelu. i30 bolo ako tak poctivé auto s celkom podareným interiérom. Potom nastúpili "bakelity" i20, ix20, ix35. i40 je na tom lepšie, ale to si nechá za tú "kvalitu" neadekvátne zaplatiť.
Najviac mi vadí to, že nie sú schopní spraviť dobrý podvozok. Búchanie i30 sa tu riešilo a rieši, ix20 má problémy so zadnou nápravou, ix35 s prednou. Mohli od konkurencie kopírovať trochu lepšie. Nové modely už nestoja pár šušňov, ale bavíme sa o desiatkách tisíc eur. Ľudia si to naivne kúpia v domnení, že ušetrili pár tisíc oproti konkurencii a kúpili dobré auto, či podľahli fluidnému dizajnu a potom vyplakávajú. Jazdné vlastnosti hyundaiu sú podpriemerné. Nekomunikatívne a preposilované riadenie, katastrofálny podvozok, problémy s koróziou u zánovných áut. To Vám fakt stojí za tie ušetrené prachy ? Ktoré mimochodom nie sú až také veľké, stačí porovnať cenníky.
Nehaním hyundai, ale musia veľmi zapracovať keď chcú konkurovať európskym modelom. Za posledných 20 rokov urobili úžasný pokrok, ale treba im ešte aspoň 10 rokov. Japonským sa už vyrovnali.
http://moje.auto.cz/Vaclavicek/liska-rezava.html
Hyundai mám rád a fandím im. Trochu by mohli zlepšiť marketing, mysleno prípatkovú výbavu. V základe klasika 6 airbagov, ESP, klíma. Rozšíriť príplatkovú výbavu, ktorá je skoro nulová a definovaná značkou. Od základu si môcť priplatiť napr. za xenony (svetlá sú fakt slabé), parkovacie senzory, navigáciu, automatickú klímu, či prevodovku. Nie diktovať výbavou style či premium, v ktorej si priplácame za nezmysly, ktoré nechceme či nepotrebujeme.
Napr. prečo by som nemohol mať i40 1,6 GDi comfort s automatom, xenonmi a parkovacími senzormi ? Prečo ? Nedajú sa ani doobjednať. Tak rozhodol nejaký Kim Hahahaha. Že aj ostatné automobilky to majú podobne ? Iste, ale hyundai chce byť lepší, chce uchmatnúť konkurencii potencionálneho zákazníka, tak prečo nie ? Vo výrobe je to jedno do akého auta to montujú. Ďalšia vec, prečo nedávajú auto na tretinky, keď už väčšina značiek tak zmýšľa a myslí aj na menej solventnú klientelu ? i30 sa u nás nedá kúpiť s iným motorom ako 1,4. Žiaden diesel ani silnejší benzín. To je OK ?
Na koniec, ospravedlňujem sa za dlhší príspevok (u mňa zvykom ), ani nechcem hrotiť situáciu, aby bola presunutá do topicu hádky.
Viem, že nie všetci budú súhlasiť s mojim názorom, ale je to diskusia, takže kazdý má právo na svoj vlastný názor. Keby sme mali všetci rovnaký, tak by nebolo o čom diskutovať ...
Súhlas s Evcou.
Keď je záruka 5 rokov, tak by mali všetko bez reptania opraviť, nie uhrať do autu, že je to vlastnosť auta. To je nonsens a max.neochota vec riešiť. Pohrozil by som, že vec zverejním v médiach a to by značke či servisu neurobilo dobrú reklamu a myslím, že by zmenili správanie o 180°. Písať na hyundai vedenie nemá cenu, pretože nič to nevyrieši. Strčia hlavu do piesku, uvedomujúc si problém, ale auto vyrobili s čo najnižšími nákladmi a očakávaním čo najväčšiho zisku. To je zmysel trhovej ekonomiky. Upliecť z hovna bič a zákazníka opiť rožkom.
Kvalita klesá od každého nového modelu. i30 bolo ako tak poctivé auto s celkom podareným interiérom. Potom nastúpili "bakelity" i20, ix20, ix35. i40 je na tom lepšie, ale to si nechá za tú "kvalitu" neadekvátne zaplatiť.
Najviac mi vadí to, že nie sú schopní spraviť dobrý podvozok. Búchanie i30 sa tu riešilo a rieši, ix20 má problémy so zadnou nápravou, ix35 s prednou. Mohli od konkurencie kopírovať trochu lepšie. Nové modely už nestoja pár šušňov, ale bavíme sa o desiatkách tisíc eur. Ľudia si to naivne kúpia v domnení, že ušetrili pár tisíc oproti konkurencii a kúpili dobré auto, či podľahli fluidnému dizajnu a potom vyplakávajú. Jazdné vlastnosti hyundaiu sú podpriemerné. Nekomunikatívne a preposilované riadenie, katastrofálny podvozok, problémy s koróziou u zánovných áut. To Vám fakt stojí za tie ušetrené prachy ? Ktoré mimochodom nie sú až také veľké, stačí porovnať cenníky.
Nehaním hyundai, ale musia veľmi zapracovať keď chcú konkurovať európskym modelom. Za posledných 20 rokov urobili úžasný pokrok, ale treba im ešte aspoň 10 rokov. Japonským sa už vyrovnali.
http://moje.auto.cz/Vaclavicek/liska-rezava.html
Hyundai mám rád a fandím im. Trochu by mohli zlepšiť marketing, mysleno prípatkovú výbavu. V základe klasika 6 airbagov, ESP, klíma. Rozšíriť príplatkovú výbavu, ktorá je skoro nulová a definovaná značkou. Od základu si môcť priplatiť napr. za xenony (svetlá sú fakt slabé), parkovacie senzory, navigáciu, automatickú klímu, či prevodovku. Nie diktovať výbavou style či premium, v ktorej si priplácame za nezmysly, ktoré nechceme či nepotrebujeme.
Napr. prečo by som nemohol mať i40 1,6 GDi comfort s automatom, xenonmi a parkovacími senzormi ? Prečo ? Nedajú sa ani doobjednať. Tak rozhodol nejaký Kim Hahahaha. Že aj ostatné automobilky to majú podobne ? Iste, ale hyundai chce byť lepší, chce uchmatnúť konkurencii potencionálneho zákazníka, tak prečo nie ? Vo výrobe je to jedno do akého auta to montujú. Ďalšia vec, prečo nedávajú auto na tretinky, keď už väčšina značiek tak zmýšľa a myslí aj na menej solventnú klientelu ? i30 sa u nás nedá kúpiť s iným motorom ako 1,4. Žiaden diesel ani silnejší benzín. To je OK ?
Na koniec, ospravedlňujem sa za dlhší príspevok (u mňa zvykom ), ani nechcem hrotiť situáciu, aby bola presunutá do topicu hádky.
Viem, že nie všetci budú súhlasiť s mojim názorom, ale je to diskusia, takže kazdý má právo na svoj vlastný názor. Keby sme mali všetci rovnaký, tak by nebolo o čom diskutovať ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
já ti nevím, ale já sem s tím podvozkem spokojený Podle mne přeháníte. Ano, není to prémiový podvozek, ale také to auto není za prémiovou cenu. Pravda, mám lehčí předek díky zážehovému motoru... To auto mě stálo 600k, což při velikosti, výbavě a pohonu je ok
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
FISHkaa,
len či si nekupoval auto tak ako väčšina majiteľov, nie ix35, ale hyundaiu komplexne. Na papieri porovnať parametre a postupne škrtať, až sa do finále dostane hyundai a kia. Potom sa povoziť iba v hyundaii a zahlásiť, že bomba a už aj auto objednať.
Chcelo by sa povoziť aj v iných autách, častokrát drahších a porovnať jazdu. Možno to nie je Tvoj prípad, ale keďže si spokojný, tak je to fajn. Blahoželám a prajem ešte veľa šťastných km, aby si po 70 tisíc km nenadobudol pocit ako ja, že to bola z núdze cnosť.
len či si nekupoval auto tak ako väčšina majiteľov, nie ix35, ale hyundaiu komplexne. Na papieri porovnať parametre a postupne škrtať, až sa do finále dostane hyundai a kia. Potom sa povoziť iba v hyundaii a zahlásiť, že bomba a už aj auto objednať.
Chcelo by sa povoziť aj v iných autách, častokrát drahších a porovnať jazdu. Možno to nie je Tvoj prípad, ale keďže si spokojný, tak je to fajn. Blahoželám a prajem ešte veľa šťastných km, aby si po 70 tisíc km nenadobudol pocit ako ja, že to bola z núdze cnosť.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Ahoj hyundaisti,nevím co přesně mislíte ,asi jízdní vlastnosti a to bych se sváma docela dohadoval,protože jízdní vlastnosti na tuto kategorii má velice dobré,kam se hrabou některé vyhlášené značky,malinko umim jezdit,před 15 lety jsem soukromě závodil.
Jinak to hrkání přední nápravi budu zase řešit na první garančce v únoru,pak uvidim co dál,při delších jízdách na hrbolatých silnicích hučí i hlava.
Zajímavé že to začlo až po ujetých 4000Km,dříve jsem to nepozoroval.
Jinak jsem s tímto autem velmi spokojený
Jinak to hrkání přední nápravi budu zase řešit na první garančce v únoru,pak uvidim co dál,při delších jízdách na hrbolatých silnicích hučí i hlava.
Zajímavé že to začlo až po ujetých 4000Km,dříve jsem to nepozoroval.
Jinak jsem s tímto autem velmi spokojený
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Ja myslím jazdné vlastnosti to, ako sa auto správa na ceste. Je pretáčavé, nedotáčavé ? Ako drží na ceste, ako sú naladené tlmiče, riadenie, citlivosť a záber spojky, reakcia na plyn.
Nepotrebujem brať zatáčku v 80-tke, ale chcem, aby bolo stabilné a nehádzalo na nerovnostiach do protismeru. Aby som chovanie kolies cítil a vplyvom volantu ich vedel ovládať. Aby to nebolo také čajové, nemastné, neslané, kde si iba myslím čo robia kolesá keď natočím volant malíčkom.
V aute sa musím cítiť dobre. Nechcem vypínať rádio ani klímu, aby som som sa mohol na križovatke rozbehnúť. Nechcem brzdiť do zákruty na min.rýchlosť (30-50), aby ma náhodou nevyhodilo do protismeru. Nechcem cítiť každý, aj ten najmenší hrboľ na ceste. Nechcem toto všetko.
Auto si nekupujem na rok, chcem ho mať dlhšie, tak si kľudne priplatím za kvalitu, hoci aj prémiu. Však žijeme iba raz. Celý život sa budeme voziť v obyčajných autách typu fábia a pod. OK, ušetríme, ale v 60-tke zistíme, že máme čo to našetrené, ale nemáme to ako minúť. Budeme radi, keď sa po vlastných nohách presunieme na WC.
Nehovorím, že netreba myslieť na zajtra, ale prehnane šetriť tiež nie je na mieste. Nevieme čo bude zajtra.
http://www.youtube.com/watch?v=LT3KuKXg3Uw
To znamená žiť naplno, tu a teraz.
Nepotrebujem brať zatáčku v 80-tke, ale chcem, aby bolo stabilné a nehádzalo na nerovnostiach do protismeru. Aby som chovanie kolies cítil a vplyvom volantu ich vedel ovládať. Aby to nebolo také čajové, nemastné, neslané, kde si iba myslím čo robia kolesá keď natočím volant malíčkom.
V aute sa musím cítiť dobre. Nechcem vypínať rádio ani klímu, aby som som sa mohol na križovatke rozbehnúť. Nechcem brzdiť do zákruty na min.rýchlosť (30-50), aby ma náhodou nevyhodilo do protismeru. Nechcem cítiť každý, aj ten najmenší hrboľ na ceste. Nechcem toto všetko.
Auto si nekupujem na rok, chcem ho mať dlhšie, tak si kľudne priplatím za kvalitu, hoci aj prémiu. Však žijeme iba raz. Celý život sa budeme voziť v obyčajných autách typu fábia a pod. OK, ušetríme, ale v 60-tke zistíme, že máme čo to našetrené, ale nemáme to ako minúť. Budeme radi, keď sa po vlastných nohách presunieme na WC.
Nehovorím, že netreba myslieť na zajtra, ale prehnane šetriť tiež nie je na mieste. Nevieme čo bude zajtra.
http://www.youtube.com/watch?v=LT3KuKXg3Uw
To znamená žiť naplno, tu a teraz.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Ahoj,vlado1979 píše:FISHkaa,
len či si nekupoval auto tak ako väčšina majiteľov, nie ix35, ale hyundaiu komplexne. Na papieri porovnať parametre a postupne škrtať, až sa do finále dostane hyundai a kia. Potom sa povoziť iba v hyundaii a zahlásiť, že bomba a už aj auto objednať.
Chcelo by sa povoziť aj v iných autách, častokrát drahších a porovnať jazdu. Možno to nie je Tvoj prípad, ale keďže si spokojný, tak je to fajn. Blahoželám a prajem ešte veľa šťastných km, aby si po 70 tisíc km nenadobudol pocit ako ja, že to bola z núdze cnosť.
v době kdy sem kupoval ix35, tak KIA ještě neexistovala (stejně se mi nelíbí). Škodovka (JáTy) se mě nelíbí a prostorově ubohé (ale jel sem v tom). Tiguana sem neměl na testovací jízdu, ale jel se v tom - nelíbí se mi to auto a je předražené. Nissan sem jenom seděl a fugly interiér, Fordí Kuga se mi nelíbí a Koleos, byť kopie Nissanu sem obešel obloukem.
Co se týká komfortu, tak můžu srovnávat s předchozíma autama (viz můj podpis) a opravdu s ix35 nemám problém. Možná je to Prahou a tak rozflákanýma silnicema, že jakýkoliv podvozek se tu nechytá Možná je to také tím, že už sem velkej kluk a nemám potřebu si honit ego sportovní jízdou - to mě čeká za pár let a mám vyhlédlou MX-5
ještě jeden komentář: víš, nečtu jenom vlákna ix35. Z tebe mám pocit, že si prostě vůči zatrpknul a poté co sis koupil vrtulky (na které mám svůj názor a nehodlám ho tu ventilovat - fórum HYU ) tak tu hledáš "spojence" ve svém boji... Pouze pocit, možná to tak není...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
OK FISHkaa, pekne si to zhrnul.
Asi si vedel do čoho ideš.
Ego ? Jazdím predpisovo a už viacerým spolujazdcom to vadilo. Aj otec bol nervózny, že idem pomaly. Klasika 50-90. Občas tomu podkúrim a dupnem na podlahu, nech sa kone rozdupocú, ale na našich cestách sa to veľmi nedá. Tí zelení bastardi sú vždy a všade.
Budem musieť ísť na slovakia ring, aby som si jazdu užil
Asi si vedel do čoho ideš.
Ego ? Jazdím predpisovo a už viacerým spolujazdcom to vadilo. Aj otec bol nervózny, že idem pomaly. Klasika 50-90. Občas tomu podkúrim a dupnem na podlahu, nech sa kone rozdupocú, ale na našich cestách sa to veľmi nedá. Tí zelení bastardi sú vždy a všade.
Budem musieť ísť na slovakia ring, aby som si jazdu užil
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
na SK nerad vzpomínám : 50€ těm Vašim prudičům odešlo díky radaru cca 20m před cedulí konec vesnice, silnice do kopce... Nedostat varování, tak bych u Popradu dostal další - dálnice, omezení na 110km/h a ty šmejdi grilovali 10m za značkou!!! To je horší než v ČR
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
To vlado 1979
Akceptujem Tvoj názor, len určitým veciam nerozumiem.
Pre upresnenie. IX35 nie je moje jediné auto 4x4 a ani prvé. Nekupujem autá podla toho čo píšu platení novinári na kriedovom papiery. Všetky výbery aút sa riadili u mňa asi podľa nasledujôceho check listu:
Jazdné vlastnosti: krútiaci moment a jeho posadenie, pomer váha/krútiaci moment, typ zadnej nápravy, brzdy, medzinápravový diff pri 4x4, systémy s vplyvom na jazdu.
Bezpečnosť: Airbagy, predpínače pásov....
Možno skúsenosti s daným autom, ale len od niekoho koho dobre poznám a viem že vie.
Výbava bola posledná a v podstate nezaujímavá okrem bezklučového ovládania (mali ho Swift, SX4, Imreza Sport, aj IX35)
K tomu, čomu v Tvojom píspevku nerozumiem.
To, že je podvozok hnusný sa dá zistiť už zo skúšobnej jazdy. Je pretáčavé, nedotáčavé Jazdné vlastnosti hyundaiu sú podpriemerné Ako to zistíš. Na skúšobnej jazde? Toto sa dá zistiť iba v hraničných situaciách.
Nechcem vypínať rádio ani klímu, aby som som sa mohol na križovatke rozbehnúť. Tomu nerozumiem. 380 Nm krútiaceho ma rozhodne nenúti vypínať klímu a bol jedným z najvyšších v tejto triede motorov pri kúpe.
Čo sa týka výbavy. Prezeral som si pred kúpou napr.aj VW aj BMW a celý šťastný som sa vrátil k trom možnostiam IX35 . Prečo? Ak som chcel napr. bezklúčové tak to bolo iba v balíku CAS52 ktorý ale musel byť s balíkom BCS87, ktorý ale nemohol byť ..... a musel byť s..... (názvy balikov som si narýchlo len vymyslel). Ak to preženiem tak ak som chcel bezklúčové, musel by som si kúpiť kopu ptákovin (napr. zvýšený počet odkladacích priestorov ), ktoré pri tých značkách nie sú za suché z nosa. Myslím že rozdiel v cene pri danej výbave, motorizácii je v rádoch.
Prepáč, nechcem sa Ťa dotknúť, ale mnohé Tebou uvedené veci sa mi nezdajú ako Tvoje vlastné skúsenosti. Možno to je len dojem.
Akceptujem Tvoj názor, len určitým veciam nerozumiem.
Pre upresnenie. IX35 nie je moje jediné auto 4x4 a ani prvé. Nekupujem autá podla toho čo píšu platení novinári na kriedovom papiery. Všetky výbery aút sa riadili u mňa asi podľa nasledujôceho check listu:
Jazdné vlastnosti: krútiaci moment a jeho posadenie, pomer váha/krútiaci moment, typ zadnej nápravy, brzdy, medzinápravový diff pri 4x4, systémy s vplyvom na jazdu.
Bezpečnosť: Airbagy, predpínače pásov....
Možno skúsenosti s daným autom, ale len od niekoho koho dobre poznám a viem že vie.
Výbava bola posledná a v podstate nezaujímavá okrem bezklučového ovládania (mali ho Swift, SX4, Imreza Sport, aj IX35)
K tomu, čomu v Tvojom píspevku nerozumiem.
To, že je podvozok hnusný sa dá zistiť už zo skúšobnej jazdy. Je pretáčavé, nedotáčavé Jazdné vlastnosti hyundaiu sú podpriemerné Ako to zistíš. Na skúšobnej jazde? Toto sa dá zistiť iba v hraničných situaciách.
Nechcem vypínať rádio ani klímu, aby som som sa mohol na križovatke rozbehnúť. Tomu nerozumiem. 380 Nm krútiaceho ma rozhodne nenúti vypínať klímu a bol jedným z najvyšších v tejto triede motorov pri kúpe.
Čo sa týka výbavy. Prezeral som si pred kúpou napr.aj VW aj BMW a celý šťastný som sa vrátil k trom možnostiam IX35 . Prečo? Ak som chcel napr. bezklúčové tak to bolo iba v balíku CAS52 ktorý ale musel byť s balíkom BCS87, ktorý ale nemohol byť ..... a musel byť s..... (názvy balikov som si narýchlo len vymyslel). Ak to preženiem tak ak som chcel bezklúčové, musel by som si kúpiť kopu ptákovin (napr. zvýšený počet odkladacích priestorov ), ktoré pri tých značkách nie sú za suché z nosa. Myslím že rozdiel v cene pri danej výbave, motorizácii je v rádoch.
Prepáč, nechcem sa Ťa dotknúť, ale mnohé Tebou uvedené veci sa mi nezdajú ako Tvoje vlastné skúsenosti. Možno to je len dojem.
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Tak jsem se chtěl zeptat jestli jste už někdo vyřešili to hrkání přední nápravy a nebo to zůstalo stejné,mě to teprve čeká dojí to prý na třasadla aby zjistili co to je?
ix35 1,6 comfort
ix35 1,6 comfort
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
FISHkaa píše:na SK nerad vzpomínám : 50€ těm Vašim prudičům odešlo díky radaru cca 20m před cedulí konec vesnice, silnice do kopce... Nedostat varování, tak bych u Popradu dostal další - dálnice, omezení na 110km/h a ty šmejdi grilovali 10m za značkou!!! To je horší než v ČR
Fishkaa, neboj sa... tam pri tunele Borik ich velmo dobre poznam treba jazdit rychlo a bezpecne
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
No, tyhle problémy opravdu nemám a jsem rád. Snad je to ojedinělá záležitost, ono to auto se taky vyrábělo na několika místech a někdy při náběhu, však to znáte.
Jízdní vlasnosti jsou docela příjemné, samozřejmě, je to vysoká koza ale ostře se s tím jet dá docela dobře. Řízení je nezvyk, byl jsem zvyklý na jiné posilovače ale taky jsem se nakonec bez problémů přizpůsobil. No a to víte, na 16kách kolech se jezdí nejkomfortněšji, na 17 kách už to není úplně ono na našich oraništích a 18 ctky? To tedy musí být věc.
Problémy jsou samozřejmě jiné. Popsal jsem je jinde v k tomu určených forech. Ale nic zásadního.
Příjemné autíčko. Kdyby tak nepřitahovalo sloupy v podzemních garážích... ale jak bude tepleji, lepím ochranu.
Hlavně nebourat.
Jízdní vlasnosti jsou docela příjemné, samozřejmě, je to vysoká koza ale ostře se s tím jet dá docela dobře. Řízení je nezvyk, byl jsem zvyklý na jiné posilovače ale taky jsem se nakonec bez problémů přizpůsobil. No a to víte, na 16kách kolech se jezdí nejkomfortněšji, na 17 kách už to není úplně ono na našich oraništích a 18 ctky? To tedy musí být věc.
Problémy jsou samozřejmě jiné. Popsal jsem je jinde v k tomu určených forech. Ale nic zásadního.
Příjemné autíčko. Kdyby tak nepřitahovalo sloupy v podzemních garážích... ale jak bude tepleji, lepím ochranu.
Hlavně nebourat.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Re: HRKÁNÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
Mně vyměnili pravý přední tlumič.Sice už to nemlátí,je to o dost lepší,ale teď jsem se zřejmě dostal do stádia tvého problému.Občas hrká přední náprava.I když občas,je hodně optimistický výraz.Takže hrká,stále hrká.jiří1 píše:Tak jsem se chtěl zeptat jestli jste už někdo vyřešili to hrkání přední nápravy a nebo to zůstalo stejné,mě to teprve čeká dojí to prý na třasadla aby zjistili co to je?
ix35 1,6 comfort
IX35 1.6 GDI Comfort